14-06-11, 22:22
|
#1411
|
 Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,666
Member of: [DACIA] [MERCEDES] [Opel]
|
Re: Când au început circuitele în România?
Parerea mea e ca termenul folosit de " dispozitive " e cam .... agresiv ! cred ca unul mai neutru, era mai nimerit !
Dar pe de alta parte, un easter astazi l-ar face pe acel participant sa fie adesea pe podium. La VTM sunt doar 3 : Hora si fratii Dumitrescu, si adesea doar 2. Si ce poate fi mai placut decat momentul de final cand, fie la grupa, fie la clasa, chiar si la debutanti, e superb sa fii cateva clipe pe podium. este o implinire si o multumire pentru efortul depus, pentru renuntarile altor placeri, pentru curajul de a fi la start. 
este si "combustibilul " pentru a continua !!
__________________
Recomandam / distribuim doar uleiuri competitive de top  infomarbr@gmail.com
|
|
|
14-06-11, 22:30
|
#1412
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Când au început circuitele în România?
In concluzie in Romania ca la nimeni.
Asa este ai dreptate am facut la misto o cerere odata sa ma inscriu cu loganul la D... si am fost refuzat
Poate daca ar fi mai multe ar merge facuta o noua grupa E.
Totusi eu ma refeream la I sa intre acolo ma refeream de necesitatea omologarii si le spun dispozitive pt ca nu au omologare FIA.
Pacat ca situatia curselor din Romania are o evolutie total anevoioasa.
|
|
|
15-06-11, 19:40
|
#1413
|
Dacia Driver
 Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of: [DACIA]
|
Re: Când au început circuitele în România?
Mai jos va prezint cateva imagini de la Cupa “Păcii şi Prieteniei” 13-14 sept. 1986.
1. programul
2.Monoposturile lui Tiberiu Gedeon si Peteanu
3.Turul de onoare pe bulevardul Lenin
4.Maşinile Tatra de intervenţie, trei la număr, au participat la două dintre concursurile din Reşiţa.
5. si 6. Monopostul societătii “ITA Piteşti”
7. - 8. si 9. În overall-ul portocaliu/galben al lotului judetean al CJAK Caras-Severin, este marele actor Constantin Diplan.
Last edited by ROAD EMPIRE; 15-06-11 at 19:45.
|
|
|
15-06-11, 20:15
|
#1414
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Când au început circuitele în România?
Echipajele de interventie rapida din cate-mi amintesc se chemau Nardi si foloseau Tatra care era echipata cu un motor H8 racit cu aer de peste 4l, 4,3-4.4.
Erau masini usor pregatite avand puterea si cuplul peste modelele de serie.
Mai are cineva lista cu oficialii acestui concurs?
Last edited by SEBASTIAN; 15-06-11 at 20:19.
|
|
|
15-06-11, 21:47
|
#1415
|
 Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Când au început circuitele în România?
Quote:
Originally Posted by valentin.nemtanu
Excelente imagini !
Oare cand vom vedea la Istorice un Easter renovat ?
Oare ar fi posibil sa apara cineva ? ai vreo banuiala Cornel??
|
Da, am o banuiala ca se pregateste ceva la Oradea...dar este spre F3 nicidecum Easter, ...gandestete ce ar face 124 CP -420 Kg in fata unui monopost de 400 CP la 500 Kg ???  ...Easterele ar trebui sa mearga la "istorice" , nu se pot compara cu performantele de acum...ar fi frumos dar azi se merge din interes nu din pasiune, asa ca sponsorii fiind ca si inexistenti nu cred sa mai vedem asa ceva pe pista
__________________
Sunt viu si nevatamat ! In poze sunt chiar eu...Cu capu' stau rau...Se vede la avatar !
|
|
|
15-06-11, 22:17
|
#1416
|
 Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Când au început circuitele în România?
Apropos de ce ziceam mai devreme...124 CP...puterile motoarelor de Lada (Easter) nu au fost date publicitatii nici acum...nu se stie cat avea Estonia, Metalex, Avia, si Narva ale nemtilor....este vorba de 1600 cmc, la 1300 nici acolo nu stim nimic decat amaratii de 90 CP ai mei  ...de Dacia nu se pune problema ca oricum crapa....nu putea sa tina pasul cu Lada decat la coasta pe distante scurte....traiasca Fiat 124 si 125 !!!
|
|
|
16-06-11, 10:49
|
#1417
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 546
Member of: [Old School Cars]
|
Re: Când au început circuitele în România?
Asa e! Detin documentatie asupra motoarelor preparate de Metalex (descriere, caracteristici, poze), daca e interesat cineva/publicul larg sa-mi spuneti unde sa le "basculez" !
|
|
|
16-06-11, 11:19
|
#1418
|
 Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 313
|
Re: Când au început circuitele în România?
|
|
|
16-06-11, 11:30
|
#1419
|
 Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 313
|
Re: Când au început circuitele în România?
MT 77 Formel Easter Ulli Melkus an 02.1979,1598cc,145kw(197hp)Original Rennwagen von Ulli Melkus,
im Einsatz bis 1989,
Höchstgeschwindigkeit 260 km/h,
Gewicht: 420 kg,
Motor: Lada 4 Zylinder mit Doppelwebervergaser,
Rahmen: Gitterrohrrahmen,
km Stand: ?
Holzlenkrad mit Dural-Alu-Speichen,
Armaturen:
links Wassertemperatur,
Mitte:
Drehzahlmesser,
rechts:
Öldruckmesser,
Sitz, Aluschale mit Schaumstoffauflage, kunstlederbezogen,
Armaturenbrett rechte Seite.:
Fernbedienung Waagebalken Bremskraftverteilung Vorder- zu Hinterachse,
Schalter für Nebelschlusslicht,
Fernbedienung für Feuerlöscher,
Kontrolllampe für Öldruck,
Starterknopf Anlasser,
Öldruckmesser,
Armaturenbrett linke Seite :
Fernbedienung Stabilisatorhärte,
Zugeinrichtung für Batteriehauptschalter,
Zündung ein/aus,
Schalter ein/aus für Drehzahlbegrenzer,
Kontrolllampe Zündung,
Anzeige Wassertemperatur,
Sechspunkt-Sicherheitsgurt,
2 Schultergurte,
2 Beckengurte,
2 Beingurte,
zentrale Öffnung mittels Nockenhebel, datele sunt in germana nu am vrut sa fac traducerea sa fiu criticat ca am scris ceva gresit masina costa 40.000e sursa e tot mobile.de
__________________
Last edited by saby-sebastian; 16-06-11 at 11:33.
|
|
|
16-06-11, 11:49
|
#1420
|
 Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,666
Member of: [DACIA] [MERCEDES] [Opel]
|
Re: Când au început circuitele în România?
Asa baieti ! Asa suntem " acasa " pe acest thread/ topic sau forum de vechi circuite/ coaste/ raliuri.....
Aceasta e starea normala pentru care am adunat , noi, impreuna 35000 de accesari. Aceasta e " pista de concurs " pentru noi.
In alta ordine de idei: stiti de pista de la Poznan ?
Sambata, am vazut-o, am calcat pe ea, m-am dat pe ea!
Revin cu amanunte, la primul semnal de interes
|
|
|
16-06-11, 12:05
|
#1421
|
Dacia Driver
 Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of: [DACIA]
|
Re: Când au început circuitele în România?
Cupa “Păcii şi Prieteniei” 13-14 sept. 1986.
Aspecte din timpul cursei !
|
|
|
16-06-11, 13:42
|
#1422
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2011
Posts: 694
|
Re: Când au început circuitele în România?
Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN
Echipajele de interventie rapida din cate-mi amintesc se chemau Nardi si foloseau Tatra care era echipata cu un motor H8 racit cu aer de peste 4l, 4,3-4.4.
Erau masini usor pregatite avand puterea si cuplul peste modelele de serie.
Mai are cineva lista cu oficialii acestui concurs?
|
Autospecialele erau TATRA ale firmei NAREX care ani de zile şi după 90 au asigurat intervenţiile la diverse curse de viteză pe circuit.
|
|
|
16-06-11, 20:53
|
#1423
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Când au început circuitele în România?
Asa este ai dreptate, nu am mai retinut denumirea corecta.
|
|
|
16-06-11, 21:43
|
#1424
|
 Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Când au început circuitele în România?
Quote:
Originally Posted by k.lada
Asa e! Detin documentatie asupra motoarelor preparate de Metalex (descriere, caracteristici, poze), daca e interesat cineva/publicul larg sa-mi spuneti unde sa le "basculez" !
|
chiar aici "basculeaza" cu multumiri, pt ca acum poate se mai afla ceva...atunci nu se stia nimic...multumiri pt info si lui Saby...acum imi explic de ce bazaiau aia pe langa noi romanii in halul ala...la diferenta de 30-50 CP este normal  ...asta era la 1600...sa vedem puterile de la 1300...acolo e mai dureros ca sa mers multi ani ...1600 sa dat drumu in 1988
Last edited by cornel1955; 16-06-11 at 21:51.
|
|
|
16-06-11, 22:20
|
#1425
|
 Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 313
|
Re: Când au început circuitele în România?
|
|
|
|
|