21-04-15, 17:53
|
#6016
|
Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Cornele,eu zic cu capul sa te razgandesti,dupa cate al cunosc pe al tau nu stiu daca la ora actuala gasesti unul mai bun
|
|
|
22-04-15, 06:29
|
#6017
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by TG53
pentru inceput lasam pompa de benzina la o parte si ne concentram la motor Lada 1600 deci 400 ccm pro cilindru,raport de compresie intre 11,5-12,0 ax cu came 292 grade,aprindere electronica tranzistorizata avans 12 grade pana la 3500t/min 32 gade dinamic doua carburatoare Weber DCOE 40 cu urmatoarele rglaje
palnia de aer 34mm
pulverizator 4,5
tub emulsor F16
jigler principal 140
frana de aer 175
jigler pompa aspiratie 35
jigler relanti 50F11
nivel de benzina 7,5 mm,cursa plutitor 15mm
|
Cu capul mam razgandit...nul mai schimb si tin cont de parerea ta ...cu carburatorul de Lada pregatit de Fane Iancovici si de Traian Macarie am scos 8ooo de ture si peste (la vale la Schleitz) ....pe vremea aia nu era voie cu DCOE ....cu compresia exagerata a mea,cu culbutorii modificati "model" Marin Dumitrescu, axa came "made in INMT" si bloc motor brut luat de la Riga....mai lipsea carburatorul DCOE si erau 154 CP scosi la stand cu cel normal si redus de mine la aprox 124 CP din motive de fiabilitate....motorul de Lada este extrem de fiabil in ciuda anilor care sau asternut peste el si se foloseste si acum in campionatul german
__________________
Sunt viu si nevatamat ! In poze sunt chiar eu...Cu capu' stau rau...Se vede la avatar !
|
|
|
22-04-15, 12:28
|
#6018
|
Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Tema cu motoarele Lada este foarte vasta si se intinde pe o perioada foarte lunga mai bine de 30 de ani.Tu ai dreptate cand spui ca san foarte fiabile,dar mai spui inca un lucru interesant tu ai redus perfomantza to din motive de fiabilitate si aici este punctul nevralgic cu piese originale Lada nu tine motorul 8000-8500ture si 160CP,cat are la ora actuala motorul montat pe Easterul M90 a lui Nils Holger Wilms,care a castigat in 2014 clasamentul HAIGO formula Mondial 1600ccm
anul trecut2014 au fost la start:
9 Estonia 25
3 Estonia21
5 MT77
4 MTX
1 ML 89 Opit
1M90 Wilms
pentru sezonul 2015 sau anuntat 12 masini din Letonia Riga
despre M90 a lui Wilms am sa revin cu detalii,are ceva legatura cu motorul meu din89,90
|
|
|
22-04-15, 12:59
|
#6019
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by TG53
Tema cu motoarele Lada este foarte vasta si se intinde pe o perioada foarte lunga mai bine de 30 de ani.Tu ai dreptate cand spui ca san foarte fiabile,dar mai spui inca un lucru interesant tu ai redus perfomantza to din motive de fiabilitate si aici este punctul nevralgic cu piese originale Lada nu tine motorul 8000-8500ture si 160CP,cat are la ora actuala motorul montat pe Easterul M90 a lui Nils Holger Wilms................... am sa revin cu detalii,are ceva legatura cu motorul meu din89,90
|
Trebuie sa te contrez un pic la piese de origine...sunt foarte fiabile si am mai spus ca am incercat sa "sparg" un Lada 1300 si nu am reusit ....1985(1300cmc) si 1989(1600cmc-bloc si arbore de 1500 cmc)) biele originale usurate si echilibrate, vilbrochen+volanta+placa presiune+ disc ambreiaj (normal de serie ) usurate si echilibrate la INMT la 40.000 t/min abatere sub 1 gram .....am usurat exagerat din ele (cineva nu ma credea multe posturi in urma si nu ma intereseaza eu stiu ce am facut) si totusi nu a crapat nimic...cu alte trucuri stiute de noi atunci am reusit sa am 5 atm presiune de ulei la 160 de grade....ulei SYNT2000 italia....am demontat motorul in noiembrie bucata cu bucata si totul era ok !!! cuzinetii biela-palier ca noi...lam montat la loc si in '86 am mers cu motorul din '85 singura modificare aprindere electronica si delco efect Hall cu care a fost echipat motorul de serie 1300 (unele din ele nu toate) si un sorb schmecher cu antibalans la baia de ulei...8000 t/min restul din cutie 5 trepte si grup ...cu secventiala ai fost inaintea mea cu un pas...anul urmator aveam de gand asa ceva dar nu a fost sa fie
am uitat ca sunt batran ) ....154 CP iam scos cu DCOE de imprumut pt teste hehehheee !!!
Last edited by cornel1955; 22-04-15 at 13:27.
|
|
|
22-04-15, 16:30
|
#6020
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of: [DACIA]
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
si ptr ca se apropie coasta de la RASNOV !
Rasnov 2009 - Horatiu Ionescu Cristea
|
|
|
22-04-15, 16:44
|
#6021
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by ROAD EMPIRE
si ptr ca se apropie coasta de la RASNOV !
Rasnov 2009 - Horatiu Ionescu Cristea
|
ce dracu e asta un Radical sr ?? cu masina asta asi sparge avioane
Asta de la Rasnov e Valea Cetatii de pe vremea noastra a bosorogilor ?
Last edited by cornel1955; 22-04-15 at 16:48.
|
|
|
22-04-15, 20:44
|
#6022
|
Stage 2
Join Date: Oct 2012
Posts: 44
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by cornel1955
ce dracu e asta un Radical sr ?? cu masina asta asi sparge avioane
Asta de la Rasnov e Valea Cetatii de pe vremea noastra a bosorogilor ?
|
Este Ossela de la Franz Tschager parca cu motor bmw de 3 litri. Suna si mergea tun.
https://youtu.be/191HUOvG5mY
|
|
|
22-04-15, 21:51
|
#6023
|
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Da, Rasnov = Valea Cetatii. Startul sigur s-a mutat mai sus pe linia dreapta, sosirea nu stiu unde a fost pe vremuri, insa oricum nu se pot compara timpii.
P.S. savantii fras au incadrat atunci Osella la grupa H!!!
|
|
|
22-04-15, 22:34
|
#6024
|
Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Cornele,tu ai amintit piesele care erau intradevar bune,bloc,biele,vilbrochen,chiulasa cred ca trebuie sa la luam pe rand
motor Lada 1300 asa cum a fost la inceput,cum a fost al tau cu piese usurate,raport e compresie 1:10 culbutori modificati,chiulasa un pic prelucrata,supape originale era normal ca nu se intampla la motor mare lucru.Problemele incepeau mai tarziu,cand voiai sa scoti tot mai mult si conform regulamentului trebuiau folosite piesele originale,este vorba in primul rand de pistoane si biele,Nemtii au respectat regulamentul dar au avut mari probleme cu fiabilitatea,rusii nu sau prea sinchisit de regulament,dupa cum bine stii,au folosit biele special construite de ei si pistoane Mahle si multe,multe altele
|
|
|
23-04-15, 12:10
|
#6025
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by TG53
........................Nemtii au respectat regulamentul dar au avut mari probleme cu fiabilitatea,rusii nu sau prea sinchisit de regulament,dupa cum bine stii,au folosit biele special construite de ei si pistoane Mahle si multe,multe altele
|
Eu nefiind neamtz am bagat la 1600 pistoane de Fiat si chiar depaseam un pic cilindreea....problema la ala era ca eu au vrut muschii mei sa merg cu garnitura de chiulasa de cupru de 0,3 ...extrem de subtire care am gandit eu ca imi va da un transfer optim de racire chiulasa-bloc....la Galati a fiert din cauza de neatanseizare perfecta si la cursa urmatoare la Pitesti a fost OK...nu era decalit cuprul de un meserias si de la Galati mam intors cu coada intre picioare ) ...se mai intampla si la case mari...oricum motorul nu ma tradat iar cu bielele folosite de rusi pe 1300 nu au vrut sami dea nimic decat un bloc brut care a stat 2 ani in garaj degeaba si stie toata lumea de ce...Asteptam Rasnov si caut o poza cu startul de atunci 1985 apropo de ce zicea John....
|
|
|
23-04-15, 12:15
|
#6026
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by ipcc
|
Mersi mult am vazut clipul si e criminala...miar place o coasta la Resita cu asa ceva....dar se supara Hora pe mine
|
|
|
23-04-15, 12:39
|
#6027
|
Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Cornele,in video este "criminala" dar Hora nu se supara ,in mod normal nu ai nici o sansa fata de Lola masina este grupa C are un motor de 370CP ,BMW 6 cil.S50/B30 derivat dintrun M§ E36 cu modificari minore eact cum la avut si Stenger in ultimii ani,cutie secventiala manuala,5 trepte dar masina cantareate goala peste 600kg,asa ca ????
|
|
|
23-04-15, 13:31
|
#6028
|
Stage 5
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by john17
Da, Rasnov = Valea Cetatii. Startul sigur s-a mutat mai sus pe linia dreapta, sosirea nu stiu unde a fost pe vremuri, insa oricum nu se pot compara timpii.
P.S. savantii fras au incadrat atunci Osella la grupa H!!!
|
Sa speram ca si vremea tine cu automobilismul sportiv . Daca va fi ud pe jos vedem Golf...... ca bate LOLA
|
|
|
23-04-15, 13:59
|
#6029
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by john17
Da, Rasnov = Valea Cetatii. Startul sigur s-a mutat mai sus pe linia dreapta, sosirea nu stiu unde a fost pe vremuri, insa oricum nu se pot compara timpii.
P.S. savantii fras au incadrat atunci Osella la grupa H!!!
|
Uite poza cu startul vechi in dreptul la birtul ala de pe fundal...acolo era tot pe linia dreapta de aprox. 300 m pana la ac par dreapta...ce mai tin minte...nu stiu acum unde este
|
|
|
23-04-15, 14:09
|
#6030
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by TG53
Cornele,in video este "criminala" dar Hora nu se supara ,in mod normal nu ai nici o sansa fata de Lola masina este grupa C are un motor de 370CP ,BMW 6 cil.S50/B30 derivat dintrun M§ E36 cu modificari minore eact cum la avut si Stenger in ultimii ani,cutie secventiala manuala,5 trepte dar masina cantareate goala peste 600kg,asa ca ????
|
Tu stii mai bine si esti in bagat in domeniu mai tare ca mine dar mie mia placut cum se misca (un pic supraturat probabil vroia ceva mai "lung" ) mia placut stabilitatea la revenire din derapaj controlat....deci o masina "ascultatoare"
Si nu ma pot abtine sa revin cu 2 poze chiar daca ma repet..sunt poze de suflet care ne aduc in fata frumusetea anilor de atunci...
SI LA MULTI ANI PT GHEORGHE SI GHEORGHITE !!!!
|
|
|
|
|