PS: Am facut o invitatie domnului Raul Lamboiu, fost component al echipei de competitii OLTCIT , care are cont aici pe forum. Sper sa ne onoreze si el cu prezenta, cu povestiri si fotografii .
Pana atunci 3 poze cu Olcit Craiova - Lamboiu Raul
spun aici k pitestiul e condus de niste hoti.....tot respectul pentru norris mageanu kre s-a zbatut sa faca tt ce tzinea de el...(mircea andrei)lider pdl a fct k monte carlo de romania sa fie anulat.totul era in grafic.....am fst si am vzt cu ochii mei......dar de aia pitestgiul este unde este k mai marii orasului trag doar cu ei.....:P
P.S...CINE MAI ARE POZE VECHI ROG SA POSTEZE
__________________
GRACIAS MAMA POR HASERME TAN LINDO..
De-a lungul timpului au fost multe echipaje care au folosit Oltcituri. Cea mai importanta a fost insa echipa de uzina Oltcit Racing Team (chiar asa s-a numit si pe vremea lui Ceausescu). Echipa a fost multipla campioana nationala in Romania (87, 88, in 90 au pierdut la masa verde titlul pentru ca echipajul Duval/Nemes a fost descalificat dintr-un raliu pe care il castigase din cauza ca cutia de viteze de pe masina nu corespundea cu cea din fisa de omologare, fiind o cutie de strada, cea din fisa defectandu-se) si au participat si la raliuri internationale. Principalii piloti au fost Constantin Duval / Gheorghe Nemes (campioni nationali), Petre Cojocaru (campion national) si Nistor Duval (frate cu Constantin Duval), care inca mai participa in CRR cu Citroen Saxo. Au concurat in raliuri, viteza pe circuit, viteza in coasta !
PS: Am facut o invitatie domnului Raul Lamboiu, fost component al echipei de competitii OLTCIT , care are cont aici pe forum. Sper sa ne onoreze si el cu prezenta, cu povestiri si fotografii .
Pana atunci 3 poze cu Olcit Craiova - Lamboiu Raul
Sunt magulit de interesul acordat, mai ales intr-o perioada in care "noi romanii" se pare ca avem probleme cu propria istorie.
Marturisesc ca am mai urmarit episoade din acest topic (care mi-au facut mare placere mai ales prin aducerea aminte a oamenilor si locurilor pe unde am trecut), dar eu fiind un practicant mai ales al competitiilor de tip raliu, am considerat ca nu sunt cel mai indreptatit sa intervin intr-o discutie despre circuitele sportive auto.
Am sa incerc sa postez cateva din pozele pe care le mai am din perioada activa de pilot sportiv al echipei de competitii OLTCI, poze realizate prin grija bunului meu prieten si coechipier MISU SPIRLEANU, pe care si in acest moment il consider un membru al grupului de elita a celor mai buni navigatori ai Romaniei.
Sunt imagini din Bulgaria, Hebros si Raliul Dunarii, editia din 1985.
(vedeti ... pe vremea aceea, in raliuri, nu se facea atata caz pentru cateva gropi in asfalt "ne astupate" )
Oricum, stiu ca in acel an la Magura Buzau pilotii au fost foarte nemultumiti de bagatelizarea festivitatii de premiere !!!
Au primit doar diplome, cupele aferente premiantilor nefiind inca fabricate pana la inchiderea concursului. O situatie nemaintalnita, la campionatul national de automobilism.
asa este..cupele au venit ulterior la cluburi pt ca ele erau facute dar nu erau inscriptionate la fabrica din Buzau.....mai mare rusinea !!! tot legat de cupe am avut o disputa violenta cu clubul pt ca ei vroiau sami ia toate cupele.. si culmea tupeului secretarul de partid (eu nici nu eram membru de pcr)avea pretentia asta nu sefii nostrii care neau ajutat si sprijinit si au fost alaturi de noi...miam impus punctul de vedere...leam dat numai cupele pe echipe la sfarsit de an...'85 loc 2 pe echipe la circuit viteza si loc 3 la viteza in coasta restul le am aproape toate acasa pt ca sau mai spart din ele la cutremurul din '86
__________________ Sunt viu si nevatamat ! In poze sunt chiar eu...Cu capu' stau rau...Se vede la avatar !
Te salut Raul si bine ai venit la sectorul "fosile auto"...noi am extins un pic titlul acestui forum si ne referim si la viteza in coasta si la raliuri....important este ca sau facut atunci in perioada de trista amintire, dar perioada glorioasa a sportului auto romanesc...orice material din vremea aia este binevenit si ne bucuram imens pt poze si info...se pare ca Road a reusit sa te "scoata din carpe"
Si app: daca tot am ajuns la Vidraru...vreau sa imi exprim totala dezamagire si dezabrobare fata dezizia Biroului Federal al FRAS care a decis sa anuleze Raliul Argesului, a patra etapa a Campionatului National de Raliuri Dunlop 2011.
am citit articolul dar nu mai zic nimic...am spus parerea mea despre fras multe pagini in urma si cineva mia spus ca jignesc conducerea fras...nu am pe cine sa jignesc atata timp cat ei sunt ca si inexistenti si sau instalat bine mersi in posturi unde nu fac nimic...oricum este urat ce sa intamplat si cred ca ce se va mai intampla de aici incolo
Member of: [Freehand Design Usergroup] [Colectionar Machete] [4Rally] [CITROEN]
Re: Cānd au īnceput circuitele īn Romānia?
Quote:
Originally Posted by bubugsi
spun aici k pitestiul e condus de niste hoti.....tot respectul pentru norris mageanu kre s-a zbatut sa faca tt ce tzinea de el...(mircea andrei)lider pdl a fct k monte carlo de romania sa fie anulat.totul era in grafic.....am fst si am vzt cu ochii mei......dar de aia pitestgiul este unde este k mai marii orasului trag doar cu ei.....:P
P.S...CINE MAI ARE POZE VECHI ROG SA POSTEZE
Bubule te rog eu nu mai scrie "tip messenger" , scrie cursiv , sa nu ne stoarcem ochii ca sa descifram ce ai vrut sa spui :P Celorlalti colegi scuze de absenta dar , o data cu venirea verii , la mine la serviciu au inceput sa se "incinga" spiritele si am de lucru cam des......Totodata la mai multe pagini si vizualizari acum avem o dovada consistenta ca sunt multi cei ce vor sa cunoasca cum a inceput istoria moderna a circuitelor de la noi .
__________________ Ardeau strabunele altare/Si ziua coborase-n berna/Treceau ostirile barbare/Peste cetatea mea eterna....
Ploua cu spaima si durere/Peste cetatea mea invinsa/Cadeau barbatii in tacere/Murea un zeu cu tampla ninsa.......
Bubule te rog eu nu mai scrie "tip messenger" , scrie cursiv , sa nu ne stoarcem ochii ca sa descifram ce ai vrut sa spui :P Celorlalti colegi scuze de absenta dar , o data cu venirea verii , la mine la serviciu au inceput sa se "incinga" spiritele si am de lucru cam des......Totodata la mai multe pagini si vizualizari acum avem o dovada consistenta ca sunt multi cei ce vor sa cunoasca cum a inceput istoria moderna a circuitelor de la noi .
heheheeeeeeeeeeeeee KRE K FST SI O PSTARE(daca scria in chineza cred ca intelegeam ceva