17-03-15, 01:14
|
#5941
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Mitica,ce tineri eram
pe cativa ai cunosc prima poza Clementeanu,Dorin Borlovan,Badea presedintele ACR Caras Severin,Mitica Rusanescu,Doru Dinu Glavan
a doua poza RDG Heinz Siegert,Ulli Melkus,Romania Tibi Ciurciu,C-tin Zarnescu(cred) Tibi Gedeon,Nicu Grigoras
|
|
|
17-03-15, 08:43
|
#5942
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Mar 2011
Posts: 694
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by TG53
Mitica,ce tineri eram
pe cativa ai cunosc prima poza Clementeanu,Dorin Borlovan,Badea presedintele ACR Caras Severin,Mitica Rusanescu,Doru Dinu Glavan
a doua poza RDG Heinz Siegert,Ulli Melkus,Romania Tibi Ciurciu,C-tin Zarnescu(cred) Tibi Gedeon,Nicu Grigoras
|
Īn spate se vede Ștefan IANCOVICI. Cel īnalt, cu ecuson, cine e?
|
|
|
17-03-15, 11:25
|
#5943
|
Dacia Driver
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of: [DACIA]
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by Rusanescu
Prin amabilitatea dlui Dorin BORLOVAN-arbitru internațional de automobilism din Timișoara, vă prezint trei fotografii de la circuitul internațional din 1984-etapă īn CUPA PĂCII ȘI PRIETENIEI, organizat la Reșița. O parte dintre oficiali: Doru Dinu GLĂVAN-corespondent RADIO ROMĀNIA, Dumitru RUSĂNESCU-secretar adjunct al FRAK, Dl. Badea - director al Filialei ACR, Dorin BORLOVAN, Corneliu CLEMENȚEANU-arbitru internațional, Vali ANGELESCU-contabilul FRAK, Valeriu MITRESCU - secretar al FRAK, Paul ALEXANDRESCU-arbitru internațional, dna Dana BORLOVAN-arbitru, etc., și trei dintre echipe: R.D.GERMANĂ, U.R.S.S și R.S. ROMĪNIA.
|
in poza asta se vede doar un singur concurent ptr URSS ?!!!
|
|
|
17-03-15, 11:36
|
#5944
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Mar 2011
Posts: 694
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by ROAD EMPIRE
in poza asta se vede doar un singur concurent ptr URSS ?!!! ![Shocked](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_eek.gif)
|
Probabil că poza a fost făcută īn timp ce se adunau. Trebuia să fie și celelalte echipe din Ungaria, Polonia, Bulgaria....
|
|
|
17-03-15, 11:47
|
#5945
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Mar 2011
Posts: 694
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
După Paul Alexandrescu se vede și Eugen IONESCU-CRISTEA (īn prima poză).
|
|
|
17-03-15, 12:35
|
#5946
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Mitica,cel inalt cu ecuson mi se pare cunoscut,dar nu imi amintesc cine este,pe Fane lam vazut ,intre mine si Nicu,cel cu sapca este Kulpinski
|
|
|
17-03-15, 19:06
|
#5947
|
Dacia Driver
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of: [DACIA]
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
O istorioara povestita de Tibi Troia pe blogul sau, in care il aminteste si pe nea Tibi !! (apare si in poza cu numarul 53 de concurs pe grila de start)
http://www.tiberiutroia.ro/2015/03/povestea-startului/
|
|
|
18-03-15, 19:13
|
#5948
|
Stage 1
Join Date: Apr 2012
Posts: 22
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
O intrebare pt nea Tibi:
Prin anii 80 a fost in Resita un pilot de motociclete numit Ioan Jianu ? Era mai corpolent si de aceea era poreclit Grasul. Se zicea ca avea un stil nebunesc de a conduce. E ceva adevar sau e doar fictiune ?
|
|
|
19-03-15, 00:16
|
#5949
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
vezi Dragos,asa se nasc legendele,da "Nelu" ion Jianu a fost pilot la CSMR sfirsit anilor 70 inceput 80,a locuit in Lunca si a fost si campion national la clasa 250ccm,cu motor KTM,nu pot sa zic ca a fost nebun dar a fost foarte talentat si foarte curajos,probabil de aici stilul nebunesc,foarte bun meserias sudor autogen
|
|
|
28-03-15, 18:33
|
#5950
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
se pare ca deocamdata este pauza mare aici,poate ar fi acuma momentul sa continui cu serialul,poate mai sant cativa interesati.Nu mai stiu exact unde am ramas,cred ca a fost anul 1988,pe care lam incheiat,daca mai tin bine minte cu motorul de 1200 si pentru anul 1989 era in program motorul de 1600,in prima varianta cu carburatorul Lada dublu corp modificat,urmatoarea varianta era cea cu carburator Weber orizontal si aici in doua variante un carburator sau doua ambele varainte aveau avantaje si dejavantaje.De asemenea trebuia construit un nou esapament,asa ca am facut o lista cu ce voiam neaparat sa mai fac si in toamna mam apucat de lucru
|
|
|
31-03-15, 10:39
|
#5951
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by TG53
se pare ca deocamdata este pauza mare aici,poate ar fi acuma momentul sa continui cu serialul,poate mai sant cativa interesati.Nu mai stiu exact unde am ramas,cred ca a fost anul 1988,pe care lam incheiat,daca mai tin bine minte cu motorul de 1200 si pentru anul 1989 era in program motorul de 1600,in prima varianta cu carburatorul Lada dublu corp modificat,urmatoarea varianta era cea cu carburator Weber orizontal si aici in doua variante un carburator sau doua ambele varainte aveau avantaje si dejavantaje.De asemenea trebuia construit un nou esapament,asa ca am facut o lista cu ce voiam neaparat sa mai fac si in toamna mam apucat de lucru
|
Apropo, pe vremea aceea, nu a incercat nimeni o injectie mecanica pe motorul de Dacia, sau chiar de Lada ?? Exista Motronicul de la Bosch , care putea fi luat de pe unele masini mai uzuale de strada.
|
|
|
31-03-15, 17:33
|
#5952
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Daca a incercat sau experimentat pe acea vreme cineva cu injectia mecanica nu stiu,oricum era interesant din punct de vedere a regulamentului si asa numai pentru grupa C eu nu prea miam batut capul cu asa ceva pentru Easter in primul rand era interzis prescris era folosirea carburatoarelor si credema si asa am avut destul de lucru,dar,trebuie sa recunosc,pur si simplu de curiozitate am experimentat un pic,dar lipsa de bani,timp,piese de schimb si experienta sia spus cuvantul.Povestea este simpla,printre multe alte masini care au trecut prin mana mea a fost si un Peogeot 404 cu injectie mecanica de benzina KF1,proprietarul a vanduto ca nu mai pornea,eu dupa indelungi reparati am pornito,masina a si functionat,dar pierdea benzina in multe locuri pe care nu am reusit sa le etansez din lipsa de piese,dupa ce am luat foc de 2 ori am renuntat,am montat un carburator,identic cu Peogeot 404 cu carburator,am vandut masina,injectia am retinuto in ideea de a o monta,dupa reparatie pe alt motor,dar a ramas numai ideaa asta este tot ce pot spune eu,au existat mai multe variante KF1 pana la KF 6,dupa cate stiu eu,pana si BMW a folosito la motorul M12/13 de formula 1 an 1983 cu modificarile de rigoare
|
|
|
31-03-15, 20:02
|
#5953
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Injectia mecanica e K Jetronic, L Jetronic e deja electronica, iar Motronic cum zisesi matale e deja gestiune electronica integrata (injectie + aprindere), domnu' @racer!
|
|
|
01-04-15, 00:47
|
#5954
|
Stage 2
Join Date: Jan 2014
Posts: 46
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Nicu Grigoras, folosea in ultima perioada injectie mecanica la motorul turbo. Pe altcineva, nu mai stiu.
|
|
|
01-04-15, 09:42
|
#5955
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
vag imi amintesc ca Nicu lucra la asa ceva,dar amanunte nu imi amintesc,el fiind si asa secretos,poate sant altii care stiu mai mult
K jetronic nu era construita pentru motoare de curse si restul si tot ce este cu motronic era deja electronic
|
|
|
|
|