Go Back   Forum 4Tuning > MOTORSPORT > RALIURI - COASTA - RALLY SPRINT - CRR

Reply
 
Thread Tools
Old 13-04-13, 14:32   #3001
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Talking Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by nelutz69 View Post
ohhh, doamne ce tari sant pozele imi plac mult. oricum m-ai "taiat" Moshule cu astea
Daca deja team "taiat" insemneaza ca maine dimineatza te voi "maruntzi" bucati mici, mici de tot ...mai am un pic de lucru la poze si azi nu am cand sa le bag... observ o liniste de mormant la pagina 200...o fi treaba ca noi 2 Nelutzu iam hipnotizat cu pozele ???...sper sasi revina toti mieii beheheheee si sa apara aici !!!! pana maine 4 poze cu monococa lui Mircea Ponta resitean deal vostru ...se vede botul cu suspensiile si modul cum se prindea motorul de toata structura de rezistenta din aluminiu...eu la ea am avut suspensii exterioare ca mia fost lene sa copiez originalul, eram presat de timp si oricum in 4 luni sa o termin singur inseamna ceva...vizionare placuta !...din greseala sa mai strecurat o poza tot cu Mircea la CPP Resita '84 sau '85...mereu incurc anii...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	000051.JPG
Views:	166
Size:	701.6 KB
ID:	2747698   Click image for larger version

Name:	CNV000035.JPG
Views:	130
Size:	736.8 KB
ID:	2747699   Click image for larger version

Name:	000039.JPG
Views:	196
Size:	737.5 KB
ID:	2747701  

Click image for larger version

Name:	000046.JPG
Views:	161
Size:	737.9 KB
ID:	2747702   Click image for larger version

Name:	000035.JPG
Views:	194
Size:	762.6 KB
ID:	2747703  
__________________
Sunt viu si nevatamat ! In poze sunt chiar eu...Cu capu' stau rau...Se vede la avatar !

Last edited by cornel1955; 13-04-13 at 14:39.
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 13-04-13, 15:31   #3002
Rusanescu

Stage 5
 
Rusanescu's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 694
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by cornel1955 View Post
Gata ! am descoperit cine este mielu' cu #26 cu care se bate Lelu mai sus...este un miel simpatic foc si un mare pilot de o modestie rara pe nume CIUCA...batalie intre 2 balauri ...din pacate nu mai stiu daca Lelu a trecut de Ciuca
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ +
Constantin (Puiu) CIUCĂ

Pilot de raliu, viteză în coastă şi viteză pe circuit. Profesia: şofer şi pilot de încercări, cascador, după ce a fost miliţian (a „scăpat” din miliţie, trăgând cu pistolul într-un local). L-a dublat pe actorul Constantin DIPLAN în filmul „RALIUL”. Debut la curse în anul 1981 la Marele Premiu al Bucureştiului „Jean CALCIANU” şi în 1982 la raliu, copilot Dacian BANCA. Automobile de curse: Dacia 1300, Dacia cu motor cu axă cu came în cap. Cluburi sportive: I.A. Piteşti, ITA Argeş, FEA Bucureşti, ALFA Bucureşti, ALFA-ICSITA Piteşti. A fost desemnat de FRAK între cei mai buni sportivi ai anului în 1982 şi 1983.

Palmares Naţional
Viteză în coastă:
-1982 Campion grupa A, DACIA PITEŞTI-Campioană Naţională (Constantin CIUCĂ, Nicu GRIGORAŞ, Ştefan IANCOVICI, Victor NICOARĂ, Constantin ZĂRNESCU)
-1983 Vicecampion grupa A, DACIA PITEŞTI-Campioană Naţională (Constantin CIUCĂ, Nicu GRIGORAŞ, Ştefan IANCOVICI, Victor NICOARĂ, Constantin ZĂRNESCU, Viorel OBREJAN)
-1987 Locul IV clasele C5+C6, ALFA-FEA Bucureşti-locul IV, coechipieri Constantin CIUCĂ, Sylvyu DINU, Dumitru NECULA
-1988 Vicecampion la grupa C2, ALFA-ICSITA Piteşti-locul III, coechipieri Constantin CIUCĂ, Sylvyu DINU, Dumitru NECULA, Ovidiu MAZILU
-1989 locul V grupa C, ALFA-ICSITA Piteşti-Campioană Naţională, coechipieri Constantin CIUCĂ, Sylvyu DINU, Dumitru NECULA, Ovidiu MAZILU
-1990 Vicecampion grupa C, la I.A. Piteşti
-1992 AUTOMOBILE DACIA Piteşti-Campioană Naţională, coechiperi Victor NICOARĂ, Viorel OBREJAN, Dumitru NECULA, Constantin AUR, Constantin CIUCĂ

Viteză pe circuit:
-1982 Campion grupa A, la DACIA Piteşti-Campioană Naţională, coechiperi Constantin CIUCĂ, Ştefan IANCOVICI, Nicu GRIGORAŞ, Constantin ZĂRNESCU, Victor NICOARĂ
-1983 Campion grupa A, la DACIA Piteşti-Campioană Naţională, coechiperi Constantin CIUCĂ, Ştefan IANCOVICI, Nicu GRIGORAŞ, Viorel OBREJAN, Victor NICOARĂ
-1985 Locul III grupa A2, FEA Bucureşti-locul V pe echipe, coechipier cu Sylvyu DINU
-1986 Locul IV grupa A, ALFA Bucureşti-locul III pe echipe, coechipieri Sylvyu DINU, Dumitru NECULA
-1987 Locul IV clasa C 5
-1988 Vicecampion grupa C2, ALFA-ICSITA Piteşti-Vicecampioană Naţională, coechipieri Constantin CIUCĂ, Sylvyu DINU, Dumitru NECULA, Ovidiu MAZILU
-1989 Locul VI grupa C, ALFA-ICSITA Piteşti-locul IV, coechipieri Constantin CIUCĂ, Sylvyu DINU, Dumitru NECULA, Ovidiu MAZILU, Viorel VOICU, Marin IVAŞCU

Raliu:
-1982 Participă la R. ZĂPEZII, locul I cls general R.DELTEI, copilot Dacian BANCA
Rusanescu is offline   Reply With Quote
Old 13-04-13, 15:36   #3003
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Cornele ce suspensie ai avut tu in fata?
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 13-04-13, 19:59   #3005
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by TG53 View Post
Cornele ce suspensie ai avut tu in fata?
Te salut Tibi...bine ai mai aparut si tu ca eu cu Nelutzu am intors topicul pe dos cu pozele noastre si au paralizat toti...uite suspensiile din 1989 de la monococa mea fata-spate exterior...aveam limitatoare de cursa pe destindere din cablu de otel fi 4 pt ca in viteza strungarul mia lasat tijele mai lungi...am vazut metoda asta la Metalex...arcurile leam facut la voi la Resita iar amortizoarele erau de Lada 1200 de spate modificate.Leam ales pt ca erau mici in gabarit, finutze nu ca alea de Dacia si faceau aceaiasi treaba ...toate bune cu sanatate !
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Last Easter.jpeg
Views:	132
Size:	1.61 MB
ID:	2748030  

Last edited by cornel1955; 13-04-13 at 20:05.
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 13-04-13, 20:28   #3006
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Arrow Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

uite si originalul Metalex
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	CNV000017.JPG
Views:	183
Size:	869.9 KB
ID:	2748051  
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 13-04-13, 20:54   #3007
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Si pt Dan ca trebuie sami fac somnul de frumusetze : foarte mishto filmele mai putin cele cu Logan care sunt sinistre si penibile, totul datorita unei reclame agresive ale unui produs nascut MORT ! nu esti tu de vina care ai filmat dar sami spui ce om normal la cap siar cumpara un logan cand cu un sfert de pretz iti iei o MASINA ???
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 13-04-13, 22:39   #3008
DanSGH

Stage 5
 
DanSGH's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 460
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by cornel1955 View Post
Si pt Dan ca trebuie sami fac somnul de frumusetze : foarte mishto filmele mai putin cele cu Logan care sunt sinistre si penibile, totul datorita unei reclame agresive ale unui produs nascut MORT ! nu esti tu de vina care ai filmat dar sami spui ce om normal la cap siar cumpara un logan cand cu un sfert de pretz iti iei o MASINA ???
Nea Cornel nu prea stiu ce sa va raspund, din cate tin eu minte, pe vremea aia un Logan nou de competitie se vindea cu 10.000€.
Legat de cele de strada, cand am lucrat la inchirieri auto, aveam in parc 60 buc, care se inchiriau ca painea calda si nu erau deloc ieftine, 50€/zi.
Personal imi place un singur Logan care alearga la Coasta, cel al lui Bogdan Rusea, dar nu stiu cat mai e Logan, in afara de caroserie ... Apare si in filmuletele postate de mine, este primul din coloana, si a castigat cupa respectiva, pe vremea aia nu-i apartinea lui Bogda Rusea ci lui Andrei Tentean
Mai multe informatii cu siguranta ne poate da Road, el este foarte pasionat de Logan.
Numai bine.
DanSGH is offline   Reply With Quote
Old 14-04-13, 01:21   #3009
nelutz69

Stage 5
 
nelutz69's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 966
Member of:
[DAEWOO]
[DACIA]
Thumbs up Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

ce frumos e si monopostul lu Mircea Ponta foarte faine pozele si interesanta suspensia la Mircea, nu inteleg furtunele alea unde erau conectate? la suspensie sau doar treceau pe langa telescoape si asta ma duce in eroare... hmmm???

am lipsit putin azi ca am fost la Timis Rally 2013
__________________
SOLENZA FT / Resita
nelutz69 is offline   Reply With Quote
Old 14-04-13, 07:36   #3010
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by nelutz69 View Post
ce frumos e si monopostul lu Mircea Ponta foarte faine pozele si interesanta suspensia la Mircea, nu inteleg furtunele alea unde erau conectate? la suspensie sau doar treceau pe langa telescoape si asta ma duce in eroare... hmmm???

am lipsit putin azi ca am fost la Timis Rally 2013
Asa erau suspensiile la toate cele 4 monococi de la Resita (cu exceptia mea), iar furtunele erau de la bazinul compensator de ulei hidraulic pt ca amortizoarele erau montate cu curu' in sus si faceau legatura intre bazin si amortizoare...lucrau mult mai bine asa
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 14-04-13, 07:42   #3011
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by DanSGH View Post
Mai multe informatii cu siguranta ne poate da Road, el este foarte pasionat de Logan.
Numai bine.
Mai sus am sicris ca un om normal nu siar cumpara Logan...pai ce Road e normal daca sta pe aici pe forum ??? hehehehehee...nul mai intreba...ma rog fiecare cu optiunile lui si daca voua va place kitch-ul asta de masina va respect gusturile
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 14-04-13, 08:02   #3012
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Talking Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Si acum dupa o pana de curent sa trecem la masini adevarate :
1. ??? gr. A2
2. George Preoteasa gr. A
3. Petre Cojocaru gr. A
4. Minunata Alfa a lui Werner '83 (eram ascuns pe exteriorul virajului dupa un "morcov" de frica sa nu mio traga vreun miel...mai mult costa aparatul foto )
5. Nervosul Renault al lui Cornel Motoc '83 (se vede clar diferenta dintre Alfa si Renault la iesirea din viraj)
6. Dacia lui Grigore la odihna
7. Poza de club la intoarcere de la Resita
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	CNV000001.JPG
Views:	144
Size:	834.3 KB
ID:	2748369   Click image for larger version

Name:	CNV0000141.JPG
Views:	158
Size:	963.9 KB
ID:	2748370   Click image for larger version

Name:	CNV0000151.JPG
Views:	136
Size:	820.1 KB
ID:	2748371  

Click image for larger version

Name:	CNV000008.JPG
Views:	172
Size:	907.2 KB
ID:	2748372   Click image for larger version

Name:	CNV000009.JPG
Views:	146
Size:	904.0 KB
ID:	2748373   Click image for larger version

Name:	CNV000018.JPG
Views:	249
Size:	789.7 KB
ID:	2748374  

Click image for larger version

Name:	CNV000023.JPG
Views:	197
Size:	734.8 KB
ID:	2748375  

Last edited by cornel1955; 14-04-13 at 08:14.
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 14-04-13, 08:51   #3013
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Talking Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Si tot de la Resita unde am gasit niste oameni extraordinari si un public care nu mai era prezent in numar asa mare si asa pasionat in toata romania ca aici : Circuit Viteza '83+CPP '84
1. ??? resitenii sa cerceteze cine e mielu' din poza Gr.N
2. Tibi Gedeon la alinierea pt start (doar nu credeati ca este in cursa in fata la balaurii aia )
3. Primul Easter de la IDMS pilotat de Gelu Florea, in fata Dorian Igescu de la Autobuzul Buc, iar in spate Wilhelm Kulpinski Motorul Oradea
4. Pt Road si nu numai Popa "Nae" Nica IDMS urmat de Elvira Manea ITB (eu eram in fata si ma bateam cu George Preoteasa )...in poza se vede inclinatia la masini...prima era noua iar a doua vai mama ei...deci barile stabilizatoare conteaza enorm
5. Mircea Ponta depasit de Toivo Asmer URSS (a trecut rusu' ca glontzu' pe spatiu de franare pe langa Mircea...cam asta era diferenta dintre ei si noi)
6. Si masina castigatoare J. Vesely Cehoslovacia...frasu' Ian Vesely a iesit pe 12 amandoi pe RAF
Nelutzu team facut bucati mici, mici de tot cum am promis ...sa nu te superi ca cine se supara i se taie nasul, cine nu se supara i se taie p..a
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	CNV000024.JPG
Views:	125
Size:	703.0 KB
ID:	2748387   Click image for larger version

Name:	CNV000025.JPG
Views:	132
Size:	922.2 KB
ID:	2748388   Click image for larger version

Name:	CNV000003.JPG
Views:	110
Size:	729.7 KB
ID:	2748389  

Click image for larger version

Name:	CNV000013.JPG
Views:	177
Size:	668.9 KB
ID:	2748390   Click image for larger version

Name:	CNV000037.JPG
Views:	122
Size:	802.4 KB
ID:	2748391   Click image for larger version

Name:	CNV0000260.JPG
Views:	136
Size:	596.0 KB
ID:	2748392  


Last edited by cornel1955; 14-04-13 at 09:17.
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 14-04-13, 09:39   #3014
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

se pare ca Cornel cunoaste multe "secrete" ale resitzenilor,cu telescoapele are dreptate,la monopostul meu a fost stabilizatorul(bara anteruliu)altfel cu reglaj din interioir
Cornele,cum ai fost multumit cu telescoapele plasate de tine afara si inclinate?Varianta asta am incercato si eu,dar nu am fost multumit.
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 14-04-13, 14:42   #3015
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by TG53 View Post
se pare ca Cornel cunoaste multe "secrete" ale resitzenilor,cu telescoapele are dreptate,la monopostul meu a fost stabilizatorul(bara anteruliu)altfel cu reglaj din interioir
Cornele,cum ai fost multumit cu telescoapele plasate de tine afara si inclinate?Varianta asta am incercato si eu,dar nu am fost multumit.
Heheheheee, Tibi vreau sati spun ca stiam cam tot despre fiecare masina care prezenta un pericol pt mine de la "micii informatori" pana la regretatul Titi Surloiu care mai imi spunea la o cafea una-alta...eu am fost multumit de stabilitate in varianta suspensii exterioare, nu pierdea trasa la denivelari, un pic cam dura pt ca arcurile facute la voi au iesit cam tari...de aici inclinatia peste 45 grade de pe fata ultima varianta pt ca prima avea undeva la 30 grade si pierdeam fata, ma arunca exterior...am folosit bari stabilizatoare supradimensionate, am modificat unghiul la suspensii si in 3 ore sa rezolvat problema si statea lipita de pista ...aveam pe cheiul Dambovitei o linie dreapta lunga (unde se tin acum ilegalele) si spre sfarsit o denivelare in care intram intentionat in plin pe la 220...nu devia masina de loc

Last edited by cornel1955; 14-04-13 at 14:49.
cornel1955 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -