29-03-11, 12:05
|
#436
|
Stage 5
Join Date: Mar 2011
Posts: 694
|
Re: Cānd au īnceput circuitele īn Romānia?
[QUOTE=cornel1955;4208454]
Quote:
Originally Posted by nelutz69
Pe un site a lui Ulli Melkus acum am vazut crucea...ce Ulli a murit ????????
|
Ulli Melkus a murit īntr-un accident rutier pe autostrada la 18 iunie 1990.
|
|
|
29-03-11, 12:22
|
#437
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Cānd au īnceput circuitele īn Romānia?
[QUOTE=Rusanescu;4209019]
Quote:
Originally Posted by cornel1955
Ulli Melkus a murit īntr-un accident rutier pe autostrada la 18 iunie 1990.
|
imi pare rau...nu stiam...mare om,pilot si caracter....daia zic eu ca dzeu ii ia pe cei buni...ODIHNEASCA-SE IN PACE !!!
|
|
|
29-03-11, 12:44
|
#438
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Cānd au īnceput circuitele īn Romānia?
Mam jucat un pic pe poze sper sa nu se supere Andris Stals ...care detine copyright....in spatele meu la Riga 1986 e Tibi Gedeon...bag poza ca sa mai inveselim un pic atmosfera
__________________
Sunt viu si nevatamat ! In poze sunt chiar eu...Cu capu' stau rau...Se vede la avatar !
|
|
|
29-03-11, 12:56
|
#439
|
Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,666
Member of: [DACIA] [MERCEDES] [Opel]
|
Re: Cānd au īnceput circuitele īn Romānia?
1. Sa recunoatsem si sa-l felicitam pe Ioan09, care , in dec 2009 a deschis acest forum pentru circuite, si istorii nescrise inca.
Si sa le tzina Dumnezeu obiceiul celor care posteaza impresii, amintiri, poze, documente... Bravoo baieti ! Eu il gasesc foarte interesant si poate, pentru ca imi amintesc de anii tineretii, iar numele pilotilor imi sunt cunoscute.
Nu cred ca astazi se mai gaseste atata pasiune ca in acei ani, pentru performanta cu materiale si posibilitati materiale limitate.
2. Pentru a tzine pasul cu amintirile si ritmul actual, dar si pentru perfomerii de ieri pe formulele Eastern, postez, ce am gasit : 2 poze din Circuitul Albena Bulgaria.
El se desfasura la mijlocul lunii septembrie, iar subsemnatul, am participat 4-5 editii consecutive ( intre oficialii invitati ). Poate Dvs recunoasteti dupa numerele de start si masini pilotii si ii identificam.
Din pacate nu am mai gasit ( inca ! ) un clasament sau o grila de start.
Imi mai aduc aminte ca am lacrimat, in ' 87 ( parca ) fiind martor la abandonul in ultimul tur a lui Grogoras Nicu, dupa o cursa senzationala. Atunci a fost ""tradat " de aprinderea electronica, care, i-a anulat un podium mincit si meritat.
|
|
|
29-03-11, 13:47
|
#440
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of: [DACIA]
|
Re: Cānd au īnceput circuitele īn Romānia?
Parca nimic nu mai este cum a fost odata.
Cum duminica a inceput noul sezon al F1, ca tot omul pasionat am stat sa vad prima etapa. Dezamagire mare si ca o refulare am scris pe blogul meu un articol care cred ca prin extensie se potriveste si aici.
Imi permit sa il reproduc aici, integral, deorece adresa mea(linkul meu de blog) e cenzurat de patru tuning !
Articol: F1 - Marele Circ a devenit acum doar un Mare circ
Desi a fost ceva mai interesanta (asta ca sa nu spun plictisitoare), unde RedBull iti da aripi, tot nu a reusit sa ma readuca la statutul de fan al F1 (cum eram prin 92-93 cand tineam evidenta pe un caiet dictando al curselor, rezultatelor, abandonurilor, puntajelor pe constructori si piloti, grafice cu timpi obtinuti s.a.m.d) Nota de subsol - pe atunci habar n-aveam ce e ala Computer daramite Internet (cei de varsta apropiata stiu ce vorbesc).
Parca pe vremea lui Mansel , cand se alerga pe Tyrell-Honda, Brabham-Yamaha si alte asemenea nu se mai intra asa des la boxe, nu se mai schimbau x seturi de pneuri in toate culorile, nu se mai dadea vina in cazul unui esec sau abandon pe setarile computerului care asigura managementul aprinderii la deceleratii, sau pe staff-ul tehnic care n-a comunicat in timp real cu pilotul starea indicelui de umiditate si iminenta de aquaplanare in virajul IV, nu se mai faceau conferinte de presa interminabile in care sa se analizeze din punct de vedere psihologic manevra facuta de pilotul cutare in turul 28 cand a preferat iesirea cu roata dreapta fata pe iarba lasand spatele masinii sub un unghi alfa 2 pe traiectoria aleasa de cel care avea un tur de pista avans, nu se faceau castinguri costisitoare pentru spoturi publicitare cu piloti de F1 care lanseaza o linie de produse cosmetice destinate ingrijirii pleoapelor - si cu toate astea o cursa la SPA Franchorchamps te tinea cu sufletul la gura in fata unui televizor color "PAWASOANIC" si ceea ce vedeai era incordarea, tenacitatea si spiritul combatant al pilotilor contopiti cu masinile lor, spectacolul fascinant al unei intreceri in care atat oamenii cat si tehnica isi fortau limitele. Acum ,intr-un Mare Premiu se aliniaza pe pozitiile fruntase ale grilei de start : interesele financiare, publicitatea,orgoliile, vanitatea, aroganta , marketingul si pe la coada plutonului niste piloti si niste PlayStation-uri care pastreaza din trecut denumirea arhaica de monoposturi.
Urmeaza probabil turnarea filmului Matrix F1 GrandPrix......mda, cu siguranta am o doza de masochism care nu-mi da pace, pe de alta parte cred ca sunt tributar unor conceptii retrograde.
Revenind la F1 - vremea castilor de piele cu "urechi" falfainde si ochelari cu banda de elastic ciupind perciunii, a petelor de ulei pe pista si a moacelor schimonostite de bataia vantului, innegrite de funingina esapamentelor a trecut, acum e vremea calculelor telemetrice facute de un laptop, a antrenamentului draconic pentru inlaturarea erorilor, a regulilor FIA reuniteintr-o carte cat Paginile Autii ale orasului Tokyo, a inspiratiei in alegerea pneurilor cu modelul pentru carosabil umed care reproduce pe suprafata de rulare pozitia vertebrei 3 si 4 din sira spinarii Varanului pitic, a ruperii in figuri in orice mod care ar putea aduce bani,multi bani si care ar duce la vanzarea cat mai profitabila a "Povestii unei etape de Formula 1".
Pe vremuri pilotul care se rasturna spectaculos cu masina de curse dupa ce-i luase foc intr-un acrosaj intr-o depasire nebuneasca cu rivalul sau si ii zburasera rotile in tribune laolalta cu parti nedefinite din monopost era considerat mai cool si aclamat mai abitir decat cel care reusea sa ocupe locul 6 si sa intre in puncte cum se spune. Acum daca ii cade la unu oglinda retrovizoare intra Safety-Car-ul 3 ture iar abandonul se face prin parasirea calculata si la locul potrivit a traseului , pilotul dandu-se jos, teafar dar cu o "mina" nemultumita , isi da casca jos, tacticos si se indreapta spre linia boxelor (prin perimetrul marcat pentru asemenea situatii). Acum pilotul care castiga nu-i mai multumeste lui Dumnezeu ca a ajuns teafar la sfarsitul cursei de calvar ci multumeste echipei tehnice si sponsorului a carui sigla o poarta pe manusa dreapta contra unei sume cu care poti cumpara Madagascarul si nu se mai gandeste sa se imbete crunt si sa faca sex oral cu gagicile care-l asteapta frematande la standuri cu maieutzuri mulate peste bidoanele apetisante ci vrea sa-si refaca make-up-ul pentru conferinta de presa care va avea loc la 14 si 36 conform programului stabilit de managerul de comunicare.
Exagerez bine-inteles - si sunt prost si ignorant - si nu contest in nici un fel clasa, performantele reale , dimensiunea, importanta si farmecul acestei intreceri - dar nu mai vad in Formula1 NEBUNIA care a facut din aceasta competitie icoana sportului auto . Marele Circ a devenit acum doar un Mare circ .
Last edited by ROAD EMPIRE; 29-03-11 at 13:52.
|
|
|
29-03-11, 15:24
|
#441
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Cānd au īnceput circuitele īn Romānia?
Quote:
Originally Posted by ROAD EMPIRE
Parca nimic nu mai este cum a fost odata.
Cum duminica a inceput noul sezon al F1, ca tot omul pasionat am stat sa vad prima etapa. Dezamagire mare si ca o refulare am scris pe blogul meu un articol care cred ca prin extensie se potriveste si aici.
Imi permit sa il reproduc aici, integral, deorece adresa mea(linkul meu de blog) e cenzurat de patru tuning !
Articol: F1 - Marele Circ a devenit acum doar un Mare circ
|
bai esti de groaza si iar am ras cu lacrimi de ce ai scris mai sus dar am si plans un pic pt ca ai dreptate...nu se poate reedita ce a fost pe vremuri si e mare pacat ..si iar imi bag ...in ea de supertehnologie cu 7000 de senzori si calculatoare...e razboi intre priceperea pilotului si tehnologia moderna...ori ne fac roboti ori suntem piloti...ei(FIA) au ales prima varianta...nu ai ce sa faci pt ca sunt interese materiale aici si ASTA LE OCUPA TOT TIMPUL !!! noua nu )....oricum nu e 4tuning de vina cred ca e un soft antivirus ...ai ceva pe blog si asta e explicatia...aici tiau postat mesajul...nu stiu dar cred ca asta e explicatia
Last edited by cornel1955; 29-03-11 at 15:36.
|
|
|
29-03-11, 18:38
|
#442
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Cānd au īnceput circuitele īn Romānia?
Quote:
Originally Posted by valentin.nemtanu
1. Sa recunoatsem si sa-l felicitam pe Ioan09, care , in dec 2009 a deschis acest forum pentru circuite, si istorii nescrise inca.
Si sa le tzina Dumnezeu obiceiul celor care posteaza impresii, amintiri, poze, documente... Bravoo baieti ! Eu il gasesc foarte interesant si poate, pentru ca imi amintesc de anii tineretii, iar numele pilotilor imi sunt cunoscute.
Nu cred ca astazi se mai gaseste atata pasiune ca in acei ani, pentru performanta cu materiale si posibilitati materiale limitate.
2. Pentru a tzine pasul cu amintirile si ritmul actual, dar si pentru perfomerii de ieri pe formulele Eastern, postez, ce am gasit : 2 poze din Circuitul Albena Bulgaria.
El se desfasura la mijlocul lunii septembrie, iar subsemnatul, am participat 4-5 editii consecutive ( intre oficialii invitati ). Poate Dvs recunoasteti dupa numerele de start si masini pilotii si ii identificam.
Din pacate nu am mai gasit ( inca ! ) un clasament sau o grila de start.
Imi mai aduc aminte ca am lacrimat, in ' 87 ( parca ) fiind martor la abandonul in ultimul tur a lui Grogoras Nicu, dupa o cursa senzationala. Atunci a fost ""tradat " de aprinderea electronica, care, i-a anulat un podium mincit si meritat.
|
sa traiesti Valentin !!! primul din dreapta este nr23 ,Vaclav Lim , in dreapta lui cred ca e Manfred Gunther sau Berndt Kasper, in spate pe pozitia 4 +Ulli Melkus cine mai stie numerele de licenta de atunci poate sa ne ajute ...sorry dar am fost fara curent 4 ore ...acum am iesit ... bineintzeles ca tot Dl Rusanescu ne va scoate din impas ) si ne va spune cui apartin numerele respective dar nu cred ca ma insel
Last edited by cornel1955; 29-03-11 at 18:43.
|
|
|
29-03-11, 18:51
|
#443
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Cānd au īnceput circuitele īn Romānia?
Quote:
Originally Posted by valentin.nemtanu
1. Sa recunoatsem si sa-l felicitam pe Ioan09, care , in dec 2009 a deschis acest forum pentru circuite, si istorii nescrise inca.
Si sa le tzina Dumnezeu obiceiul celor care posteaza impresii, amintiri, poze, documente... Bravoo baieti ! Eu il gasesc foarte interesant si poate, pentru ca imi amintesc de anii tineretii, iar numele pilotilor imi sunt cunoscute.
Nu cred ca astazi se mai gaseste atata pasiune ca in acei ani, pentru performanta cu materiale si posibilitati materiale limitate.
2. Pentru a tzine pasul cu amintirile si ritmul actual, dar si pentru perfomerii de ieri pe formulele Eastern, postez, ce am gasit : 2 poze din Circuitul Albena Bulgaria.
El se desfasura la mijlocul lunii septembrie, iar subsemnatul, am participat 4-5 editii consecutive ( intre oficialii invitati ). Poate Dvs recunoasteti dupa numerele de start si masini pilotii si ii identificam.
Din pacate nu am mai gasit ( inca ! ) un clasament sau o grila de start.
Imi mai aduc aminte ca am lacrimat, in ' 87 ( parca ) fiind martor la abandonul in ultimul tur a lui Grogoras Nicu, dupa o cursa senzationala. Atunci a fost ""tradat " de aprinderea electronica, care, i-a anulat un podium mincit si meritat.
|
apropos !!! cine stie cine e IOAN 09 pt ca eu miam dat numele real dar multi mielushei pe aici umbla ascunsi si sunt sigur ca sunt fosile ca si mine si cel putin unu' care lam depistat cu nasul de vulpoi batran a si alergat la curse pe vremuri ...si umbla cu plapuma pe cap ) poate ma enervez si va chem pe toti la un gratar la tzara ) ) )
|
|
|
29-03-11, 18:59
|
#444
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Cānd au īnceput circuitele īn Romānia?
Si acum ca mia venit curentu' la tzara si ma incitat Valentin la "vechituri" sa scanez alte poze de exceptie si unicate (fara drept de copyright)...diseara sau maine dimineatza le bag aici ca sa nu cumva sa uitam ce vremuri frumoase au fost ...oricum cei care sunt aici pe forum este clar ca nu au uitat...referirea era la cei mai tineri care acum vor sa faca ceva in auto
|
|
|
29-03-11, 20:50
|
#445
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Cānd au īnceput circuitele īn Romānia?
mai bagam ceva pe aici (poze)...ca cu bagatu' ii lasam pe cei tineri...sorry sunt spurcat la gura dar in suflet sunt curat prima din stanga e (cred)22 Irji Moskal, 23 e Vaclav Lim si mielu' cu 112 e moshu (beheheheee) primele 2 sunt resitza 1983 ultima e riga '86
Last edited by cornel1955; 29-03-11 at 21:14.
|
|
|
29-03-11, 21:27
|
#446
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 966
Member of: [DAEWOO] [DACIA]
|
Re: Cānd au īnceput circuitele īn Romānia?
Quote:
Originally Posted by valentin.nemtanu
1. Sa recunoatsem si sa-l felicitam pe Ioan09, care , in dec 2009 a deschis acest forum pentru circuite, si istorii nescrise inca.
Si sa le tzina Dumnezeu obiceiul celor care posteaza impresii, amintiri, poze, documente... Bravoo baieti !
|
Bineinteles ca recunoastem meritele atat lui Ioan09 cat si celor ce citesc si contribuie la dezvoltarea acestor topice... si ma bucur ca v-ati alturat si aici in sectiunea "Vitezistilor"... va urmaresc cu interes si dincolo posturile la "Raliisti" ,
cu respect Nelutzu...
Quote:
Originally Posted by ROAD EMPIRE
Parca nimic nu mai este cum a fost odata.
|
il citisem pe Blog deja fain....
__________________
SOLENZA FT / Resita
|
|
|
29-03-11, 21:40
|
#447
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 966
Member of: [DAEWOO] [DACIA]
|
Re: Cānd au īnceput circuitele īn Romānia?
Quote:
Originally Posted by cornel1955
primele 2 sunt resitza 1983 ...
|
Resita 1984 ... faine poze, sant pe linia dreapta imediat dupa START, pe malul Barzavei... sa dea Domnu sa gasesti cat mai multe, si poate ma vad si eu prichindel prin vreo poza
|
|
|
29-03-11, 23:02
|
#448
|
Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,666
Member of: [DACIA] [MERCEDES] [Opel]
|
Re: Cānd au īnceput circuitele īn Romānia?
Quote:
Originally Posted by cornel1955
apropos !!! cine stie cine e IOAN 09 pt ca eu miam dat numele real dar multi mielushei pe aici umbla ascunsi si sunt sigur ca sunt fosile ca si mine si cel putin unu' care lam depistat cu nasul de vulpoi batran a si alergat la curse pe vremuri ...si umbla cu plapuma pe cap ) poate ma enervez si va chem pe toti la un gratar la tzara ) ) )
|
totul e in schimbare :
- protagonisti mai ieri in grila de start...astazi , cu ""plapuma-n cap "" dar vin pe net,
- eu, ieri printre arbitri in coaste sau circuite, iar astazi, la startul raliurilor ( inca ) printre concurenti - amanunte dincolo ! tot pe cel pastorit de Ioan09.
- maine ...cine va scrie istoria de astazi?
|
|
|
30-03-11, 02:28
|
#449
|
Stage 5
Join Date: Mar 2011
Posts: 694
|
Cānd au īnceput circuitele īn Romānia?
Salut Valentin,
Hai, te rog, să īncercăm şi o istorie a Raliului DUNĂRII, cum ne cere Robert din Ungaria.
Poate mai ai şi tu nişte info şi date despre această cursă.
Şi cine mai are, poate posta la Raliul DUNĂRII-Historic
|
|
|
30-03-11, 02:41
|
#450
|
Stage 5
Join Date: Mar 2011
Posts: 694
|
Cānd au īnceput circuitele īn Romānia?
Bună dimineaţa,
Are cineva colecţia completă a revistei AUTOTURISM din perioada 1969....1989?
Aştept răspunsuri,
Mulţumesc,
|
|
|
|
|