18-04-13, 09:55
|
#3031
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by john17
Suspensia formulei Renault mi-a dat si mie de gandit, mi se pare extrem de interesant ca practic impiedica inclinarea masinii pe viraje, suspensia rotilor fata fiind fortata sa lucreze identic stg si dr, are doar niste saibe elastice in "butoiasele" rosii care ii permit - cred - sa absoarba denivelarile prin miscarea laterala a "berbecului" de care sunt prinse tijele. E ca si cum ar exista o bara stabilizatoare rigida ![Smile](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_smile.gif)
|
Solutia monoamortizor este ideala pe o pista perfect plana, dar ia gandestete ce se intampla cand intri cu o roata pe vibrator suprainaltat ???? automat roata cealalta tinde sa piarda din aderenta si este afectata toata masina ![Idea](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_idea.gif) ...noroc cu bucsile alea de cauciuc
__________________
Sunt viu si nevatamat ! In poze sunt chiar eu...Cu capu' stau rau...Se vede la avatar !
|
|
|
18-04-13, 19:20
|
#3032
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Hai ca discutia despre suspensii a fost foarte interesanta si sper educativa pt cine nu cunoaste si sper ca se vor mai lega teme de genul asta pe motorizare, cutii viteze, usurari nepericuloase si altele...deocamdata ca se apropie sfarsitu' de saptamana sa mai bagam ceva vechituri ![Mr. Green](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_mrgreen.gif) :
1. Doua poze de care ma leaga multe amintiri placute din 1982. viteza in coasta Vidraru, gr A2, cu mentorul meu regretatul Stefan Iancovici +RIP
2. Simpaticul Lelu Tutuianu gr A start la MPB 1983...cand numara starterul (ca asa era atunci) Lelu sarea pe scaun ...avea draci pe el ![Laughing](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_lol.gif)
3. Si Moshu gr A aproape sa pierd roata stanga fata ca mieii aia beheheheee de mecanici au schimbato dar probabil trebuia sa vina bunica sa stranga piulitzele ![Twisted Evil](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_twisted.gif) ...ramasesem cu o piulitza la jumatate si alta mai avea 2 ganguri si sarea...incet, incet am terminat pe un loc rusinos dar am terminat cu aplauze din public
Last edited by cornel1955; 18-04-13 at 19:29.
|
|
|
18-04-13, 22:40
|
#3033
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 966
Member of: [DAEWOO] [DACIA]
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Moshu e tare cool ce faci ![Razz](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_razz.gif) nu stiu cat de mare e podu tau dar ma surprinzi cu pozele astea, sant faine si clare, sper sa ai podu cat mai mareeeee
__________________
SOLENZA FT / Resita
|
|
|
19-04-13, 07:51
|
#3034
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Cornele o intrebare si pentru toti ceilalti
daca ai consrtui ACUMA un easter ce fel de componente ai folosi.ce fel de suspensie,etc?
|
|
|
19-04-13, 10:12
|
#3035
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by nelutz69
Moshu e tare cool ce faci ![Razz](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_razz.gif) nu stiu cat de mare e podu tau dar ma surprinzi cu pozele astea, sant faine si clare, sper sa ai podu cat mai mareeeee ![Twisted Evil](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_twisted.gif)
|
E mare de tot, mai sunt de postat dar se apropie fundul sacului ![Sad](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_sad.gif) ... sunt scanate de pe niste negative ORWO alb negru de pe timpuri dar facute cu un Praktica semi-profesional si format digital...am zis si o mai urlu o data sa priceapa si cei care au materiale de mare valoare sa le bage aici si sa nu le mai tina ascunse !!! Unul pe care il stiu sigur este Mache Mateescu ex B8 Easter, care are si poze si filme dar cred ca nu frecventeaza topicul asta
Last edited by cornel1955; 19-04-13 at 10:34.
|
|
|
19-04-13, 10:28
|
#3036
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by TG53
Cornele o intrebare si pentru toti ceilalti
daca ai consrtui ACUMA un easter ce fel de componente ai folosi.ce fel de suspensie,etc?
|
Asta este intrebare cu "bataie lunga" hotzomane....hehehehee...daca ar fi sa fac acum ceva nu as face Easter pt ca nu exista sponsori la asa ceva...mas incumeta direct la un fel de Radical (in poza este ultimul zbang SR8 ) cu motorizare de motocicleta 1400 cmc, cu monococa din kevlar si carbon (cu asta ma ocup cu baiatul meu) si amortizoare orizontale PULLROD montate jos la picioarele lu' moshu sa le simta...nu suna rau ehhhh ?
Last edited by cornel1955; 19-04-13 at 10:44.
|
|
|
19-04-13, 13:16
|
#3037
|
Stage 1
Join Date: Apr 2012
Posts: 22
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Superbe pozele d-le Bibiri !!
|
|
|
19-04-13, 14:06
|
#3038
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Ziceam ca am scapat de suspensii dar Tibi ma provoaca... ca sa ai o imagine completa Tibi asupra a ce suspensii trebuie folosite nu este o regula...uite aici poze cu ce gavaream mai devreme : o masina de curse poate sta pe drum perfect indiferent ce solutie aplici ![Smile](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_smile.gif) ... mieii beheheheee de la Radical in 2012 au scos SR8 cu suspensii exterioare clasice amortizoarele lucrand invers pe spate, ca la tine dar sunt pe gaz...si niste performante SR3 masina care imi place mie :
SR3
Motor: Suzuki 16V 1500cmc-252 CP
Lungime: 4.10m
Inaltime: 1.04m
Latime: 1.79m
Greutate gol: 465 kg
V max: 155mph/250 Kmh
0-60mph: 3.1 sec
50-100mph: 5.3 sec
Pozele sunt de la SR8 dar sunt cam la fel si la SR3rs
Last edited by cornel1955; 19-04-13 at 14:17.
|
|
|
19-04-13, 19:26
|
#3039
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Cornele
in cea ce il priveste pe Mache,ai dreptate,eu imi amintesc ca a avut aproape intotdeauna un aparat de fotografiat la indemana.Stii ceva de el,sau poate Rusanescu?
In cea ce priveste intrebarea cu constructia easterului,este pur si simplu teoretica,asi fi curios cum ai fi conceput tu un easter regulamentul de atunci cu experienta si mijloacele de acuma
|
|
|
19-04-13, 20:00
|
#3040
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by TG53
Cornele
in cea ce il priveste pe Mache,ai dreptate,eu imi amintesc ca a avut aproape intotdeauna un aparat de fotografiat la indemana.Stii ceva de el,sau poate Rusanescu?
In cea ce priveste intrebarea cu constructia easterului,este pur si simplu teoretica,asi fi curios cum ai fi conceput tu un easter regulamentul de atunci cu experienta si mijloacele de acuma
|
Nu lam vazut de mult pe Mache si nu stiu nimic de el...sunt 2 chestii incompatibile : 1. regulamentul de atunci care spunea ca piesele ce compun o formula Easter tre' sa aiba provenienta din tarile lu' peshte (evit sa folosesc cuvantul c......m pe care nul suport)
si 2. experienta numi foloseste la nimic daca nu pot folosi mijloacele de acum...poate la formula Mondial sa dat drumu la liber, nu cunosc regulamentul, dar bataia peshtelui este la gr. H si mediatizare si sponsori etc., deci ajungem de unde am plecat ![Smile](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_smile.gif) ... teoretic as face un Easter cum am explicat mai sus, ramane doar motorizarea cu semnul intrebarii daca este permisa
Last edited by cornel1955; 19-04-13 at 20:05.
|
|
|
19-04-13, 22:33
|
#3041
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Moshu, conform regulamentului e limitata capacitatea la 3l (sau echivalent, prin inmultire cu coeficient in caz de supraalimentare -1.7 pt benzina si parca 1.5 "Satan's fuel" diesel). Doar ca o astfel de masina se incadreaza la grupa E si nu H, iar de anul asta E se comaseaza cu D - masini de formula. Osella a fost incadrata la H cand s-a dat Horatiu I C, la fel si "Minibusa" lui V Baldescu - gresit, ambele sunt de E. Radical-ul participant la cateva etape in 2012 a fost la E, singur dar incadrat corect. Ciudat e ca, dupa carte, daca pui pe un turism un motor al carui bloc nu a echipat niciodata modelul respectiv tot grupa E se cheama, insa o astfel de masina a fost incadrata la H in 2012...
Scuze daca sunt off topic.
P.S. despre ce bucse de cauciuc ziceai mai inainte? Ca formula Reenault n-are decat uniball-uri... La Eastere aveati bucse de cauciuc sau foloseati alt gen de articulatii? Eu in nebunia mea pusesem pivot in locul mosorului de la bascula spate la Dacia de strada
|
|
|
20-04-13, 08:25
|
#3042
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Hallo John
eu am folosit bucshe de teflon strungite ceva in genul ca din poza lui Cornel cu radicalul cele rosii si uniball constructie proprie corp de otel cu bila de bronz dar nu au fost prea bune joc prea mare din pacate atunci nu am avut altceva
intrebare exista un regulament pentru eastere sau nu?in Haigo vad ca mai sint multe MT77,Estonia
|
|
|
20-04-13, 08:34
|
#3043
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by john17
Moshu, conform regulamentului e limitata capacitatea la 3l (sau echivalent, prin inmultire cu coeficient in caz de supraalimentare -1.7 pt benzina si parca 1.5 "Satan's fuel" diesel). Doar ca o astfel de masina se incadreaza la grupa E si nu H, iar de anul asta E se comaseaza cu D - masini de formula. Osella a fost incadrata la H cand s-a dat Horatiu I C, la fel si "Minibusa" lui V Baldescu - gresit, ambele sunt de E. Radical-ul participant la cateva etape in 2012 a fost la E, singur dar incadrat corect. Ciudat e ca, dupa carte, daca pui pe un turism un motor al carui bloc nu a echipat niciodata modelul respectiv tot grupa E se cheama, insa o astfel de masina a fost incadrata la H in 2012...
P.S. despre ce bucse de cauciuc ziceai mai inainte? Ca formula Reenault n-are decat uniball-uri... La Eastere aveati bucse de cauciuc sau foloseati alt gen de articulatii? Eu in nebunia mea pusesem pivot in locul mosorului de la bascula spate la Dacia de strada ![Smile](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_smile.gif)
|
Eu am spus ca nu cunosc cu ce se mai mananca regulamentele de azi...am zis gr.H crezand ca H este un fel de gr. C de pe vremuri unde ai voie totul ![icon_rolleyes2](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_rolleyes2.gif) ...cu bucsile la Easter ?...doamne fereste, totul era rigid pe lagare oscilante, ma referem la saibele elastice in "butoiasele" rosii din poza ta ![Laughing](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_lol.gif) ...pivotii se mai foloseau la Dacia de competitii si in capetele tirantilor fatza,iar la Dacia gr. A la bascule aveam bucsi din poliamida
|
|
|
20-04-13, 09:06
|
#3044
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by TG53
Hallo John
eu am folosit bucshe de teflon strungite ceva in genul ca din poza lui Cornel cu radicalul cele rosii si uniball constructie proprie corp de otel cu bila de bronz dar nu au fost prea bune joc prea mare din pacate atunci nu am avut altceva
intrebare exista un regulament pentru eastere sau nu?in Haigo vad ca mai sint multe MT77,Estonia
|
Te salut Tibi
Nu stiu nici eu dar ce am inteles ca formula Easter acum este formula Mondial cu Lada 1600, carburatie la liber si altele...cu uniball-urile tale aveai joc din cauza ca bila trebuia din otel iar corpul se bucsaza cu bronz, dar astea erau posibilitatile, nici eu nu am gasit ce vroiam si am folosit otel-otel
|
|
|
20-04-13, 19:54
|
#3045
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Moshu, nu-i problema, de aia discutam si facem schimb de info - mai pretioase de la voi, mai putinn de la noi, eu am explicat ce stiu sigur pt ca m-a preocupat subiectul. H e la liber atata timp cat ai o coaja si bloc motor care a echipat acea masina. Si eu cand a venit V Baldescu cu Mini Monte Carlo (sasiu tubular, motor Hayabusa turbo) nu m-am gandit ca de fapt nu e de H... M-am luminat ulterior ca ma framanta si pe mine niste idei ![Smile](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_smile.gif) Din pacate nu am cu ce sa le sustin... Daca punn de ex motor de BMW la Manta mea intru la E, ca si tine cu masinaria de care zici. A, daca te apuci fi pregatit sa faci minim 2, ca vreau si eu! ![Smile](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_smile.gif)
Nea Tibi, multumesc de informatie. Nu cred ca exista reguli pt constructia unei masini Easter, nu cred pt ca nu mai exista nici est si vest in productia auto. Poosibil sa fie reglementari pt diverse formule prin diverse tari dar in Ro nu. Stiu doar ca exista clase de monoposturi istorice - iarasi nu la noi -unde participa masinile din epoca celor pe care le-ati construit si pilotat in vremurile acelea. Acum se poate restaura o astfel de masina, insa o replica sau una construita acum de la 0 chiar nu stiu unde s-ar incadra.
|
|
|
|
|