Revin la acest post pt ca sa strecurat o greseala.... si anume ca in poza a 2-a nu este
Vlastimil Tomįek ci pilotul cu numar de licenta #22 este
Petr Bold... si anul e cu siguranta
1989... am fost atentionat chiar de la Riga din Letonia de la un alt forumist
si daca ma atentionat eu sincer nu cred pe cuvant pe nimeni pana nu ma conving... asa ca am incercat sa vad daca in acea poza de la Resita e chiar #22
Petr Bold pe Lada Samara si in anul 1989...
Quote:
Originally Posted by nelutz69
da sant surprins de poze, sant foarte faine.... Dar am descoperit ca iti placea sa faci poze si in 1989, pt ca sigur ai fost acolo ... sau cu aparatul a fost doamna in 1989
sa explic de ce zic asta... prima poza si a doua e acelasi pilot dar cu masini diferite ca generatie, 1984 Lada 2101 si eu zic ca nu poate sa aibe in 1983 o Lada Samara 2108 ???
Poza asta e din 1984 clar...
#22 Vlastimil Tomįek, Czechoslovakia, Lada 2101
#22 - Vlastimil Tomįek, Czechoslovakia, Lada S 2108
|
sssssssssssss
Quote:
Originally Posted by cornel1955
sincer sa fiu, nu mai stiu exact dar pozele sigur leam facut eu...mai sapa in gradina auto pt ca ai dreptate...22 nu poate fi dublura difera anii dar nu mai imi aduc aminte...sorry...in poza a 2-a se vede clar cum a venit din spate Tomasek si la cam sucit pe 72 (Iuri Katai daca nu ma insel)...Tomasek conducea foarte violent...dar extrem de bine
|
Dovada ca este 1989 si ca e
#22 Petr Bold au venit din acelasi set de poze in care vi l-am aratat pe Werner la Riga cu Easteru lovit si luat pe sus de motostivuitor
..
Prima poza :
# 22-
Petr Bold Lada-Samara / 1989 CPP - Rīga (URSS)
A doua poza:
http://www.puru.de/gal5.html
# 22-
Petr Bold_ Lada Samara _ CPP Schleiz 1989
foto
www.puru.de
si a treia poza:
Citind revista AUTOTURISM din anul 1989 am descoperit acest articol unde se prezinta noua masina nationala de curse a URSS., si care din acel an avea omologare FIA pt competitii de Grupa A si indeosebi pt a participa in competitiile dintre tarile socialiste, adica CUPA PACII si PRIETENIEI
Acest articol imi da divada clara ca Lada Samara
a participat prima data in CPP in anul 1989 ...
...deci nea
Cornele, acum stim sigur ca ai fost la Resita in 1989 si acel set de poze este ultima etapa de CPP din istoria automobilismului Romanesc... Pacat ca sa sfarsit si
bravo ca cineva a fost acolo a participat ca pilot dar a si avut timp de facut poze , si dupa atata timp le mai si pastreaza iar in final noi ne putem bucura de ele... pe langa gratar eu aduc palinca pentru asta...
si poza cu titlul ei corect:
#22-
Petr Bold_ Lada Samara _ CPP Resita 1989
.... o seara minunata va doresc la titi...