10-06-14, 23:44
|
#4591
|
Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
eu nl il cunosc pe Onoriu,dar,din pacate el a fost nefericitulcu motorul spart,si lam folosit pentru deschiderea discutzilor,tot asa de bine putea fi altul,de exemplu si pe vremea mea au existat,unul a fost Dobrea,sef la un magazin de piese auto,pe vremea aceia la fel de bun ca o mina de aur,cine a trait acele timpuri stie ce spun,pilot bun,dar cu masini facute de altzii,care mergeau bine atita timp pina cind se strica ceva,dupa aceea alta masina la rind
Magnetou,o solutie excelenta pentru motocicleta,pe vremuri MV Agusta an 1953 a avut asa ceva,Mobra la fel,dae cel mai bun este totusi electronica,in delco,am uitat sa spun,am preluat optocuplul,sau cum ii spune de la nemti,trasnitul a facut "numai"partea electronica
despre motoare am sa ma gindesc pina miine cum sa formulez idea mea
pentru azi destul
|
|
|
11-06-14, 07:58
|
#4592
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by john17
Buna treaba! Shift light-ul e necesar, fie si pt ca te poti concentra la altceva fara sa ciulesti urechile
.................................................. .........
|
Pai io zic ca mai bine ciulesti urechile decat ochiii in ledurile alea....o fractiune de secunda cu ochiii acolo te poate costa mult ...eu mai degraba faceam un avertizor acustic(casca in ureche) dar si ala zic eu ca mai bine lipsa....totul acum este "batalie electronica" ...
__________________
Sunt viu si nevatamat ! In poze sunt chiar eu...Cu capu' stau rau...Se vede la avatar !
|
|
|
11-06-14, 08:03
|
#4593
|
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Nu trebuie sa muti privirea, il vezi oricum cand se aprinde! Paul de exemplu il are pe un bat si vine chiar in fata ochilor.
|
|
|
11-06-14, 08:21
|
#4594
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by TG53
.......................................printre multi mei prieteni,am avut pe unul cam trasnit,care se pricepea la multe,era mecanic,repara lifturi si orgi de biserica.facea muzica si intro buna zi a venit la mine mia dat o lista si azis sa fac rost de piesele electronice de pe lista si el imi construieste o aprindere electronica,la care pt modifica curba de aprindere din mers,cind am spus ca mie numai imi trebuie un limitator de turatie,a zis el ca poate sa faca ceva mai bun,un indicator cu LED atunci eu nici nu am stiut ce esteLED ziua urmatoare inca o lista si asa am ajuns la cele doua piese care au functionat ca un ceas elvetian
|
Hai ca am ras cu lacrimi cu reparatul de lifturi si orgi de biserica...tare omul !...oricum daca zici ca tu ai scos 140-150 CP (si eu iam scos dar nu cu carburator de Lada...am preferat 124 la insistentele celor de la INMT in favoarea fiabilitatii) atunci se justifica o llimitare de turatie....la mine cu delco cu efect Hall si aprindere electronica a mers perfect...cred ca ma apuc de reparat orgi de biserica
|
|
|
11-06-14, 08:35
|
#4595
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by john17
Nu trebuie sa muti privirea, il vezi oricum cand se aprinde! Paul de exemplu il are pe un bat si vine chiar in fata ochilor.
|
Multumesc dar prefer fara ...eu nu credeam ca un volan de F1 poate contine atatea functii....pai ce facem nene ne batem in electronica sau in curse auto ? prefer o masina clasica unde sa se vada priceperea in a o prepara si mana pilotului....cine vrea sasi cumpere "electronice" sa mearga pe ele
|
|
|
11-06-14, 09:58
|
#4596
|
Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Cornele,poate ai ocazia vreodata sa mergi cu o masina cu LED,John,cum ii spune Shift Light,credema ca este mult mai simplu decit sa belesti ochii pe turometru,creierul trebuie sa inregistreze valoarea,acul tremura,din cauza vibratzilor,pe cind aici,la glben mina pe scimbator,verde schimbi,rosu aleluia
nici eu,chiar si azi in era electronica,nu sint prieten la prea multa electronica,dar ceva simplu si sigur,care ajuta,este ideal
si aprinderea facuta de trasnitu,apropo in ziua de azi este si el paur ca tine,traieste la tara,undeva linga Resita,era simplu conceputa,nu cu software si alte minuni,ci cu piese clasice,avantajul era reglajul din mers cu doua butoane cu raste,de exemplu un buton regla avansul ca si cum ai fi invirtit delcoul,celalalt curba de aprindere,cea ce faceau rinichi in centrifugal asta a fost tot
sa sti ca reparatul si acordatul orgilor de biserica este ceva foarte lucrativ,eu am si aici in Germania un client care face asa ceva,este plin de bani,face peste100000km pe an si scimba anual masina si numai seria 7 client foarte bun punete bine cu popa nu numai cu tuica
|
|
|
11-06-14, 10:50
|
#4597
|
Stage 5
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
[QUOTE=cornel1955;5715307]Hai ca am ras cu lacrimi cu reparatul de ......... orgi de biserica...tare omul !.
Cornel , si la orgi de biserica ca si la pilotaj, oricum trebuie sa ai ureche muzicala , ??? Nu-i asa???
|
|
|
11-06-14, 10:54
|
#4598
|
Stage 5
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
[QUOTE=cornel1955;5715312]Multumesc dar prefer fara ...eu nu credeam ca un volan de F1 poate contine atatea functii....
Cred ca daca am putea asculta ce vorbesc aia de la standuri cu pilotul de F1 in timpul cursei si cate reglaje se fac din mers , ne-am intreba sigur , ala cand mai are timp sa si piloteze masina , cred ca de aia nu sunt toti piloti de F1 , trebuie sa ai creierul liber sa faci atatea chestii pe secunda , in timp ce mai si conduci ca nebunul pe pista si mai trebuie sa ai grija sa nu te agate vreo unul in viraje si sa mai si iesi pe primul loc .
|
|
|
11-06-14, 11:01
|
#4599
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by TG53
Cornele,poate ai ocazia vreodata sa mergi cu o masina cu LED,John,cum ii spune Shift Light,credema ca este mult mai simplu decit sa belesti ochii pe turometru,creierul trebuie sa inregistreze valoarea,acul tremura,din cauza vibratzilor,pe cind aici,la glben mina pe scimbator,verde schimbi,rosu aleluia
.................................................. .................................. punete bine cu popa nu numai cu tuica
|
Eu aveam un turometru francez care nu vibra...se putea combina cu unul cu afisaj dar ala iti jucau cifrele in ochi de te lua durerea de cap....oricum eu mergeam "dupa ureche" si nu pierdeam timp sa ma uit pe el...era mai mult de decor...cu popa ma am bine dar nu avem orgi prin zona noastra ele fiind specifice catolicilor, asa ca raman la meseria mea si la fiarele mele
|
|
|
11-06-14, 11:07
|
#4600
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
[QUOTE=racerVTM;5715346]
Quote:
Originally Posted by cornel1955
Multumesc dar prefer fara ...eu nu credeam ca un volan de F1 poate contine atatea functii....
Cred ca daca am putea asculta ce vorbesc aia de la standuri cu pilotul de F1 in timpul cursei si cate reglaje se fac din mers , ne-am intreba sigur , ala cand mai are timp sa si piloteze masina , cred ca de aia nu sunt toti piloti de F1 , trebuie sa ai creierul liber sa faci atatea chestii pe secunda , in timp ce mai si conduci ca nebunul pe pista si mai trebuie sa ai grija sa nu te agate vreo unul in viraje si sa mai si iesi pe primul loc .
|
Pai asta ma intrebam eu...cata concentrare trebuie sa ai sa si vorbesti cu aia si sa si conduci in regim de F1 ??? dupa parerea mea F1 a scazut in sondaje si nu mai este ce era inainte cum nici cursele de la noi nu mai sunt ce au fost si asta ca se urmaresc interese materiale...pasiune aproape de zero...pacat !
|
|
|
11-06-14, 11:19
|
#4601
|
Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Racer,cu pilotzi de F! ai dreptate,de acea sint numai o mina in toata lumea,daca ai urmarit cursa de la Canada,duminica trecuta probabil ai vazut ce se poate face de la boxa,Rosberg care este mai intelectual si mai calculat a terminat cursa,pe cind Hamilton,pilotul mai talentat din nastere,dar mai impulsiv si nu atit de calculat nu a terminat amindoi au avut exact acelasi defect,care a aparut la amindoi in aceiasi turaEu,in mare cam stiu cum functioneaza comunicatia masina,boxa si uzina in 92 pina in 93 am avut la Stenger un ucenic,Thomas ,care a studiat si a avut norocul sa lucreze 10 ani la Toyota F1 in Köln compartimentul motoare,si in timpul curselor statea in fata monitorului in Köln,el mia povestit foarte multAcum la problemele noastre,noi discutama aici si punem tara la cale,dar,atita timp cit FRAS nu accepta greselile si nu vor altceva decit sasi umple buzunarele nu cred ca se va intimpla ceva pozitiv din pacate asta este mentalitatea daca unul se suie pe oscara si vrea sa lucreze ceva,vin,cel putin doi care il trag jos
|
|
|
11-06-14, 17:48
|
#4602
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by TG53
Racer,cu pilotzi de F! ai dreptate,de acea sint numai o mina in toata lumea,daca ai urmarit cursa de la Canada,duminica trecuta probabil ai vazut ce se poate face de la boxa,Rosberg care este mai intelectual si mai calculat a terminat cursa,pe cind Hamilton,pilotul mai talentat din nastere,dar mai impulsiv si nu atit de calculat nu a terminat .................................................. .............. din pacate asta este mentalitatea daca unul se suie pe oscara si vrea sa lucreze ceva,vin,cel putin doi care il trag jos
|
Nico Rosberg duce mai departe talentul tatalui sau : Keke Rosberg un pilot extrem de calculat si talentat din pleiada de "legende" ale formulei 1, Hamilton nu stie sa piarda si sa manifestat foarte urat la Monaco ...pai cred ca Nico sa cam "jucat" cu el si asta la enervat...acum problema se poate pune si altfel...pe acel circuit care a scapat in fata greu mai poate fi depasit de o masina egala ca putere...mie personal nu imi place circuitul dar este tinut in continuare pt ca aduce bani grei....asta cu scara Tibi este inca actuala in romania si probabil vor mai trece 2 generatii pana sa ne civilizam (unii dintre noi)
|
|
|
11-06-14, 18:17
|
#4603
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
[QUOTE=racerVTM;5715344]
Quote:
Originally Posted by cornel1955
Hai ca am ras cu lacrimi cu reparatul de ......... orgi de biserica...tare omul !.
Cornel , si la orgi de biserica ca si la pilotaj, oricum trebuie sa ai ureche muzicala , ??? Nu-i asa???
|
Inca mai am...cel putin ureche muzicala (imi place muzica buna si veche)si ochi de shoim doua componente indispensabile....conditia fizica lasa de dorit de la tigari...pe vremuri radeam unul de altul care fumeaza mai mult...in zi de cursa ajungeam la 3 pachete dar slabeam de ajungeam tantar...in timp ce altii se ingrasau adica Mircea Ponta !!! Tibi stie ! Oricum noi la Eastere eram cei mai slabi piloti ) (ca greutate...sa nu se inteleaga altceva !!!) , Mirciulica era mai dolofan, raposatul Costica Gherghel +RIP si Tibi Ciurciu mai trebuiau sa usureze din ei...
|
|
|
11-06-14, 21:07
|
#4604
|
Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
eu am vorbit acuma despre cursa din Canada,unde Rosberg a venit pe 2 cu masina defekta si Hamilton a abandonat cu acelasi defekt ca si Rosberg,cei de la boxa nu pot interveni direkt,ei trebuie sa spuna pilotului ce trebuie sa faca,ce butoane sa invarteasca,la Rosberg a functionat,fiindca el stie ce se intampla cind modifica ceva,Hamilton face acelasi lucru,dar habar nu are ce se intimpla nu intelege legatura intre motorul turbo pe benzina si cele doua motoare electrice,din care unul ajuta si la frinare pe axa spate,si de aceea a stricat frinele,Rosberg a mers mai incet,a menajat frinele si a iesit pe locul 2 tot systemul se numeste Power unit
|
|
|
11-06-14, 22:34
|
#4605
|
Stage 5
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
[QUOTE=TG53;dar habar nu are ce se intimpla nu intelege legatura intre motorul turbo pe benzina si cele doua motoare electrice,din care unul ajuta si la frinare pe axa spate,si de aceea a stricat frinele,Rosberg a mers mai incet,a menajat frinele si a iesit pe locul 2 tot systemul se numeste Power unit[/QUOTE]
TG crede-ma , ce este acum la F1 ( era turbo cu 1.6 litri V6 ) este nebunie curata , un motor electric este legat direct de arborele cotit al V6 turbo si ajuta la demaraje ,iar in franare produce curent sa incarce niste condensatori imensi ( nu ca si dimensiuni , doar ca si putere ma refer , nu folosesc acumulatori ) , iar un alt motor electric si aici e marea gaselnitza , este legat pe axul dintre turbina si compresor si se invarte la cam 150 000 rpm ( 150 mii , daaaa, ) . ca sa ajute turbo sa nu mai aiba lag , si la ture mari si maxime ale turbo la fel sa incarce bateriile si condensatorii ( la asta are si baterii si condensatori ) . Este nebunie, nu stiu cum poti seta asa ceva din mers si mai ales cand mai ai si probleme tehnice ( sa le zicem minore ) . Este nebunie si vom vedea abandonuri cand nu ne vom astepta . Acum pilotul chiar va fi solicitat si la volan dar si la butoanele volanului , doarece el decide cand vrea mai mult power si mai apasa si pe butonul de power electric si el regleaza cam totul din mers acum , energii de incarcare si descarcare , si multe nebunii. Nebunie mare, sincer s-au complicat imens si nu stiu cat va tine era asta a hibridelor F1.
Ok, continuarea la povestea ta ?? parca erai la o poveste despre Werner ??
Last edited by racerVTM; 11-06-14 at 22:39.
|
|
|
|
|