29-05-14, 22:51
|
#4411
|
Stage 5
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
[QUOTE=john17;5711344]De la sasiul aparut in poze pana la masina e nevoie de mult mai mult decat motorul! Daca am inteles bine nu mai exista brate si fuzete, dar poate stiii unele "plug & play" pe la dezmembrari...
si de unde crezi ca vor lua fuzetele si franele si amortizoarele , din magazinele de tuning cumva ????? nu tot de la dezmembrari ??/
|
|
|
29-05-14, 22:56
|
#4412
|
Stage 5
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
John ,
Deja cred ca am batut destul campii, si nu tocmai cu gratie.
P.S. Pe chei pun mana zilnic, altfel nu pot descuia usa sa ajung la tastatura! Sau te refereai la tine, ca nu m-am prins? [/QUOTE]
Normal ,ca la mine ma refeream , hahahaha , nu pot spune ceva despre altcineva de pe aici , deoarece in afara de cativa OLTIMER ' s de pe aici , care chiar au pus mana pe scule si au facut din ....... bici si a si pocnit acel bici , in rest sunt multi care se dau spec... si profi..... .
No offence .
|
|
|
29-05-14, 23:05
|
#4413
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by john17
De la sasiul aparut in poze pana la masina e nevoie de mult mai mult decat motorul! Daca am inteles bine nu mai exista brate si fuzete, dar poate stiii unele "plug & play" pe la dezmembrari...
Deja cred ca am batut destul campii, si nu tocmai cu gratie.
P.S. Pe chei pun mana zilnic, altfel nu pot descuia usa sa ajung la tastatura! Sau te refereai la tine, ca nu m-am prins?
|
Hehehheeee...e bine ca se mai si glumeste...fuzetele si bratele si suspensia vor fi refacute "brand new" in nici un caz "plug & play" ca nu se poate ...fuzetele il astept pe Tibi cu sugestii desi eu as face unele de la cap la coada...cu motorul va fi surpriza...atat ca spionii mishuna pe aici...ne vedem la Resita
__________________
Sunt viu si nevatamat ! In poze sunt chiar eu...Cu capu' stau rau...Se vede la avatar !
|
|
|
29-05-14, 23:16
|
#4414
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by racerVTM
John ,
Deja cred ca am batut destul campii, si nu tocmai cu gratie.
P.S. Pe chei pun mana zilnic, altfel nu pot descuia usa sa ajung la tastatura! Sau te refereai la tine, ca nu m-am prins?
|
Normal ,ca la mine ma refeream , hahahaha , nu pot spune ceva despre altcineva de pe aici , deoarece in afara de cativa OLTIMER ' s de pe aici , care chiar au pus mana pe scule si au facut din ....... bici si a si pocnit acel bici , in rest sunt multi care se dau spec... si profi..... .
No offence .[/QUOTE]
Pai normal ca gratia nu este apanajul cel putin al meu, dar daca debitezi aberatii cu cimitire de masini din care poti face curse este normal ca lumea sa sara in sus (nu de bucurie)....stii ce e mai bine pt tine ?...sa taci si sa ne lasi sa aberam noi in calitate de spec... si profi...si sa te duci la cimitir (de masini)...hai noapte buna si sa visati "formule" din dezmembrari
|
|
|
29-05-14, 23:27
|
#4415
|
Stage 5
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by cornel1955
Mam uitat...trebuie alt monitor cu vederea inca stau bine, dar daca alea sunt flanse elastice e OK dar cam scurte lasand Lada deoparte miau picat in mana niste poze cu o masina de 400 kg si 190 CP motorizare Suzuki GSXR 1000 cmc....ce mia atras atentia si se foloseste din ce in ce mai mult este diferentialul autoblocant extrem de usor si poti jongla cu rapoartele cum vrei...mie imi place ...solutia nu este noua apartine anilor '55-'60 dar a revenit in forta la capitolul tractiune cu lant si motorizare moto
|
diferentialul din imagine ( care nu este diferential ) are in componenta doar o axa interioara ,
vezi poza . deci SPOOL , nu exista DIF
|
|
|
29-05-14, 23:34
|
#4416
|
Stage 5
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
sa ne lasi sa aberam noi in calitate de spec... si profi...si sa te duci la cimitir (de masini)...hai noapte buna si sa visati "formule" din dezmembrari[/QUOTE]
asta este problema , unii ABEREAZA pe aici .
Sunt curios de surpriza cu motorul de la RESITA ( nu exista nici o surpriza , va fi un motor de moto simplu de pus de oricine pe orice , ala este facut de mama lui puternic si contine totul , inclusiv cutia de viteza )
Dar daca se vrea un Easter veritabil si cat mai original se foloseste DACIA sau LADA . Chiar m-ai facut curios si pe TG de asemenea , el si-a dat seama cine ABEREAZA pe aici si cine nu , dar este prea politicos si nu contreaza ABERATIILE unora .
|
|
|
29-05-14, 23:52
|
#4417
|
Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
toata discutzia a avut deja loc,acum mai bine de un an cititzi post2876,pagina 192 si 2941 pagina 197,si vetzi vedea ca nu sa schimbat nimic,atunci a fost Nelutzu ,acuma este Doru.T si George,de fapt persoana cea mai importanta nu spune nimic
eu personal am oferit ajutorul meu,fiindca stiu destul de bine ce este de facut,ce piese trebuie confectionate,ce trebuie cumparat sau procurat,am numit si omul care,dupa parerea mea poate sai ajute,restul nu mai este in mina mea
Toate discutziile nu mai au rost,cea ce priveste TG86,decit atunci cind stim daca este intradevar serios se face ceva sau nu,si daca da,exact ce?
eu propun sa ramanen la ale noastre,eu am sa continui cu serialul,printre rinduri am sa mai povestesc una,alta,citesc cu placere ce scrietzi voi si asi fi bucuros daca siar spune parerea mai multzi,si acum Noapte buna
|
|
|
30-05-14, 11:16
|
#4418
|
Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
asa cum am promis,am sa continui cu serialul fetele au facut o munca buna,au terminat si restul de carene,fata,spate spoiler fata si spate,asa cum a spus si Cornel,au fost in diverse locuri destul de groase si in general destul de grele,trebuie totusi sa spun ca a mea carena a fost un pic mai subtire,am "vrajit"un pic fetele care nu au inteles de ce subtire si elastic,lucrarile pe care le executau ele in mod normal trebuiau sa fie stabile am fixat spoilerul in fatza,cel in spate si ambele carena,in mare masina era gata nevopsita si lipseau barele stabilizatoare
de la bun inceput noi am reglat masin,vorbesc de suspensie si unghiuri,cadere,fuga samd,garda la sol,dar de abia acuma puteam finalza totul,masina fiind completa ca greutate am mers un drum nu prea conventional,de data asta am tot modificattot felul de parametri,dupa "popometru" pina cind am simtit eu ca ma simt bine in masina am lasat totul asa dar din curiozitate,la ACR am avut un banc de directie sau cum ii spune,cu spot luminos am masurat masins si cind am vazut ce a iesit,ca parametri era sa lesin,cu totul altceva decit neam asteptat bineinteles ca datele leam notat,si pe viitor am plecat intotdeauna de aici
am gasit in marele meu cerc de prieteni doi "sclavi" care au smirgeluit,si chituit,si iarasi de la capat carena cred ca erau mazochisti glumesc,pina cind am putut sa o vopsesc acceptabil,nu perfect si asa am intrat in anul competitional 84
|
|
|
30-05-14, 14:14
|
#4419
|
Stage 5
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Pai normal ca gratia nu este apanajul cel putin al meu, dar daca debitezi aberatii cu cimitire de masini din care poti face curse este normal ca lumea sa sara in sus (nu de bucurie)....stii ce e mai bine pt tine ?...sa taci si sa ne lasi sa aberam noi in calitate de spec... si profi...si sa te duci la cimitir (de masini)...hai noapte buna si sa visati "formule" din dezmembrari[/QUOTE]
De unde veti lua piesele de la Easterul din Resita ?? Din magazinele de specialitate cumva ??? sau tot din rable de masini dezmembrate ?? sau cumva aveti vreun investitor secret si nu stim noi ?? .
Motocositoarele tale sunt cumva facute din piese noi si neatinse cumva ?? Poate roaba era noua , dar atat , in rest scuterul era din dezmebrarile din Italia , am dreptate ??? Sa asteptam sa vedem misterul de la Resita .
|
|
|
30-05-14, 14:16
|
#4420
|
Stage 5
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by TG53
asa cum am promis,am sa continui cu serialul fetele au facut o munca buna,au terminat si restul de carene,fata,spate spoiler fata si spate,asa cum a spus si Cornel,au fost in diverse locuri destul de groase si in general destul de grele,trebuie totusi sa spun ca a mea carena a fost un pic mai subtire,am "vrajit"un pic fetele care nu au inteles de ce subtire si elastic,lucrarile pe care le executau ele in mod normal trebuiau sa fie stabile am fixat spoilerul in fatza,cel in spate si ambele carena,in mare masina era gata nevopsita si lipseau barele stabilizatoare
de la bun inceput noi am reglat masin,vorbesc de suspensie si unghiuri,cadere,fuga samd,garda la sol,dar de abia acuma puteam finalza totul,masina fiind completa ca greutate am mers un drum nu prea conventional,de data asta am tot modificattot felul de parametri,dupa "popometru" pina cind am simtit eu ca ma simt bine in masina am lasat totul asa dar din curiozitate,la ACR am avut un banc de directie sau cum ii spune,cu spot luminos am masurat masins si cind am vazut ce a iesit,ca parametri era sa lesin,cu totul altceva decit neam asteptat bineinteles ca datele leam notat,si pe viitor am plecat intotdeauna de aici
am gasit in marele meu cerc de prieteni doi "sclavi" care au smirgeluit,si chituit,si iarasi de la capat carena cred ca erau mazochisti glumesc,pina cind am putut sa o vopsesc acceptabil,nu perfect si asa am intrat in anul competitional 84
|
respect povestea lui TG si pentru asta nu o sa mai intervin EVER in discutii , decat in cazul aberatiilor altora de pe aici
|
|
|
30-05-14, 19:23
|
#4421
|
Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
anul 1984 am mai completat masina cu bara stabilizatoare fate spate,am facut citeva locuri pe podium,exact ce si unde nu mai stiu,si avind intre curse un pic de timp,am luat din magazie motorul "trasnet" pe care lam primit pe bani de la Uzina Pitesti,cu ideea sa mi fac inca un motor de schimb,asa cum am scris undeva mai inainte cind am inceput cu E2 am avut 2 motoare Dacia 1300,preparate,cel cu care am facut incercarile si o cursa sau 2 a fost cel vechi de pe E1,intre timp montasem cel nou,care mergea binisor
am demontat motorul "trasnet" si cind am vazut cum a fost montat si ce piese au fost folosite ma lovit trasnetul adevarat nu vreau sa intru in detalii ,dar in mare nu am putut folosi prea mult si deja atunci am hotarat,personal sa nu mai investesc nimic in Dacia si am schimbat fagasul directia Lada
|
|
|
30-05-14, 21:57
|
#4422
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Tibi eu nu inteleg de ce nu ati folosit direct motor Lada ? eu am fost primul care la folosit in '84 si dupa mine parca Tibi Ciurciu...deja in '83 cand lam facut pe primul ma saturasem de motorul de Dacia de Gr. A, care crapa mereu si oricum de serie era inferior celui de Lada..... viziunea mea a fost buna cu motorizare Lada...de fapt in '83 a fost primul Easter IDMS tanc sovietic de 650 Kg pe care nu am mers eu dar a fost conceput in colaborare cu colegii de club fara documentatie , fara nimic dar avea Lada 1300 pe el...cu fibra de sticla ai facut bine ca leai "vrajit" pe fete pt ca mie mia venit in '88 un monstru de 5mm grosime pt monococa...gata ! baga mare cu povestirile eu dispar un pic la garaj sa testez un aparat de sablat homemade...adica o "roaba"
|
|
|
30-05-14, 23:14
|
#4423
|
Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Cornele,povestea este lunga si are un gust amar,pe care il mai simt si astazi din cind in cind cum am spus undeva mai sus masina E2 a fost initial gindita de Pisti si de mine ptr.motor Lada,dar care atunci in Resita putea fi procurat numai in varianta serie 1200 sau 1500,plus era dublu ca pret nu mai stiu exact cred ca Dacia 7000 lei,Lada 14000 sau asa ceva,deci fiecare din noi trebia,sal modifice,alezat,pistoane samd din buzunarul propriu,si atunci,cind a venit oferta de la uzina cu motor trasnet gata preparat,bineinteles ca toti colegii mei au acceptat,inclusiv primaria din motive patriotice,si clubul din motive financiare,ca neau tras o tzeapa,am aflato mai tirziu,si asa eu am fost Don Quijote care se bate cu morile de vint,singurul care mia dat dreptate a fost Pisti Meszaros care era prea inteligent ca sa nusi dea seama ca de fapt am facut un pas inapoi,dar el trebuia sasi tina gura,fiindca avea actele bagate pentru emigrare
|
|
|
31-05-14, 17:28
|
#4424
|
Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
monstru de care tu vorbesti,carena cu 5 mm grosime,pecare ai primito tu,imi amintesc foarte vag,cred ca noi am vrut initial sa o folosim ca model pozitiv sau negativ aici nu ma pricep,ca sa turnam restul de carene,deci noi am avut modelul de lemn,pe care am turnat sau format carenele noastre,iar cind Eugen a luat monococa lui,a 5 carena am facuto mai groasa,ca sa turnam pe interior nu am folosito,si cred ca asa a ajuns la tine
|
|
|
31-05-14, 18:15
|
#4425
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by TG53
monstru de care tu vorbesti,carena cu 5 mm grosime,pecare ai primito tu,imi amintesc foarte vag,cred ca noi am vrut initial sa o folosim ca model pozitiv sau negativ aici nu ma pricep,ca sa turnam restul de carene,deci noi am avut modelul de lemn,pe care am turnat sau format carenele noastre,iar cind Eugen a luat monococa lui,a 5 carena am facuto mai groasa,ca sa turnam pe interior nu am folosito,si cred ca asa a ajuns la tine
|
Uite cum lipsa de comunicare nu duce la nimic bun..noi aveam in magazie 5 sau 6 motoare de Lada 1300 care ne veneau pe 1200 si trebuia sa le returnam la rusi...nu leau mai luat inapoi si neau trimis motoare de 1200 sa echipam masinile si sa le vindem...daca spuneai....era treaba rezolvata, ma rog timpuri trecute si nu se mai intorc...eu miam cumparat la E2 pe banii mei vilbrochenul cu 3500 lei din magazin, iar blocul era de la rusi brut tot pe banii mei...restul leam recuperat de pe 1300 motor platit integral clubului...cu carena aia "monstru" am mers o cursa (era pozitivul) dupa care am turnat un negativ (matrita) care de regula se pastreaza si am scos una de 1 mm sau 1.5 nu mai tin minte la "Intreprinderea de Fire si Fibre de Sticla"...unibalurile pe post de pivot la tine se reglau pt caderea rotii sau erau fixe si reglai ambele bascule ?
Last edited by cornel1955; 31-05-14 at 18:19.
|
|
|
|
|