Go Back   Forum 4Tuning > MOTORSPORT > RALIURI - COASTA - RALLY SPRINT - CRR

Reply
 
Thread Tools
Old 27-01-15, 20:07   #5791
Rusanescu

Stage 5
 
Rusanescu's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 694
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by ROAD EMPIRE View Post
Marele Premiu al Orașului București 1994, desfășurat pe Aeroportul Băneasa
MUlțumim, Road, a fost frumos! R.I.P. - Corneliu CLEMENȚEANU, Paul BORTA, Petre ȘURLOIU, Mircea MILITARU.

Last edited by Rusanescu; 27-01-15 at 20:10.
Rusanescu is offline   Reply With Quote
Old 27-01-15, 20:56   #5792
ZerO_CooL

Stage 5
 
ZerO_CooL's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 2,801
Member of:
[BMW]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Exista vreun film din 1994 sau 1995 de la Baneasa? Eu n-am gasit decat o poza cu Porsche-ul lui Horatiu Ionescu Cristea si un filmulet de la Salon in care apare o Nova (Procar Timisoara)...





https://youtu.be/3ONgGMZ9pNo?t=34s


Inca o poza din 1994

Last edited by ZerO_CooL; 27-01-15 at 21:03.
ZerO_CooL is offline   Reply With Quote
Old 28-01-15, 09:56   #5793
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

cine este Norris si are vreo sansa?
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 28-01-15, 10:27   #5794
valentin.nemtanu

Stage 5
 
valentin.nemtanu's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,666
Member of:
[DACIA]
[MERCEDES]
[Opel]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Am preluat de pe facebook, o prezentare publica, pentru informarea celor interesati care viziteaza acest site. Le urez succes candidatilor si cel mai bun sa continue activitatea !


Norris Măgeanu, pilot și organizator de etape de raliuri, viteză în coastă și karting a depus vineri, 23 ianuarie, actele necesare pentru candidatura sa la funcția de președinte al Federației Române de Automobilism Sportiv.

” Așa cum am spus și când am anunțat intenția mea de a candida, am trecut prin toate ”straturile” de iubitor, pasionat și activist al motorsportului, cunosc toate bucuriile și nefericirile pe care ți le oferă acest frumos sport. În ultimii ani am văzut pe pielea mea cum este să fii organizator sau sportiv, știu ce nevoi au și unii și ceilalți. Am învățat și pot împărtăși mai departe cum se poate promova frumos o etapă, știu ce anume își doresc sponsorii și cum pot fi făcuți să fie interesați de acest fenomen. Știu ce anume face dintr-un filmuleț de 30 de secunde o știre și cum acea știre poate deveni știrea de la TV. Nu îmi place să stau la birou și nu îmi place să vorbesc la telefon. Îmi place să privesc oamenii în față, pe teren, pe asfaltul circuitelor sau pe macadamul etapelor. Voi fi președintele de jos, dintre noi, nu președintele de sus, de la birou. Dar voi fi și neobositul reprezentant al tuturor membrilor în cabinetele ministeriale, la porțile FIA, în negocieri cu sponsori și parteneri, în emisiuni TV, în toate momentele în care federația sau vreun membru al ei are nevoie de reprezentare echilibrată, demnă, jovială, pertinentă. Sunt pregătit să îmi asociez imaginea și ceea ce am acumulat până acum cu federația noastră și să scot ce e mai bun din această asociere. Sper ca cei mai mulți dintre noi să considere acest moment unul unic, avantajos, interesant și să îmi acorde votul lor la alegerile care urmează.” – a declarat Măgeanu după depunerea programului său.
Norris Mageanu
Direcțiile pe care le-a subliniat într-un program denumit ”O federație altfel, o federație puternică!” sunt, pe scurt:

aducerea de noi sponsori și parteneri la federație pentru o creștere substanțială a bugetului,
realizarea de parteneriate cu consilii județene și municipale,
aderarea la programele MTS și ME ”Școala Altfel”,
descentralizarea activităților federale către asociații zonale, locale sau județene,
intensificarea susținerii motorsportului pentru tineri, în special prin intermediul karting-ului,
schimbarea totală a abordării zonei de media și imagine,
accesarea de fonduri europene,
stabilirea de parteneriate cu licee si facultăți tehnice pentru a aduce voluntari și noi iubitori de motorsport în preajma federației
abordarea cu deschidere și inteligență a relației cu MTS, FIA și ACR.

Norris Măgeanu este un apropiat al motorsportului românesc încă din 2002, când participă prima data copilot în Campionatul de Raliuri. De atunci, Norris a fost pilot, promotor, organizator de etape de raliuri, viteză în coastă sau karting, întotdeauna în apropierea fenomenului auto. Este unanim acceptat că etapele organizate de echipa sa, Raliul Argeșului sau Muscel Racing Contest, au fost cele mai bine mediatizate și cele mai apreciate etape din România în ultimii ani.
__________________
Recomandam / distribuim doar uleiuri competitive de topinfomarbr@gmail.com
valentin.nemtanu is offline   Reply With Quote
Old 28-01-15, 12:17   #5795
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

multumesc pentru raspuns,suna bine atat biografia cat si programul mai ramane sa fie ales si dupa aceia sa tina ce scrie in program
SUCCES
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 28-01-15, 16:44   #5796
ROAD EMPIRE
Dacia Driver

Stage 5
 
ROAD EMPIRE's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of:
[DACIA]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Pasiunea mea nu e degeaba ! hai ca am ajuns si pe promotor punct ro in loc de stelute!
http://www.************/sport/alte-s...nista-13782228

Last edited by ROAD EMPIRE; 28-01-15 at 16:51.
ROAD EMPIRE is offline   Reply With Quote
Old 28-01-15, 20:08   #5797
Rusanescu

Stage 5
 
Rusanescu's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 694
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by ROAD EMPIRE View Post
Pasiunea mea nu e degeaba ! hai ca am ajuns si pe promotor punct ro in loc de stelute!
http://www.************/sport/alte-s...nista-13782228
Foarte bine, așa ne trebuie și îți trebuie, să fie cât mai cunoscut automobilismul și kartingul din România.
Mulțumesc celor care contribuie la scrierea istorioarei auto și în special ție ROAD.
Sănătate și spor în căutări!
Rusanescu is offline   Reply With Quote
Old 28-01-15, 22:47   #5798
valentin.nemtanu

Stage 5
 
valentin.nemtanu's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,666
Member of:
[DACIA]
[MERCEDES]
[Opel]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Intrucat am postat mai sus un material publicat pe Fb de catre unul dintre candidatii la conducerea FRAS, consider ca e normal sa va informam si cu urmatorul text ! Pentru noi, pasionatii acestui sport, forumistii acestui site, 7 februarie va fi o zi importanta, iar pentru cei care sunt inca prezenti pe piste/drumuri/ probe/ trasee de concurs va fi sezonul actual !


STIMAȚI COLEGI AUTOMOBILIȘTI,
Cred că încurajarea campionatelor regionale și a Asociațiilor Județene de Automobilism ar trebui să fie o altă prioritate pentru FRAS.
Din aceste campionate se pot selecta viitorii participanți la etapele naționale. La aceste „locale” s-ar putea stabili o regulă de genul „mașini identice la clasă” (de ce nu, chiar monomarcă, în cazul în care există un dealer interesat zonal), accentul în acest fel se va pune pe talent și nu pe materialul de concurs. Avem nevoie mare de talente în sportul ăsta și nu doar de oameni cu bani.
Evident, campionatele regionale trebuie să fie tot sub egida FRAS. În felul asta se pot obține poate și mai multe sponsorizări locale, colectarea la nivel FRAS fiind mai mare (mai multe cluburi și sportivi afiliați).
Structura campionatului poate fi modificată, astfel că la etapele naționale să participe doar cei care au promovat etapele locale (poate o structură similară cu diviziile din fotbal, sport care e înțeles și acceptat de toată lumea). Dacă nu sunt premii în bani, măcar o satisfacție de tip promovare să poți avea.
Nu cred că vrem să ajungem ca cei de la hochei, care din lipsa sportivilor și a locurilor de desfășurare a evenimentelor, au fost nevoiți să fuzioneze cu sportivii din Ungaria pentru a putea încropi un campionat. De bine de rău, în Romania se mai pot găsi bucăți de drum (asfalt sau nu) pe care se pot desfășura întreceri auto.
Personal, doresc obținerea de prețuri preferențiale pentru membrii FRAS în relația cu furnizorii de echipamente și materiale sportive (de ex, Dunlop ar putea oferi anvelope la preț preferențial sportivilor licențiați FRAS, nu doar sponsorizare pentru federație).
Am să propun sportivilor participanți în Campionatul de Viteză în Coastă (CVC) să schimbăm denumirea campionatului folosind un nume mai atractiv și mai potrivit.
Doresc deasemenea, promovarea prin intermediul FRAS și în România, a competiției „Formula Student”, în deosebi la cursele gen „Campionatul Național de Viteză în Coastă”.
Federația va iniția colaborări cu facultățile de profil auto, interesate să susțină studenții în competiții și să pună în aplicare invențiile și proiectele tehnice proprii.
În colaborare cu principalii „asfaltatori” din România, FRAS va demara proiecte cu accesare de fonduri europene, în vederea construirii de noi piste de karting. Astfel, vom satisface necesitățile pentru formarea și educarea copiilor și tinerilor, într-un cadru organizat și bine securizat.
Prin aceste măsuri dar și prin altele, federația se va implica în nevoile sportivilor facilitându-le acestora o cât mai ușoară participare.
În ceea ce privește organizarea de competiții, FRAS se va implica direct alături de organizatori asigurându-le acestora personal calificat de arbitraj la costuri cât mai reduse.
FRAS va încheia contracte ferme cu firmele care asigură transmisiunile pe timpul competițiilor organizate și le va monitoriza direct activitatea.
FRAS va angaja o firmă profesionistă de reclamă și publicitate care va promova toate competițiile organizate, indiferent de disciplină. În acest sens, expunerea pe media va include toți organizatorii și sportivii implicați la evenimentele organizate sub egida FRAS.
Daca voi obține un mandat din partea dumneavoastră, doresc să încheiem orice litigiu, neîntelegere, procese și alte răutăți.
DRAGOSTEA PENTRU AUTOMOBILISM TREBUIE SĂ NE UNEASCĂ!
Aștept în continuare opiniile și părerile dumneavoastră și mulțumesc celor care s-au implicat alături de mine în elaborarea planurilor pentru viitor.
24. 01. 2015
Cu mult respect, Cătălin Nicolaescu
Președinte al Clubului Sportiv Brothers Motor Sport
valentin.nemtanu is offline   Reply With Quote
Old 28-01-15, 23:23   #5799
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

eu zic sa asteptam ce se intampla pe 7 feb,caci daca ramane tot O.Mazilu nu se va schimba mare lucru,cu toate ca eu sant convins,ca Mazilu in calitatea sa ca fost alergator si foarte bun preparator,stie exaxct ca ar fi de facut,dar probabil ca in momentul de fata interesul lui este cu totul altul
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 28-01-15, 23:43   #5800
valentin.nemtanu

Stage 5
 
valentin.nemtanu's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,666
Member of:
[DACIA]
[MERCEDES]
[Opel]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by TG53 View Post
eu zic sa asteptam ce se intampla pe 7 feb,caci daca ramane tot O.Mazilu nu se va schimba mare lucru,cu toate ca eu sant convins,ca Mazilu in calitatea sa ca fost alergator si foarte bun preparator,stie exaxct ca ar fi de facut,dar probabil ca in momentul de fata interesul lui este cu totul altul


Nu sunt " avocatul " niciunuia ! ( desi pe unii ii cunosc personal, si le-am vz in direct in activitate ), dar intre a fi manager cu viziune, tact si fler si a fi alergator, preparator motoare e diferenta mare ! Nu toti specialistii intr-un domeniu, sunt si manageri de top ! Asa ca " Da-le Doamne minte limpede delegatilor la alegeri " !
valentin.nemtanu is offline   Reply With Quote
Old 29-01-15, 09:55   #5801
Gabi
Super Moderator

Stage 5
 
Gabi's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 14,537
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Ca tot se vorbea anterior despre vanzarea monopostului lui Lucien Hora: "Procurorii au efectuat în această seară două rețineri de răsunet! Este vorba despre cei doi fosti manageri ai Uzinelor Constructoare de Masini (UCM) Resita, Adrian Chebutiu si Adrian Preda, care au fost retinuti pentru 24 de ore, dupa ce au fost audiati de procurorii DIICOT Caras- Severin, intr-un dosar in care sunt cercetati pentru devalizarea uzinelor."

Publicat: 28 Ian 2015, 23:38
__________________
DelSol D13Z6
Gabi is offline   Reply With Quote
Old 29-01-15, 12:24   #5802
Rusanescu

Stage 5
 
Rusanescu's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 694
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by Gabi View Post
Ca tot se vorbea anterior despre vanzarea monopostului lui Lucien Hora: "Procurorii au efectuat în această seară două rețineri de răsunet! Este vorba despre cei doi fosti manageri ai Uzinelor Constructoare de Masini (UCM) Resita, Adrian Chebutiu si Adrian Preda, care au fost retinuti pentru 24 de ore, dupa ce au fost audiati de procurorii DIICOT Caras- Severin, intr-un dosar in care sunt cercetati pentru devalizarea uzinelor."

Publicat: 28 Ian 2015, 23:38
Neplăcut pentru sport.
Rusanescu is offline   Reply With Quote
Old 29-01-15, 12:48   #5803
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

vestea cu cei doi nu este noua,la pagina 378,post 5668 sa mai discutata odata,se pare ca cei doi au invartit mult mai multe,afaceri cu vile,debarcader Valiug samd,interesul lor era cu totul altul decat sa ajute sportul,se pare ca au si o mare vina ce priveste decaderea UCMR,dar asta este alta poveste,rau este cum spune si Mitica ca sufera si sportul,din pacate
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 29-01-15, 17:52   #5804
john17

Stage 5
 
john17's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
Talking Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Cei care au facut bani multi in Ro de cele mai multe ori nu au pastorit doar afaceri curate, iar o parte din banii de curse au venit si din astfel de surse... Macar daca s-ar aseza lucrurile in tara asta pe baze solide!
Ref la "programele" catindatilor la sefia federaciei - suna bine, dar nu astfel de compuneri se fac greu, eu as fi vrut sa aflu CUM preconizeaza dumnealor sa realizeze ce au scris acolo! Inteleg ca si unul din principalii organizatori de competitii candideaza la un post de vice parca, numa' bine sa treaca tot sportul asta "pe persoana fizica", asa cum zicea primarul vanghelie...
john17 is offline   Reply With Quote
Old 29-01-15, 18:29   #5805
Rusanescu

Stage 5
 
Rusanescu's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 694
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Iaca, priviți ce mulți candidați VALIDAȚI sunt:
Lista candidatilor validati de catre Comisia electorala
MIERCURI, 28 IANUARIE 2015 14:15
In sedinta din 27 ianuarie 2015 Comisia Electorală alcătuită din: Irina Iteanu – Director economic FRAS, Daniel Cornea – avocat FRAS, Florin Calangea – membru Comisia de Competitii, Lucian Girbaciu – membru Comisia Tehnica si Florian Aron – membru Comisia de Disciplina a validat urmatoarele candidaturi:

Presedinti
Ovidiu Mazilu
Catalin Ghe. Nicolaescu
Dan Magos
Emanuel Decebal Ilina
Bela Stoica
Norris Marcu Mageanu

Vicepresedinti
Justinian Plesa
Catalin Ghe. Nicolaescu
Stefan Vasile
George Grigorescu
Siviu Bulugioiu
Catalin Cedric Ghigea
Adrian Vasile Fodor
Bela Stoica
Bogdan Militaru
Crinel Valer Andanut

Membri
Sandor Benedek
Justinian Plesa
Marius Sebastian Luca
Cristian Angheluta
Gabriel Rasty Petzalis
George Grigorescu
Catalin Cedric Ghigea
Sebastian Itu
Adrian Vasile Fodor
Cristian Toganel
Bogdan Militaru
Crinel Valer Andanut
Eva Mihaela Beldie
Radu Dumitriu
Bogdan Mihaescu
Matei Mihaescu
Lucian Radut
Dorin Toma
sursa: http://2010.fras.ro/fras-home/adunar...sia-electorala
Rusanescu is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -