17-05-11, 09:59
|
#1231
|
 Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Când au început circuitele în România?
Quote:
Originally Posted by valentin.nemtanu
Am sa fug numai in a-5-a sa-ti aduc ochelari, ca nu mi-s acela !!
Domnul era ; Stanica Istratescu , si mergea arbitru in primul viraj de stanga ac !!
ha, ma incerci ? 
|
pai asta incercam  dar vad ca teai prins...baga cu numere cum am facut eu si Nelutzu si sa vedem dibacia si memoria fiecaruia  ...cu ce miai zis mai jos cu INDICATII pretioase asa e dar sa nu uitam ca ne "acoperea" un mare general...sa nu stie nea nicu de curse..si poate numai din cauza asta am supravietuit pana in '89
__________________
Sunt viu si nevatamat ! In poze sunt chiar eu...Cu capu' stau rau...Se vede la avatar !
|
|
|
17-05-11, 10:15
|
#1232
|
 Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,666
Member of: [DACIA] [MERCEDES] [Opel]
|
Re: Când au început circuitele în România?
Quote:
Originally Posted by PoliBuc
Sper sa-ti fac placere, cu rugamintea de a ne spune "personaju'". Banuiesc ca se recunoaste plecarea de la Magura (1984). Mai am si altele dar incerc sa le grupez cronologic.
|
Magura Buzaului era o coasta pretentioasa chiar din start.
Parcul si revizia tehnica erau inghesuite in soseaua nationala. startul era Chiar in intersectie, usoara rampa, 2-3 viraje largi si ac de stanga.
Acolo, mai ales pe antrenamente se !! incerca santul la iesire.
rezultatele se comunicau la masa de la start, iar premirea se facea la Fantana lui Mihai. mai erau si probleme cu cazarea, dar erau satenii primitori si dornici de concurs .
cu aceste replici mi se termina stocul din albumul personal  
__________________
Recomandam / distribuim doar uleiuri competitive de top  infomarbr@gmail.com
|
|
|
17-05-11, 10:42
|
#1233
|
 Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Când au început circuitele în România?
Quote:
Originally Posted by valentin.nemtanu
Magura Buzaului era o coasta pretentioasa chiar din start.
Parcul si revizia tehnica erau inghesuite in soseaua nationala. startul era Chiar in intersectie, usoara rampa, 2-3 viraje largi si ac de stanga.
Acolo, mai ales pe antrenamente se !! incerca santul la iesire.
rezultatele se comunicau la masa de la start, iar premirea se facea la Fantana lui Mihai. mai erau si probleme cu cazarea, dar erau satenii primitori si dornici de concurs .
cu aceste replici mi se termina stocul din albumul personal   
|
stai ca am mai gasit e ceva....82-83-84
1- '82 sunt colegii mei de club Puiu Campeanu si Florea Gelu
2- '83 start Magura Gr.N incepatori chiar Moshu'
3- '84 cel mai tare viraj de la Pitesti ...iar Moshu' si Cioaca alerga sa ma prinda la el acasa...nu ma prins   
hai ca iam aruncat o plasa...poate vine si el aici
Si acum ca sunt atatia ani de atunci pot sa ma dau in primire ca dupa cum statea pe viraj Dacia lu' Moshu' se vede clar ca aveam bari stabilizatoare de 22 nu de 19 originale 
Last edited by cornel1955; 17-05-11 at 10:48.
|
|
|
17-05-11, 10:53
|
#1234
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2011
Posts: 694
|
Când au început circuitele în România?
1.- Frumoasă istorie, dar vă rog să adăugaţi la fiecare foto publicată: anul, locul şi eventual personajele (dacă nu sunt sub formă de test de aducere aminte).
Vali, din ce an sunt foto de la Măgura Buzăului? Îl văd lângă tine pe Popescu.
2.- Iar dacă vreţi şi aveţi timp, sâmbătă 21 mai 2011, la Băneasa Shoping City puteţi vedea cca 40 de istorice, unde va fi start şi sosirea în/din Raliul Bucureşti Istoric 1935. Detalii pe http://www.a-car.ro/site/ sau http://automobilia-romania.blogspot.com/
Last edited by Rusanescu; 17-05-11 at 10:59.
|
|
|
17-05-11, 11:17
|
#1235
|
 Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Când au început circuitele în România?
Quote:
Originally Posted by Rusanescu
1.- Frumoasă istorie, dar vă rog să adăugaţi la fiecare foto publicată: anul, locul şi eventual personajele (dacă nu sunt sub formă de test de aducere aminte).
Vali, din ce an sunt foto de la Măgura Buzăului? Îl văd lângă tine pe Popescu.
2.- Iar dacă vreţi şi aveţi timp, sâmbătă 21 mai 2011, la Băneasa Shoping City puteţi vedea cca 40 de istorice, unde va fi start şi sosirea în/din Raliul Bucureşti Istoric 1935. Detalii pe http://www.a-car.ro/site/ sau http://automobilia-romania.blogspot.com/
|
excelent si un eveniment deosebit...din pacate sambata masina e la baiat la Bucuresti si poate sa vin cu triciclul care il omologhez saptamana asta  ...si sami fac reclama ca altii cu turbo si uleiuri     bag si io ceva dar are legatura cu cursele...voi baga mai multe pe youtube ca sa mearga mai repede
Last edited by cornel1955; 17-05-11 at 11:22.
|
|
|
17-05-11, 11:21
|
#1236
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2011
Posts: 694
|
Când au început circuitele în România?
Pentru POLITEHNICA Bucureşti a anului 1977, din revista AUTOTURISM nr. 2/1978 (Mihai ALEXANDRESCU şi Mihai COJOCARU, foto Mihai NIEDL)
|
|
|
17-05-11, 12:34
|
#1237
|
 Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,666
Member of: [DACIA] [MERCEDES] [Opel]
|
Re: Când au început circuitele în România?
Quote:
Originally Posted by Rusanescu
1.- Frumoasă istorie, dar vă rog să adăugaţi la fiecare foto publicată: anul, locul şi eventual personajele (dacă nu sunt sub formă de test de aducere aminte).
Vali, din ce an sunt foto de la Măgura Buzăului? Îl văd lângă tine pe Popescu.
2.- Iar dacă vreţi şi aveţi timp, sâmbătă 21 mai 2011, la Băneasa Shoping City puteţi vedea cca 40 de istorice, unde va fi start şi sosirea în/din Raliul Bucureşti Istoric 1935. Detalii pe http://www.a-car.ro/site/ sau http://automobilia-romania.blogspot.com/
|
Da, el este ,Adrian Popescu. Eu , sper sa nu gresesc , o nominalizez pentru 1984. Imi amintesc ca Nicu Grigoras a locuit in sat la o fosta gazda a mea . Si va mai pot spune ca sambata seara , la hanul Caprioara, s-a organizat ad-hoc o masa, lasat cu dans, cu atmosfera deosebita, incinsa cu o galbioara din partea gazdelor !!
|
|
|
17-05-11, 12:41
|
#1238
|
 Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,666
Member of: [DACIA] [MERCEDES] [Opel]
|
Re: Când au început circuitele în România?
Quote:
Originally Posted by cornel1955
pai asta incercam  dar vad ca teai prins...baga cu numere cum am facut eu si Nelutzu si sa vedem dibacia si memoria fiecaruia  ...cu ce miai zis mai jos cu INDICATII pretioase asa e dar sa nu uitam ca ne "acoperea" un mare general...sa nu stie nea nicu de curse..si poate numai din cauza asta am supravietuit pana in '89
|
intrutotul adevarat! dar as mai adauga, cu adresa directa la prietenii forumisti tineri ce ne viziteaza, ca in acei ani alergam la curse ( in postura de concurent sau arbitru) cand fiecare automobil primea un bon de 20 lt de benzina pe luna !!  Da, 20 lt / luna.!!
Intelegeti cu aceste 3-5 informatii din cele de mai sus comentate cu acordul lui cornel, si puteti sa comentati, cum s-au desfasurat cursele pe care le evocam aici.
dar, retineti invidia de care ne bucuram, pt ca mergeam la curse iar unii luau numai 20 lt / luna ! timpuri apuse.
|
|
|
17-05-11, 14:16
|
#1239
|
 Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Când au început circuitele în România?
Quote:
Originally Posted by valentin.nemtanu
intrutotul adevarat! dar as mai adauga, cu adresa directa la prietenii forumisti tineri ce ne viziteaza, ca in acei ani alergam la curse ( in postura de concurent sau arbitru) cand fiecare automobil primea un bon de 20 lt de benzina pe luna !!  Da, 20 lt / luna.!!
Intelegeti cu aceste 3-5 informatii din cele de mai sus comentate cu acordul lui cornel, si puteti sa comentati, cum s-au desfasurat cursele pe care le evocam aici.
dar, retineti invidia de care ne bucuram, pt ca mergeam la curse iar unii luau numai 20 lt / luna ! timpuri apuse.
|
heheheeeee am ras de mam stricat cu 20 l/luna...dar de fapt trebuia sa plang...asa a fost...noi de la IDMS eram sa zic mai privilegiati si in permanenta aveam un rezervor de 80 l de benzina in Oltcitul cu care tractam platforma si alte 50 l pt concurs unde era benzina speciala(cu droguri)    ....aia 80 de litri ii daruiam prietenilor de la Resita si nu stiam cum sai impart sa nu se supere nimeni pe mine...apropos de droguri hai sa vad cine cunoaste...CE SE BAGA IN BENZINA DE 98 ATUNCI ??? pt ca mirosea specific... indicatie : 4EPB si U de R  
|
|
|
17-05-11, 14:28
|
#1240
|
 Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Când au început circuitele în România?
Quote:
Originally Posted by valentin.nemtanu
Da, el este ,Adrian Popescu. Eu , sper sa nu gresesc , o nominalizez pentru 1984. Imi amintesc ca Nicu Grigoras a locuit in sat la o fosta gazda a mea . Si va mai pot spune ca sambata seara , la hanul Caprioara, s-a organizat ad-hoc o masa, lasat cu dans, cu atmosfera deosebita, incinsa cu o galbioara din partea gazdelor !!
|
la Caprioara in '83 nu vroiau sa ne faca cartofi prajiti...Nae colegul meu de club (care arata bine rau) lea vrajit pe bagaboantele alea de ospataritze si au aterizat alea cu ditamai castronul de cartofi...plus vinul rosu de la popi de pe coasta de la manastirea de calugari ...a iesit treaba buna in final....nu prea buna ca la circuit la Galati nu ma trezisem prea bine si daia am luat locul 2    aici e FERMA VESELA !!! ca tot apare pe pop-up in josul paginii
Last edited by cornel1955; 17-05-11 at 14:35.
|
|
|
17-05-11, 14:41
|
#1241
|
 Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 2,801
Member of: [BMW]
|
Re: Când au început circuitele în România?
Primul probabil ca este tetraetilul de plumb.
|
|
|
17-05-11, 15:04
|
#1242
|
Dacia Driver
 Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of: [DACIA]
|
Re: Când au început circuitele în România?
Pfuuuuu !!!!!!!!!!!! ce de poze superbe.
Eu am inteles ca am intrat la boxe, dar vad ca mecanici astia ai mei au intarziat foarte mult cu schimbul de pneuri si am pierdut deja aproape un tur !
|
|
|
17-05-11, 15:41
|
#1243
|
 Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Când au început circuitele în România?
Quote:
Originally Posted by ZerO_CooL
Primul probabil ca este tetraetilul de plumb.
|
si sa nu va mai tin pe jar ...ultimul... ulei de ricin care e foarte volatil si sporeste compresia de nuti vine sa crezi...BRAVO Zero...dane te rog frumos si un nume cum ni la dat Alin ca e mai usor la tastatura
|
|
|
17-05-11, 15:55
|
#1244
|
 Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Când au început circuitele în România?
Quote:
Originally Posted by ROAD EMPIRE
Pfuuuuu !!!!!!!!!!!! ce de poze superbe.
Eu am inteles ca am intrat la boxe, dar vad ca mecanici astia ai mei au intarziat foarte mult cu schimbul de pneuri si am pierdut deja aproape un tur ! 
|
Asi spune ca COMPETENTZA AZI ESTE INCOMPETENTZA....mecanicul meu cel mai bun a fost nevastamea la curse si toti au apreciato(intrebatii pe toti de la Resita, Pitesti si Victor Nicoara care o aprecia f mult)....cine poate fi mecanicul cel mai bun decat cel care iti este cel mai aproape???..iar ma laud dar nevastamea a fost si este o legenda a curselor...nu gaseam cricul rapid mil aducea ea...nu gaseam roata de schimb venea cu ea la mine....mamelucii de mecanici IDMS veneau cu mine numai sa bea si sa manance si sasi umfle burtzile grase si ia banii pe diurna...Un respect deosebit il am pt mecanicul lui Eugen Peteanu si pt Boby al lui Mircea Ponta...oameni deosebiti care nu se mai gasesc azi decat foarte rar...
Last edited by cornel1955; 17-05-11 at 15:58.
|
|
|
17-05-11, 16:13
|
#1245
|
 Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,666
Member of: [DACIA] [MERCEDES] [Opel]
|
Re: Când au început circuitele în România?
Quote:
Originally Posted by ZerO_CooL
Primul probabil ca este tetraetilul de plumb.
|
Da, dar se folosea cu pondere. Cunosc caz, in care , dupa circuitul de viteza Galati, s-au " dus" 2 supape, un piston ( parte din calota lui ).
Dar il facuse naravash !  apoi s-a lecuit !  
|
|
|
|
|