12-05-11, 19:20
|
#1156
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of: [DACIA]
|
Re: Când au început circuitele în România?
Mai adaug o raritate
Cursa de Costa de la Sinaia 1972 filmata pe pelicula...
|
|
|
12-05-11, 20:31
|
#1157
|
Stage 5
Join Date: Mar 2011
Posts: 694
|
Re: Când au început circuitele în România?
Quote:
Originally Posted by valentin.nemtanu
Langa Cornel Busulescu cine-i pe podium ? poate vine Raull sa ne lamureasca.
Eu il recunosc in fata podiumului pe Alexandrescu, fost presedinte al FRAK, zis ..." papa dollar "
|
Constantin DUVAL- loc I şi Aurică SAVU- ambii de la OLTCIT Craiova.
|
|
|
12-05-11, 20:35
|
#1158
|
Stage 5
Join Date: Mar 2011
Posts: 694
|
Re: Când au început circuitele în România?
Quote:
Originally Posted by valentin.nemtanu
Oare cum l-am putea gasi pe Dorian Igescu? Ce se mai stie despre el?
Cred ca Mitica R. sa aiba ceva cunostiinte unde, cand si cum............
|
Dorian IGESCU - vedeţi aici: http://www.igero.ro/home.html
Mie nu mi-a răspuns la mail.
Am apelat şi la Ion MATEESCU (Make) să dea de el şi nu am primit nici un răspuns.
Poate vor citi pe aici şi vor intra sau altcineva are mai mult succes.
Contacte Dorian IGESCU:
+40721.981.870
+40788.981.870
el_car_snc@yahoo.com
|
|
|
12-05-11, 22:48
|
#1159
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of: [DACIA]
|
Re: Când au început circuitele în România?
inca o serie pentru seara asta
|
|
|
13-05-11, 08:23
|
#1160
|
Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,666
Member of: [DACIA] [MERCEDES] [Opel]
|
Re: Când au început circuitele în România?
Quote:
Originally Posted by ROAD EMPIRE
inca o serie pentru seara asta
|
Cine erau " actorii " din inghesuiala pe ac de par ?
Imi pare a fi intoarcerea dupa linia de start pe bd Brailei, de la Galati 1983. In anul cu ceva evenimente pe esplanada Dunarii.
__________________
Recomandam / distribuim doar uleiuri competitive de top infomarbr@gmail.com
|
|
|
13-05-11, 09:47
|
#1161
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of: [DACIA]
|
Re: Când au început circuitele în România?
Cred ca Cornel ne poate explica cel mai bine. Doar a fost prezent si a luat si locul 2 la grupa N in anul acela ( 1983 ) la cursa de la Galati !
|
|
|
13-05-11, 10:00
|
#1162
|
Stage 2
Join Date: Apr 2011
Posts: 38
|
Re: Când au început circuitele în România?
Salutare tuturor, am cam lipsit de pe aici dar de citit am citit. Incerc sa mai adaug ceva la explicatiile pozei color (o minunatie, bravo) cu "ingramadeala". Locatia este foarte corecta. Nr. 22 este, sigur, Mihai Alexandrescu, masina din fata lui, cred, este Silviu Dinu si cea galbena, cred, Viorel Obrejan.
Sper ca s-a terminat disputa dintre generatii, nu-si are rostul, fiecare are meritele lui, noi ne-am "luptat" cu niste probleme, ei se "lupta" cu altele, tehnologia avanseaza.
Pe curand, sper, cu niste poze, cu care va tot amenint.
|
|
|
13-05-11, 10:04
|
#1163
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of: [DACIA]
|
Re: Când au început circuitele în România?
Ehe acum o mica surpriza.
Un decupaj din revista Autoturism 1983.
Valentin Nemtanu ,locul 3 la indemanare la grupa B avansati.
|
|
|
13-05-11, 10:20
|
#1164
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of: [DACIA]
|
Re: Când au început circuitele în România?
Chiar si cu riscul ca nea Cornel va deveni carcotas din nou , istoria e istorie
Campioana republicana la indemanare,raliul femeii si loc 1.2.3 la Viteza pe Circuit si Viteza in Coasta clasa N si A in competitie cu baietii in perioada 1982-1987 -ELVIRA MANEA!!!
Exemplu: la Paraul Rece 83` Cornel a castigat coasta la grupa N, iar ELVIRA a venit pe 3.
In acelasi an dupa Coasta de la Paltinul se desfasura ultima etapa la Viteza pe Circuit " Marele Premiu al Bucurestiului" un tot la grupa N, Elvira termina pe 2 dupa George Preoteasa.
In acelasi an(83') parca.... castiga locul 1 la indemanare.
|
|
|
14-05-11, 19:50
|
#1165
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Când au început circuitele în România?
Quote:
Originally Posted by ROAD EMPIRE
Cred ca Cornel ne poate explica cel mai bine. Doar a fost prezent si a luat si locul 2 la grupa N in anul acela ( 1983 ) la cursa de la Galati !
|
de ieri incerc sa ma loghez aici si nu am putut...exact ca Nabosniy...este primul viraj dupa start, unde era "inghesuiala" mare ca era un ac de par cu raza de 5m
__________________
Sunt viu si nevatamat ! In poze sunt chiar eu...Cu capu' stau rau...Se vede la avatar !
|
|
|
14-05-11, 19:55
|
#1166
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Când au început circuitele în România?
Quote:
Originally Posted by ROAD EMPIRE
Chiar si cu riscul ca nea Cornel va deveni carcotas din nou , istoria e istorie
Campioana republicana la indemanare,raliul femeii si loc 1.2.3 la Viteza pe Circuit si Viteza in Coasta clasa N si A in competitie cu baietii in perioada 1982-1987 -ELVIRA MANEA!!!
Exemplu: la Paraul Rece 83` Cornel a castigat coasta la grupa N, iar ELVIRA a venit pe 3.
In acelasi an dupa Coasta de la Paltinul se desfasura ultima etapa la Viteza pe Circuit " Marele Premiu al Bucurestiului" un tot la grupa N, Elvira termina pe 2 dupa George Preoteasa.
In acelasi an(83') parca.... castiga locul 1 la indemanare.
|
voi visa urat la noapte cu poza Elvirei Manea ...nu am nimic cu ea, o admir pt ce a facut dar nu suport femeile la volan...sunt pt ideea 'FEMEILE LA BUCATARIE SI LA PAT" acolo e locul lor
|
|
|
14-05-11, 20:21
|
#1167
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Când au început circuitele în România?
Quote:
Originally Posted by ROAD EMPIRE
Chiar si cu riscul ca nea Cornel va deveni carcotas din nou , istoria e istorie
Campioana republicana la indemanare,raliul femeii si loc 1.2.3 la Viteza pe Circuit si Viteza in Coasta clasa N si A in competitie cu baietii in perioada 1982-1987 -ELVIRA MANEA!!!
Exemplu: la Paraul Rece 83` Cornel a castigat coasta la grupa N, iar ELVIRA a venit pe 3.
In acelasi an dupa Coasta de la Paltinul se desfasura ultima etapa la Viteza pe Circuit " Marele Premiu al Bucurestiului" un tot la grupa N, Elvira termina pe 2 dupa George Preoteasa.
In acelasi an(83') parca.... castiga locul 1 la indemanare.
|
nu eram acolo ...era clasamentul altfel
|
|
|
14-05-11, 20:37
|
#1168
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Când au început circuitele în România?
Quote:
Originally Posted by ROAD EMPIRE
Chiar si cu riscul ca nea Cornel va deveni carcotas din nou , istoria e istorie
Campioana republicana la indemanare,raliul femeii si loc 1.2.3 la Viteza pe Circuit si Viteza in Coasta clasa N si A in competitie cu baietii in perioada 1982-1987 -ELVIRA MANEA!!!
Exemplu: la Paraul Rece 83` Cornel a castigat coasta la grupa N, iar ELVIRA a venit pe 3.
In acelasi an dupa Coasta de la Paltinul se desfasura ultima etapa la Viteza pe Circuit " Marele Premiu al Bucurestiului" un tot la grupa N, Elvira termina pe 2 dupa George Preoteasa.
In acelasi an(83') parca.... castiga locul 1 la indemanare.
|
de unde dracu' le iei Road ca io uitasem ca la Paraul Rece am luat loc 1...e ceva in neregula ca a fost acolo si George Preoteasa '83 si nu intzeleg...George avea "dublura" pe masina si eu de fapt ma bateam cu ei, dar uimestema cu detalii
|
|
|
14-05-11, 20:43
|
#1169
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Când au început circuitele în România?
|
|
|
14-05-11, 20:45
|
#1170
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of: [DACIA]
|
Re: Când au început circuitele în România?
si acum sa trecem la lucruri mai serioase
Cei care merg astazi la diferite competitii auto, tuning show-uri, etc. ,le recomand si o vizita la Muzeul Tehnic.
Iata ce avem aici:
Colecţia de maşini e formată numai din vedete, iar aici aduc aminte, în ordinea vizionării, pe trăsura „Olds” cu motor monocilindric (189 , construită de părintele “Oldsmobile”, Ransom Eli Olds, unul dintre primele automobile care au circulat pe străzile Bucureştiului, automobilul electric “Neue Automobil-Gesellschaft – N.A.G.” de producţie germană, adus în ţară în 1930 de către directorul Fabricii de Acumulatoare Bucureşti, Leon Furnarache.
Automobilul de curse “Duesenberg Straight-8” (1930), model care a câştigat curse importante ale vremii printre care Indianapolis 500 (de trei ori) şi Grand Prix-ul franţuzesc de la Le Mans din 1921 pe care a pilotat Jean Calcianu.Alături, o plăcuţă lămuritoare spunea că maşineta putea atinge 200 la oră.
La final am lăsat cireaşa de pe tort, şi anume primul automobil aerodinamic pe care l-a cunoscut istoria omenirii, brevetat de al nostru Perşu în septembrie 1924, atingea 80 km/h şi care încă mai este în stare de funcţionare. Plăcuţa spune că respectivul exponat are 120 000 km parcursi.
Muzeul Tehnic din Munchen, cel care i-a folosit ca model profesorului Dimitrie Leonida, are un milion jumate de vizitatori anual. Al nostru este vizitat de un număr de 100 de ori mai mic.
Last edited by ROAD EMPIRE; 14-05-11 at 20:48.
|
|
|
|
|