Quote:
Originally Posted by popasan
Deci acum putem stii si noi ce avea sub capota? 
|
Dacia sport turbo de grupa C a d-lui ing.Nicu Grigoras versiunea anului 1986.
-greutate 880 kg
-cilindree 1397 cm 3,4 in linie,bloc+cilindrii de fabricatie romaneasca
-chiuoasa de renault 5 alpine de serie
-supraalimentarea realizata de un turbocompresor Garett sau KKK,cu supapa by-paSS mecanica
-alimentare:injectie de benzina mecanica K Jetronic Bosch
-presiune de supraalimentare 0,7-1,3 bar reglabila din bord
-puterea maxima 180-220 Cp(DIN) la max 6500 rot/min
-cuplul maxim 20-25 kgfm la 3000-4000 rot/min
-cutia de viteze 5 rapoarte cu 2 grupuri conice de 9/34 si 8/33, ce permiteau realizarea unei viteze maxime de 220-180 km/h
-instalatia de racire era la partea din spate a masinii pt o mai buna echilibrare a maselor si pt o tinuta de drum mai buna
-pe paviloin avea un eleron asemanator cu cel de pe Peugeot 205 T 16
-dura 4h transformarea ei dintr-o masina de circuit intr-una de raliu
-culoare gri metalizat