09-03-11, 17:42
|
#106
|
CITROEN Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 3,172
Member of: [Freehand Design Usergroup] [Colectionar Machete] [4Rally] [CITROEN]
|
Re: Când au început circuitele în România?
Recitind topic-ul si obtinand informatii suplimentare despre Oradea '89 , cu toate injuraturile lui nelutzu69 ca pun iar "pe tava" subiectul acesta , mi-am facut mental filmul evenimentelor si concluzia la care am ajuns este ca Mazilu nu poate fi considerat vinovat pentru ce s-a intamplat acolo...decat poate rivalitatea dintre cei doi . Totusi - aici ii dau un vot de blam lui Ovidiu - faptul ca Mazilu a continuat cursa in ciuda accidentului si contestatia facuta pentru a primi premiul este o bila neagra . Vina , din franturile puse cap la cap de mine , consider ca i-a apartinut lui Preoteasa ( iarta-ma moshule , stiu ca ti-a fost prieten si nu numai tie ) care a fortat depasirea pe exteriorul virajului.....si am inteles ca a fost totusi un acrosaj intre cei doi , Preoteasa agatand masina lui Mazilu dupa care a derapat si s-a izbit de stalpul pe care s-a "incolacit" masina.....Nu stiu....poate gresesc....eu asta am aflat de la martorii accidentului printre care se numara si unchiul meu care a fost pe pista.....ce mi-au spus ei au stat la baza "filmului" meu.....Nelutzu...consider ca relatarea accidentelor care au fost in perioada aceea nu trebuie sa fie tabu , dimpotriva ar trebui sa ajute la evitarea altor accidente care se pot si se intampla azi , in campionatele interne . La Pitesti , de exemplu , nu mai retin anul , a avut loc un accident in care si-a pierdut viata un copil care era spectator dar care , din nefericire , a stat intr-un loc total nepotrivit , mai exact in exteriorul unui viraj....Urmarea cred ca o banuiesti : un pilot a pierdut controlul masinii si l-a luat in plin.....Invatamantul tras de atunci se poate vedea in filmarile din link-urile postate de mine cu circuitul de la Pitesti '87 unde pe toate sectiunile virajate spectatorii erau tinuti la distanta sigura atat pentru ei cat si pentru piloti .
__________________
Ardeau strabunele altare/Si ziua coborase-n berna/Treceau ostirile barbare/Peste cetatea mea eterna....
Ploua cu spaima si durere/Peste cetatea mea invinsa/Cadeau barbatii in tacere/Murea un zeu cu tampla ninsa.......
https://forum.4tuning.ro/201-masina-m...ia/page-5.html
|
|
|
09-03-11, 19:41
|
#107
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 966
Member of: [DAEWOO] [DACIA]
|
Re: Când au început circuitele în România?
Quote:
Originally Posted by FED express
Multumesc Nelutzu, ma pasioneaza tot ce tine de automobilism, si mai ales de istoria acestuia.
|
Quote:
Originally Posted by THUNDER77
Recitind topic-ul si obtinand informatii suplimentare despre Oradea '89 , cu toate injuraturile lui nelutzu69 ca pun iar "pe tava" subiectul acesta , , in campionatele interne . La Pitesti , de exemplu , nu mai retin anul , a avut loc un accident in care si-a pierdut viata un copil care era spectator dar care
|
Stai linistit, nu injur pe nimeni, mai ales pe tine.... ai dreptate, accidente pe Circuit Stradal au fost si la Resita, nici eu nu stiu anul iar protagonistul nefericit a fost unul dintre fratii Motoc, au fost accidentate mai multe persoane, dintre care si o victima decedata... nasol, dar trebuie sa tinem cont ca sportul cu motor poate fi periculos, atat participantilor cat si spectatorilor....
__________________
SOLENZA FT / Resita
|
|
|
09-03-11, 20:15
|
#108
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 966
Member of: [DAEWOO] [DACIA]
|
Re: Când au început circuitele în România?
CUPA PACII si PRIETENIEI 1984 / 5
Etapa nr: 5. Resita (Rumänien) 1984
Circuit Stradal - Lungime traseu : 3,300 km
Grupa A2 - Autoturisme
Grupa E - Formula EASTER
ciudat e faptul ca acum am gasit greseli de tiparire la nr: de licenta a pilotilor cat si lipsa unor piloti din program, desi ei au fost la Start... cu toate astea tin acest program la loc de cinste in casa ...
|
|
|
09-03-11, 21:29
|
#109
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Când au început circuitele în România?
Quote:
Originally Posted by nelutz69
CUPA PACII si PRIETENIEI 1984
1984 aduce in scena CPP si Romania ca organizator pt aceasta cupa internationala,
astfel se mareste si numarul de etape, 6 in total...
Tot in 1984 Romania aliniaza la startul acestei Cupe CPP si monoposturile romanesti de Formula Easter, iar echipa de turisme Gr A se mareste
Grupa A2 - Autoturisme
101 – Nicu Grigoras, Romania, Dacia
102 – Stefan Jancovic, Romania, Dacia
103 – Victor Nicoara, Romania, Dacia
104 - B Ursu, Romania, Dacia
105 - Silviu Dinu, Romania, Dacia
108 - Werner Hirschvogel Dacia
110 – Gheorghe Preoteasa, Romania, Dacia
Grupa E - Formula EASTER
111 – Eugen Peteanu, Romania, GT (Resita)
112 - Bibiri Cornel , Romania, ( Bucuresti)
114 - Mircea Ponta, Romania, (Resita)
115 – Tiberiu Gedeon, Romania, GT (Resita)
116 - Dorian Igescu, Romania, GT ( Bucuresti)
118 – Wilhelm Kulpinski, Romania, GT ( Oradea)
"Cupa Pacii si Prieteniei" - Campionat de Viteza pe Circuit intre tarile Est Europene
Pe teritoriul RSR Romania sa tinut pe parcursul a 5 ani...
....in anii 1984, 1985,1986,1988 si 1989...o data la Galati si de 4 ori la Resita...
CUPA PACII si PRIETENIEI 1984
|1 Most |2 Kielce |3 Riga |4 Schleiz |5 Resita |6 Albena |
|
vezi ca licentele de la Ester cel putin nu sunt din 1984
eu deabia in '85 am fost vicecampion acolo si in 86 mi sa dat licenta 112 extern si #6 intern trebuie o informare extrem de corecta...asta nu insemneaza ca te critic doamne fereste...dar nu dau de rusanescu sa aflam licentele adevarate si la anii corespunzatori...deasemenea vezi ca pe puru.de sunt niste clasamente gresite dar nu este din vina lui frank este ca asa sa postat pe mass media...hai sa ne concentram un pic sa luam legatura cu FRAS si cu colectia Autoturism din acea perioada si sa aflam clasamente si licentze adevarate...cum sa gresit in presa cu 102 care nu era al lui George Preoteasa
__________________
Sunt viu si nevatamat ! In poze sunt chiar eu...Cu capu' stau rau...Se vede la avatar !
|
|
|
09-03-11, 21:42
|
#110
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Când au început circuitele în România?
Quote:
Originally Posted by THUNDER77
Recitind topic-ul si obtinand informatii suplimentare despre Oradea '89 , cu toate injuraturile lui nelutzu69 ca pun iar "pe tava" subiectul acesta , mi-am facut mental filmul evenimentelor si concluzia la care am ajuns este ca Mazilu nu poate fi considerat vinovat pentru ce s-a intamplat acolo...decat poate rivalitatea dintre cei doi . Totusi - aici ii dau un vot de blam lui Ovidiu - faptul ca Mazilu a continuat cursa in ciuda accidentului si contestatia facuta pentru a primi premiul este o bila neagra . Vina , din franturile puse cap la cap de mine , consider ca i-a apartinut lui Preoteasa ( iarta-ma moshule , stiu ca ti-a fost prieten si nu numai tie ) care a fortat depasirea pe exteriorul virajului.....si am inteles ca a fost totusi un acrosaj intre cei doi , Preoteasa agatand masina lui Mazilu dupa care a derapat si s-a izbit de stalpul pe care s-a "incolacit" masina.....Nu stiu....poate gresesc....eu asta am aflat de la martorii accidentului printre care se numara si unchiul meu care a fost pe pista.....ce mi-au spus ei au stat la baza "filmului" meu.....Nelutzu...consider ca relatarea accidentelor care au fost in perioada aceea nu trebuie sa fie tabu , dimpotriva ar trebui sa ajute la evitarea altor accidente care se pot si se intampla azi , in campionatele interne . La Pitesti , de exemplu , nu mai retin anul , a avut loc un accident in care si-a pierdut viata un copil care era spectator dar care , din nefericire , a stat intr-un loc total nepotrivit , mai exact in exteriorul unui viraj....Urmarea cred ca o banuiesti : un pilot a pierdut controlul masinii si l-a luat in plin.....Invatamantul tras de atunci se poate vedea in filmarile din link-urile postate de mine cu circuitul de la Pitesti '87 unde pe toate sectiunile virajate spectatorii erau tinuti la distanta sigura atat pentru ei cat si pentru piloti .
|
inca odata reamintesc...si am zis ca ma opresc de la acest subiect trist...am martori oculari care sunt de incredere si piloti adevarati care au dat verdictul...MAZILU AUTOR MORAL...am subliniat ca amandoi erau icapatzanati si nu e cazul la curse de viteza...trebuie sati respecti adversarul ...la fel de incapatzanat a fost George la circuit Pitesti cand lam batut la el acasa...aveam io treaba sta in cap sai bat la ei acasa ) pe toti...sa nu scape unul...cunosc si accidentul cu copilul care a fost omorat in curte la el nu pe circuit ...la capatul liniei drepte de la stadion urma pe coborare un viraj stanga imputzit si trebuia mare indemanare sal dovedesti...mielul a tinut curba drept si a sarit in curte la oameni...sorry ma lasat memoria nu mai stiu cine este autorul dar oricum nu e vinovat pt ca pe exteriorul unui viraj nu ai ce cauta ,iar daca e stradal trebuie parapeti de protectie....asa ca a murit un copil dar RSR de atunci nu sia facut probleme ... LA MULTI ANI CA AZI E ZIUA BARBATILOR !!! 44 de pahare
Last edited by cornel1955; 09-03-11 at 21:53.
|
|
|
09-03-11, 22:04
|
#111
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Când au început circuitele în România?
Quote:
Originally Posted by nelutz69
Stai linistit, nu injur pe nimeni, mai ales pe tine.... ai dreptate, accidente pe Circuit Stradal au fost si la Resita, nici eu nu stiu anul iar protagonistul nefericit a fost unul dintre fratii Motoc, au fost accidentate mai multe persoane, dintre care si o victima decedata... nasol, dar trebuie sa tinem cont ca sportul cu motor poate fi periculos, atat participantilor cat si spectatorilor....
|
de ce nu intrebati pe moshu' si va certati intre voi ??? ...la Resita accidentul a fost al lui Cornel Motoc, Dorin fratele era mort saracu'...dar la fel ca si la circuit zalau '85 GRUPA C de atunci , soldat cu victime la 7 secunde de la start a fost vina organizarii din acea perioada nefasta...si iar ma enervez pe organizare...NU AI CE CAUTA PE EXTERIORUL UNUI VIRAJ SI CHIAR PE LINIA DE START CEL PUTIN 300 DE METRI DECAT CU PARAPETI DE PROTECTIE SI TREBUIE SA TI SE INTERZICA LUCRUL ASTA SI CU PISTOLUL DACA E NEVOIE )
Last edited by cornel1955; 09-03-11 at 22:20.
|
|
|
09-03-11, 23:06
|
#112
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 983
Member of: [DACIA]
|
Re: Când au început circuitele în România?
Tocmai am descoperit topicul asta. Asemenea concentratie de informatie / post ... mai rar. Personal, caut cat mai multe informatii/detalii despre intrecerile din Oradea si masinile echipelor oradene. Pe de alta parte (cu toate ca stiu ca nu e locul cel mai potrivit pentru asa ceva), caut cu disperare doua jante "de Resita" (ma refer aici la jantele modulare utilizate de catre pilotii resiteni prin anii '80). Am gasit doua insa as vrea sa completez setul. Orice informatie in acest sens este mai mult decat binevenita si in egala masura apreciata.
|
|
|
10-03-11, 00:42
|
#113
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 966
Member of: [DAEWOO] [DACIA]
|
Re: Când au început circuitele în România?
Quote:
Originally Posted by BH 59 FIF
Tocmai am descoperit topicul asta. Asemenea concentratie de informatie / post ... mai rar. Personal, caut cat mai multe informatii/detalii despre intrecerile din Oradea si masinile echipelor oradene. Pe de alta parte (cu toate ca stiu ca nu e locul cel mai potrivit pentru asa ceva), caut cu disperare doua jante "de Resita" (ma refer aici la jantele modulare utilizate de catre pilotii resiteni prin anii '80). Am gasit doua insa as vrea sa completez setul. Orice informatie in acest sens este mai mult decat binevenita si in egala masura apreciata.
|
Ai nimerit bine o sa ajung si la posturile despre cursele de la Oradea, sincer strang de ceva ani material ......despre Jante tot aici poti vorbii, poti pune chiar o poza ca sa te credem, iar daca esti posesorul unor astfel de jante pot sa zic ca esti unul dintre putini fericiti care mai poseda asa ceva, poate singurul pt ca multi se lauda dar nu am mai vazut de 20 de ani o janta modulara fabricata la Resita special pt masinile de curse pe Circuit, foarte usoare dar si foarte slabe.....
ai si un MP de la mine referitor la Jante....
|
|
|
10-03-11, 07:23
|
#114
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Când au început circuitele în România?
Quote:
Originally Posted by BH 59 FIF
Tocmai am descoperit topicul asta. Asemenea concentratie de informatie / post ... mai rar. Personal, caut cat mai multe informatii/detalii despre intrecerile din Oradea si masinile echipelor oradene. Pe de alta parte (cu toate ca stiu ca nu e locul cel mai potrivit pentru asa ceva), caut cu disperare doua jante "de Resita" (ma refer aici la jantele modulare utilizate de catre pilotii resiteni prin anii '80). Am gasit doua insa as vrea sa completez setul. Orice informatie in acest sens este mai mult decat binevenita si in egala masura apreciata.
|
Ne bucuram ca apreciezi ce "aberam" noi pe aici, neam bucura daca tiai da si un nume ca sa nu zicem tot timpul bh59fif si speram sa apara cat mai multi iubitori de sport vechi cu motor...indiferent ca e raliu sau viteza...amandoua au fost la fel de frumoase in acei ani in care sareai in sus de bucurie si trebuia sa tragi nu stiu cate "sfori" si relatii pt a pune mana pe o axa cu came intzepata sau un set de pinioane la cutia de viteze si multe altele....referitor la jenti primele jenti modulare cum le zici tu lea facut Laurentiu "Lenti" Moldovan+R.I.P. si am avut si eu 2 de la el pe Easterul rosu cu #112...intradevar erau foarte usoare dar si slabe in acelasi timp...adica bune numai la circuit de viteza sau la coasta...la raliu nu aveai ce sa cauti cu ele acolo...dupa Lenti leau facut baietii de la Resita
Sa auzim de bine ca belele curg )
Bag si o poza de la mine de acasa dar pe specific moto...asta ca sa mai radeti un pic si sa va impacati ...este o honda cbr reala dar fara motor si poza se chiama "Mos Craciun Extreme Wheelie" !!! Pe Mos Craciun lam dat jos acum sa nu raceasca acolo sus si sa mai vina si la anu'...a ramas numai motocicleta !
Last edited by cornel1955; 10-03-11 at 07:37.
|
|
|
10-03-11, 08:42
|
#115
|
CITROEN Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 3,172
Member of: [Freehand Design Usergroup] [Colectionar Machete] [4Rally] [CITROEN]
|
Re: Când au început circuitele în România?
Moshule nu se cearta tati nimeni La partea de vina morala sunt de acord cu tine.....analizand un pic mai profund Da asa e , la Pitesti , copilul era la el in curte , acum mi-am amintit , eu la acea cursa am fost pe lina dreapta in coborare care urma dupa virajul acela pe stanga , viraj care mai exista si astazi dar pe care l-au "indulcit" cu un scuar de ocolire....In rest configuratia a ramas aceeasi.....Poate ca ma insel dar tin minte ca intr-o perioada - cred ca atunci cand a avut loc accidentul lui Mielu - traseul era : Start de pe linia dreapta Stadion - viraj stanga strans ( aproximativ 90 grade ) pe coborare - linie dreapta cu trecere prin fata Militiei municipale situata in dreapta traseului - viraj stanga strans - linie dreapta lunga ( in capul ei cred ca era o sicana ) - viraj stanga strans - linie dreapta lunga cu urcare din dreptul Spitalului de Copii - viraj stanga in capul pantei - sosire Stadion . Nu mai retin exact numarul de ture dar erau cateva Apropos....Mielu avea cumva masina neagra ?
|
|
|
10-03-11, 15:15
|
#116
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 983
Member of: [DACIA]
|
Re: Când au început circuitele în România?
Intr-adevar, BH59FIF e cam lung... Alin ma numesc . Mai am inca 2 replici Gotti 073-S, astea cred sincer ca pe vreun Easter au fost, altfel nu-mi explic latimea de 10 J. Foarte usoare, dar imposibil de folosit in traficul de zi cu zi.
Last edited by BH 59 FIF; 10-03-11 at 15:20.
|
|
|
10-03-11, 16:09
|
#117
|
Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,666
Member of: [DACIA] [MERCEDES] [Opel]
|
Re: Când au început circuitele în România?
Quote:
Originally Posted by cornel1955
Draga Thunder sau Mascatu' cum team poreclit eu la prima vedere ...imi pare rau ca nu te pot ajuta cu 59 dar iti multumesc pt linkurile postate in perioada in care eu nu eram prezent in cursele auto 87-88. Incearca sa iei legatura cu Dl. Rusanescu si sunt sigur ca el stie cui apartine licenta 59 din 1987....mai am un link unde a aparut si Dl. Rusanescu si voi incerca sa aflu un nr. de tel pt tine ca sa vb personal...sunt sigur ca te va ajuta
|
incercati rusanescu1@yahoo.com si primiti toate raspunsurile.
pe site-ul de raliuri al autorally, a intocmit lista cu sportivii si rezultatele lor. dar de mult nu a mai actualizat nimeni acolo ceva nume si rezultate.
|
|
|
10-03-11, 20:22
|
#118
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 966
Member of: [DAEWOO] [DACIA]
|
Re: Când au început circuitele în România?
Quote:
Originally Posted by valentin.nemtanu
incercati rusanescu1@yahoo.com si primiti toate raspunsurile.
pe site-ul de raliuri al autorally, a intocmit lista cu sportivii si rezultatele lor. dar de mult nu a mai actualizat nimeni acolo ceva nume si rezultate.
|
Nici nu le mai actualizeaza nimeni , dar la acea adresa de E-mail poti sa incerci, domnul e un domn
-----------------------------------
Acum o sa pun fisa de sportiv a lui Grigoras Nicu...
Nicu GRIGORAŞ
A fost cel mai bun vitezist şi preparator de automobile de curse din România. S-a născut la 12 septembrie 1948, în Hudesti, Bacău. Absolvent în 1971 al Politehnicii din Iaşi. Din 1973 este angajat al IAP unde, înainte de a ajunge la compartimentul de competiţii, şi-a făcut ucenicia la bancul de probe. În curse a debutat în 1976. Primul titlu de campion l-a obţinut în 1977 (viteză în coastă, pe Dacia 1300 de grupa 2). A fost maestru al sportului din 1981 şi a fost declarat de cinci ori primul automobilist al anului. Sezonul de vârf al său este 1980 cînd şi-a trecut în palmares cinci titluri individuale şi două cu echipa. Este selecţionat în echipa naţională de viteză pe circut cu care participă la cursele din Cupa Păcii şi Prieteniei. In 1986, în afară de cele două titluri obţinute la circuit şi coastă, Nicu Grigoraş a câstigat cursa internaţională de la Reşiţa, fiind primul pilot român care realizează o astfel de performanţă în Cupa Prietenia. A fost un foarte bun preparator de motoare şi caroserii, maşina cu care a obţinut majoritatea titlurilor, Dacia Sport Turbo, fiind o dovadă în acest sens. În august 1989, pleacă din ţară şi se stabileşte în Belgia, dar nu şi-a găsit locul pe care şi-l dorea. Moare în 7 aprilie 1999 departe de ţară, răpus de o boală necruţătoare.
Eu zic ca este prima masina a lui Grigoras... Cea cu care a debutat(1976) si a fost folosita pana in 1979....
va continua....
|
|
|
10-03-11, 20:27
|
#119
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 966
Member of: [DAEWOO] [DACIA]
|
Re: Când au început circuitele în România?
Nicu GRIGORAŞ
fisa de sportiv:
Palmares Internaţional
Raliu:
-1985 locul XXXV cls general şi locul VIII la clasă, R. ACROPOLE ediţia a XXXII-a, Grecia, etapă în Campionatul Mondial de Raliuri, copilot Dacian BANCA
-1987 locul XXVIII cls general şi locul V la clasă, R. ACROPOLE ediţia a XXXIV-a, Grecia, etapă în Campionatul Mondial de Raliuri, copilot Dacian BANCA
-1988 locul VII cls general şi locul III la clasă, în TURUL EUROPEI, ediţia a XXXI-a, locul II pe naţiuni, locul I pe mărci, copilot Dacian BANCA
Viteză pe circuit:
-1981 locul II cu echipa României la circuitul de la Kiev (URSS), etapă în Cupa PĂCII şi PRIETENIEI, cu Ştefan IANCOVICI şi Buerebista URSU
-1984 locul IV la individual şi locul II cu echipa României la circuitul de la Reşiţa (ROMÂNIA), etapă în Cupa PĂCII şi PRIETENIEI, cu Victor NICOARĂ
-1986 locul V la circuitul de la Schleiz (R. D. Germană), etapă în Cupa PĂCII şi PRIETENIEI
-1988 locul III la individual şi locul II cu echipa României la circuitul de la Reşiţa (ROMÂNIA), etapă în Cupa PĂCII şi PRIETENIEI
Palmares Naţional
Viteză în coastă :
- 1980 Campion Absolut, Dacia Piteşti
- 1980 Campion Grupa 5, Dacia Piteşti
- 1980 Campion Grupa 5 Naţională, Dacia Piteşti
- 1981 Campion Absolut, Dacia Piteşti
- 1981 Campion Grupa 5, Dacia Piteşti
- 1982 Campion Absolut, Dacia Piteşti
- 1982 Campion Grupa C, Dacia Piteşti
- 1983 Campion Grupa C, Dacia Piteşti
- 1984 Campion Grupa C1, Dacia Piteşti
- 1985 Campion Grupa C, Dacia Piteşti
- 1986 Campion Grupa C, Dacia Piteşti
- 1987 Campion Grupa C7, Dacia Piteşti
- 1988 Campion Grupa C1, Dacia Piteşti
Viteză pe circuit :
- 1979 Campion Clasa VI, Dacia Piteşti
- 1980 Campion Grupa 5, Dacia Piteşti
- 1980 Campion Grupa 5 Naţională, Dacia Piteşti
- 1981 Campion Grupa 5, Dacia Piteşti
- 1982 Campion Grupa C, Dacia Piteşti
- 1983 Campion Grupa C, Dacia Piteşti
- 1984 Campion Grupa C, Dacia Piteşti
- 1985 Campion Grupa C, Dacia Piteşti
- 1986 Campion Grupa C, Dacia Piteşti
- 1987 Campion Grupa C7, Dacia Piteşti
- 1988 Campion Grupa C1, Dacia Piteşti
|
|
|
11-03-11, 03:12
|
#120
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Quote:
Originally Posted by valentin.nemtanu
incercati rusanescu1@yahoo.com si primiti toate raspunsurile.
pe site-ul de raliuri al autorally, a intocmit lista cu sportivii si rezultatele lor. dar de mult nu a mai actualizat nimeni acolo ceva nume si rezultate.
|
Dl Vali ma bucur tare ca dupa atati ani ne intalnim pe aici ...multzam de link dar preferam sa vb cu Rusanescu la tel sau "face to face"....caut si acum o poza care o am cu Dinu Silviu la Braila '82 {unde am fost si eu ca "pozar" }cu Mini Morris grupa A si cu multi alti piloti din vremea aceea...nu cred ca se mai poate face acum ce sa facut atunci cu materialul sportiv de care dispuneam...cred ca cel mai bine voi face un drum la Buc la FRAS sa vb personal cu Rusanescu pt ca e pacat sa se piarda informatii adevarate din acea vreme care prin presa se mai pierd ...sanatate si toate cele bune la voi la Braila...pacat ca sa desfintat circuitul Braila
Quote:
Originally Posted by nelutz69
Nicu GRIGORAŞ
fisa de sportiv:
Palmares Internaţional
Raliu:
-1985 locul XXXV cls general şi locul VIII la clasă, R. ACROPOLE ediţia a XXXII-a, Grecia, etapă în Campionatul Mondial de Raliuri, copilot Dacian BANCA
-1987 locul XXVIII cls general şi locul V la clasă, R. ACROPOLE ediţia a XXXIV-a, Grecia, etapă în Campionatul Mondial de Raliuri, copilot Dacian BANCA
-1988 locul VII cls general şi locul III la clasă, în TURUL EUROPEI, ediţia a XXXI-a, locul II pe naţiuni, locul I pe mărci, copilot Dacian BANCA
Viteză pe circuit:
-1981 locul II cu echipa României la circuitul de la Kiev (URSS), etapă în Cupa PĂCII şi PRIETENIEI, cu Ştefan IANCOVICI şi Buerebista URSU
-1984 locul IV la individual şi locul II cu echipa României la circuitul de la Reşiţa (ROMÂNIA), etapă în Cupa PĂCII şi PRIETENIEI, cu Victor NICOARĂ
-1986 locul V la circuitul de la Schleiz (R. D. Germană), etapă în Cupa PĂCII şi PRIETENIEI
-1988 locul III la individual şi locul II cu echipa României la circuitul de la Reşiţa (ROMÂNIA), etapă în Cupa PĂCII şi PRIETENIEI
Palmares Naţional
Viteză în coastă :
- 1980 Campion Absolut, Dacia Piteşti
- 1980 Campion Grupa 5, Dacia Piteşti
- 1980 Campion Grupa 5 Naţională, Dacia Piteşti
- 1981 Campion Absolut, Dacia Piteşti
- 1981 Campion Grupa 5, Dacia Piteşti
- 1982 Campion Absolut, Dacia Piteşti
- 1982 Campion Grupa C, Dacia Piteşti
- 1983 Campion Grupa C, Dacia Piteşti
- 1984 Campion Grupa C1, Dacia Piteşti
- 1985 Campion Grupa C, Dacia Piteşti
- 1986 Campion Grupa C, Dacia Piteşti
- 1987 Campion Grupa C7, Dacia Piteşti
- 1988 Campion Grupa C1, Dacia Piteşti
Viteză pe circuit :
- 1979 Campion Clasa VI, Dacia Piteşti
- 1980 Campion Grupa 5, Dacia Piteşti
- 1980 Campion Grupa 5 Naţională, Dacia Piteşti
- 1981 Campion Grupa 5, Dacia Piteşti
- 1982 Campion Grupa C, Dacia Piteşti
- 1983 Campion Grupa C, Dacia Piteşti
- 1984 Campion Grupa C, Dacia Piteşti
- 1985 Campion Grupa C, Dacia Piteşti
- 1986 Campion Grupa C, Dacia Piteşti
- 1987 Campion Grupa C7, Dacia Piteşti
- 1988 Campion Grupa C1, Dacia Piteşti
|
Vrei sa te certi si cu mine ??? ) tiam explicat ca Nicu AVEA MASINA nu ca era un pilot extraordinar...era f bun dar Nea Fane Iancovici era peste multi de acolo...titlurile obtinute probabil ca se refera la masina nu la el ..pt info cofidentiale si care sa nu la bagi pe aici pe topic lasami un tel aici si iti spun cum era cu uzina de la pitesti atunci si cine conducea acolosi cum se trageau "sforile" ca ei se cred si acum cei mai tari dar uite ca ca au venit de afara masini supertari si lea dat clantza pe romaneste ...pe nea Fane il sabotau constant dar tot era si pt mine a ramas cel mai bun...asta a fost !
Quote:
Originally Posted by BH 59 FIF
Intr-adevar, BH59FIF e cam lung... Alin ma numesc . Mai am inca 2 replici Gotti 073-S, astea cred sincer ca pe vreun Easter au fost, altfel nu-mi explic latimea de 10 J. Foarte usoare, dar imposibil de folosit in traficul de zi cu zi.
|
Ok Alin...asa este...jantele astea G...i ca sa nu facem reclama erau foarte performante la capitolul greutate, dar numai pe asfalt....iar Lenti Moldovan si baietii de la Resita au facut o treaba extraordinara cu replicile lor din vremea aceea !!!
Quote:
Originally Posted by THUNDER77
Moshule nu se cearta tati nimeni La partea de vina morala sunt de acord cu tine.....analizand un pic mai profund Da asa e , la Pitesti , copilul era la el in curte , acum mi-am amintit , eu la acea cursa am fost pe lina dreapta in coborare care urma dupa virajul acela pe stanga , viraj care mai exista si astazi dar pe care l-au "indulcit" cu un scuar de ocolire....In rest configuratia a ramas aceeasi.....Poate ca ma insel dar tin minte ca intr-o perioada - cred ca atunci cand a avut loc accidentul lui Mielu - traseul era : Start de pe linia dreapta Stadion - viraj stanga strans ( aproximativ 90 grade ) pe coborare - linie dreapta cu trecere prin fata Militiei municipale situata in dreapta traseului - viraj stanga strans - linie dreapta lunga ( in capul ei cred ca era o sicana ) - viraj stanga strans - linie dreapta lunga cu urcare din dreptul Spitalului de Copii - viraj stanga in capul pantei - sosire Stadion . Nu mai retin exact numarul de ture dar erau cateva Apropos....Mielu avea cumva masina neagra ?
|
nu mai tin minte cine a fost...o so intreb pe nevastamea ca are memoria mai buna ca mine, virajul ala unde sa intamplat beleaua il abordai cu performantza maxima numai daca erai schmecher....la pompieri iar te solicita ca dupa aia pe vremea mea intrai de pe asfalt pe piatra cubica si cam strangeai din c.r si dupa aia cand erai pe urcare spre linia stadionului vedeai crucile de la cimitir si incepeai sa injuri pe toti popii cred ca se rugau sa mai crape unu din noi sa ne ia banu' ...hai ca o sa bag poze si de la Pitesti si chiar din acel viraj nashpa...stai ca mam tampit...am bagat mesajul de 2 ori ca mia expirat timpul la ADSL
Last edited by Gabi; 11-03-11 at 08:50.
|
|
|
|
|