04-06-11, 07:49
|
#1381
|
 Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,666
Member of: [DACIA] [MERCEDES] [Opel]
|
Re: Când au început circuitele în România?
Iata-l pe Vasile Stamate pe 588, pe o masina de N care a fost si-n Raliul Dunarii, si care,
a fost " bunica" lui 76 !!( pentru cei care au urmarit cele doua thread-uri si au aflat povestea )
__________________
Recomandam / distribuim doar uleiuri competitive de top  infomarbr@gmail.com
|
|
|
04-06-11, 09:10
|
#1382
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Când au început circuitele în România?
Si cam care erau modificarile la masina din imagine?
|
|
|
04-06-11, 13:15
|
#1383
|
 Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,666
Member of: [DACIA] [MERCEDES] [Opel]
|
Re: Când au început circuitele în România?
Cercetam, si va informam !
Din cate imi amintesc, masina 60, avea un rezervor modificat  de 148...150 lt. era masina cu care se mergea la Dresda sau la Plzen !
iar pt circuit avea rezervorul original, cam obosit, reparat   si abia incapeau vreo 20-25 lt.  .
In rest....cercetam la " vinovatii '' care acum vor fi mai sociabili. Pe vremuri orice facea la masina se tzinea mare secret  
|
|
|
05-06-11, 15:37
|
#1384
|
 Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,666
Member of: [DACIA] [MERCEDES] [Opel]
|
Re: Când au început circuitele în România?
Rasfoind in presa locala , dupa noutati pentru topic, am mai gasit cate ceva interesant pentru a va prezenta.
Chiar ca -s aproape de Road, hmmmm, ce zici Cornele ?  mai 2-3 documente si ies primul de la boxe  
|
|
|
05-06-11, 21:47
|
#1385
|
 Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Când au început circuitele în România?
Quote:
Originally Posted by valentin.nemtanu
Rasfoind in presa locala , dupa noutati pentru topic, am mai gasit cate ceva interesant pentru a va prezenta.
Chiar ca -s aproape de Road, hmmmm, ce zici Cornele ?  mai 2-3 documente si ies primul de la boxe   
|
am zis ca voi fi observator si nu voi mai posta nimic aici...ma provoci Vali cu treburi care le stim si leam trait...UNDE A DISPARUT ELITA PILOTILOR BRAILEI DE MULTI ANI...UNDE A DISPARUT CIRCUITUL MINUNAT AL BRAILEI ????...iar ma enervez si imi vin draciii ca stiu configuratia circuitului care era excelenta alegere pt circuit viteza
__________________
Sunt viu si nevatamat ! In poze sunt chiar eu...Cu capu' stau rau...Se vede la avatar !
|
|
|
05-06-11, 22:00
|
#1386
|
 Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Când au început circuitele în România?
Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN
Si cam care erau modificarile la masina din imagine?
|
pai e simplu tu stai cu fierul ala in mana (din imaginea PROMO-Extreme) si nu cred ca cineva iti va da modificarile mari care duceau Dacia de la 52 CP la 84 CP   erau puteri obtinute la vremea aceea cu eforturi maxime care pt unii li se par hilare...acum...
|
|
|
05-06-11, 22:26
|
#1387
|
 Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,666
Member of: [DACIA] [MERCEDES] [Opel]
|
Re: Când au început circuitele în România?
Quote:
Originally Posted by cornel1955
am zis ca voi fi observator si nu voi mai posta nimic aici...ma provoci Vali cu treburi care le stim si leam trait...UNDE A DISPARUT ELITA PILOTILOR BRAILEI DE MULTI ANI...UNDE A DISPARUT CIRCUITUL MINUNAT AL BRAILEI ????...iar ma enervez si imi vin draciii ca stiu configuratia circuitului care era excelenta alegere pt circuit viteza 
|
Despre circuit am mai explicat, ca dupa 1983, odata cu "importul " din Pitesti  a unui primar( asa se schimbau cadrele bune   ) s-au facut cateva ronduri de flori pe strada principala si ..gata. Actualmente s-au desfiintat dar e strada pietonala, pietruita....
Cat despre alergatorii de ieri: unii retrasi cu varsta de pensionare, altii cu firme proprii, altii .....ne-au parasit !. Apoi apare toleranta, noile mentalitati, etc, etc = domeniu complex de analizat....
Buna poanta cu observator......!!ca eu asa am considerat-o. Si fii aproape ca duc curand la implinire promisiunea de a-l depasi pe Road !!  Mai am o etapa europeana de raliuri si la intoarcere.....
|
|
|
05-06-11, 22:51
|
#1388
|
 Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,666
Member of: [DACIA] [MERCEDES] [Opel]
|
Re: Când au început circuitele în România?
Si mai am un raspuns Cornele :
- si astazi avem o mica elita a automobilistilor braileni , asa de exemplu :-
- in Campionatul de viteza pe traseu montan sunt 2 piloti, unul fiind adesea pe podium la H3 , Dragos Viorel Trifonescu, iar celalalt e debutant in 2011,
- in Campionatul national de indemanare auto, avem locuri 1-3 la diferite categorii, iar la incepatori prin Ionutz Chesaru sanse de campion,
- in raliuri un navigator in echipaj cu Ghunter Graef, ing. Cristian Cibu, protagonisti la H sau I,
- in Cupa Europei Centrale,( raliuri secrete de orientare ) 2 echipaje participante constant,
- si sa mentionam despre un campionat judetean de raliuri ( contestat de unii neparticipanti ) unde legea o face un licentiat , Razvan Traian Popa pe un .....Tico !!
- chiar si-n karting avem un junior de perspectiva, Roberto Ene...
Cam putini , poate vei spune, si e adevarat comentariul , dar ....putini si buni !
|
|
|
05-06-11, 23:27
|
#1389
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Când au început circuitele în România?
Quote:
Originally Posted by cornel1955
pai e simplu tu stai cu fierul ala in mana (din imaginea PROMO-Extreme) si nu cred ca cineva iti va da modificarile mari care duceau Dacia de la 52 CP la 84 CP   erau puteri obtinute la vremea aceea cu eforturi maxime care pt unii li se par hilare...acum...
|
Nu stiu de ce ai tu impresia ca atunci unii erau mai destepti ca altii de azi?
Te asigur ca in cel putin un caz nu era asa. La tine ma refer!
|
|
|
05-06-11, 23:39
|
#1390
|
Stage 2
Join Date: Apr 2011
Posts: 38
|
Re: Când au început circuitele în România?
Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN
Si cam care erau modificarile la masina din imagine?
|
Sebastian, daca exista o urma de sarcasm in intrebare, las-o balta. Vali a spus-o clar, masina de N. Cred ca stii foarte bine ce insemna, masina ca iesita din fabrica. Se mergea pana acolo, incat, ilegal, se scoteau claxoanele, se goleau alternatoarele, pentru a se castiaga cateva kg. Aveai voie sa folosesti consumabile straine, bujii, amortizoare. Atat. In ultima etapa de circuit din ’83 am folosit ulei romanesc. Rezultatul: presiune de ulei “0” la sfarsitul cursei iar la demontare, cuzinetii aveau “mustati”. Dupa circa 200 km in regim de concurs. Si tot in regim de concurs, cu placute si lichid de frana romanesti aveai frane fix 3 ture de circuit, adica 10 – 12 km. Asa ca era viata grea pe vremea aia la N. Sa vezi cum era la A! Dar alta data, sa nu plictisesc.
|
|
|
05-06-11, 23:50
|
#1391
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Când au început circuitele în România?
Daca cineva se stie cu musca pe caciula e problema lui.
Eu nu am avut intentia sa las vreo urma de sarcasm in intrebarea mea.
Acum am inteles ca la un astfel de nivel de modificari masinile erau destul de jos ca performante, iar ca fiabilitate dezastru.
In perioada de dupa '90 dasi posibilitatile de a achizitiona o masina occidentala au crescut, cu toate astea multi pasionati si-au modificat masinile autohtone la un nivel de invidiat.
|
|
|
05-06-11, 23:52
|
#1392
|
Stage 2
Join Date: Apr 2011
Posts: 38
|
Re: Când au început circuitele în România?
Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN
Nu stiu de ce ai tu impresia ca atunci unii erau mai destepti ca altii de azi?
Te asigur ca in cel putin un caz nu era asa. La tine ma refer!
|
Sebastian, Cornel, sau invers, sa nu care cumva sa se supere vreunul. Ar fi cazul sa lasati orgoliile deoparte. Am mai spus-o: fiecare generatie cu problemele ei. Mai bine am pune cap la cap experienta fiecaruia si poate ar iesi ceva bun, nu credeti ? Ce-ar fi daca intr-o zi ne-am intalni "face to face", cu totii, am mai propus-o o data. Curtea ta, Cornele, este suficient de mare ? Nu de alta dar eu stau la bloc, altfel mi-ar face mare placere sa va convoc.
|
|
|
06-06-11, 00:03
|
#1393
|
Stage 2
Join Date: Apr 2011
Posts: 38
|
Re: Când au început circuitele în România?
Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN
Daca cineva se stie cu musca pe caciula e problema lui.
Eu nu am avut intentia sa las vreo urma de sarcasm in intrebarea mea.
Acum am inteles ca la un astfel de nivel de modificari masinile erau destul de jos ca performante, iar ca fiabilitate dezastru.
In perioada de dupa '90 dasi posibilitatile de a achizitiona o masina occidentala au crescut, cu toate astea multi pasionati si-au modificat masinile autohtone la un nivel de invidiat.
|
Acum intelegi de ce ar fi mai constructiv, pentru toti, sa ne intalnim ? Problemele tehnice ale fiecaruia erau de, total, alta natura. Am lamuri aceste aspecte mai usor. Cred ca am batut prea mult "apa-n piua" cu acest aspect. Cine are urechi de auzit sa auda. Sunt "diferente" tehnologice de 30 de ani, de ce vreti sa comparati doua epoci diferite. N-ar fi mai bine sa apreciem rezultatele fiecaruia, la vramea respectiva ? Parca suna mai frumos !
|
|
|
06-06-11, 06:31
|
#1394
|
 Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Când au început circuitele în România?
Quote:
Originally Posted by PoliBuc
Sebastian, Cornel, sau invers, sa nu care cumva sa se supere vreunul. Ar fi cazul sa lasati orgoliile deoparte. Am mai spus-o: fiecare generatie cu problemele ei. Mai bine am pune cap la cap experienta fiecaruia si poate ar iesi ceva bun, nu credeti ? Ce-ar fi daca intr-o zi ne-am intalni "face to face", cu totii, am mai propus-o o data. Curtea ta, Cornele, este suficient de mare ? Nu de alta dar eu stau la bloc, altfel mi-ar face mare placere sa va convoc.
|
Nu e vorba de orgolii Costele este vorba de rezultate negru pe alb...si curtea mea este foarte mare , cu gratar si chiosc la umbra sa bem o bere(sa veniti cu soferi dupa voi)...si miar face placere sa ne vedem cu totii aici chiar si cu Sebastian...ne mai sicanam dar ne va trece, asta este viatza
|
|
|
06-06-11, 07:03
|
#1395
|
 Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Când au început circuitele în România?
Quote:
Originally Posted by valentin.nemtanu
Si mai am un raspuns Cornele :
- si astazi avem o mica elita a automobilistilor braileni , asa de exemplu :-
- in Campionatul de viteza pe traseu montan sunt 2 piloti, unul fiind adesea pe podium la H3 , Dragos Viorel Trifonescu, iar celalalt e debutant in 2011,
- in Campionatul national de indemanare auto, avem locuri 1-3 la diferite categorii, iar la incepatori prin Ionutz Chesaru sanse de campion,
- in raliuri un navigator in echipaj cu Ghunter Graef, ing. Cristian Cibu, protagonisti la H sau I,
- in Cupa Europei Centrale,( raliuri secrete de orientare ) 2 echipaje participante constant,
- si sa mentionam despre un campionat judetean de raliuri ( contestat de unii neparticipanti ) unde legea o face un licentiat , Razvan Traian Popa pe un .....Tico !!
- chiar si-n karting avem un junior de perspectiva, Roberto Ene...
Cam putini , poate vei spune, si e adevarat comentariul , dar ....putini si buni !
|
asa da ! cu raspunsul asta mai linistit...macar pilotii sa ramana ca de circuite nici o sansa...mai bine faci "modeling" (urasc cuvantul asta) si teai mascat bine in spatele unei case de curve decat sa se amenajeze un circuit...eu personal vreau sa cumpar un teren aici langa mine(extravilan) si sa amenajez un circuit de motocros...sper sa ma tina cureaua
|
|
|
|
|