Go Back   Forum 4Tuning > MOTORSPORT > RALIURI - COASTA - RALLY SPRINT - CRR

Reply
 
Thread Tools
Old 12-01-15, 21:49   #5716
DanSGH

Stage 5
 
DanSGH's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 460
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by racerVTM View Post
Lupo se numeste VW Lupo. Cine crezi ca baga bani in monomarca Lupo?? sau cine are interesul sa bage o monomarca cu asa masina . Lupo nu se vinde mai deloc ( este scumpa la marimea ei ) si o promoveaza .
Din cate stiu eu VW Lupo nu se mai fabrica de ceva vreme, a fost inlocuit cu Fox, si mai nou cu Up, posibil sa ma insel ..
DanSGH is offline   Reply With Quote
Old 12-01-15, 21:52   #5717
DanSGH

Stage 5
 
DanSGH's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 460
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by TG53 View Post
mai am cate ceva de povestit despre TG86,nu stiu daca mai intereseaza,dar ce am inceput vreau sa termin
Normal ca intereseaza, asteptam cu mare interes

P.s. La final ar fi frumos daca cineva ar pune cap coada toata povestea, de la inceput pana la sfarsit, ca o carte
DanSGH is offline   Reply With Quote
Old 12-01-15, 22:08   #5718
k.lada

Stage 5
 
k.lada's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 546
Member of:
[Old School Cars]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Am citit regulamentul de la cupa "logan" de circuit, de toata coma, m-a pufnit rasul. Nu inteleg care este rostul sa nu ai voie la NIMIC legat de motor (inafara de softul de management, adica pe limbajul nostru, chip), frane de serie, catalizator original, teva de 45, si alte tampenii, dar ai voie sa pui ce rapoarte vrei pana ce pastrezi carcasa, dar nu ai voie cu blocant Cat de dus trebuie sa fii sa bagi bani sa refaci trenul fix, trenul mobil pt alte rapoarte, si sa lasi diferentialul original, open, si sa te dai cu un motor stoc ? ) Vreu sa vad oare cine va participa intr-o astfel de competitie cu astfel de masini ? Ce spectacol, adrenalina poate oferii un logan de 1.6 chel, golit, cu toba, rollcage, soft ? Mi se pare de foarte prost gust, gen copii de 18 ani cu logan "tuning". Circuitul ar trebui sa etaleze talentul, dar pe langa, motorul, puterea, inventivitatea tehnologica....
__________________
Lada 1500- under construction
Powered by 2xWeber DCOE 40 - Classic Power for Classic cars
Lada Club Romania
k.lada is offline   Reply With Quote
Old 12-01-15, 23:40   #5719
john17

Stage 5
 
john17's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Am o vaga banuiala ca acel Logan alb care se tot invartea pe Adancata are cutia cu rapoartele adecvate, si de aici regulamentul - q.e.d. E fix ca la licitatiile firmelor de stat, caietul de sarcini se copiaza dupa fisa tehnica a celui care trebuie sa castige! Cred ca am mai spus, nu am auzit de nici o implicare oficiala a VW in acea cupa Lupo.
Motorul lui Onoriu parca baga ulei in capul pistonului, cel putin asa a declarat cand a anuntat ca nu ajunge la Rasnov, iar dupa putinele mele cunostinte tehnice cred ca asta e destul de greu de rezolvat din soft...
Surpriza pt mitsubishti va fi ca, dupa noul regulament, GT intra la productie, iar Mitsurele de NA o sa o ia (rau) pe coaja de la cele 2 Ferrari (care ar putea fi 3 cu cel care a mers in deschidere anul trecut) si iar nu o sa ajunga ei la cupa cea mare, au nevoie de alt regulament, nu e suficient sa-si porneasca activele!

Last edited by john17; 12-01-15 at 23:51.
john17 is offline   Reply With Quote
Old 12-01-15, 23:58   #5720
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

K.Lada tu ai ras,mie imi vine sa plang,am impresia ca regulamentele sant facute de bucatari sau cofetari ce rost are sa modific o cutie care costa o gramada de bani si sa las motorul original cu cele 5500 U/min totala aberatie cand calculez o cutie un parametru de baza este turatia maxima a motorului,noi la Dacia am mers pentru calcul cu 8000,Lada 1300 8500.Lada 1600 8000
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 13-01-15, 09:51   #5721
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

John,tu spui ceva de un Logan alb care are cutia modificata,dar ce aduce asta cu motorul stoc 80CP sau asa ceva si 5500U/min este cutia mai scurta rapoarte + diferential ce viteza final atinga 150kmh,cutie mai lunga lipsesc calutzii pentru mine o enigma,dar tu ai mai multe informati
nici eu u cred ca exista din partea VW ceva oficial,mai ales ca nu se mai fabrica
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 13-01-15, 19:17   #5722
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

nu mai stiu unde am ramas cu serialul,ce imi amintesc ca anul 1987 a decurs pentru mine foarte bine,intre timp circulau zvonurile cu motor 1600,carburatoare dublu corp samd.Daca tin bine minte in iarna 87/88 eu am avut motorul Lada 1300 cu care am participat in 1987,dar care mai avea potential de imbunatatire,de asemenea am mai avut un motor Lada 1200 cu modificari minore,ca rezerva+am inceput sa adun piese pentru un motor Lada 1600.Pentru anul 88 am hotarat sa imbunatatesc motoru de 1300 care mia adus multe servici bune in 87 si aici a fost greseala am demontat motorul complet,dupa un an arata totul foarte bine,dar dracul nu doarme mam hotarat sa mai prelucrez"putin" chiuloasa,supape mai mari,scaune din bronz sinterizat pentru admisie te gandesti nimic mai usor,montezi alte supape,montezi motoru si gata,dar nu a fost asa alte buzunare in pistoane,reglaj ax cu came cu saiba gradata si multe altele.Intre timp am mai lucrat si la cutia secventiala,plus cateva modificari la masina si asa a trecut iarna,a venit primavara,masina era gata pentru probe,motorul suna tare bine,prima proba am fost foarte multumit,mai trebuia un pic de reglaje la carburator,a doua proba si mai bine cu noul reglaj,dar a treia proba un dezastru zgomot infernal,fum,ulei si dupa aceia liniste motorul sia dat duhul pana in ziua de azi nu stiu 100% ce sa intamplat,in orice caz ceva la distributie dar motorul a trecut in lumea vesnica am montat motorul de 1200 cu mici modificari si asa am avut pentru anul 88 o masina de gaurit manuale,fatza de cele electrice ale concurentei intrun motor de 1300 nu am mai vrut sa investesc,caci intre timp era clar ca in 89 vin cele de 1600,si astfel tot anul 88 am "gaurit manual" cu rezltate totusi peste asteptari
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 13-01-15, 19:54   #5723
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Thumbs up Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by TG53 View Post
.........mai am cate ceva de povestit despre TG86,nu stiu daca mai intereseaza,dar ce am inceput vreau sa termin
Cornele sau altcineva nu miai raspuns cate Eastere a construit Lenti Moldovan,eu stiu numai de unul,la noi in lista figureaza cu 3
Ba da intereseaza cred pe toti de TG86 dar discutiile purtanduse despre lupo si alte abureli comerciale normal ca sa incins atmosfera si nu a mai fost loc de titlul topicului si nici de TG86 ...am raspuns mai sus despre Lenti...a facut 3, eu 3, dar se pare ca si Kulpinski are scor mare ...chiar acum cred ca a terminat o "surpriza" mare...cei din zona ii pot face o vizita prieteneasca...este un mare constructor in viata
__________________
Sunt viu si nevatamat ! In poze sunt chiar eu...Cu capu' stau rau...Se vede la avatar !
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 13-01-15, 20:29   #5724
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Thumbs up Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by TG53 View Post
.........dar a treia proba un dezastru zgomot infernal,fum,ulei si dupa aceia liniste motorul sia dat duhul pana in ziua de azi nu stiu 100% ce sa intamplat,in orice caz ceva la distributie dar motorul a trecut in lumea vesnica am montat motorul de 1200 cu mici modificari si asa am avut pentru anul 88 o masina de gaurit manuale,fatza de cele electrice ale concurentei intrun motor de 1300 nu am mai vrut sa investesc,caci intre timp era clar ca in 89 vin cele de 1600,si astfel tot anul 88 am "gaurit manual" cu rezltate totusi peste asteptari
din distributie a fost...de la saiba gradata ...am vrut si eu sa aplic solutia asta dar Marin Tiganu mia zis ca mai bine stau in banca mea...si am stat si la mine a rezistat...am incercat sa sparg motorul (mai aveam unul de rezerva) si nu am reusit din cauza unui compromis intre performanta si fiabilitate...in 88 am cumparat un bloc de lada 1500 si am mutat toate "acareturile" pe el si lam facut 1600 cu garnitura de chiulasa de 0,5 mm din cupru ...nu a mers prea bine la Galati adica mia fiert...sa remediat problema la Pitesti cu blocul brut de la rusi ...baga inainte cu serialul !!!
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 13-01-15, 22:10   #5725
john17

Stage 5
 
john17's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Saiba gradata va referiti la pinionul reglabil de la axa? Sau la discul cu care se pune distributia la punct (la motoare preparate, ca altfel semne sau cale)?
Daca rezultatele au fost asa cu bormasina de mana oare daca tinea motorul..?
john17 is offline   Reply With Quote
Old 13-01-15, 22:32   #5726
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

John,cand spun saiba gradata ma refer la discul gradat pentru punerea la punct a distributiei
bormasina de mana am promis ca spun adevarul motorul lui Werner din 88,montat in Easterul construit de el era identic cu motorul meu din 87 cred ca am mai spus asta undeva si in acest caz,cu motoare egale,cutii de viteza egale ca treptare,recunosc cinstit nu aveam sanse prea mari si de aceia imi trebuia ceva in plus no risc,no fun
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 14-01-15, 14:19   #5727
ROAD EMPIRE
Dacia Driver

Stage 5
 
ROAD EMPIRE's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of:
[DACIA]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Ludovic Balint !!

PS: am pus multe poze pe celalalt topic.
https://forum.4tuning.ro/585-raliuri-...ml#post5772914
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	10612672_796734073695854_3125747228945912141_n.jpg
Views:	56
Size:	53.3 KB
ID:	3064860   Click image for larger version

Name:	10926191_796734927029102_8406279832034405331_n.jpg
Views:	86
Size:	96.5 KB
ID:	3064861  
ROAD EMPIRE is offline   Reply With Quote
Old 14-01-15, 19:36   #5728
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

compromis intre fiabilitate si performantza ai dreptate,Cornele,dar atunci am avut nevoie de performantza si aici chiar mult laudatul tau motor Lada avea granitze,nemtzii care jucau cinstit aveau mormane de motoare defecte daca foloseai piese originale din tarile socialiste cum era regulamentul dupa cum bine stim rusii nu sau prea sinchisit de regulament aveau pistoane forjate,vilbrochen otel forjat,biele speciale samd si cu piesele originale se puteau scoate 140 150 Cp dintrun Lada 1600 numai ca nu tinea prea mult motoru cu cara am vandut pe TG 86 a fost un astfel de motor,dus la limita dar cu piese socialiste
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 16-01-15, 11:04   #5729
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

am gasit ceva foarte interesant,cel putin pentru mne este vorba despre restaurarea unui Easter Estonia 25
daca vrea cineva sa vada da pe Google
Formula Estonia 25 TOMSON Motorsport si aici sant poze interesante,daca poate cineva sa puna linkul sau cum ai spune,eu nu ma pricep
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 16-01-15, 15:34   #5730
racerVTM

Stage 5
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by TG53 View Post
am gasit ceva foarte interesant,cel putin pentru mne este vorba despre restaurarea unui Easter Estonia 25
daca vrea cineva sa vada da pe Google
Formula Estonia 25 TOMSON Motorsport si aici sant poze interesante,daca poate cineva sa puna linkul sau cum ai spune,eu nu ma pricep
http://galerie.tomson.com.pl/albums/Estonia+25/

interesanta restaurarea , dar sunt curios banul de unde provine ?? glumeam , dat totusi costa ceva
racerVTM is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -