Go Back   Forum 4Tuning > MOTORSPORT > RALIURI - COASTA - RALLY SPRINT - CRR

Reply
 
Thread Tools
Old 03-11-13, 21:55   #3601
racerVTM

Stage 5
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by AnduRace View Post
Trambiteaza si in momentul de fata ca o va restaura in Anglia si va face o masina ca lumea din ea si alte cele. Pacat, ca este o masina cu potentiali pentru tineri... Bomba e ca el a cumparat-o cu 3000 de euro de la Puiu Rusu si diferenta asta de bani e ca mai da pe langa aceasta masina inca 9 roti.
Nu a cumparat-o de la Puiu Rusu , va asigur eu .
racerVTM is offline   Reply With Quote
Old 04-11-13, 07:29   #3602
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

pentru mine discutia es cam difuza,masina despre care este vorba,este cea galbena si sta de vinzare,sau?
cine este cel care a cumparato sau vrea sa o cumpere?
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 04-11-13, 08:40   #3603
racerVTM

Stage 5
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Mai jos cateva poze cu Sportiva lui Grigoras din starea actuala.



Ce vremuri apuse .Priviti la ceasurile de pe bord , turometru de LADA ( pana la 9000 rpm ) , ceas de presiune de ulei de autobuz Skoda hidramat, si temperatura de apa de la bordurile de camion . Asa se alerga pe atunci si erau si performante

Last edited by racerVTM; 04-11-13 at 08:45.
racerVTM is offline   Reply With Quote
Old 04-11-13, 08:52   #3604
racerVTM

Stage 5
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by TG53 View Post
pentru mine discutia es cam difuza,masina despre care este vorba,este cea galbena si sta de vinzare,sau?
cine este cel care a cumparato sau vrea sa o cumpere?
Masina de vanzare este cea ruginita si se incearca vanzarea ei . Este intr-o curte in judetul Covasna , comuna ........ si sta acolo de multi ani . Nu se mai poate face mare lucru din ea, doar decat sa se ia parti din ea . Motorul si cutia secventiala este de mult pe alta masina de VTM si nici aia nu mai functioneaza fiind in Brasov . Doar pentru un pasionat de restaurari mai poate fii folosita si nu pentru curse.
racerVTM is offline   Reply With Quote
Old 04-11-13, 09:32   #3605
AnduRace

Stage 4
 
AnduRace's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 245
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by TG53 View Post
pentru mine discutia es cam difuza,masina despre care este vorba,este cea galbena si sta de vinzare,sau?
cine este cel care a cumparato sau vrea sa o cumpere?
Motorul si cutia s-au pus pe un Golf al lui Heinz Golner, in schimb ce caroseria a ajuns la Ciuperca in Brasov, este un topic si aici pe 4tuning unde am pus mai multe poze cu starea actuala a masinii. ( https://forum.4tuning.ro/134-dacia-tu...ml#post5605550 )

Omul spune ca a luat masinii cu 3000 de euro de la Puiu Rusu exact asa, dar intr-o stare mai buna din acele vremuri si o vinde la pretul de 5500 pentru ca a mai adaugat inca 9 roti in pret. Este un pret exagerat de mult, dar el se tine tare ca va lua masina la el in Anglia si o va face mult mai tare decat a fost vreodata. Chiar e pacat de masina, caci am aflat si foarte multe date tehnice despre aceste spurcaciuni si pentru tineri, masina era exceptionala, fara indoiala. Asa sta acolo si rugineste, ajunge fier vechi ca multe alte prototipuri...exemplu Barchetta lui Werner.
__________________
https://forum.4tuning.ro/signaturepics/sigpic94099_3.gif
AnduRace is offline   Reply With Quote
Old 04-11-13, 11:38   #3606
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

daca am inteles bine motorul a fost de Dacia,de unde a provenit cutia secventiala ?
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 04-11-13, 12:55   #3607
john17

Stage 5
 
john17's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Nu, motorul a fost VW de 2 l si cutia secventiala pe Novele de gr H de la uzina, nu vb de Cupa Nova.
Dpmdv caroseria nu valoreaza mare lucru, poate cel mult ca are un pedigree. Miezul era mecanica, respectiv motorul si cutia. Cu suma ceruta eu zic ca se poate construi ceva similar pe o caroserie la alegere. Iar de inviat...
Apropo, mai stie cineva ceva de proiectul TG in care era angrenat Nelutzu?
john17 is offline   Reply With Quote
Old 04-11-13, 13:21   #3608
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

John,asa cum am vazut eu pozele cu caroseria,ai dreptate,nu cred ca merita banii fara motor si cutie cred ca nu are nici o valoare, dar asta trebuie sa stie fiecare pentru el.
Despre proiectul TG 86 nu mai stiu nimic,dar poate apare Nelutzu si face lumina in intuneric
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 04-11-13, 15:50   #3609
nelutz69

Stage 5
 
nelutz69's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 966
Member of:
[DAEWOO]
[DACIA]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by john17 View Post
Apropo, mai stie cineva ceva de proiectul TG in care era angrenat Nelutzu?
Quote:
Originally Posted by TG53 View Post
Despre proiectul TG 86 nu mai stiu nimic,dar poate apare Nelutzu si face lumina in intuneric
... am tot fost plecat in vara asta in Italia pe la diferite curse si am avut ocazia sa fac si ceva schimb de experienta cu diversi constructori batrani si consacrati de masini tip prototip si formula, acum sunt acasa de 3 saptamani, am adus cu mine si niste piese(fuzete si piese CV) care le voi copia in incercarea de a fi asamblate la TG86 daca vrea si proprietarul bineinteles, eu sint deocamdata legat la maini pt ca nu pot lucra la masina fara piese si fara acordul proprietarului, el e intr-o perioada de "stand bay" ... intre timp eu imi pregatesc piese pt o masina prototip bipost de gr CN2 foarte asemanatoare cu un GIPI, Osella PA16 sau PA20 , ceva de genul.. am fuzetele si ceva piese din suspensie, 80% din documentatia necesara acestei masini si acum ma chinui cu realizarea cutiei de viteza...cat am stat in italia am invatat ca la o masina cutia de viteza e lucrul cel mai important si de aceea voi incepe cu aceasta piesa... am inceput constructia unei cutii HEWLAND F3A sau MARK 8.9 series care practic este o cutie realizata din carcasa unei cutii de vw beetle classicanii'70-80....dar interiorul este total diferit si trebuie reconstruit tot....

__________________
SOLENZA FT / Resita
nelutz69 is offline   Reply With Quote
Old 04-11-13, 18:32   #3610
john17

Stage 5
 
john17's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Nu gasesc cum sa pun o iconita din aia cu ochii mega bulbucati!!! Ce sa zic, ai invatat bine in Italia cu cutia, si mare curaj ai pentru o astfel de intreprindere. Nu pot decat sa-ti urez succes!
Iar daca proiectul nu e top secret mi-ar placea cate o imagine - doua (zeci, sute)
john17 is offline   Reply With Quote
Old 04-11-13, 21:40   #3611
nelutz69

Stage 5
 
nelutz69's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 966
Member of:
[DAEWOO]
[DACIA]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

o sa pun si poze clar ca pun,
....am crezut ca e usor sa sudezi niste tevi sa asezi bratele pe cadru si sa arunci un motor si gata ai o formula, hahaha..... dar nu e deloc asa,sper sa reusesc si sper sa am si timp cat mai stau pe acasa si sa nu fiu nevoit sa plec iara prin tari straine sa muncesc, sincer m-am saturat...
nelutz69 is offline   Reply With Quote
Old 05-11-13, 07:28   #3612
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Hallo Nelutz
bipost inseamna 2 locuri,sau?
daca este asa insemna ca pilotul nu sta in mijloc,cea ce duce la foarte multe complicatzii.trebuie sa fi foarte atent
cu drag Tibi
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 07-11-13, 00:43   #3613
nelutz69

Stage 5
 
nelutz69's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 966
Member of:
[DAEWOO]
[DACIA]
Arrow Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by TG53 View Post
Hallo Nelutz
bipost inseamna 2 locuri,sau?
daca este asa insemna ca pilotul nu sta in mijloc,cea ce duce la foarte multe complicatzii.trebuie sa fi foarte atent
cu drag Tibi
Da nea Tibi, este un prototip sport bipost, locul pilotului e in partea dreapta... cred ca sunt nebun ca ma apuc de asa ceva dar sper in cel mult 2 ani sa fie gata,.... zic 2 ani pt ca inca nu mi-am gasit un loc stabil pt munca in Romania si poate o sa plec iara in Italia desi nu as vrea....

... zilele astea ma pun sa fac masa de lucru pe care va fi realizat cadru si chiar masina de fapt ...

... desenul de mai jos este defapt o schita facuta de mine intre un model OSELLA PA10 si modelul GI.PI. o1-81 ... caroseria din fibra va fi foarte asemanatoare cu GI.PI. dar nu asa scurta, ci va avea dimensiunile apropiate de o OSELLA PA10 dar cu 10cm mai scurta...

... cand voi face prima sudura la masina poate o sa deschid un topic separat daca si prezinta interes....
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Image15.jpg
Views:	103
Size:	136.5 KB
ID:	2886849  
nelutz69 is offline   Reply With Quote
Old 07-11-13, 09:41   #3614
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Nelutz,iti urez mult succes,am sa urmaresc interesat
totusi trebuie sa te atentionez,constructia este mult mai complicata decit un easter fiinca masina ,dea lungul axei nu este simetrica,eu am construit in 1992 o astfel de masina,am injurat ca un birjar si miam dorit de cel putin 100 de ori,sa fie o masina simetrica.
Dar,capul sus si la treaba,daca ai nevoie de sfaturi,poate pot sa te ajut
Tibi
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 07-11-13, 21:39   #3615
valentin.nemtanu

Stage 5
 
valentin.nemtanu's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,669
Member of:
[DACIA]
[MERCEDES]
[Opel]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

1985 - Viteza pe circuit Buzau si Viteza pe traseu montan Magura
Ovidiu Puiu Groapa mergea pe un Opel coupe achizitionat in urma unei licitatii si era o "raritate " pe pistele de concurs
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	1426561_446389725467625_578849995_n.jpg
Views:	95
Size:	25.8 KB
ID:	2887209  
__________________
Recomandam / distribuim doar uleiuri competitive de topinfomarbr@gmail.com
valentin.nemtanu is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -