Go Back   Forum 4Tuning > MOTORSPORT > RALIURI - COASTA - RALLY SPRINT - CRR

Reply
 
Thread Tools
Old 16-03-11, 22:04   #211
nelutz69

Stage 5
 
nelutz69's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 966
Member of:
[DAEWOO]
[DACIA]
Arrow Re: Când au început circuitele în România?

Interesant, probabil dupa atatia ani au facut curat in arhive iar cineva le-a postat, nu e usor sa pui mana pe un documentar al unei Televiziuni...Filmul e noupe net, m-am uitat cand a fost postat, a fost postat de curand, eu am fost al 42-lea vizitator , deci nu puteam sa il vedem ca nu a existat pana acum cateva saptamani....

https://www.youtube.com/watch?v=Zdhix...layer_embedded
__________________
SOLENZA FT / Resita
nelutz69 is offline   Reply With Quote
Old 16-03-11, 22:22   #212
THUNDER77
CITROEN Driver

Stage 5
 
THUNDER77's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 3,172
Member of:
[Freehand Design Usergroup]
[Colectionar Machete]
[4Rally]
[CITROEN]
Default Re: Când au început circuitele în România?

Nelutzu , vezi ca sunt cateva cadre cu Easter-e si in link-urile puse mine din '87 de la circuitul de la Pitesti
THUNDER77 is offline   Reply With Quote
Old 16-03-11, 23:46   #213
Rusanescu

Stage 5
 
Rusanescu's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 694
Default Când au început circuitele în România?

Quote:
Originally Posted by cornel1955 View Post
Nea Mitica...jos palaria !!! acum bat si io campii dar cred ca ii bat bine...nu trebuie sa ne batem cine la facut primul Easter...important este ca s-a facut in ROMANIA....cred dupa opinia mea ca toti lau facut in acelasi timp....si bravo lor !!! dupa aia am venit si noi new generation sa invatzam de la maestrii Lentzi si Wilhelm...a fost vorba de pilotaj...nu te poti concentra sa fi si constructor si sa ai si veleitati de mare campion...cine a avut sa vazut...oricum sportul la B8 Easter sa facut cu mari sacrificii din partea celor care au mers pe ele si cred ca trebuie punctat acolo unde merita....din pacate materiale din reviste sunt ingropate de mult
Da, ai grăit foarte corect şi acesta trebuie să fie mesajul nostru, al vostru al foştilor piloţi de automobilism (viteză, raliu, karting), că fără implicare, fără muncă multă, susţinere financiară, fără seriozitate nu se poate păşi în acest sport, aşa cum ai făcut şi tu aleergând la început pe o Dacia, aşa cum au făcut înaintaşi Lenţiu MOLDOVAN, Wilhelm KULPINSKI, Werner HIRSCHVOGEL, MEZAROŞ de la Reşiţa, GEDEON, PETEANU, şi mulţi alţii. Debutul în acest sport se face cu o maşină nu foarte puternică, pentru că numai astfel se pot învăţa tainele unei conduceri sportive. Pe acea vreme nu erau şcoli de pilotaj, dar exista mai multă prietenie între sportivi, iar cei cu experienţă nu ezitau să le povestească celorlalţi mai noi, ce şi cum să pregătescă maşina, cum trebuie să atace un anume viraj, etc. etc..... Cel puţin aşa am văzut eu la câte curse am participat alături de sportivi. Şi nu pot să nu-l amintesc pe Fane IANCOVICI care avea totdeauna un răspuns, o vorbă bună, o indicaţie pentru price sportiv care apela la el. La fel şi Werner HIRSCHVOGEL, Lenţiu MOLDOVAN, ca să nu amintesc decât de trei dintre cei mari.....

Însă acum sunt tineri debutanţi care vor să alerge pe maşini foarte puternice şi atunci vor fi ei "sclavii" maşinilor puternice pe care nu vor reuşi să le stăpânească....

M-am luat cu vorba...
Rusanescu is offline   Reply With Quote
Old 16-03-11, 23:50   #214
Rusanescu

Stage 5
 
Rusanescu's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 694
Thumbs up Când au început circuitele în România?

Quote:
Originally Posted by nelutz69 View Post
Interesant, probabil dupa atatia ani au facut curat in arhive iar cineva le-a postat, nu e usor sa pui mana pe un documentar al unei Televiziuni...Filmul e noupe net, ........

https://www.youtube.com/watch?v=Zdhix...layer_embedded
Da, am vorbit cu Dan NECULA şi are tot filmul pe casetă video. A promis că îl transpune pe DVD şi mi-l trimite.
Aşa că.... aşteptare uşoară.
Rusănescu
Rusanescu is offline   Reply With Quote
Old 17-03-11, 00:19   #215
THUNDER77
CITROEN Driver

Stage 5
 
THUNDER77's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 3,172
Member of:
[Freehand Design Usergroup]
[Colectionar Machete]
[4Rally]
[CITROEN]
Default Re: Când au început circuitele în România?

Voi a-ti vazut site-ul asta ? Datorita incapatanarii mele am reusit sa dau de o informatie extrem de pretioasa : in ultima etapa a Campionatului National de Viteza in Circuit din 1989 , desfasurata pe 1 octombrie la Satu Mare , unchiul meu , Niculae ( Nicolae ) Eugen , a obtinut locul 5 la Grupa C iar in finalul campionatului urca pe locul 9 in clasamentul anului 1989 al grupe C laViteza in Circuit . Totodata pe 6 octombrie la Viteza in Coasta etapa desfasurata la Brasov pe traseul Rasnov - Valea Cetatii obtine tot locul 5 la Grupa C

http://www.imagebam.com/image/12f857117849910

http://www.imagebam.com/image/0022a1117971343

http://www.imagebam.com/image/12f857117849910

Daca veti avea rabdare sa "sapati" prin pagini veti gasi clasamente , interviuri si multe informatii si ceva imagini de la circuitele de viteza din anii '80 .

Si o precizare , mai bine spus ERATA , cursa de la Pitesti care apare in linkurile postate de mine in paginile anterioare a fost in luna mai a anului 1989 asa ca imi cer scuze pentru inducerea in eroare nu a fost voita

http://www.imagebam.com/image/6b71b7117844814

Totodata uitandu-ma peste toate numerele postate acolo , am observat ca cenzura si-a facut treaba in sensul ca dupa cursa din iunie de la Galati si pana la cea de la Resita din septembrie nu s-a mai desfasurat nici o etapa din Circuit si cred ca intreruperea de 2 luni este urmare a evenimentului de la Oradea ( iulie sau august ? ) , intrucat in numarul pe luna octombrie nu se mai dau decat clasamentele cursei de la Satu Mare si clasamentele finale ale anului 1989 , clasamente in care Gh. Preoteasa nu mai apare deloc...dupa cum nici in clasamentul etapei de la Resita nu apare deloc.....Singura mentiune a decesului lui Preoteasa apare in primul numar al revistei Autoturism din anul 1990 fara a mentiona etapa si locul ei de desfasurare .
__________________

Ardeau strabunele altare/Si ziua coborase-n berna/Treceau ostirile barbare/Peste cetatea mea eterna....
Ploua cu spaima si durere/Peste cetatea mea invinsa/Cadeau barbatii in tacere/Murea un zeu cu tampla ninsa.......


https://forum.4tuning.ro/201-masina-m...ia/page-5.html
THUNDER77 is offline   Reply With Quote
Old 17-03-11, 00:20   #216
popasan

Stage 5
 
popasan's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 1,730
Member of:
[DACIA]
Default Re: Când au început circuitele în România?

Il asteptam cu nerabdare, multumim.
popasan is offline   Reply With Quote
Old 17-03-11, 11:00   #217
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Default Re: Când au început circuitele în România?

Quote:
Originally Posted by Rusanescu View Post
Da, ai grăit foarte corect şi acesta trebuie să fie mesajul nostru, al vostru al foştilor piloţi de automobilism (viteză, raliu, karting), că fără implicare, fără muncă multă, susţinere financiară, fără seriozitate nu se poate păşi în acest sport, aşa cum ai făcut şi tu aleergând la început pe o Dacia, aşa cum au făcut înaintaşi Lenţiu MOLDOVAN, Wilhelm KULPINSKI, Werner HIRSCHVOGEL, MEZAROŞ de la Reşiţa, GEDEON, PETEANU, şi mulţi alţii. Debutul în acest sport se face cu o maşină nu foarte puternică, pentru că numai astfel se pot învăţa tainele unei conduceri sportive. Pe acea vreme nu erau şcoli de pilotaj, dar exista mai multă prietenie între sportivi, iar cei cu experienţă nu ezitau să le povestească celorlalţi mai noi, ce şi cum să pregătescă maşina, cum trebuie să atace un anume viraj, etc. etc..... Cel puţin aşa am văzut eu la câte curse am participat alături de sportivi. Şi nu pot să nu-l amintesc pe Fane IANCOVICI care avea totdeauna un răspuns, o vorbă bună, o indicaţie pentru price sportiv care apela la el. La fel şi Werner HIRSCHVOGEL, Lenţiu MOLDOVAN, ca să nu amintesc decât de trei dintre cei mari.....

Însă acum sunt tineri debutanţi care vor să alerge pe maşini foarte puternice şi atunci vor fi ei "sclavii" maşinilor puternice pe care nu vor reuşi să le stăpânească....

M-am luat cu vorba...
heheheeee...vremuri apuse...mia placut teribil si este foarte adevarata treaba cu prietenia intre piloti...intradevar ne ajutam pe vremea aceea si culmea ca aveai ajutor de la adversari !!! si asta numai pentru a ridica nivelul material pentru ca piloti aveam si noi...materialul sportiv lasa de dorit....oricum foarte bun postul dle Rusanescu si ati punctat exact ce trebuie sa priceapa tinerii de azi ...am zis mai sus acum cateva zile : ia o masina slaba si scoate ce poti tu din tine, iar dupa aia ce poate masina
__________________
Sunt viu si nevatamat ! In poze sunt chiar eu...Cu capu' stau rau...Se vede la avatar !
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 17-03-11, 11:13   #218
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Default Re: Când au început circuitele în România?

Quote:
Originally Posted by THUNDER77 View Post
Voi a-ti vazut site-ul asta ? Datorita incapatanarii mele am reusit sa dau de o informatie extrem de pretioasa : in ultima etapa a Campionatului National de Viteza in Circuit din 1989 , desfasurata pe 1 octombrie la Satu Mare , unchiul meu , Niculae ( Nicolae ) Eugen , a obtinut locul 5 la Grupa C iar in finalul campionatului urca pe locul 9 in clasamentul anului 1989 al grupe C laViteza in Circuit . Totodata pe 6 octombrie la Viteza in Coasta etapa desfasurata la Brasov pe traseul Rasnov - Valea Cetatii obtine tot locul 5 la Grupa C

http://www.imagebam.com/image/12f857117849910

http://www.imagebam.com/image/0022a1117971343

http://www.imagebam.com/image/12f857117849910

Daca veti avea rabdare sa "sapati" prin pagini veti gasi clasamente , interviuri si multe informatii si ceva imagini de la circuitele de viteza din anii '80 .

Si o precizare , mai bine spus ERATA , cursa de la Pitesti care apare in linkurile postate de mine in paginile anterioare a fost in luna mai a anului 1989 asa ca imi cer scuze pentru inducerea in eroare nu a fost voita

http://www.imagebam.com/image/6b71b7117844814

Totodata uitandu-ma peste toate numerele postate acolo , am observat ca cenzura si-a facut treaba in sensul ca dupa cursa din iunie de la Galati si pana la cea de la Resita din septembrie nu s-a mai desfasurat nici o etapa din Circuit si cred ca intreruperea de 2 luni este urmare a evenimentului de la Oradea ( iulie sau august ? ) , intrucat in numarul pe luna octombrie nu se mai dau decat clasamentele cursei de la Satu Mare si clasamentele finale ale anului 1989 , clasamente in care Gh. Preoteasa nu mai apare deloc...dupa cum nici in clasamentul etapei de la Resita nu apare deloc.....Singura mentiune a decesului lui Preoteasa apare in primul numar al revistei Autoturism din anul 1990 fara a mentiona etapa si locul ei de desfasurare .
Foarte misto pozele BRAVO ! ...este si unchiul tau acolo sunt si eu pe la coada ca numi "iesise" masina cum vroiam ...ideea este ca din 1989 nivelul competitiilor auto la noi a scazut dramatic iar acum este cum spunea Dl Rusanescu o cursa unde se intrec caii putere nu pilotii

Last edited by cornel1955; 17-03-11 at 11:16.
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 17-03-11, 12:03   #219
THUNDER77
CITROEN Driver

Stage 5
 
THUNDER77's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 3,172
Member of:
[Freehand Design Usergroup]
[Colectionar Machete]
[4Rally]
[CITROEN]
Default Re: Când au început circuitele în România?

Asa cum am mai spus moshule in posturile anterioare noi , romanii , nu mai avem piloti . Cei tineri au nasul prea sus ca sa vada pista pe care ruleaza si "parbrizul" prea limitat ca sa accepte sfaturi si sa vada limitele iar cei "batrani" sunt prea secretosi si prea inchisi in ei , plus ca a intervenit "vedetismul" din pacate......
Poate ca ne trebuie o generatie nou de la A la Z ca sa se schimbe ceva....Cu toate criticile , pe care cred ca mi le voi lua , tot ceea ce am spus este adevarat si asta se vede in toate cursele de la noi : "tinerii cocosi" tin penajul foarte sus in padock si la start , insa isi pierd penele pe traseu sau in decorul acestuia iar "batranii vulpoi" merg "inchisi" dar sigur spre si pe podium....Este un conflict intre generatii si o invidie care nu isi are rostul si care nu va duce la nici un rezultat bun . Pacat......
Referitor la "old days" , pentru mine unul , perioada aia de inventii , improvizatii , reparatii si imbunatatiri de ultim moment si toate masinile alea , incluzand aici si Easter-ele , erau ceva de domeniul SF-ului , pur si simplu nu puteai sa nu vibrezi de emotie doar cand le vedeai in parcul rece si sa sari in sus cand incepeau sa ruleze pe pista . Pilotii lor erau eroi , prieteni si supraoameni , indiferent de cine castiga.....Mi-aduc aminte ca si cei ce abandonau sau ieseau pe locurile codase primeau aplauze la scena deschisa pe cand acum.......sunt luati la misto , fluierati , trimisi "sa mai invete" s.a.m.d
Pacat....suntem o natiune cu un sport care are o istorie frumoasa , scrisa cu multe sacrificii de toti cei ce si-au investit tineretea si viata in el dar care acum a fost lasat in paragina si in uitare.......
THUNDER77 is offline   Reply With Quote
Old 17-03-11, 13:13   #220
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Default Re: Când au început circuitele în România?

Quote:
Originally Posted by THUNDER77 View Post
Asa cum am mai spus moshule in posturile anterioare noi , romanii , nu mai avem piloti . Cei tineri au nasul prea sus ca sa vada pista pe care ruleaza si "parbrizul" prea limitat ca sa accepte sfaturi si sa vada limitele iar cei "batrani" sunt prea secretosi si prea inchisi in ei , plus ca a intervenit "vedetismul" din pacate......
Poate ca ne trebuie o generatie nou de la A la Z ca sa se schimbe ceva....Cu toate criticile , pe care cred ca mi le voi lua , tot ceea ce am spus este adevarat si asta se vede in toate cursele de la noi : "tinerii cocosi" tin penajul foarte sus in padock si la start , insa isi pierd penele pe traseu sau in decorul acestuia iar "batranii vulpoi" merg "inchisi" dar sigur spre si pe podium....Este un conflict intre generatii si o invidie care nu isi are rostul si care nu va duce la nici un rezultat bun . Pacat......
Referitor la "old days" , pentru mine unul , perioada aia de inventii , improvizatii , reparatii si imbunatatiri de ultim moment si toate masinile alea , incluzand aici si Easter-ele , erau ceva de domeniul SF-ului , pur si simplu nu puteai sa nu vibrezi de emotie doar cand le vedeai in parcul rece si sa sari in sus cand incepeau sa ruleze pe pista . Pilotii lor erau eroi , prieteni si supraoameni , indiferent de cine castiga.....Mi-aduc aminte ca si cei ce abandonau sau ieseau pe locurile codase primeau aplauze la scena deschisa pe cand acum.......sunt luati la misto , fluierati , trimisi "sa mai invete" s.a.m.d
Pacat....suntem o natiune cu un sport care are o istorie frumoasa , scrisa cu multe sacrificii de toti cei ce si-au investit tineretea si viata in el dar care acum a fost lasat in paragina si in uitare.......
DE TREI ORI BRAVO !!! cred ca e cea mai misto postare...parsonal iti acord locul 1 ....asa este , ai vazut exact esentza din ce se discuta pe aici si cred ca au observat toti ca este un loc unde se discuta chestii interesante si cu OAMENI CARE AU TRAIT VREMURILE ! noi putem sa ne si certam sa ne impacam aici ...nu este problema, important este sa vedem ce dracu' facem pentru sportul auto romanesc si cine e in masura si are influentza ar putea sa ne ajute ...iar la capitolul ca noi astia batranii suntem secretosi te contrazic...vezi postarea mea se mai sus 2-3 pagine ale unui participant la "trafic" pe aici care este din targoviste...langa mine...mam oferit sa facem impreuna f3 neconditionat tot ce cunosc ii pun la dispozitie si chiar am conditii aici la mine , sudura, vopsitorie si matrite si carene din fibra de sticla sau carbon ...astept sami dea de veste...asa ca unii dintre noi astia "batranii"nu suntem secretosi ...este principiul care lam bagat la cap de la mentorul meu STEFAN IANCOVICI+R.I.P. ...."da tot ce ai din tine la curse si cum afli un nou secret dal si la prieteni" ) atasez cateva din realizarile baiatului meu si ale mele aici la tzara !!! prima poza e un Logan tuningat...nu mai am restul de poze nu stiu unde dracu' leam bagat cu praguri spoiler fatza si alte nebunii
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	09260003.JPG
Views:	117
Size:	1.14 MB
ID:	1922391   Click image for larger version

Name:	10220001.JPG
Views:	107
Size:	1.14 MB
ID:	1922392   Click image for larger version

Name:	11220005.JPG
Views:	63
Size:	1.29 MB
ID:	1922393  

Click image for larger version

Name:	11220006.JPG
Views:	59
Size:	1.21 MB
ID:	1922394   Click image for larger version

Name:	11220008.JPG
Views:	73
Size:	1.12 MB
ID:	1922395  

Last edited by cornel1955; 17-03-11 at 13:19.
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 17-03-11, 14:05   #221
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Default Re: Când au început circuitele în România?

Am vorbit la telefon cu Eugen Peteanu "dusmanul meu" #1 pe pista cand alergam... diseara ma suna si apare si el aici....tot inainte ca pionierii cred ca este de bine...exact ce spuneam pe la primele pagini sa adunam "fosilele" aici ca se pot obtine informatii pretioase si ADEVARATE...si poate niste sfaturi utile pt tinerii care au masini si le scapa de sub ei ....fara rautate dar asa este ...poate putem sa le dam un sfat sau ajutor sau niste tehnici de pilotaj , orice pentru a ridica stacheta sportului auto la noi la nivelul la care sa faca fata in concursuri internationale si sa nu mai fim "coada" curselor cum era pe vremuri...acum avem material sportiv de cea mai buna calitate...daca ai bani si talent ai un loc pe podium asigurat

Last edited by cornel1955; 17-03-11 at 14:12.
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 17-03-11, 15:11   #222
THUNDER77
CITROEN Driver

Stage 5
 
THUNDER77's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 3,172
Member of:
[Freehand Design Usergroup]
[Colectionar Machete]
[4Rally]
[CITROEN]
Default Re: Când au început circuitele în România?

Secretomania "batranilor" la care am facut referire Moshule nu este acea secretomanie voluntara , autoimpusa , rau-voitoare , ci este cea fortata de imprejurari si oamenii cu care intra in contact.......Exista o vorba in neamul nostru romanesc ce spune asa : numai cine nu intreaba nu primeste raspuns . Asa si aici.....Pilotii tineri si cu "spate" vin cu material competitional cal.I , cu multi bani in buzunar si multa publicitate "gratuita" insa fara pic sau cu mult prea putina experienta si asa dau cu "oistea in gard"......Se pretind atot-stiutori , atoate-cunoscatori , asi ai volanului si nu au nici macar cel mai mic indemn sa interactioneze cu un "vulpoi" macar asa de politete....nu mai vorbim de sfaturi , idei si alte avantaje pe care le-ar putea obtine daca ar avea bun simt si un pic de minte.....Nu-mi spune ca nu ai auzit macar o data in viata cuvinte precum : casat , terminat , bosorog , fosila etc. etc.
Recunosc , sunt cinic si extrem de direct , dar asta e adevarul......Crezi ca nu s-ar putea relua istoria Easter-elor ? Sunt destui "pustani" cu talent mecanic , ingineresc si multi piloti talentati dar , din pacate , nu pot razbate prin naclaiala asta care a ajuns automobilismul sportiv romanesc , datorita "cocoseilor" care nu vor decat prima pagina in revista si intrare gratuita in cluburile de noapte....Si cu asta tac din gura ca am luat "gaz" si nu ma mai opresc......In alta ordine de idei : poze de la Oradea '89 care are ?
THUNDER77 is offline   Reply With Quote
Old 17-03-11, 15:17   #223
popasan

Stage 5
 
popasan's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 1,730
Member of:
[DACIA]
Default Re: Când au început circuitele în România?

Quote:
Originally Posted by THUNDER77 View Post
Cei tineri au nasul prea sus ca sa vada pista pe care ruleaza si "parbrizul" prea limitat ca sa accepte sfaturi si sa vada limitele iar cei "batrani" sunt prea secretosi si prea inchisi in ei , plus ca a intervenit "vedetismul" din pacate......
Foarte corect, foarte multi "papagali" la raliurile/cursele care se desfasoara la noi in tara, din cate am auzit de pe margine cam toti sunt specialisti in asa ceva, de genu': trebuia sa mearga mai pe interior, ala nici nu stie sa schimbe vitezele, uite-l frate si pe asta cu Dacia (mai bine o duce la rabla)... foarte putini stiu cat efort si cate sacrificii fac acei oameni pentru a-si putea implinii un vis si anume cel de a participa la o cursa. Mai sunt ce-i care n-au masini de sute de cai, zic ca mai bine stau acasa, ca nu au o sansa, din partea mea tot respectul si pentru ala care se da pe un Ka si pentru cel de pe Evo, de exemplu.
La noi nu e mai deloc mediatizat acest sport, din pacate, peste tot numai stiri din fotbal si barfe
Dupa revolutie au inceput incet, incet sa dispara toate Daciile din raliuri, unde s-au dus la casat? Ma bucura sincer faptul ca au intrat si masinile clasice la VTM, ca eu unu m-am saturat sa vad doar Evo-uri si Impreze.
__________________
Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos ca plasticele de ultima generatie !
Dacia 1410 Sport Old School
popasan is offline   Reply With Quote
Old 17-03-11, 16:47   #224
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Default Re: Când au început circuitele în România?

Quote:
Originally Posted by THUNDER77 View Post
Secretomania "batranilor" la care am facut referire Moshule nu este acea secretomanie voluntara , autoimpusa , rau-voitoare , ci este cea fortata de imprejurari si oamenii cu care intra in contact.......Exista o vorba in neamul nostru romanesc ce spune asa : numai cine nu intreaba nu primeste raspuns . Asa si aici.....Pilotii tineri si cu "spate" vin cu material competitional cal.I , cu multi bani in buzunar si multa publicitate "gratuita" insa fara pic sau cu mult prea putina experienta si asa dau cu "oistea in gard"......Se pretind atot-stiutori , atoate-cunoscatori , asi ai volanului si nu au nici macar cel mai mic indemn sa interactioneze cu un "vulpoi" macar asa de politete....nu mai vorbim de sfaturi , idei si alte avantaje pe care le-ar putea obtine daca ar avea bun simt si un pic de minte.....Nu-mi spune ca nu ai auzit macar o data in viata cuvinte precum : casat , terminat , bosorog , fosila etc. etc.
Recunosc , sunt cinic si extrem de direct , dar asta e adevarul......Crezi ca nu s-ar putea relua istoria Easter-elor ? Sunt destui "pustani" cu talent mecanic , ingineresc si multi piloti talentati dar , din pacate , nu pot razbate prin naclaiala asta care a ajuns automobilismul sportiv romanesc , datorita "cocoseilor" care nu vor decat prima pagina in revista si intrare gratuita in cluburile de noapte....Si cu asta tac din gura ca am luat "gaz" si nu ma mai opresc......In alta ordine de idei : poze de la Oradea '89 care are ?
ai dreptate....eu as face cum au facut americanii societatea lor inainte si dupa razboiul de secesiune .. CU ARMA IN MANA SI PISTOLUL LA CEAFA !!!...nu mai scapi de astia de pe prima pagina ...nesimtiti cu nasul pe sus si cu fitze in cap si habar nu au de ei si nu asta ar fi problema...problema este ca un fost coleg de club al meu (de la bucuresti sa restrang aria cautarii...dl. Rusanescu stie la cine ma refer.. si o sami spuna ca iar sunt rau...da, sunt rau ...heheheee!!!) a aparut la "proteve" sa ne dea sfaturi cum se negociaza un viraj, cum se merge pe iarna si alte abureli din astea...in realitate omul asta este un looser si habar nu are cu ce se mananca cursele auto, dar mass media te face om si tu esti un nimic... esti un zero mare dar ai bani si influentza....nu ajungem nicaieri cu oameni care isi platesc emisiunile tv si mass media....ma scuzati inchideti ochiii luati copiii si nevestele de langa voi ...MA PISH PE INFLUENTELE SI BANII LOR... FUCK THEM ALL )

Last edited by cornel1955; 17-03-11 at 16:56.
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 17-03-11, 17:20   #225
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Default Re: Când au început circuitele în România?

Si oricum masina preferata a mea este fiat 600...motor de Kawasaki 1200...este un Easter carosat, nu mai este nimic de serie pe ea decat forma .....e criminala masina si andrea vellei merge excelent !!! sa auziti acolo cum se ia un start fara sa inneci motorul cum fac multi boschetari pe la noi cu spritzuri pana moare motorul
https://www.youtube.com/watch?v=XLHRKk2MGQs

si in filmul 2 cand mia furat numarul meu din '86 ...heheheeeeeeeeeeeeeeeee!!!!
https://www.youtube.com/watch?v=e_basyOjWoM&NR=1

Last edited by cornel1955; 17-03-11 at 17:34.
cornel1955 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2025 4Tuning -