Si pentru ca au fost discutii legate de Loganuri, am gasit in seara asta pe facebook :
"Clasa Nationala Dacia intr-un viitor campionat pe circuit deja din 2015 !
In timp ce regulamentul initiat de Ovidiu Mazilu si Bogdan Mihaescu si la care incerc sa-mi aduc si eu ( GxG) un aport este deja in faza finala, am reusit inainte de venirea zapezii , pe circuitul de la Adancata,sa testam variantele de suspensii si cutii de viteze.
Rezultatele cu rezerve inca de progres sunt foarte incurajatoare.
Masina alba: exemplar ex. Germania , suspensie KW circuit, CV de serie, ecartament " maxim" (usor peste rezultat din jante ET 22,5 mm + cale), dezbracata de tot ce se poate, fara scuturi si protectii
Masina albastra : exemplar CNRD , suspensie circuit Renault Sport Bilstein (se folosesc unele elemente de la suspensia Raliu asfalt de Cupa), CV raliu Cupa cu grup 14x69 (cel mai scurt), ecartament maxim (rezultat doar din jante ET 22,5 mm) , echipata full in tinuta de raliu macadam (scaun copilot, extinctor,cadru motor intarit, scut, protectii planseu/rezervor/bavete, cric , coarba, etc. ) de unde rezulta un plus de greutate de cca 80 kg
Inaltimile fata/spate identice la ambele masini.
Ambele masini au folosit aceleasi jante ( 7J15 ET 22,5 ) cu aceleasi anvelope Dunlop circuit 195/55R15 cu aceeasi presiune.
Pilot de teste la ambele masini a fost Matei Mihaescu probabil cel mai bun si mai in forma pilot de circuit in RO in momentul actual (pe cei care se supara si nu se simt jigniti sa piloteze un Logan ii invit la teste)
Temp. exterioara cca 5 gr.C ( birrrrr...) deci mai avem progrese de facut la timpul/tur mai ales ca inca nu sunt edificat cu presiunile .
Matei ,curios si el sa vada cum merge un 14x69 pe circuit (personal cred ca 14x63 se va dovedi in final cel mai eficient atunci cand se va lungi circuitul), a incheiat cel mai bun tur in 1'55''05 , timp obtinut cu albastrica eroina noastra a opt sezoane de CNRD.
Asteptam putina caldura ca sa continuam testele.
Pana atunci va las cu cateva fotografii.
Salutari sportive
GxG"
GxG = George Grigorescu
Sursa :
https://www.facebook.com/pages/Cupa-...087?fref=photo