02-10-11, 20:48
|
#1936
|
Banned
 Stage 4
Join Date: Aug 2007
Posts: 281
|
Re: Când au început circuitele în România?
Felicitari pentru locul 1 !!!!!
Stie cineva ca a facut la cursa de duminica?
|
|
|
02-10-11, 21:09
|
#1937
|
 Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,666
Member of: [DACIA] [MERCEDES] [Opel]
|
Re: Când au început circuitele în România?
Am butonat toate canalele de sport de la UPC, fara formula 2 ! In schimb toti alintatii, divortatii, smecherii si 'economii" de la fotbal !
Cand un roman e in topul mondial n-au timp de transmisii, dar comentariile analfabetilor si alienatilor dupa o mingie sa tot discuta !
__________________
Recomandam / distribuim doar uleiuri competitive de top  infomarbr@gmail.com
|
|
|
02-10-11, 21:13
|
#1938
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Când au început circuitele în România?
Quote:
Originally Posted by zbvz
Felicitari pentru locul 1 !!!!!
Stie cineva ca a facut la cursa de duminica?
|
Da materialul sportiv i-a jucat feste si a plecat din ultima pozitie a grilei de start.
|
|
|
02-10-11, 22:46
|
#1939
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2011
Posts: 694
|
Re: Când au început circuitele în România?
O zi a ghinioanelor tehnice
2 octombrie 2011,
Ultima zi a weekendului de la Monza a fost pentru Mihai Marinescu una la care nu s-ar fi așteptat nimeni. În calificări, nu a putut repeta pole-positionul din pricina valvei de admisie care a cedat, iar în cursă a ratat startul din cauza planetarei rupte.
Weekendul din” templul vitezei” cum este supranumit circuitul de la Monza a început excelent pentru pilotul brașovean. Mihai a avut al doilea timp în ambele sesiuni de antrenamente de vineri, iar sâmbătă a fost cel mai rapid în sesiunea de calificări. Pornind din pole-position s-a chinuit să își mențină poziția mașina nestând în primă fază pe pistă în treapta a treia și a pierdut locul 1 în fața lui Alex Brundle. Din turul doi însă a revenit pe prima poziție și a dominat cursa având la finalul celor 21 de tururi un avans de peste 5 secunde în fața lui Mirko Bortolotti. După o astfel de zi, toată lumea se aștepta ca duminică Mihai să repete istoria sau măcar să ajungă pe podium. Lucrurile nu au stat însă deloc așa. În calificările pentru a doua cursă, avea al treilea timp în momentul intrării la boxe pentru schimbul de pneuri și se prefigura deja încă un start din prima linie a grilei. În al doilea tur de la revenirea pe pistă, a apărut pe volan scris să revină la boxe și motorul nu mai funcționa în parametri. Ulterior, mecanicii au descoperit că valva de admisie a cedat rupându-se practic în două. Din pricina acestui incident Mihai Marinescu nu a mai apucat să revină pe pistă în timp util pentru a putea face un timp necesar calificării în top și a fost forțat să plece de pe a 18-a poziție a grilei. Cu o strategie bine gândită și cu încrederea inspirată de specialistul de la Formula Medicine care l-a asistat de-a lungul weekendului brașoveanul era determinat să depășească 10 piloți în prima parte a cursei. Totuși, nu a mai putut lua efectiv startul în cursă pentru că în turul de formare a cedat planetara dreapta a monopostului său. Revenit la boxe, mecanicii au avut nevoie de șase tururi pentru schimba planetar, iar Mihai a decis să intre pe pistă pentru a face cel mai rapid tur în cursă 1 min. 39 sec. 997. A rulat cinci tururi și a reușit să fie cel mai rapid pe toate cele trei sectoare ale pistei de la Monza. Cu toate acestea din toate cele 19 monoposturi care au rulat în a doua cursă a al său a avut cea mai mică viteză de top – 284,211 km/h.
În statistici, Mihai Marinescu a ocupat locul 17 în cea de-a 14-a cursă a sezonului.
La sfârșitul lunii octombrie, mai precis în weekendul 28-30, se va disputa ultima etapă a sezonului, Barcelona. Pilotul român va merge în cursa din Catalunya în postura de ocupant al locului cinci în clasamentul general acumulând până acum 113 puncte.
La Monza s-a stabilit și câștigătorul titlului mondial din acest sezon al Formulei 2 – Mirko Bortolotii. Italianul a ocupat în prima cursă locul doi și a câștgat a doua provocare din templul vitezei, acumulând suficiente puncte pentru a câștiga tilul indiferent de rezultatul de la Barcelona.
http://mihai-marinescu.ro/work/o-zi-...anelor-tehnice
|
|
|
03-10-11, 08:40
|
#1940
|
Mitsubishi Driver
 Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 389
Member of: [Mitsubishi]
|
Re: Când au început circuitele în România?
Quote:
Originally Posted by valentin.nemtanu
Am butonat toate canalele de sport de la UPC, fara formula 2 ! In schimb toti alintatii, divortatii, smecherii si 'economii" de la fotbal !
Cand un roman e in topul mondial n-au timp de transmisii, dar comentariile analfabetilor si alienatilor dupa o mingie sa tot discuta !
|
Frumos spus dar dureros de adevarat.
|
|
|
03-10-11, 11:49
|
#1941
|
Dacia Driver
 Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of: [DACIA]
|
Re: Când au început circuitele în România?
Start la Magura Buzaului !!!
|
|
|
04-10-11, 09:04
|
#1942
|
 Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,666
Member of: [DACIA] [MERCEDES] [Opel]
|
Re: Când au început circuitele în România?
Catre sosire, catre inaltimi in C N V C 2011, in lupta cu secundele si zecimile, frumoasa pagina de automobilism a fost scrisa si de fata lui Petre Cojocaru- alias Don Pedro - Monica Cojocaru pe un Peugeot inscris la H 3.
Felicitari pentru consecventa si tenacitatea participarii
|
|
|
04-10-11, 11:24
|
#1943
|
 Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
|
Re: Când au început circuitele în România?
A3 - Peugeotul Monicai.
|
|
|
04-10-11, 12:50
|
#1944
|
Dacia Driver
 Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of: [DACIA]
|
Re: Când au început circuitele în România?
1. 1927 - George Fernic, Indianapolis 500, locul 11
2. 1928 - Ghica Cantacuzino, Le Mans 24h, locul 4
3. 1928 şi 1929 - Ernest Urdarianu, Raliul San Remo, LOCUL 1
4. 1929 George Bouriano, Marele Premiu de la Monte Carlo, Bugatti 35C, LOCUL 2
5. 1936 - Petre Cristea şi Ionel Zamfirescu, Raliul Monte Carlo, LOCUL 1
6. 1939 - Petre Cristea, Finnish Grand Prix, LOCUL 2
Last edited by ROAD EMPIRE; 04-10-11 at 12:54.
|
|
|
04-10-11, 22:51
|
#1945
|
 Stage 4
Join Date: Mar 2010
Posts: 196
|
Re: Când au început circuitele în România?
AM si eu o intrebare , de Victor Marin a auzit cineva ceva? dar de Cladoveanu sau Didu Tanau? ?? Si legat de accidentul cu Preoteasa era zvon cum ca diametrul tevii era mai mic fata de ce trebuia sa fie ?????
Last edited by Schumi1; 04-10-11 at 23:01.
|
|
|
05-10-11, 10:43
|
#1946
|
Stage 2
Join Date: Aug 2011
Posts: 69
|
Re: Când au început circuitele în România?
Quote:
Originally Posted by ROAD EMPIRE
1. 1927 - George Fernic, Indianapolis 500, locul 11
2. 1928 - Ghica Cantacuzino, Le Mans 24h, locul 4
3. 1928 şi 1929 - Ernest Urdarianu, Raliul San Remo, LOCUL 1
4. 1929 George Bouriano, Marele Premiu de la Monte Carlo, Bugatti 35C, LOCUL 2
5. 1936 - Petre Cristea şi Ionel Zamfirescu, Raliul Monte Carlo, LOCUL 1
6. 1939 - Petre Cristea, Finnish Grand Prix, LOCUL 2
|
Extraordinare secvente din istoria performantelor automobilistice romanesti.
Imi permit o singura rectificare. Fotografia 2 nu reprezinta echipajul romanesc de la cursa Le Mans 24h din anul 1928. Echipajul romanesc, a avut numarul de concurs 7.
Last edited by Azchemotor; 05-10-11 at 10:49.
|
|
|
05-10-11, 11:23
|
#1947
|
Stage 2
Join Date: Aug 2011
Posts: 69
|
Re: Când au început circuitele în România?
Quote:
Originally Posted by ROAD EMPIRE
4. 1929 George Bouriano, Marele Premiu de la Monte Carlo, Bugatti 35C, LOCUL 2
|
Se mai poate adauga la aceasta performanta inca un loc 2 obtinut de George Bouriano in Marele Premiu al Spaniei , 1928
|
|
|
05-10-11, 11:51
|
#1948
|
Dacia Driver
 Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of: [DACIA]
|
Re: Când au început circuitele în România?
Quote:
Originally Posted by Azchemotor
Se mai poate adauga la aceasta performanta inca un loc 2 obtinut de George Bouriano in Marele Premiu al Spaniei , 1928
|
Super ! Mutumim de interventie si precizari 
te mai asteptam desigur
|
|
|
05-10-11, 12:26
|
#1949
|
Stage 2
Join Date: Aug 2011
Posts: 69
|
Re: Când au început circuitele în România?
Quote:
Originally Posted by ROAD EMPIRE
te mai asteptam desigur 
|
Cu placere.
Cu cine a concurat Burianu in Marele Premiu din Monte Carlo 1929, pe un circuit de 318 km. ;
La ora 13.30 in ziua de 14 aprilie 1929, au luat startul, urmatorii concurenti,la prima manifestare a Automobil Clubului din Monaco :
Etancelin pe Bugatti , invingator al Marelui Premiu al Marnei in 1927
Dauvergne pe Bugatti , al treilea in Marele Premiu din Antibes
Lehoux pe Bugatti , invingatorul marilor premii din Algeria si Tunis
Sandri pe Maseratti, invingatorul pentru cupa Torricelli in Campionatul Venete
Williams pe Bugatti , castigatorul Marelui Premiu al Automobil Clubului Francez din Comminges in 1928
Phillipe pe Bugatti , ocupant al locului al doilea in Marele Premiu al Bugatti
Zehender pe Alfa Romeo, casigator al categoriei 1500cmc. in Marele Premiu al Spaniei
Burianu pe Bugatti , ocupantul locului 2 in marele Premiu al Spaniei din 1928
Bychawsky pe Bugatti, invingator si recordman al cursei Kiew- Moskova
De Rovin pe Delage, castigator al Marelui Premiu din Boulogne sur Mer
Rigal pe Alfa Romeo, invingator in Marele Premiu de Turism al Spaniei
De Sterlich pe Maseratti
Dreyfus pe Bugatti, castigatorul circuitului de la l'Esterel Plage in 1928
Lepori pe Bugatti , invingatorul in Marele Premiu d'Antibes 1929
Dore pe La Licorne recordman mondial la 24 de ore pe drum, categoria sport.
Caracciola pe Mercedes-Benz, invingator in Marele Premiu al Germaniei in 1926 si in 1928
Perrot pe Alfa Romeo
Ghersi pe Alfa romeo
Stuck pe Austro Daimler , castigatorul circuitelor din Wiessbaden, Baden-Baden si al cursei de coasta de la Turbie in 1929.
Lupta s-a dat stransa de tot intre Caracciola si lotul Wiliams-Burianu-Phillipe-Dreyfus si Etancelin din care duelul Williams-Caracciola s-a degajat mult, Williams obtinand victoria la o distanta de 2 minute si 22 secunde, intre ei a terminat cursa Burianu clasandu-se al doilea.
Marele Premiu din Monte Carlo 1929, a reprezentat totodata, o victorie categorica a lui Bugatti.
Last edited by Azchemotor; 05-10-11 at 12:55.
|
|
|
07-10-11, 20:26
|
#1950
|
 Stage 4
Join Date: Mar 2010
Posts: 196
|
Re: Când au început circuitele în România?
Salut tuturor si respectele mele tuturor celor care au avut deaface cu sportul cu motor din anii 70 si 80.Numele meu este Andrei Radulescu am 28 de ani si singurul lucru pe care mi-l mai amintesc de la cursa de la Galati din 89 a fost ca in parcul rece m-am fript rau la degete ca am vrut sa vad daca sunt fierbinti discurile de frana la masina D-lui Gabi Marin care alerga atunci la circuit viteza.Tatal meu in anii 80 lucra la FEA din bucuresti si a alergat la carting, eram curios daca exista ceva poze sau clasamente din vremea aceea si daca exista ceva infmatii de orice fel despre pilotii de la FEA.Personal il cunosc pe domnul Gabi Marin dar pe domnul Didu Tanau nu mi-l mai amintesc.Ideea e ca sunt fascinat de sportul cu motor si mai ales din anii 70 si 80 , despre toate intamplarile de pe circuit si din afara traite de piloti si viata de pilot in special cu tot ce presupunea ea.Multumesc anticipat si promit sa fac rost si eu de ceva poze cat de curand.
|
|
|
|
|