06-03-11, 09:45
|
#61
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Când au început circuitele în România?
Ia sa va dea moshu' ceva interesant ce construiesc acum....si oricum e primul in Romania cum a fost si triciclul din 2000... REVERSE TRIKE motorizare 50 cmc kit Pollini sau mai mare 600 cmc honda kawasaki suzuki !!! cel mic se inmatriculeaza la primarie si nu ai nevoie de permis de conducere ....nu ai voie pe autostrazi decat pe drumuri laturalnice...e aproape gata, mai am instalatia electrica de definitivat cu semnalizari stop pe frana si pozitii si va voi da film cu el pe sosea...gabarit : 210 cm lungime, 142 cm ecartament fatza, la greutate iam batut pe aia de la Piaggio 70 Kg. Am mers pe ideea lui Andre Citroen cu shapca lui De Gaulle cum se numea Citroen 2 cv...VREAU O MASINA IEFTINA SA POATA TRANSPORTA 2 TZARANI CU 2 SACI DE CARTOFI CU UN CONSUM MINIM DE BENZINA....si a iesit masina cu vanzarea mondiala locul 2 dupa Ford T )
__________________
Sunt viu si nevatamat ! In poze sunt chiar eu...Cu capu' stau rau...Se vede la avatar !
Last edited by cornel1955; 06-03-11 at 10:01.
|
|
|
06-03-11, 11:49
|
#62
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 966
Member of: [DAEWOO] [DACIA]
|
Re: Când au început circuitele în România?
Quote:
Originally Posted by THUNDER77
Hey ! Stie careva ceva de Kulpinski de la Easter ? El trebuie sa-l cunoasca pe unchiul meu , au fost colegi la A.S.MOTORUL ORADEA !!!
|
Cu siguranta ca el stie de unchiul tau, dar doar daca dai de el poti afla asta, eu tot ce stiu despre el e ce poti afla si tu de pe internet.... dar poate intr-o zi cineva va vedea mesajele tale si vei primi ajutor...
118 – Wilhelm Kulpinski, Romania, GT 88
http://forums.autosport.com/lofivers...60164-500.html
__________________
SOLENZA FT / Resita
|
|
|
06-03-11, 12:59
|
#63
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 966
Member of: [DAEWOO] [DACIA]
|
Re: Când au început circuitele în România?
Domnule Bibiri, cand sa inceput prima data participarea Romaniei la Cupa Paci si Prieteniei ? ce an a fost?
|
|
|
06-03-11, 14:16
|
#64
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Când au început circuitele în România?
Quote:
Originally Posted by nelutz69
Domnule Bibiri, cand sa inceput prima data participarea Romaniei la Cupa Paci si Prieteniei ? ce an a fost?
|
Mutzam de intrebare, este foarte interesant pt ca eu in '81 am luat contact cu cursele ca pozar...faceam poze ca imi placea zgomotul si atmosfera...in 81 nu era CPP si cred nici eu nu sunt sigur ca anul '83 a fost primul an cand sa tinut si la noi sau '84 Si nu mai imi spune Dle Bibiri ca ma faci mai batran decat sunt ) zi acolo nea' Cornele !!! Mai este un Easter la Iasi primul meu Easter care mi la vandut clubul IDMS cu motor de Lada ....nu mai stiu nimic de el... Easterul ala a vazut toata Europa si nu a abandonat deloc...era indestructibil hehehehheee !
|
|
|
06-03-11, 17:29
|
#65
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 966
Member of: [DAEWOO] [DACIA]
|
Re: Când au început circuitele în România?
Mai am o intrebare, masina din aceasta foto ce tip era, GT ?? cand a fost construita ? unde ? de cine ? si ce motorizare era ? si de unde provine denumirea de GT ?
trebuie sa raspund unor prieteni si nu stiu exact ce sa le zic
Stiu ca la Resita ati avut motorizare Lada,
dar nu stiu de cat ? 1300ccm?
1986 Riga CPF
112 – Corneliu Biribi, Romania, car unknown
|
|
|
06-03-11, 18:02
|
#66
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Când au început circuitele în România?
Quote:
Originally Posted by nelutz69
Mai am o intrebare, masina din aceasta foto ce tip era, GT ?? cand a fost construita ? unde ? de cine ? si ce motorizare era ? si de unde provine denumirea de GT ?
trebuie sa raspund unor prieteni si nu stiu exact ce sa le zic
Stiu ca la Resita ati avut motorizare Lada,
dar nu stiu de cat ? 1300ccm?
1986 Riga CPF
112 – Corneliu Biribi, Romania, car unknown
|
asta e masina pe care a mers moshu' la CPP si facuta integral de mine si pe banii mei in 1983-1984 prima cursa '84 magaura Buzaului locul 2 coasta si Circuit Galati locul 1 ...clubul mia dat motorul de Lada 1300 si niste fiare pe acolo, oricum finantzare satisfacatoare motorizare Lada, axa cu came grupa A pe care am dat atunci in 1986 3000 de lei 2 salarii plus restul de tunning la chiulasa facuta de moshu' in 3 luni de zile...RECORD ...asta e care mia vanduto clubul la iasi cand am avut eu probleme cred se stiu si nu mie rusine de asta nu am fost membru de partid...parnaie 3 ani la Arad 1986 pt ca am avut curaj sal bag in p...a masii pe prim secretarul de partid pe sector 6 Bucuresti , fostul aviator Launeanu.... poza e este facuta in 1986 la CPP Riga motorizare Lada 1300 Gr. A si la volan e chiar moshu'
greutate 420 kg, slaba pt masinile facute de fabrica ale rusilor si ddristilor Metalex,Estonia ...etc dar care a obtinut la Hungaroring la cantar electronic pe 4 roti locul 1 pentru cea mai echilibrata masina din concurs....mau intrebat aia cum am reusit performantza...leam zis ca din bomfaier si sudura )
Last edited by cornel1955; 06-03-11 at 18:13.
|
|
|
06-03-11, 19:05
|
#67
|
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,150
|
Re: Când au început circuitele în România?
Buna seara domnul Cornel
Mai exista cumva prin actele dumneavoastra proiectul dupa care ati facut masina si ce piese ati folosit?
Aveti idee cat ar costa in acest moment reconstruirea ei?
|
|
|
06-03-11, 19:33
|
#68
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Când au început circuitele în România?
Quote:
Originally Posted by Vioar
Buna seara domnul Cornel
Mai exista cumva prin actele dumneavoastra proiectul dupa care ati facut masina si ce piese ati folosit?
Aveti idee cat ar costa in acest moment reconstruirea ei?
|
Nu detin acte si proiecte eu le construiesc la ochi ) ...am niste desene cu dimensiuni si gabarit dar la noi la Easter te apuci si sudezi 2 fiare si pe urma mai bagi ce crezi ca mai trebuie sorry..daca vrei sa te apuci de asa ceva nici o suparare contact me aici sau cornel_1955@yahoo.com si discutam pt ca tehnologia a avansat si e mult mai usor sa faci un Easter acum decat pe vremuri...vb daca te intereseaza dar ATENTIE MARE cumpara un sasiu de f3 din italia sau germania chiar acidentat la bani putini si motorizarea o facem in Romania la 180 CP 420 Kg ... 4,2 sec 0-100 km/ora io zic ca e bomba ) ...si apropo esti contzaran cu mine foarte aproape ...io sunt la Floresti giurgiu
treci pe la mine sa ne vedem si daca vrei sa te dai cu un Easter sunt cel mai aproape care poate sa te indrume spre o masina forte
Last edited by cornel1955; 06-03-11 at 20:01.
|
|
|
06-03-11, 20:08
|
#69
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Când au început circuitele în România?
uite-te la linkul asta si ai sa vezi cum poti face azi cu kawasaki, motor de motocicleta lucrat un pic 180 CP la greutate minima https://www.youtube.com/watch?v=0vD3ij8-f1E
Last edited by cornel1955; 06-03-11 at 20:17.
|
|
|
06-03-11, 21:08
|
#70
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Când au început circuitele în România?
si sati mai dau un link sa vezi ce faceau batranii pe vremuri...daca iti place Pink Floyd https://www.youtube.com/watch?v=0wtiN...eature=related
Last edited by cornel1955; 06-03-11 at 21:13.
|
|
|
06-03-11, 21:26
|
#71
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 966
Member of: [DAEWOO] [DACIA]
|
Re: Când au început circuitele în România?
Quote:
Originally Posted by cornel1955
....mau intrebat aia cum am reusit performantza...leam zis ca din bomfaier si sudura )
|
....ce am mai ras
Acum sant in negociere cu ceva fotografi cehi si rusi, astept sa imi trimita niste imagini cu pilotii romani de la CPP... si mai am de lucru la o baza de date cu rezultatele si participarile romanilor la CPP, cand o definitivez o sa o postez...
intrebare ??? ... toata lumea vorbeste de Grigoras, si de masinile lui, dar nu am auzit pe nimeni vb de Dinu Silviu, iar dupa evidentele din acele vremuri ce le-am gasit pe site-uri rusesti, nemtesti, poloneze, el a avut o prezenta constanta si rezultate foarte bune in CPP, la fel si Victor Nicoara, iar la Formula Easter mai e un pilot Dorian Igescu
, eu il stiu de la Resita de pe circuit 1988, avea nr de licenta #116 ce stiti despre el?
Ma credeti ca eu am aflat despre Cornel Bibiri mai multe de pe siteuri straine decat de pe cele romanesti ? asa este
....problema e ca trebuie sa scoatem pozele vechi din dulapuri, ziare si reviste si sa le asternem aici pe toate, ca intr-un Muzeu .... sa vada si nepotii pilotilor ce bunici bravi au avut
|
|
|
06-03-11, 22:09
|
#72
|
CITROEN Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 3,172
Member of: [Freehand Design Usergroup] [Colectionar Machete] [4Rally] [CITROEN]
|
Re: Când au început circuitele în România?
Daca ii intrebi pe tinerii de acum , care se cred si "reisari" , de Grigoras , Mazilu , Nicoara , Iancovici , Balint , Peteanu , Necula , Hirschvogel , Kulpinski , Bibiri si multi altii , precum si de masinile facute pe munca si banii lor , se uita la tine ca la a noua minune a lumii . Daca le mai spui si ca in Romania nainte de '89 chiar se facea motorsport la toate nivelele si cu participari externe , unde chiar se obtineau rezultate bune in ciuda faptului ca ceilalti participanti avea ualta sustinere materiala , iarasi iti vor spune " du-te frate si plimba ursu'......Cu ce se dadeau ? Cu Daciile alea obosite ? " Nu are sens sa le spui ca Hora si cei care mai participa acum cu monoposturi sunt de fapt urmasii Easter-elor care , pentru noi contemporanii lor , erau "masini de formula 1 romanesti"......Nu trebuie sa te mai mire faptul ca de multi piloti de-ai nostri afli de pe site-uri din strainatate unde chiar se tine cont de sportul cu motor "old school". Nu vreau sa vorbesc cu pacat insa ma doare cand ma uit la WRC , F1 , WTCC , IRC si alte competitii auto accesibile acum si nu avem nici un reprezentant . Toti care ne-au reprezentat s-au lasat pagubasi din varii motive : sponsori , material competitional slab si nici nu au mai incercat....dar nici piloti nu mai avem cum am avut odata.....Pacat....poate ca sponsorizare s-ar gasi , material de competitie asijderi asa ca nu ma pot intreba decat : ce s-a intamplat cu "incapatanarea" romaneasca de a razbi acolo unde altii nu dau sanse ? Oare sunt singurul care vrea un pilot sau un echipaj romanesc "afara" pe circuite sau probe speciale ? Nu cred......
__________________
Ardeau strabunele altare/Si ziua coborase-n berna/Treceau ostirile barbare/Peste cetatea mea eterna....
Ploua cu spaima si durere/Peste cetatea mea invinsa/Cadeau barbatii in tacere/Murea un zeu cu tampla ninsa.......
https://forum.4tuning.ro/201-masina-m...ia/page-5.html
|
|
|
07-03-11, 07:24
|
#73
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Când au început circuitele în România?
Quote:
Originally Posted by nelutz69
....ce am mai ras
Acum sant in negociere cu ceva fotografi cehi si rusi, astept sa imi trimita niste imagini cu pilotii romani de la CPP... si mai am de lucru la o baza de date cu rezultatele si participarile romanilor la CPP, cand o definitivez o sa o postez...
intrebare ??? ... toata lumea vorbeste de Grigoras, si de masinile lui, dar nu am auzit pe nimeni vb de Dinu Silviu, iar dupa evidentele din acele vremuri ce le-am gasit pe site-uri rusesti, nemtesti, poloneze, el a avut o prezenta constanta si rezultate foarte bune in CPP, la fel si Victor Nicoara, iar la Formula Easter mai e un pilot Dorian Igescu
, eu il stiu de la Resita de pe circuit 1988, avea nr de licenta #116 ce stiti despre el?
Ma credeti ca eu am aflat despre Cornel Bibiri mai multe de pe siteuri straine decat de pe cele romanesti ? asa este
....problema e ca trebuie sa scoatem pozele vechi din dulapuri, ziare si reviste si sa le asternem aici pe toate, ca intr-un Muzeu .... sa vada si nepotii pilotilor ce bunici bravi au avut
|
Hai ca vad ca sau incins spiritele paici (in sensul bun) si asta e de bine...Grigoras a fost un pilot care avea masina tare, iar Werner Hirschvogel ia dat mult de furca cu barcheta lui pt ca avea "mana"...Dinu Silviu era f bun si constant in participari, Victor dupa parerea mea si din ce am vazut era dupa Nea Fane Iancovici+R.I.P. cel mai bun pilot din vremea aia Igiescu a aparut si el cu un tanc de Easter facut la Autobuzul Bucuresti si era un ofticos, dar ofticosul asta e in Canada acum. Despre mazilu afla de la mine ca e autorul moral al mortii lui George Preoteasa de la Pitesti pe circuitul de la Oradea. Este nu numai parerea mea ci a multor piloti care au vazut accidentul...pacat...un mare pilot si fost coleg de club si prieten deal meu...Apropo de ce zice Thunder mai sus...are mare dreptate cu tinerii de azi, sunt injectati cu superbombe de masini dar talent de loc si cel mai bine pilotajul sportiv se invatza pe o masina modesta din care sa scoti tot ce poti tu nu ce poate masina....dupa aia incerci sa controlezi o bomba pe roti...multi nu pot ...Hai ca vam promis un nou set de poze cu "bunicii" dar ieri am avut o zi tampita si sa complicat treaba ...zilele astea o sa mai bag poze....La Easter era si Cioaca de la Pitesti care mergea bine ....nu mai stiu nimic de el...avea o masina urata ca a mea dar mia cam dat de furca )...un tip simpatic oricum...gata ma apuc sa mai lucrez la Reverse trike sa iasa cascavalu' !!! Sanatate !
Last edited by cornel1955; 07-03-11 at 07:34.
|
|
|
07-03-11, 11:04
|
#74
|
CITROEN Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 3,172
Member of: [Freehand Design Usergroup] [Colectionar Machete] [4Rally] [CITROEN]
|
Re: Când au început circuitele în România?
Ce s-a intamplat totusi la Oradea ? Eu am retinut doar franturi de la cei care au fost acolo...inclusiv de la unchiul meu......a fost vorba de un acrosaj intre Preoteasa si un alt pilot ? Sau ce s-a intamplat de fapt ?
|
|
|
07-03-11, 19:22
|
#75
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 966
Member of: [DAEWOO] [DACIA]
|
Re: Când au început circuitele în România?
Quote:
Originally Posted by THUNDER77
Ce s-a intamplat totusi la Oradea ? a fost vorba de un acrosaj intre Preoteasa si un alt pilot ? Sau ce s-a intamplat de fapt ?
|
nu afost vorba de acrosaj.... e tot ce am gasit acum la repezeala, dar daca ai nerv pune si cauta pe Google cuvintele cheie si ai sa gasesti niste articole vechi despre acea cursa....
Citeste asta, dar nu as vrea sa mai lungim discutia cu acest subiect, hai sa vb de lucrurile faine din acest sport.....
|
|
|
|
|