Exceptionala filmarea. (ma bucur pentru departamentul competitii DACIA)
Imaginile, mai ales cele "on board", mi-au readus acele senzatii placute de "tremurici in cosul pieptului", pe care nu credeam ca voi mai avea ocazia vreodata sa le mai simt.
Aceasta cursa dovedeste inca o data ca adevarata performanta (si satisfactie) se obtine atunci cand nu se pierde timpul cu inventarierea "gropilor de pe pista", ci se alearga pur si simplu.
Ei, pilotii sportivi, trebuie sa decida daca o cursa se tine sau nu, nicidecum cei rupti de de placerea zgomotelor de manifestare a puterii mecanice... (vezi secventa cand orbit de soare, pilotul pune mana la ochi ... nu ridica piciorul de pe acceleratie, desi nu avea parapeti de protectie sau balize de siguranta)
Dupa o pauza de doi ani, Bucurestiul va fi din nou, in anul 2011, gazda unui eveniment automobilistic de marca - circuit stradal. Automobil Clubul Roman, reprezentantul Federatiei Internationale a Automobilului in Romania, la solicitarea unui promotor, a inscris in Calendarul International al FIA, cea de a VI-a etapa a Seriei Internationale Auto GP programata a se desfasura in perioada 20-21 august 2011 la Bucuresti. In completarea acestei curse se vor organiza si curse suport, interne si internationale.
Etapa campionatului de monoposturi, AutoGP, ce trebuia sa aiba loc la Bucuresti in perioada 19-21 august a fost anulata.
Decizia a fost luata astazi de catre organizatia AutoGP datorita multelor incertiduni din partea organizatorilor din Romania responsabili cu acest eveniment. Mai mult decat atat, organizatorul evenimentului de la Bucuresti (SC Bucharest Grand Prix SRL si Fundatia SENS Team Motorsport) nu a putut sa garanteze suportul financiar necesar desfasurarii evenimentului, acest lucru obligand organizatia AutoGP sa ia o decizie dureroasa insa necesara. Echipa AutoGP cauta deja alternative pentru organizarea acestei runde, solutia ce va fi gasita urmand a fi anuntata in cel mai scurt timp posibil.
Enzo Coloni: “Suntem in continuare convinsi ca AutoGP ar fi insemnat un spectacol pe strazile din Bucuresti, dar avem indatoriri ferme cu partenerii nostrii cat si cu sportivii implicati in campionat care nu ne permit sa acceptam atat de multe semne de intrebare cu doar doua luni inainte de cursa. Trebuia sa luam aceasta decizie, chiar daca nu ne-a facut placere. In principal am vorbit deja cu reprezentanti ai circuitelor din Italia si Spania insa suntem deschisi si la alte otiuni.“
Sursa: motorsportnews.ro
Ce sursa are: R12 Gornini" S-a schimbay ...modificarea ? sau s-a modificat ...schimbarea ??
Uimit fiind de reactiile potrivnice acestui sport atat de indragit, ma rog la Cel de sus sa fie ultima informatie adevarata.
am cautat si pe site-ul organizatorului- partener roman, dar nu e foarte darnic cu informatii...
__________________
Recomandam / distribuim doar uleiuri competitive de topinfomarbr@gmail.com
Corect, dar,....poate r12Gordini are ceva informatii de ultima ora mai bune. Sa speram ca au fost doar ceva..negocieri, dar........sunt mici sperantele ( vz r Argesul, sau r Clujului si lantul de discutii far'de noima) Sa raman eu cu pacatul de necredincios !
Exceptionala filmarea. (ma bucur pentru departamentul competitii DACIA)
Imaginile, mai ales cele "on board", mi-au readus acele senzatii placute de "tremurici in cosul pieptului", pe care nu credeam ca voi mai avea ocazia vreodata sa le mai simt.
Aceasta cursa dovedeste inca o data ca adevarata performanta (si satisfactie) se obtine atunci cand nu se pierde timpul cu inventarierea "gropilor de pe pista", ci se alearga pur si simplu.
Ei, pilotii sportivi, trebuie sa decida daca o cursa se tine sau nu, nicidecum cei rupti de de placerea zgomotelor de manifestare a puterii mecanice... (vezi secventa cand orbit de soare, pilotul pune mana la ochi ... nu ridica piciorul de pe acceleratie, desi nu avea parapeti de protectie sau balize de siguranta)
Filmarea este de exceptie dar din pacate departamentul de competitii dacia nu mai exista de ceva timp.
De daca domnii de la reno au zis ca nu vor sa aibe doua departament de competitii.
Asa este ! departamentul de competitii Dacia nu exista.
PS: - in acest sfarsit de saptamana o surpriza la Raliul Sibiului
Francois Delecour vine la Raliul Sibiului!!! Initial credeam ca e o gluma, insa se pare ca vicecampionul mondial va pilota o...Dacia Logan de Cupa!!!
Dupa Alain Prost, Jean Philippe Dayraut.... acum marele pilot Francois Delecour piloteaza o Dacia. Un Logan de Cupa la invitatia celor de la Mach1.
....ar fi frumos sa bata vreo` integrala , daca se intampla asta promit ca mai imi iau un Logan !
Asa este ! departamentul de competitii Dacia nu exista.
PS: - in acest sfarsit de saptamana o surpriza la Raliul Sibiului
Francois Delecour vine la Raliul Sibiului!!! Initial credeam ca e o gluma, insa se pare ca vicecampionul mondial va pilota o...Dacia Logan de Cupa!!!
Dupa Alain Prost, Jean Philippe Dayraut.... acum marele pilot Francois Delecour piloteaza o Dacia. Un Logan de Cupa la invitatia celor de la Mach1.
....ar fi frumos sa bata vreo` integrala , daca se intampla asta promit ca mai imi iau un Logan !
Poze , popze....aici sau dioncolo la raliuri....instantanee, timpi...clasament..asteptam cu nerabdare
Rog moderatorul sa nu se supere, si nici voi forumistilor,
dar eu merg pe FLORIN VIOREL IVAN la Dacia Logan si poate va urca si Francois pe podium.....
Si puteti sa ma spuneti lui IVAN, sau lui Nastase, dar pe mana lor merg si poate pe 3 F.D.
va explic eu mai tarziu de ce..
Remember: Viteza pe Circuit ....Bucharest City Challange 2008
Cupa Dacia Logan !
- prima cursa castiga Gabriel Tiura, urmat de Andrei Tentean si olandezul Miki Willebrands.
- cursa a doua este castigata Andrei Tentean.
Tentean a parcurs cele 11 tururi ale cursei in timpul de 22min:22s, el fiind urmat de olandezul Miki Willebrands, la un ecart de 6,56 secunde, in timp ce pe locul 3 s-a clasat romanul Bogdan Nastase, care a terminat cursa la 11,058 secunde fata de lider.
trebuie sa fac o rectificare la postul meu de mai sus ! Si pe acesta cale sa ii multumesc lui SEBASTIAN care a vazut eroarea.
deci in cursa 2 de la BCC 2008, ordinea este:
6. Referitor la "Cupa Logan" din cadrul "Bucharest City Challenge 08", Comitetul Director ia nota de refacerea clasamentului Cursei 2, in urma excluderii dictate de Colegiul Comisarilor Sportivi, a automobilului cu nr. de concurs 470, pentru neconformitate tehnica.
Astfel, ordinea definitiva a primilor 3 clasati este urmatoarea:
1. 907 - Miki WILLEBRANDS (NED)
2. 481 - Gabriel NASTASE (ROM)
3. 58 - Gabriel TIURA (ROM)
laudabil ca se demareaza (sau se incearca) ceva in romania...va suparati pe mine sau nu dar Logan nu este masina de competitii...este de familie...si este o masina conceputa gresit ca stabilitate si este pt EU , EA , copii si catelul...uitativa cate Loganuri sunt pe 2 roti si uitativa la un campionat european si nu numai cum stau alea pe drum..masini de serie...uitativa la raportul ampatament-ecartament-inaltime si greutate fata-spate la Logan si la Dacia 1310...pai batrana Dacie statea pe drum infinit mai bine decat Logan...felicitari totusi pilotilor de Logan care sau straduit din toate puterile sa le tina pe drum ...astia sunt mai nebuni decat noi de la Eastere
__________________ Sunt viu si nevatamat ! In poze sunt chiar eu...Cu capu' stau rau...Se vede la avatar !