18-06-11, 23:23
|
#1441
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Cānd au īnceput circuitele īn Romānia?
Multumesc!
Nu sunt foarte curios si daca e secretul vostru nu fortez ci doar stiam ca era necesar sa faci ceva ca sa remediezi problema.
Sunt convins ca pus in fata faptului un tehnician iscusit gaseste o solutie buna.
In principiu pe data de 1 luna viitoare la noi la dyno vor veni doua masini clasice asa cum iti plac sa le verifice si probabil sa le regleze putin.
O Alfa si un Fiat, nu au module electronice, aprindere clasica cu ruptor distribuitor si carburatoare.
Sper sa nu uit si sa punem poze.
Si in trecut am avut ocazia sa atingem astfel de masini:
https://forum.4tuning.ro/175-dyno-tun...ml#post3703425
Poate nu-ti vine sa crezi dar si eu sunt un nostalgic al gestiunii de tip vechi, delco si carburator insa trebuie sa recunosc ca un management electronic descurca enorm situatia si ajuta foarte mult, iar in acest sens avem un exemplu foarte concludent:
https://www.youtube.com/watch?v=Yh08PU8leIY
|
|
|
19-06-11, 08:12
|
#1442
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of: [DACIA]
|
Re: Cānd au īnceput circuitele īn Romānia?
Ce se mai aude cu easterul de la tine din curte ?!
|
|
|
19-06-11, 12:36
|
#1443
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Cānd au īnceput circuitele īn Romānia?
Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN
Multumesc!
Poate nu-ti vine sa crezi dar si eu sunt un nostalgic al gestiunii de tip vechi, delco si carburator insa trebuie sa recunosc ca un management electronic descurca enorm situatia si ajuta foarte mult,
|
EEEEE asa da discutii...ma bucur ca tiam fost de folos si cel mai mult ma bucur de tonul discutiei...daia gavaream mai sus sa ne lase sa ne "certam" pt ca de aici vine progresul....daca tu esti de acord cu mine si eu cu tine iese fix in pix ...sa iei legatura cu Costel ca vrea sa ne vedem la mine si sati urci alea 120 kg in masina sa veniti la mine...este mult de discutat si pe tema computerizare si aprindere clasica...si ca sa vezi ca sunt receptiv la nou tocmai am primit cadou o unitate de power Commander pt motociclete si programul...tot complect !!!
__________________
Sunt viu si nevatamat ! In poze sunt chiar eu...Cu capu' stau rau...Se vede la avatar !
|
|
|
19-06-11, 12:42
|
#1444
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Cānd au īnceput circuitele īn Romānia?
Multzumesc si lui Road daca a pus o vorba buna acolo "sus" dar eu nu am putut pt ca eram banat cu exceptia la PM...concluzia finala NOI NE CERTAM NOI NE IMPACAM...viatza si progresul merg inainte
|
|
|
19-06-11, 12:53
|
#1445
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Cānd au īnceput circuitele īn Romānia?
Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN
Multumesc!
Sunt convins ca pus in fata faptului un tehnician iscusit gaseste o solutie buna.
In principiu pe data de 1 luna viitoare la noi la dyno vor veni doua masini clasice asa cum iti plac sa le verifice si probabil sa le regleze putin.
O Alfa si un Fiat, nu au module electronice, aprindere clasica cu ruptor distribuitor si carburatoare
|
poate faci un film cu masinile de exceptie (care imi plac mie..Alfa si Fiat ) la reglaje si sa vezi ce impact va avea filmuletul...sa dai si modelele sa stim si noi cati cmc au fiecare si sa ne speriem
|
|
|
19-06-11, 17:13
|
#1446
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 546
Member of: [Old School Cars]
|
Re: Cānd au īnceput circuitele īn Romānia?
Quote:
Originally Posted by cornel1955
11,5 kg initial si 7 kg dupa usurare , volanta foitza de hartie si echilibrare la 40.000 t/min la INMT....550 grame vs.320 gr. la biele(daca mai retin bine..se usura 30% fara risc)....cu distributia intreabal pe Marin Tiganu' ca el mia dat pontul...dar tie cred ca nu til va da si nici eu nu iti spun
|
Interesant ! Nu stiam ca se pot usura chiar atat Legat de solutia cu distributia, sunt si eu tare curios, pentru ca o sa am si eu probleme. Din cauza celor ~3 mm ce se "raboteaza" (~1.5 din bloc motor, si restul din chiulasa), lantul in configuratia originala nu prea se intinde, iar lantul de 1200 e prea scurt. Am avut o discutie cu un prieten din Bulgaria (inginer iscusit, face parte din conducerea LadaKlubBulgaria), iar el a utilizat lant de 1500, iar a inlocuit patina de intindere (banana cum i se mai zice ) cu un brat pivotant, care are montat la capat o roata dintata. La intinzatorul a ramas cel original.
Momentan pana se termina calvarul cu actele la masina mea, nevoit fiind sa ramana motorul original, am "rezolvat" problema cu intinsul lantului (dupa o vreme se tot slabea intinzatorul, si trebuia sa retensionez lantul), printr-un sfat luat din revista "AUTOTURISM" : in capacul de la intinzator, am dat o gaura, am filetat-o (M3 parca), dupa ce am intins lantul si am strans capacul, am filetat surubul pe care era o piulita pana ce am simtit ca a venit in contact cu tija mecanismului, si am strans piulita de pe surub, asigurand surubul impotriva desfacerii. Pana acum s-au facut doar 320 km (mi-au expirat numerele), dar solutia nu a dat gres.
Pe motorul de 1600, era o solutie mai "barbara" : o piulita M6 era sudata de tija intinzatorului (capatul ce vine spre patina).
__________________
Lada 1500- under construction
Powered by 2xWeber DCOE 40 - Classic Power for Classic cars
Lada Club Romania
|
|
|
19-06-11, 18:58
|
#1447
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Cānd au īnceput circuitele īn Romānia?
Quote:
Originally Posted by ROAD EMPIRE
Ce se mai aude cu easterul de la tine din curte ?!
|
Al meu este , de fapt sunt bucati dintr-o epava, dar luate intr-o zi si puse cap la cap este posibil sa dea ceva .
Eu intentionam la un moment dat sa ii pun un motor de motocicleta v4 de 1200cc si 150cp, dar am renuntat cel putin pentru moment, iar diferentialul spate autoblocant de BMW.
Quote:
Originally Posted by cornel1955
EEEEE asa da discutii...ma bucur ca tiam fost de folos si cel mai mult ma bucur de tonul discutiei...daia gavaream mai sus sa ne lase sa ne "certam" pt ca de aici vine progresul....daca tu esti de acord cu mine si eu cu tine iese fix in pix ...sa iei legatura cu Costel ca vrea sa ne vedem la mine si sati urci alea 120 kg in masina sa veniti la mine...este mult de discutat si pe tema computerizare si aprindere clasica...si ca sa vezi ca sunt receptiv la nou tocmai am primit cadou o unitate de power Commander pt motociclete si programul...tot complect !!!
|
Vreau sa te asigur ca nimeni nu ma poate ghidona, chiar daca cateodata imi place sa-i las pe unii sa creada ca fac asta. Nu vreau sa incarc pe cineva din spatele meu de ceea ce am spus eu, imi asum ce am spus si vreu sa stiti ca nu e nimeni acolo in spate.
Deasemenea nu vreau sa credeti ceea ce spun unii si altii despre mine, oameni mici care chiar nu au legatura cu sportul auto direct, indirect ...
Eu ma reprezint pe mine, eventual ce tine direct de mine.
Quote:
Originally Posted by cornel1955
poate faci un film cu masinile de exceptie (care imi plac mie..Alfa si Fiat ) la reglaje si sa vezi ce impact va avea filmuletul...sa dai si modelele sa stim si noi cati cmc au fiecare si sa ne speriem
|
Am sa cer acordul celor care vin, noi nu publicam imagini, filme si date despre masinile clientilor.
Aceasta este politica firmei cu privire la confidentialitate.
Va rog sa ma credeti ca sunt persoane care nu vor sa arate si sa spuna aproape nimic despre proiectele lor, iar noi respectam optiunea fiecarui client in parte.
Am pus odata imagini cu rotile unei masini in teste si ..., nu am dat date despre motor, setare, in unele cazuri se poate in altele nu.
Din pacate foarte multe masini clasice functionale nu prea sunt.
Daca ar fi un circuit cu masini istorice sau retro cred ca spectacolul ar fi la el acasa.
|
|
|
19-06-11, 21:37
|
#1448
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Cānd au īnceput circuitele īn Romānia?
Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN
Al meu este , de fapt sunt bucati dintr-o epava, dar luate intr-o zi si puse cap la cap este posibil sa dea ceva .
Eu intentionam la un moment dat sa ii pun un motor de motocicleta v4 de 1200cc si 150cp, dar am renuntat cel putin pentru moment, iar diferentialul spate autoblocant de BMW.
Daca ar fi un circuit cu masini istorice sau retro cred ca spectacolul ar fi la el acasa.
|
nu stiam ca clientii tai sunt asa de sensibili si secretosi...imi pare rau daca am deranjat dar era interesant sa aflam si noi ceva de "pe vremuri"...ala care ilai in curte este al lui Igiescu si poate fi restaurat te astept la mine sa vorbim...am conditii si scule sa vedem din nou un Easter pe pista...al meu sa dus dracu la moldova si nu mai stiu nimic de el...varianta cu moto e fezabila si eu proiectez ceva cu Hayabusa 1200 ...o bomba pe 4 roti...vorbim la mine la un gratar(daca iti face placere)
|
|
|
20-06-11, 06:07
|
#1449
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Cānd au īnceput circuitele īn Romānia?
Din pacate acesta este adevarul, iar noi respectam dorintele fiecaruia.
Sunt si multi care nu au nimic de ascuns dar in cazurile mai speciale situatia se schimba. Multumesc pentru invitatie!
Cele mai tari masini de circuit la ora asta sunt Radical cu motor derivat din Hayabusa.
Au fabricat un bloc motor V8 si cu restul de piese de la Busa fac minuni pe circuit in lume.
http://www.radicalsportscars.com/uk/?loadnews=intl
|
|
|
20-06-11, 08:52
|
#1450
|
Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 1,213
Member of: [DACIA]
|
Re: Cānd au īnceput circuitele īn Romānia?
probabil ca nu e nimic de ascuns dar cand stii ca ai pus masina(lancia) pe dyno si a scos doar 86 cp si ea ar fi trebuit sa aiba peste100cp atunci e normal sa nu se posteze.Dupa ce au fost trimise carb. in germania masina a ajuns la vreo 125 cp tot aici la dyno .Acest ex.pe care l-am dat este unul dintre multe exemplele care au trecut pragul testelor dyno si nu au iesit" caluti" care se asteptau.Din pacate la noi sunt putini care fac modificarile adecvate si acest lucru este doar din pricina persoanelor care nu sunt specializate in acest domeniu si lipsa multor piese la noi in tara.
__________________
|
|
|
20-06-11, 10:43
|
#1451
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of: [DACIA]
|
Re: Cānd au īnceput circuitele īn Romānia?
Parerea mea este ca la asa frumuseti retro, chiar nu mai conteaza caii....
Doar prin simpla aparitie a acestor masini pe "coasta" sau la expo este un lucru minunat. Cred ca este o enorma placere in a ne incanta ochii cu asa istorice.
Numai ca sunt in functiune e un efort deja enorm. Ce mai conteaza CP ? ca doar e evident ca nu vrem sa castige, pt. ca ar fi imposibil. Vrem doar sa le vedem si sa devenim nostalgici !
|
|
|
20-06-11, 14:44
|
#1452
|
Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 1,213
Member of: [DACIA]
|
Re: Cānd au īnceput circuitele īn Romānia?
Un adevar l-am grait azi dimineata o sa mai spun inca unul . E adevarat ca acei "caluti" nu prea conteaza ci prezenta masinilor pt. deliciul publicului este lucrul cel mai important, numai ca si aici intervin multe chestii si nu vreau sa o lungesc o sa fiu scurt si la subiect.Cauta nod in papura pe la masini da de nu participi la etape sa nu cumva sa le iei vreun premiu .Conditii cerute de organizatori pt.unele persoane nu e problema iar pt.noi veniti tre' sa ai luna de pe cer.Si atunci iintreb si eu ce mai conteaza ?.
D-ule Sebastian am si eu o intreb. ?cat ma-r costa sa vad si eu caluti mai am la masina.E o intrebare cat se poate de serioasa.Multumesc
|
|
|
20-06-11, 15:35
|
#1453
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Cānd au īnceput circuitele īn Romānia?
Quote:
Originally Posted by BTL-gordini
Un adevar l-am grait azi dimineata o sa mai spun inca unul . E adevarat ca acei "caluti" nu prea conteaza ci prezenta masinilor pt. deliciul publicului este lucrul cel mai important
D-ule Sebastian am si eu o intreb. ?cat ma-r costa sa vad si eu caluti mai am la masina.E o intrebare cat se poate de serioasa.Multumesc
|
hai ca iar mai facut sa rad si spectacolul pe care til ofera niste "istorice" conteaza nu "calutii"...si tocmai ma impacasem cu Sebastian si lai lovit sub centura cu costul pe dyno-test ...
Last edited by cornel1955; 20-06-11 at 15:43.
|
|
|
20-06-11, 15:41
|
#1454
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Cānd au īnceput circuitele īn Romānia?
Quote:
Originally Posted by ROAD EMPIRE
Parerea mea este ca la asa frumuseti retro, chiar nu mai conteaza caii....
Doar prin simpla aparitie a acestor masini pe "coasta" sau la expo este un lucru minunat. Cred ca este o enorma placere in a ne incanta ochii cu asa istorice.
Numai ca sunt in functiune e un efort deja enorm. Ce mai conteaza CP ? ca doar e evident ca nu vrem sa castige, pt. ca ar fi imposibil. Vrem doar sa le vedem si sa devenim nostalgici !
|
Intradevar poate performanta nu conteaza insa trebuie stiut macar daca masina este in regula.
Referitor la Lancia valorile de putere despre care ai vorbit nu sunt reale.
Cert este ca intradevar a avut multe sedinte pe dyno si de iecare data s-au facut interventii care au ridicat puterea.
Sunt convins ca nu s-a ajuns la potentialul maxim si trebuie perfectat proiectul.
Quote:
Originally Posted by BTL-gordini
Un adevar l-am grait azi dimineata o sa mai spun inca unul . E adevarat ca acei "caluti" nu prea conteaza ci prezenta masinilor pt. deliciul publicului este lucrul cel mai important, numai ca si aici intervin multe chestii si nu vreau sa o lungesc o sa fiu scurt si la subiect.Cauta nod in papura pe la masini da de nu participi la etape sa nu cumva sa le iei vreun premiu .Conditii cerute de organizatori pt.unele persoane nu e problema iar pt.noi veniti tre' sa ai luna de pe cer.Si atunci iintreb si eu ce mai conteaza ?.
D-ule Sebastian am si eu o intreb. ?cat ma-r costa sa vad si eu caluti mai am la masina.E o intrebare cat se poate de serioasa.Multumesc
|
Am sa-ti comunic pretul in privat, nu vreau sa stricam stirbim topicul cu chestiuni comerciale.
Cert este ca mai ales la o masina veche trebuie stiut in ce stadiu este care este cuplul-puterea si cum se mentine in timp dupa exploatare, ca sa nu ami spun ca e obligatorie testarea daca merge in regim de curse.
|
|
|
20-06-11, 15:58
|
#1455
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Cānd au īnceput circuitele īn Romānia?
Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN
Intradevar poate performanta nu conteaza insa trebuie stiut macar daca masina este in regula.
Sunt convins ca nu s-a ajuns la potentialul maxim si trebuie perfectat proiectul.
Am sa-ti comunic pretul in privat, nu vreau sa stricam stirbim topicul cu chestiuni comerciale.
Cert este ca mai ales la o masina veche trebuie stiut in ce stadiu este care este cuplul-puterea si cum se mentine in timp dupa exploatare, ca sa nu ami spun ca e obligatorie testarea daca merge in regim de curse.
|
foarte buna chestia cu mesajul privat dar nu intzeleg de trebuie testata masina...eu mi le testam singur pe un tester chior pt aprindere si carburatie clasica si o luam la alergat pe drum....nu crapa inseamna ca era buna daca era mai periculoasa treaba apelam la bancul de test de la INMT pt ca cei de la pitesti cereau niste sume enorme(iti dau pe PM cat miau cerut mie si colegilor de club)
|
|
|
|
|