Go Back   Forum 4Tuning > MOTORSPORT > RALIURI - COASTA - RALLY SPRINT - CRR

Reply
 
Thread Tools
Old 03-12-11, 16:29   #2056
zbvz
Banned

Stage 4
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 281
Default Re: Cānd au īnceput circuitele īn Romānia?

Quote:
Originally Posted by cornel1955 View Post
treaba e relativa...dami masina lui Grigoras si sa vezi ce fac cu ea si acum...cand am spus "GRIGORAS AVEA MASINA" nu am mintit de loc...nici macar MARELE Stefan Iancovici nu avea acces la noile tehnologii la vremea respectiva....era sabotat de la cap la coada...Nicu era bun pilot dar era beneficiarul celei mai bune si "de import" tehnologii,,,si sa nu va ganditi ca era motor de Dacia ce avea el....nimeni nu stie (decat eu si 2-3 prieteni ai lui ca mie mia aratat ce are sub capota) si nu pot sa spun pt ca e secret si azi....si aici am toata stima pt Nicu...ce mai stiti de el ????
Cornele am luat topicul asta la citit si te rog eu sa-mi zici ce dracu avea Grigoras sub capota ca nu mai am putere de intelegere si nici rabdare sa citesc mai departe......avea NOS inventat de ACR&UAP GMBH in intrecerea socialista?....ce dracu de motor avea?.....un turbo probabil....nu mai am rabdare sa citesc mai departe pentru ca discutia devine ..ezoterica

Dumnezeu sa-l odihneasca pe Grigoras...poti zicce ce fel de motor avea sub capota in ideea de a ma scuti sa citesc toate postarile?

Last edited by zbvz; 03-12-11 at 16:59.
zbvz is offline   Reply With Quote
Old 04-12-11, 19:52   #2057
valentin.nemtanu

Stage 5
 
valentin.nemtanu's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,669
Member of:
[DACIA]
[MERCEDES]
[Opel]
Default Re: Cānd au īnceput circuitele īn Romānia?

[QUOTE=Rusanescu;4749164]Petre VEZEANU (...-1981)

A fost un navigator/copilot de excepţie, făcāndu-şi ucenicia lāngă Marin DUMITRESCU multiplu campion. Din 1973 este recomandat de Marin DUMITRESCU şi este acceptat īn echipa DACIA Piteşti. Datorită calităţilor sale Petre a devenit lider incontestabil.

Frumoasa prezentare si completa pentru navigatorul Petre Vezeanu.
Putini cunosc ca si el, a cochetat cu pilotajul sportiv. !!( iar eu completez cu satisfactie prezentarea facuta de d-l Mitica Rusanesu )
Iata-l intre Cornel Caprita si Mircea Rusescu la Bucuresti.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_0001.jpg
Views:	144
Size:	456.2 KB
ID:	2250860  
__________________
Recomandam / distribuim doar uleiuri competitive de topinfomarbr@gmail.com
valentin.nemtanu is offline   Reply With Quote
Old 05-12-11, 16:42   #2058
valentin.nemtanu

Stage 5
 
valentin.nemtanu's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,669
Member of:
[DACIA]
[MERCEDES]
[Opel]
Default Re: Cānd au īnceput circuitele īn Romānia?

Ba da !! tinere forumist !!
Si la Paltinis si la Muntele Rosu- Cheia, s-a urcat in etapa de VTM pe piatra cubica !! Iar imaginile aduse aici si-n pagina anterioara , sunt concludente. Iata de ce Fiat-ul avea o respectabila garda la sol !
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG.jpg
Views:	93
Size:	733.2 KB
ID:	2251880   Click image for larger version

Name:	IMG_0001.jpg
Views:	114
Size:	1.82 MB
ID:	2251881  
valentin.nemtanu is offline   Reply With Quote
Old 05-12-11, 18:13   #2059
26WRC

Stage 5
 
26WRC's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 3,159
Member of:
[Moderators]
[Opel]
[4Rally]
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: Cānd au īnceput circuitele īn Romānia?

Quote:
Originally Posted by valentin.nemtanu View Post
Ba da !! tinere forumist !!
cu cine te certi?
26WRC is offline   Reply With Quote
Old 05-12-11, 21:16   #2060
ROAD EMPIRE
Dacia Driver

Stage 5
 
ROAD EMPIRE's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of:
[DACIA]
Default Re: Cānd au īnceput circuitele īn Romānia?

Quote:
Originally Posted by valentin.nemtanu View Post
Ba da !! tinere forumist !!
Si la Paltinis si la Muntele Rosu- Cheia, s-a urcat in etapa de VTM pe piatra cubica !! Iar imaginile aduse aici si-n pagina anterioara , sunt concludente. Iata de ce Fiat-ul avea o respectabila garda la sol !
VALI, acum chiar ca ai un tur avans ! Superbe poze
ROAD EMPIRE is offline   Reply With Quote
Old 06-12-11, 01:26   #2061
valentin.nemtanu

Stage 5
 
valentin.nemtanu's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,669
Member of:
[DACIA]
[MERCEDES]
[Opel]
Default Re: Cānd au īnceput circuitele īn Romānia?

Marele Premiu al Bucuresti-ului din [B]1977[B] s-a desfasurat pe un traseu la Casa Scanteii. Erau schimbari majore de material sportiv:
- Mircea Rusescu a renuntat la Fiat-ul 600 / 850 cmc, pentru un Fiat 128 Abarth,
- Fiat-ul 1000 Abarth avea un nou proprietar (263)
- Cornel Caprita mergea pe o Dacia preparata ( 10) de la Unirea Tricolor Bucuresti, echipa campioana la CNVC / 77.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_0001.jpg
Views:	109
Size:	195.9 KB
ID:	2252523   Click image for larger version

Name:	IMG_0002.jpg
Views:	131
Size:	274.4 KB
ID:	2252524   Click image for larger version

Name:	IMG_0003.jpg
Views:	171
Size:	175.6 KB
ID:	2252525  

Click image for larger version

Name:	IMG.jpg
Views:	105
Size:	203.9 KB
ID:	2252526  
valentin.nemtanu is offline   Reply With Quote
Old 06-12-11, 10:39   #2062
Azchemotor

Stage 2
 
Join Date: Aug 2011
Posts: 69
Default Re: Cānd au īnceput circuitele īn Romānia?

Va salut. Multumim pentru acest topic cu imagini frumoase , fotografii de exceptie. Are cineva imagini in care apare si campionul Vasile Szabo?



Quote:
Originally Posted by valentin.nemtanu View Post
Marele Premiu al Bucuresti-ului din [B]1977[B] s-a desfasurat pe un traseu la Casa Scanteii.
Ma aflam printre spectatori.
Azchemotor is offline   Reply With Quote
Old 06-12-11, 11:45   #2063
valentin.nemtanu

Stage 5
 
valentin.nemtanu's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,669
Member of:
[DACIA]
[MERCEDES]
[Opel]
Default Re: Cānd au īnceput circuitele īn Romānia?

Quote:
Originally Posted by Azchemotor View Post
Va salut. Multumim pentru acest topic cu imagini frumoase , fotografii de exceptie. Are cineva imagini in care apare si campionul Vasile Szabo?




Ma aflam printre spectatori.
Gasiti una in postarea recenta 2051 / foto 3 !
multumesc frumos. Voi mai adauga cateva in zilele urmatoare, treptat ce le pot descarca, etc etc
valentin.nemtanu is offline   Reply With Quote
Old 06-12-11, 19:55   #2064
valentin.nemtanu

Stage 5
 
valentin.nemtanu's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,669
Member of:
[DACIA]
[MERCEDES]
[Opel]
Default Re: Cānd au īnceput circuitele īn Romānia?

Pentru intrebarea pusa de un participant la evenimentul sportiv cateva comentarii

Vasile Szabo a fost un pilot foarte popular, mereu foarte bine dispus, cu masini bine si atent pregatite. Despre performantele lui va prezint o fisa deschisa completarilor. Chiar si o poza mai veche din acelasi Marele Premiu al Bucurestiului '75 din albumul meu personal si un prim plan cu titlul din 76

La CNVC a fost mereu in spatele lui Doru Gandu, coleg de echipa, prieten, si adversar direct, , dar de depasit nici gand
- 1975 - vicecampion clasa II
- component al echipei IOB Bals - campioana
- 1976 - vicecampion clasa II
- component al echipei IOB Bals - campioana
La CNVTM
- 1973 - loc XIX general
- 1974 - loc III la clasa IV
- component al echipei Danubiana Bucuresti - loc III echipe
- 1975 - loc III la clasa 1100cmc in echipa IOB Bals
- 1976 - Campion la clasa 1100 cmc
- component al echipei IOB Bals - campioana
- 1977 - component al echipei Unirea Tricolor Bucuresti - vicecampioana
- 1978 - component al echipei Unirea Tricolor Bucuresti - campioana
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG.jpg
Views:	95
Size:	246.2 KB
ID:	2253367   Click image for larger version

Name:	IMG (2).jpg
Views:	71
Size:	100.6 KB
ID:	2253368  
valentin.nemtanu is offline   Reply With Quote
Old 06-12-11, 20:14   #2065
Azchemotor

Stage 2
 
Join Date: Aug 2011
Posts: 69
Thumbs up Re: Cānd au īnceput circuitele īn Romānia?

Quote:
Originally Posted by valentin.nemtanu View Post

Vasile Szabo a fost un pilot foarte popular, mereu foarte bine dispus, cu masini bine si atent pregatite. Despre performantele lui va prezint o fisa deschisa completarilor. Chiar si o poza mai veche din acelasi Marele Premiu al Bucurestiului '75 din albumul meu personal si un prim plan cu titlul din 76

La CNVC a fost mereu in spatele lui Doru Gandu, coleg de echipa, prieten, si adversar direct, , dar de depasit nici gand
- 1975 - vicecampion clasa II
- component al echipei IOB Bals - campioana
- 1976 - vicecampion clasa II
- component al echipei IOB Bals - campioana
La CNVTM
- 1973 - loc XIX general
- 1974 - loc III la clasa IV
- component al echipei Danubiana Bucuresti - loc III echipe
- 1975 - loc III la clasa 1100cmc in echipa IOB Bals
- 1976 - Campion la clasa 1100 cmc
- component al echipei IOB Bals - campioana
- 1977 - component al echipei Unirea Tricolor Bucuresti - vicecampioana
- 1978 - component al echipei Unirea Tricolor Bucuresti - campioana
Surpriza este cu atat mai mare pentru ca am observat faptul ca fotografiile in care apare campionul Vasile Szabo sunt destul de rare. Domnul Valentin Nemteanu, multumim pentru acesta surpriza placuta! Imi amintesc de Dacia 1100 si de Alfa Romeo de culoare rosie , masini pe care le pilota Vasile Szabo. Am avut o singura fotografie din anii '70 in care aparea acea Alfa Romeo dar nu am reusit sa o mai gasesc.
Stima pentru toti cei care pastrati vie istoria motorsportului romanesc.

Last edited by Azchemotor; 06-12-11 at 20:24.
Azchemotor is offline   Reply With Quote
Old 06-12-11, 21:21   #2066
ROAD EMPIRE
Dacia Driver

Stage 5
 
ROAD EMPIRE's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of:
[DACIA]
Default Re: Cānd au īnceput circuitele īn Romānia?

Quote:
Originally Posted by Azchemotor View Post
Surpriza este cu atat mai mare pentru ca am observat faptul ca fotografiile in care apare campionul Vasile Szabo sunt destul de rare. Domnul Valentin Nemteanu, multumim pentru acesta surpriza placuta! Imi amintesc de Dacia 1100 si de Alfa Romeo de culoare rosie , masini pe care le pilota Vasile Szabo. Am avut o singura fotografie din anii '70 in care aparea acea Alfa Romeo dar nu am reusit sa o mai gasesc.
Stima pentru toti cei care pastrati vie istoria motorsportului romanesc.
felicitari VALI !!!!
ROAD EMPIRE is offline   Reply With Quote
Old 06-12-11, 22:47   #2067
Azchemotor

Stage 2
 
Join Date: Aug 2011
Posts: 69
Default Re: Cānd au īnceput circuitele īn Romānia?

Quote:
Originally Posted by cornel1955 View Post
Cine stie ce masina era in poza cu Tiriac ? a fost prima masina din modelul acesta introdusa in romania si avea 1300 cmc parca...Florin Hainarosie a alergat ca pilot mai mult timp cu altcineva ...nu mai tin minte si o mica perioada cu Tiriac care era navigator
Va salut. Acela era un Mustang de 5800 cmc. Pentru marirea performantelor motorului, proprietarul masinii, d-nul Ion Tiriac, achizitionase un kit racing ( carburatoare , ax cu came Weslake )

Last edited by Azchemotor; 06-12-11 at 22:53.
Azchemotor is offline   Reply With Quote
Old 07-12-11, 18:09   #2068
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Default Re: Cānd au īnceput circuitele īn Romānia?

Quote:
Originally Posted by zbvz View Post
Cornele am luat topicul asta la citit si te rog eu sa-mi zici ce dracu avea Grigoras sub capota ca nu mai am putere de intelegere si nici rabdare sa citesc mai departe......avea NOS inventat de ACR&UAP GMBH in intrecerea socialista?....ce dracu de motor avea?.....un turbo probabil....nu mai am rabdare sa citesc mai departe pentru ca discutia devine ..ezoterica

Dumnezeu sa-l odihneasca pe Grigoras...poti zicce ce fel de motor avea sub capota in ideea de a ma scuti sa citesc toate postarile?
Nu te voi stresa (cu conditia sami spui pe PM sau telefon cine esti pt ca vad ca esti la curent cu ce prostii faceam noi atunci)dar ce pot sa va spun ca (daca ai citit tot ...este un post al meu mai demult, am specificat ca motorul a fost pregatit la echipa Renault F1 din vremea aceea)...2000 cmc si cuvantul TITAN iti spune ceva ???...turbo, totul pregatit in Franta...micile erori de reglaj (altitudine, diferenta dintre start si sosire, umiditate, lea corectat Nicu la fata locului sau lea aproximat pe bancul de test de la UAP, care era numai al lui si nu intra nimeni acolo....asa ca eu cand Nicu a ridicat capota 1/4 sa nu vada toti eu am vazut tehnologie de F1...teai lamurit ??? daca ai nedumeriri...ONLY FOR YOU ...0728479509 si cu conditia ca nu dai mai departe pt ca asta ma rugat Nicu si vreau sai pastrez respectul pt un pilot care unora li sa parut ACID si distant(nu era asa...era un potential urias de idei si pricepere...un PERFECTIONIST)l...mia zis ca ce am vazut eu 5 secunde este NUMAI PT PILOTI CARE POT SA INTELEAGA CE FENOMEN SA PETRECUT ATUNCI pe vreme comunistilor !!! +RIP
__________________
Sunt viu si nevatamat ! In poze sunt chiar eu...Cu capu' stau rau...Se vede la avatar !

Last edited by cornel1955; 07-12-11 at 18:31.
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 07-12-11, 18:25   #2069
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Default Re: Cānd au īnceput circuitele īn Romānia?

Quote:
Originally Posted by Azchemotor View Post
Va salut. Acela era un Mustang de 5800 cmc. Pentru marirea performantelor motorului, proprietarul masinii, d-nul Ion Tiriac, achizitionase un kit racing ( carburatoare , ax cu came Weslake )
Te saluta si moshu' si daca ai numarul din Sport si Tehnica cu Mustangul fa o scanare si baga aici ca este istorie si nu trebuie sa uitam....eu am avut colectia completa dar sa pierdut in urma unui incendiu...sorry

Last edited by cornel1955; 07-12-11 at 18:27.
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 07-12-11, 21:28   #2070
zbvz
Banned

Stage 4
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 281
Default Re: Cānd au īnceput circuitele īn Romānia?

Quote:
Originally Posted by cornel1955 View Post
Nu te voi stresa (cu conditia sami spui pe PM sau telefon cine esti pt ca vad ca esti la curent cu ce prostii faceam noi atunci)dar ce pot sa va spun ca (daca ai citit tot ...este un post al meu mai demult, am specificat ca motorul a fost pregatit la echipa Renault F1 din vremea aceea)...2000 cmc si cuvantul TITAN iti spune ceva ???...turbo, totul pregatit in Franta...micile erori de reglaj (altitudine, diferenta dintre start si sosire, umiditate, lea corectat Nicu la fata locului sau lea aproximat pe bancul de test de la UAP, care era numai al lui si nu intra nimeni acolo....asa ca eu cand Nicu a ridicat capota 1/4 sa nu vada toti eu am vazut tehnologie de F1...teai lamurit ??? daca ai nedumeriri...ONLY FOR YOU ...0728479509 si cu conditia ca nu dai mai departe pt ca asta ma rugat Nicu si vreau sai pastrez respectul pt un pilot care unora li sa parut ACID si distant(nu era asa...era un potential urias de idei si pricepere...un PERFECTIONIST)l...mia zis ca ce am vazut eu 5 secunde este NUMAI PT PILOTI CARE POT SA INTELEAGA CE FENOMEN SA PETRECUT ATUNCI pe vreme comunistilor !!! +RIP
Cornele sincer nu are importanta cine sunt....important este ca sunt obiectiv inteleg motorsportul facut inainte de....si pe ala facut dupa......la razmelita ma refer...revolutie scuze.
Avea 2000 turbo?...la turbo scoti 100 de cai pe litru la "bordura" cum se zice...astazi poti scoate si 500 de cai pe litru cu ceva bani.....dar atunci probabil ca scotea intre 100 si 200 de cai pe litru adica masina avea ....intre doua si patru sute de cai.....ce este atat de secret?
Ce ma nedumereste pe mine este faptul ca restul lumii se chinuia sa-si prepare motorul ala aspirat de 128 de cai ca sa-l scoata la circa 135 de cai dar nu ii deranja faptul ca venea un urs care isi bagat mana adanc in miere,pentru simplul fapt ca era el paznic la stup,cu un motor de 400 de cai.....ce ma mira este faptul ca asemenea oameni pot ajunge chiar disidenti!!!!!!......
Cornele eu te cunosc de mic copil si sincer te sfatuiesc sa manevrezi un volan de curse nu o tastatura de calculator....o sa te sun dar dupa ce te vad ca scapi de tastatura....)
Fa o masina si mergi cu ea la coasta.....nu conteaza ce masina....important este sa mergi.

Last edited by zbvz; 07-12-11 at 21:35.
zbvz is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -