Go Back   Forum 4Tuning > MOTORSPORT > RALIURI - COASTA - RALLY SPRINT - CRR

Reply
 
Thread Tools
Old 21-03-11, 19:37   #361
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Default Re: Când au început circuitele în România?

Quote:
Originally Posted by ROAD EMPIRE View Post
Cu placere
Dap! Acuma nu sunt intru totul de acord,si anume aici ma refer la faza cu o greva a pilotiilor. Cred ca nu ar rezolva mai niumik cum nu a rezolvat nici faza ce o faceam noi cu protestele in benzinarii.
Saracii si asa nu prea mai au unde sa se "dea" .
Eu cred ca lipseste cadrul in care sa se fi organizat competitii auto.
Pai nu vedeti cearta dintre Fras si Frak sau cum io spune au` la federatia de karting. Sa nu mai spun de celelalte competitii cum sunt cele de drag sau drift.

Intrebare : de ce nu se mai organizeaza curse de viteza pe circuit?!!! cred ca ar fi o prpaganda extraordina a motorsportului in Romania in general.
Eu stiu foarte bine ca oamenii sunt avizi de com[petitii si curse auto so sunt dornici sa mearga sa vada. Din pacate nu prea mai au unde.


Ps; in alta ordine de idei inca 2 poze
circuite de viteza nu se pot organiza pt ca NU EXISTA ceva amenajat si sa corespunda normelor FIA vezi accidentele de la resita cu Cornel Motoc, la Pitesti (nu cunosccine a fost dar nu era vinovat el), si la Zalau cu grupa C cand au sarit peste spectatorii care nu aveau ce cauta acolo in acea zona iar organizatorii ia durut in pix sa faca niste mantinele de protectie si multe alte accidente "pe traseu inchis" circulatiei publice...vrei sati spun mai mult...nu cred ca in romania va fi vreun circuit de viteza pana cand nu va aparea un sponsor tare si va face unul protejat 100% si sa corespunda normelor FIA....a promis tiriac la vitan in bucuresti...o chestie foarte tare eu cunosc zona...dar nimic finalizat...am intzeles ca a avut si el probleme cu birocratia daca tiriac nu a reusit cine dracu sa faca ceva in tara asta de cacat ?
__________________
Sunt viu si nevatamat ! In poze sunt chiar eu...Cu capu' stau rau...Se vede la avatar !

Last edited by cornel1955; 21-03-11 at 19:48.
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 21-03-11, 19:54   #362
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Default Re: Când au început circuitele în România?

ce este cel mai clar deocamdata este ca se vor dezvolta f tare cursele ilegale pe bani...la noi la tzara deja se intampla din astea si se fac liniutze....cam asta e viitorul pt moment...vedem ce ne rezerva federatia...poate surprize placute dar nu cred
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 21-03-11, 19:54   #363
ROAD EMPIRE
Dacia Driver

Stage 5
 
ROAD EMPIRE's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of:
[DACIA]
Default Re: Când au început circuitele în România?

pai eu parca stiu ca circuitul stradal de la Bucharest city challenge avea omologare FIA , nu?!
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	BUCHAREST CITY CHALLENGE 2008 MAP.jpg
Views:	110
Size:	66.0 KB
ID:	1929050  
ROAD EMPIRE is offline   Reply With Quote
Old 21-03-11, 19:55   #364
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Default Re: Când au început circuitele în România?

Quote:
Originally Posted by ROAD EMPIRE View Post
pai eu parca stiu ca circuitul stradal de la Bucharest city challenge avea omologare FIA , nu?!
pai da dar nu se stie anul asta care e treaba...nu sunt la curent
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 21-03-11, 21:37   #365
nelutz69

Stage 5
 
nelutz69's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 966
Member of:
[DAEWOO]
[DACIA]
Arrow Re: Când au început circuitele în România?

ROAD EMPIRE esti fenomen, imi place ce colectie impresionanta ai, pt ce trebuie un muzeu acolo la Renault/Dacia .. el e chiar aici, si poate fi vizitat la orice ora cand vrei ...


PS: astazi am fost la Timisoara, nu am stat mult, probabil o sa fiu si Joi, si Dumineca....
.... o sa merg sa cercetez ce a mai facut DUCU la EASTERU lu (EX Werner/ Dobre)....
__________________
SOLENZA FT / Resita
nelutz69 is offline   Reply With Quote
Old 21-03-11, 23:05   #366
nelutz69

Stage 5
 
nelutz69's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 966
Member of:
[DAEWOO]
[DACIA]
Arrow Re: Când au început circuitele în România?

Quote:
Originally Posted by cornel1955 View Post
nelutzule !!!! wake up my friend uite ce mia dat road empire mai sus .....la grupa N...tare rau ca si filmul tau cu schleitz 1986...ala ma bagat in draci daia am stat aseara pana la 2.20 dimineatza
hehe, da, remarcabil, bine a punctat ROAD EMPIRE ...

Quote:
Originally Posted by cornel1955 View Post
circuite de viteza nu se pot organiza pt ca NU EXISTA ceva amenajat si sa corespunda normelor FIA vezi accidentele de la resita cu Cornel Motoc, la Pitesti (nu cunosc cine a fost dar nu era vinovat el), si la Zalau cu grupa C cand au sarit peste spectatorii care nu aveau ce cauta acolo
Circuite gasim, ARAD,altul stradal la Sanicolau(Timis), dar foarte mici, si aveti dreptate, nu sant conforme FIA, dar asta nu inseamna ca FIA te protejeaza de accidente, de ele ne protejam noi, organizatorii/participantii/spectatorii... nu uitati ca pe flaerele unei competitii scrie clar ca "acest sport poate fi periculos" ... poti concura in voie si chiar organiza competitii si intr-un circuit neagreat FIA, dar bine securizat si protejat, durerea e ca un astfel de campionat nu va fi recunoscut si nu va fi mentionat in nici un inscris FIA...

Stiti ca Resitenii au organizat primul „Cannonball“ legal din lume ??? şi este unul din....."cele mai impresionante evenimente internaţionale ce se va desfasura la RESITA(Coasta) , ARAD(Circuit) si TIMISOARA( liniute)"......Fara FIA implicata si chiar a fost reusit, au participat francezi, nemti, elvetieni....nu a murit nimeni, nici nu sa accidentat, doar un Porsche, o Mitsuba si un amarat de Wiesmann GT MF5

http://www.caon.ro/stiri/sport-local...80910-03342975
http://www.arenabanateana.ro/index.p...lism&Itemid=51
http://beta.aradeni.ro/info/sport/Ev...l_fitelor.html


Quote:
The Privatdrive EVEREST- ROADSHOW 2008 is the first PORSCHE legal CANNONBALL in
the world and is one of the largest international lifestyle ...
http://forum.gtspirit.com/everest-ro...8.html?p=86283
POZE aici: https://picasaweb.google.com/everesr...STROADSHOW2008

...si aici un Wiesmann GT MF5 facut terci de chiar patronul fabrici Wiesmann, care a declarat ca la anu aduce altul ca tare sa mai distrat http://roadrunners.ro/forum/viewtopic.php?f=4&t=2649


http://s131.photobucket.com/albums/p...z/EverEst2008/
http://www.caon.ro/stiri/im:caon:new...80914-06240403

Deci se poate distractie si fara FIA....
nelutz69 is offline   Reply With Quote
Old 21-03-11, 23:34   #367
nelutz69

Stage 5
 
nelutz69's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 966
Member of:
[DAEWOO]
[DACIA]
Arrow Re: Când au început circuitele în România?

Quote:
Originally Posted by ROAD EMPIRE View Post
Alta faina din 82` la Bucuresti Grand Prix cu Motoc, Tutuianu su Ciuca !
sigur Alfa e a lu Tutuianu? ? ?
nelutz69 is offline   Reply With Quote
Old 21-03-11, 23:34   #368
Rusanescu

Stage 5
 
Rusanescu's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 694
Thumbs up Când au început circuitele în România?

Da, am fost acolo şi a fost extraordinar la Reşiţa 2008. Pe pista de karting de la ARAD, la coasta Valea Domanului şi apoi pe aeroportul din Timişoara. Maşinile superbe. Unele au fost şifonate la coastă, aşa cum spune şi Nelutzu şi cum se vede şi în unele fotografii.
Rusanescu is offline   Reply With Quote
Old 22-03-11, 03:01   #369
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Default Re: Când au început circuitele în România?

Quote:
Originally Posted by ROAD EMPIRE View Post
Alta faina din 82` la Bucuresti Grand Prix cu Motoc, Tutuianu su Ciuca !
Iata si Daciile lui Ursu si Paul Geanta care arata intr9un mare fel !!!

APP: are cineva poza cu easterul lui Constantin Hlebovschi facuta la I.N.M.T. ?
uitete la al meu pt ca e facut dupa al lui Hlebovschi aproape identic...si iti mai dau poze cu el in prima faza cand era urat cu spume eu fata de al lui am modificat suspensiile si am bagat motorizare Lada 1300
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 22-03-11, 03:24   #370
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Default Re: Când au început circuitele în România?

Quote:
Originally Posted by nelutz69 View Post
hehe, da, remarcabil, bine a punctat ROAD EMPIRE ...



Circuite gasim, ARAD,altul stradal la Sanicolau(Timis), dar foarte mici, si aveti dreptate, nu sant conforme FIA, dar asta nu inseamna ca FIA te protejeaza de accidente, de ele ne protejam noi, organizatorii/participantii/spectatorii... nu uitati ca pe flaerele unei competitii scrie clar ca "acest sport poate fi periculos" ... poti concura in voie si chiar organiza competitii si intr-un circuit neagreat FIA, dar bine securizat si protejat, durerea e ca un astfel de campionat nu va fi recunoscut si nu va fi mentionat in nici un inscris FIA...

Stiti ca Resitenii au organizat primul „Cannonball“ legal din lume ??? şi este unul din....."cele mai impresionante evenimente internaţionale ce se va desfasura la RESITA(Coasta) , ARAD(Circuit) si TIMISOARA( liniute)"......Fara FIA implicata si chiar a fost reusit, au participat francezi, nemti, elvetieni....nu a murit nimeni, nici nu sa accidentat, doar un Porsche, o Mitsuba si un amarat de Wiesmann GT MF5

http://www.caon.ro/stiri/sport-local...80910-03342975
http://www.arenabanateana.ro/index.p...lism&Itemid=51
http://beta.aradeni.ro/info/sport/Ev...l_fitelor.html




POZE aici: https://picasaweb.google.com/everesr...STROADSHOW2008

...si aici un Wiesmann GT MF5 facut terci de chiar patronul fabrici Wiesmann, care a declarat ca la anu aduce altul ca tare sa mai distrat http://roadrunners.ro/forum/viewtopic.php?f=4&t=2649


http://s131.photobucket.com/albums/p...z/EverEst2008/
http://www.caon.ro/stiri/im:caon:new...80914-06240403

Deci se poate distractie si fara FIA....
pai aici e tampenia Nelutzu....eu nu am facut decat sa va provoc la cea mai trista poveste a vremurilor in care traim....asa este ...nu mai putem sa facem nimic ca trebuie zece mii de omologari, nu mai poti alerga in romania pt ca e regulamentul de cacat actual unde nu mai poti sa tragi un partz de fia si de regulamentul dunlop 2011 ....am subliniat mai sus : se poate merge pe un circuit stradal dar organizatorii au fost de vina in toate cazurile enumerate de mine...pe vremea aia ii durea undeva si se musamaliza totul sa nu afle nea nicu...pilotii nu au avut nici o vina noi neam facut datoria sa mergem cat mai tare si daca mai scapa cate unu' prin decor era ceva normal....cu muzeul ai dreptate iar...pai sa vina cat mai multi aici si GASESC MUZEUL DACIA SI EASTER DIN ROMANIA !!!

Last edited by cornel1955; 22-03-11 at 03:27.
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 22-03-11, 03:35   #371
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Default Re: Când au început circuitele în România?

Quote:
Originally Posted by nelutz69 View Post
sigur Alfa e a lu Tutuianu? ? ?
in fatza este Cornel Motoc iar alfa din cate mai imi aduc aminte era a lui Werner...inainte cu 1 an 2 era si Dinu Silviu cu vestitul Mini Morris Lelu Tutuianu a mers pe Dacia
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 22-03-11, 16:12   #372
Rusanescu

Stage 5
 
Rusanescu's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 694
Default Când au început circuitele în România?

Horia ANDRONIC (1953-2010)
S-a născut în Topoloveni, Argeş. Absolvent al Institutului de Construcţii Bucureşti-promoţia 1965, Inginer de drumuri. Pilot de viteză pe circuit, viteză în coastă, legitimat la clubul sportiv IT Bucureşti. A debutat în 1982 la clubul sportiv ITB. A fost selecţionat în echipa naţională de viteză pe circuit cu care a participat la cursele din Cupa Păcii şi Prieteniei în perioada 1987-1989. Desemnat de FRAK pilot de elită în topul primilor 10 sportivi ai anilor 1989, 1999, 2003. Din 1993 devine antrenor al echipei AUTOTEHNICA RACING TEAM Bucureşti. A fost fondatorul Fundaţiei AUTOTEHNICA (1995). Urmare experienţei sale în prepararea automobilelor de curse a fost cotat ca unul dintre cei mai buni preparatori de motoare începând din 1995 până în 2008. De asemenea, a fost ales ca membru al Consiiului Federal al FRAS. O boală necruţătoare la răpus în 23 martie 2010, la aproape 57 de ani.

Palmares Internaţional:
Viteză pe circuit:
- 1984-1989 Participări în Campionatul Cupei Păcii şi Prieteniei

Palmares Naţional:
Viteză pe circuit:
- 1983 Loc III Grupa A, IT Bucuresti
- 1987 Vicecampion Grupa A, IT Bucuresti
- 1988 Loc III Grupa A, IT Bucuresti
- 1989 Vicecampion Grupa A, IT Bucuresti
************************************************** ******************
Din cartea lui Marin DUMITRESCU: Un sfert de veac la volanul bolizilor - ediţia 2010:
Un om mare
Se numeşte Horia ANDRONIC şi e mare, la propriu şi la figurat. V-am povestit, undeva, că avea o dorinţă mare să concureze şi l-am cuplat cu fiul meu pe aceeaşi maşină. Merită să ne vezi alături. Un fel de Stan şi Bran. A fost chiar o situaţie hazlie cu fizicul lui Horia. Atunci, la Buzău, pe când trebăluiam la maşina lui Răducu, să găsesc ce naiba avea de nu se alimenta motorul, a apărut nu se ştie de unde naiba un fel de oficial din specia asta nouă, o generaţie spontană, ivită din tenebrele societăţii aceleia „multilateral (sub) dezvoltate", un oficial de automobilism care nu-l cunoştea pe Marin Ţiganu şi care mă luase, ca atare, la trei păzeşte, să o şterg de acolo! Cum eram nervos şi tocmai pe punctul să descopăr defectul (a fost un orificiu înfundat cu şpan, orificiu făcut de Radu ca să monteze noul tip de carburant) spiritele se încinseseră. Pe scurt, eram gata să-i scap o cheie în scăfârlie, mai ales că începea să-şi întindă ghearele spre mine, ca să mă îndepărteze cu forţa. Şi tocmai atunci - providenţial, nu? - apar cele 120 kg ale lui Horia. Cum raportul de forţe s-a inversat brusc, neghiobul a abandonat câmpul de bătălie. Iar eu îmi amintesc întotdeauna cu humor de întâmplare. Atunci, însă, nu-mi ardea deloc de râs şi erau personificarea etichetei de „mic şi rău".
Omul mare - Horia - a debutat atunci, iar eu i-am fost naşul. Concurând pe aceeaşi maşină cu fiul meu, când i-a venit rândul la start i-am îndesat pe cap casca lui Radu şi l-am rugat pe starter să ridice steagul. Şi Horia a pornit-o. Mare s-a dovedit, vorbind serios, mai târziu şi anume atunci când nu s-a lăsat copleşit şi scârbit de neşansa de a fi apărut în acest sport în altă epocă decât ar fi trebuit şi, încă atunci - mai exact acum - când a constituit la societatea comercială în care este patron - „Autotehnica" - Bucureşti, o echipă de automobilism sportiv, contribuind substanţial la supravieţuirea şi propăşirea acestui sport în România. O echipă şi nu una oarecare, ci o echipă campioană, alcătuită, practic, din mai toţi campionii actuali. Echipă pe care a dotat-o cu maşini performante - Lancia Delta Integrale Evo III, de 380 CP şi cu tracţiune integrală permanentă, cu care Victor Nicoară a devenit campion naţional absolut, chiar şi la cei... 46 de ani ai săi, o Toyota Celica Turbo 4 WD, de 300 CP, de asemenea cu tracţiune integrală permanentă, maşina lui Constantin „Titi" Aur, un băiat cu adevărat de aur, multiplu campion naţional la 33 de ani şi poate cel mai tehnic pilot al generaţiei actuale, un Ford Escort RS Cosworth, dezvoltând 220 CP, dispunând şi el de tracţiune integrală permanentă, maşină cu care Eduard Stan cel mai tânăr campion (24 de ani) din curtea lui Horia Andronic şi care va mai avea destule de spus în acest sport, în care Horia i-a oferit o şansă... providenţială. Ca şi lui Teodor Gheorghe, Florian Nuţă sau Lorincz Borbely, componenţi ai echipei lui Horia Andronic - Autotehnica - scuderia sub culorile căreia sunt astăzi campioni naţionali, învingători în întrecerea cu echipa de uzină Dacia Racing.
În service-ul lui Horia Andronic, un model de ordine şi tehnicitate, este un atelier special, în exclusivitate pentru pregătirea maşinilor de curse. Cam cum avea, cândva, italianul Bugatti, la care lucrase ca mecanic de elită Jean Calcianu, marele nostru campion. Oare şi din atelierul acesta, românesc, va răsări o astfel de floare rară? Nu ştiu. Dar, de ce nu? Oricum, Horia Andronic este un om pentru speranţa renaşterii şi creşterii acestui sport în România. Un om mare. Unul dintre „nebunii frumoşi" ai volanului.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Horia.ANDRONIC.1.jpg
Views:	96
Size:	10.4 KB
ID:	1930356   Click image for larger version

Name:	Horia.ANDRONIC.2.jpg
Views:	181
Size:	30.4 KB
ID:	1930357   Click image for larger version

Name:	Horia.ANDRONIC.3.jpg
Views:	152
Size:	32.8 KB
ID:	1930358  


Last edited by Rusanescu; 22-03-11 at 16:35.
Rusanescu is offline   Reply With Quote
Old 22-03-11, 16:38   #373
Rusanescu

Stage 5
 
Rusanescu's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 694
Default Când au început circuitele în România?

Quote:
Originally Posted by ROAD EMPIRE View Post
pai eu parca stiu ca circuitul stradal de la Bucharest city challenge avea omologare FIA , nu?!
Se pare că nu mai este înscris în caendarul sportiv al FIA.
Rusanescu is offline   Reply With Quote
Old 22-03-11, 17:11   #374
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Default Re: Când au început circuitele în România?

Quote:
Originally Posted by Rusanescu View Post
Horia ANDRONIC (1953-2010)
Un om mare. Unul dintre „nebunii frumoşi" ai volanului.
foarte frumos articolul...intradevar Horia +R.I.P. era un tip extraordinar si stia ce vroia...imi aduc aminte cum in 83 la circuit la Satu Mare unde mia crapat motorul de grupa A, era constant sicanat de Dinu Silviu care nu se lasa depasit(daca mai retin bine)...eu lam lasat sa treaca ca nu mai aveam presiune de ulei si cand sa terminat cursa Horia a coborat din masina, a scos casca de pe cap cu un scop bine determinat pt ca fugea spre masina lui Dinu Silviu care dabia se dadea jos din masina....nene ...casca lui sa repezit direct in capul celui care il "tinuse" cateva ture bune (Dinu Silviu era inca cu casca pe cap) am sarit sai despartim...era si saracu George Preoteasa si Victor Nicoara ....dupa aia sau impacat seara la masa festiva dar daca Dinu nu avea casca pe cap cred ca isi lasa creierii pe circuit ...amintiri si frumoase dar si triste in acelasi timp...din cate stiu eu cand lam vizitat pe Horia acum 14-15 ani era impreuna cu Victor Nicoara la reprezentantza Fiat in Romania...Victor Nicoara alt sportiv pt care am o stima deosebita si un om de mare caracter "osheanul" cum ii spuneam noi pt ca este ardelean

Last edited by cornel1955; 22-03-11 at 17:15.
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 22-03-11, 17:17   #375
ROAD EMPIRE
Dacia Driver

Stage 5
 
ROAD EMPIRE's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of:
[DACIA]
Default Re: Când au început circuitele în România?

Da Nelutule ! sunt ,dar nu la nivelul automobilismului de atunci.
Si eu merg acum la sfarsit de saptamana la Arad cred ! la VSS _regionala lui Sorin. Chiar e reusit si am fost si anu trecut m-a dat jeff cu mishuba, M-am dat si cu baietii de la TM care merg in fiecare an la Hungaroring Track Day.
dar eu vorbesc aici nu de concursuri dinastea contracronometru gen coasta,rally,contratimp pe circuit si indemanari tehnice gen cu am fost duminica la stadion si am mai stat in ploaie sa vad cum se invart in jurul a trei cauciuce si doi pomi.

Mie mi-e dor sa vad curse cu depasiri,atacuri si batalii roata la roata. Despre asta vorbesc eu !

PS: pa pun sa mai caut ceva cu cea care era supranumita in anii 80` Mutton michele a Romaniei adica Elvira Manea cea care se patea de la egal la egal cu baietii.
ROAD EMPIRE is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -