20-05-13, 23:16
|
#3181
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by racerVTM
imi inchipuiam eu ca la domeniul placute de frana nu prea aveati din ce alege pe vremea acea, doar dacia dispunea de discuri de frana iar la oltcil mai tarziu , Ceva de prin aviatie , nu mergea o adaptare ( placute ma refer ) asa sa nu se vada si sa inchida lumea ochii??? Cu tamburi , nimeni nu a incercat ???? oricum cred ca pun o intrebare idioata , ca erau grei ca dracu .
despre vitezele maxime , tot faceam acum niste calcule , de trei simpla si matematica de clasa 2a, cam asa imi iesea si mie unmax de 200- 210km/ora si asta presupund fara reductorul care il ziceati in posturile mai de demult ( care defapt nu e reductor ci e multiplicator ) . Problema era cuplu motorului care era jos de tot la turele alea mari si nu il puteai duce la max de ture cu ultima treapta a cutiei , ca nu putea motorul , nu ca nu vroiati voi ( bineee , si mai depinde si de ce roti foloseati ca diametru vorbind )
|
Taci si asculta ! Eu nu am zis aici ce rapoarte foloseam...iar daca vrei sa ne contrazicem eu renuntz si te las pe tine sa imi spui pe ce masina am mers , esapamentul era 4-2-1 cuplu motor care dupa minte si testele mele a mers perfect....lasa matematica pt ca nu ajungi nicaieri....BY si e cum zic eu....voi mai bagati capu' la treaba si vedeti cum am facut noi atunci chestiile astea ...de ce ma fortezi sa zic niste rapoarte care le am prin pod pe undeva si nu le mai tin minte...daca vrei voi cauta si iti voi da solutia cum am ajuns eu acolo si cei din lotul national
__________________
Sunt viu si nevatamat ! In poze sunt chiar eu...Cu capu' stau rau...Se vede la avatar !
Last edited by cornel1955; 20-05-13 at 23:22.
|
|
|
20-05-13, 23:24
|
#3182
|
Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Cind am construit masina nu am stiut ca voi participa la curse afara din tara,si intara nu am avut probleme,la coasta era evident si la cicuitele in oras,nu mai stiu exact dar mai repede 170 nu am fost niciodata,important era demarajul la iesirea din curba
nemtii pentru Schleitz puteau angrena la coborare pina la270kmh,dar masina lor a fost si din punkt de vedere aerodinamic construita pentru viteza mari
|
|
|
20-05-13, 23:27
|
#3183
|
Stage 5
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by cornel1955
Taci si asculta ! Eu nu am zis aici ce rapoarte foloseam...iar daca vrei sa ne contrazicem eu renuntz si te las pe tine sa imi spui pe ce masina am mers , esapamentul era 4-2-1 cuplu motor care dupa minte si testele mele a mers perfect....lasa matematica pt ca nu ajungi nicaieri....BY si e cum zic eu....voi mai bagati capu' la treaba si vedeti cum am facut noi atunci chestiile astea ...de ce ma fortezi sa zic niste rapoarte care le am prin pod pe undeva si nu le mai tin minte...daca vrei voi cauta si iti voi da solutia cum am ajuns eu acolo si cei din lotul national
|
Nu te supara ,pleaseee, ca nu vreau sa te atac , intrebam si eu , stii ca omul curios moare repede ,........ glumeam .
si presupun acum din ce vad scris de tine , ce ziceam eu ca foloseati multiplicator intre cutie si motor , era defapt ,cum scria mai inainte , adica reductor . nu?
|
|
|
20-05-13, 23:32
|
#3184
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by racerVTM
Nu te supara ,pleaseee, ca nu vreau sa te atac , intrebam si eu , stii ca omul curios moare repede ,........ glumeam .
si presupun acum din ce vad scris de tine , ce ziceam eu ca foloseati multiplicator intre cutie si motor , era defapt ,cum scria mai inainte , adica reductor . nu?
|
Tibi Gedeon a folosit acest system cu intermediar, eu am mers cuplaj direct Lada-cutie Dacia
|
|
|
20-05-13, 23:32
|
#3185
|
Stage 5
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by TG53
Cind am construit masina nu am stiut ca voi participa la curse afara din tara,si intara nu am avut probleme,la coasta era evident si la cicuitele in oras,nu mai stiu exact dar mai repede 170 nu am fost niciodata,important era demarajul la iesirea din curba
nemtii pentru Schleitz puteau angrena la coborare pina la270kmh,dar masina lor a fost si din punkt de vedere aerodinamic construita pentru viteza mari
|
jos palaria , 170km/ora , este ceva mai realistic si chiar foarte bun pentru 130cai ai motorului. Cu rapoartele finale existente pe atunci si greutatea de 850 kg nu prea se putea mai mult ca si viteza , dar normal , ca si azi si maine si ieri , cu un grup scurt sau cu niste rapoarte scurte in primele trepte scoti masina din viraj ca un fulger si ajungi la 170km/ora imediat ( si asta era important de multe ori ) dar la circuit pe linia dreapta nu mai ajunge
|
|
|
20-05-13, 23:47
|
#3186
|
Stage 5
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
voi mai bagati capu' la treaba si vedeti cum am facut noi atunci chestiile astea :
sa stii ca exista si acum oameni pasionati de curse si mai ales de motoare si cutii de racing , dar , dar , nu mai ai unde prelucra si modifica mai nimic , ( sa nu vorbim si de partea financiara ) .Pe vremurile acelea totul se facea in fabrici comuniste , si dupa cum spune si numele , comuniste , era totul mai pe vorbe , relatii , un gratar , o bere , o prietenie mare cu cineva priceput si tot asa , adica mai usor cu banii , dar acum totul costa si mult rau .De exemplu , SETCAR ( in Brasov ) s-a desfiintat , sau cel putin asa stiu eu , si acolo mai faceam unele piese de cursa , si pe la Sinaia una alta , la Steagu sau Tractorul , dar in fine , mai nimic nu mai exista, Resita ce a mai ramas pe metereze , dar nu stiu cat ca si acolo este falimentul in jurul fabricii si topaie . In fine, usor usor , dispare si zvacul din sangele racerilor romani si placerea de a mai modifica ceva . Eu am ceva idei de un motor de logan ( renault bineinteles ) cel de 1.4 nu cel de 1.6 ( ala e cu cursa cat dieselul si tot lumea il foloseste la Cupa Logan de zici ca e tractor nu alta) de a produce niste motoare race ( numai motoare ) si sa le pun pa masinile diversilor prieteni sa se dea cu ele .Si apoi voi spune ce am facut la ele . Intai sa vad rezultatele si apoi ma laud ,dar in fine , sper anul asta sa scot ceva . Am uitat sa iti zic , eu sunt mecanic la baza si cu asta ma ocup 98% din timp
|
|
|
20-05-13, 23:47
|
#3187
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by racerVTM
j Cu rapoartele finale existente pe atunci si greutatea de 850 kg
|
Vorbesti singur si pe dinafara...masinile aveau 420 Kg si cu asta am terminat discutia..mai punete la punct cu matematica
|
|
|
20-05-13, 23:54
|
#3188
|
Stage 5
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Apropo, INMT Bucuresti inca mai are bancul de echilibrare dinamica si chiar este in parametrii si mai ales acum are si un update ( cu niste senzori mai de precizie ) facut pentru o precizie mult mai mare . Deci cine vrea mai poate echilibra dinamic acolo ,bineinteles daca vrea si daca are ce .Acum totul se cumpara si se monteaza doar .
|
|
|
20-05-13, 23:56
|
#3189
|
Stage 5
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by cornel1955
Vorbesti singur si pe dinafara...masinile aveau 420 Kg si cu asta am terminat discutia..mai punete la punct cu matematica
|
cu pilot cu tot si cu plinurile facute ????
|
|
|
21-05-13, 00:05
|
#3190
|
Stage 5
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by cornel1955
Vorbesti singur si pe dinafara...masinile aveau 420 Kg si cu asta am terminat discutia..mai punete la punct cu matematica
|
scuze , dar eu ma retrag , nu imi plac exagerarile . o seara buna
|
|
|
21-05-13, 00:33
|
#3191
|
Stage 5
Join Date: Sep 2005
Posts: 460
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Manta lui John in 2011 la Sinaia, o sa caut in calculatorul vechi poate mai gasesc cateva, dar din nefericire am pierdut foarte multe fotografii din el si am recuperat foarte putine ...
Last edited by DanSGH; 21-05-13 at 00:35.
|
|
|
21-05-13, 00:38
|
#3192
|
Stage 5
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by DanSGH
Manta lui John in 2011 la Sinaia, o sa caut in calculatorul vechi poate mai gasesc cateva, dar din nefericire am pierdut foarte multe fotografii din el si am recuperat foarte putine ...
|
stiu masina ,se misca bine , si pilotul jos palaria , OK, un motor ii mai trebuie mai sus nitel in cai si o cutie mult mai scurta pentru coasta si iese un pachet bun
|
|
|
21-05-13, 06:19
|
#3193
|
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Merci, merci! Ca sa nu fiu complet deplasat o sa pun un link de youtube ca stiu ca e acceptat, la sfarsit e adresa site-ului meu unde, pe langa poze, am scris pe scurt cate ceva despre masina: https://youtu.be/xeuEuswoEKI
Scuze de off topic
Ziceti voi ca se mai poate echilibra un vilbrochen la INMT?! Eu ma gandeam ca ar trebui sa aiba Turbomecanica, dar acolo nu prea mai poti baga nimic... De studiat.
Daca al meu cotetz, care nu cred nici in ruptul capului ca ar avea >150 cp pt ~900 kg, face >160 km/h la deal (4 mi se termina la 158 si de cateva ori a trebuit sa dau 5), mi se pare f posibil ca Easterele sa faca vitezele de care s-a vb! Rotile lor banuiesc ca erau toate 13', ca si cele de formula de astazi care insa au balonul mai mare - Morcov de ex punea pe Golf gume sh de la puntea fata Dallara.
Last edited by john17; 21-05-13 at 06:25.
|
|
|
21-05-13, 08:09
|
#3194
|
Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
reductorul sau multiplicatorul a fost montat numai pe monococa,al doilea Easter facut de mine a avut avantage si dezavantage ideal a fost penteru duble din tara unde era o coasta si si un circuit perechea de pinioane era schimbata in 10 minute dar bineinteles treptarea in cutie ramanea,se modifica numai viteza finala dezavantaj plus se pierdea si un pic de putere.atunci nu am avut de ales,fiindca am avut osingura cutie grup special,montat in cutie pe partea cealalta
la TG86 al 3 lea easter am avut mai multe cutii,cu treptare diferita,pe care le montam acasa si la cursa schimbam numai cutia complet la TG 86 mergea foarte repede
|
|
|
21-05-13, 08:16
|
#3195
|
Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
John.masina imi place,ce motor si in ce clasa este incadrada.Derapajele sint spectaculoase,dar aduc numai pierderi de timp,dar probabil tu stii acest lucru
|
|
|
|
|