Go Back   Forum 4Tuning > MOTORSPORT > RALIURI - COASTA - RALLY SPRINT - CRR

Reply
 
Thread Tools
Old 21-06-13, 23:09   #3391
racerVTM

Stage 5
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by ROAD EMPIRE View Post
Domnule racerVTM ! ma scuzati ca intervin acuma. Dar daca Grigoras nu a fost bun,Bibiri nu a fost bun,ala nu, ala nu.... dupa parerea dumnevoastra a fost cineva bun ?!!
AAA. SI inca o remarca! Spuneti aici cu o aroganta maxima ca ati mers mai mult in curse decat altii la plimbare. OK ! dar depinde cum ati mers....
Stimate impatimit al masinilor si curselor ROAD EMPIRE . Eu nu spun ca Nicu Grigoras nu a fost bun , eu sustin ca a fost cel mai bun , din Romania, pe vremea aceea , dar nu accept exagerarile care sunt sustinute de cativa de pe acest forum, care nu duc la nimic bun,decat la o lauda a acelor vremuri, apuse din pacate. A sustine ca o masina era foarte usoara( de zici ca era tehnolgie de F1) , in acea vreme in care nu prea aveai cu ce inlocui metalul , a sustine ca un motor avea o putere imensa pentru acele vremuri in timp ce realitatea era alta , nu este placut de auzit, poate pentru copiii sau tineri piloti in formare. Din saracul motor de Renault 1400cmc ( sau 1300 ) nu prea aveai ce puteri sa scoti din el decat in jurul la 100 de cai iar ce a facut Nicu Grigoras este o perfectiune , aplicand un turbo si o injectie Bosch ( care la vremea acea) se putea numi SF pentru unii. El este maestru timpurilor apuse si impreuna cu el si multi altii, chiar aici de pe forum . De acea mai bine nu povestim exagerari si mai bine amintim care erau povestile acelor timpuri si peripetiile avute decat sa exageram cu niste chestii la care unii ( care stiu cu ce se mananca prepararea unei masini ) cand le citesc deja spun ca sunt povesti si nu realitati.

Last edited by racerVTM; 21-06-13 at 23:21.
racerVTM is offline   Reply With Quote
Old 22-06-13, 05:13   #3392
ipcc

Stage 2
 
Join Date: Oct 2012
Posts: 44
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by racerVTM View Post
o intrebare se pune, DE CE ? daca avea aceasta putere , pe raliurile si cursele externe era batut de masini cu motoare aspirate de cilindree asemanatoare sau apropiate ??? In Romania inteleg era lider , cu puterea pe care o avea de tinut in frau , deoarece nu avea competitori de puteri prea mari , dar pe extern??
Pentru ca in cursele externe la grupa autoturisme se mergea cu masini care aveau omologare ori Dacia avea omologare de la Renault 12 pentru motorul de 1300 deci si Grigoras mergea cu o berlina de 1300 cmc.
Si la Cupa Pacii si Prieteniei de la Resita nu mai stiu anul exact cred ca 86 Grigoras a castigat cu motorisca de 1300, a batut Lazile si pe marele Grigoriev.
Numai bine tuturor.

Last edited by ipcc; 22-06-13 at 05:24.
ipcc is offline   Reply With Quote
Old 22-06-13, 05:35   #3393
ipcc

Stage 2
 
Join Date: Oct 2012
Posts: 44
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by racerVTM View Post
Stimate impatimit al masinilor si curselor ROAD EMPIRE . Eu nu spun ca Nicu Grigoras nu a fost bun , eu sustin ca a fost cel mai bun , din Romania, pe vremea aceea , dar nu accept exagerarile care sunt sustinute de cativa de pe acest forum, care nu duc la nimic bun,decat la o lauda a acelor vremuri, apuse din pacate. A sustine ca o masina era foarte usoara( de zici ca era tehnolgie de F1) , in acea vreme in care nu prea aveai cu ce inlocui metalul , a sustine ca un motor avea o putere imensa pentru acele vremuri in timp ce realitatea era alta , nu este placut de auzit, poate pentru copiii sau tineri piloti in formare. Din saracul motor de Renault 1400cmc ( sau 1300 ) nu prea aveai ce puteri sa scoti din el decat in jurul la 100 de cai iar ce a facut Nicu Grigoras este o perfectiune , aplicand un turbo si o injectie Bosch ( care la vremea acea) se putea numi SF pentru unii. El este maestru timpurilor apuse si impreuna cu el si multi altii, chiar aici de pe forum . De acea mai bine nu povestim exagerari si mai bine amintim care erau povestile acelor timpuri si peripetiile avute decat sa exageram cu niste chestii la care unii ( care stiu cu ce se mananca prepararea unei masini ) cand le citesc deja spun ca sunt povesti si nu realitati.
Motorul lui Grigore era un alpine care pleca din 160 de cai de pe acele R5 cu motor spate, tractiune spate si in el erau numai piese profi, doar blocul era de Dacia (motoarele astea erau duse in WRC si la 300 chiar 350 de cai atunci).
ipcc is offline   Reply With Quote
Old 22-06-13, 06:15   #3394
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Racer,eu am o intrebare si anume lai cunoscut tu personal pe Nicu,vorbesc nu numai daca lai vazut.
Eu respect decizia ta ca nu vrei sa spui cine esti,cu toate ca nu inteleg de ce
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 22-06-13, 08:49   #3395
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by TG53 View Post
Racer,eu am o intrebare si anume lai cunoscut tu personal pe Nicu,vorbesc nu numai daca lai vazut.
Eu respect decizia ta ca nu vrei sa spui cine esti,cu toate ca nu inteleg de ce
Nu are cum sa spuna cine este pt ca sar face de rusine...a mers mult prost si fara rost...eu am mers numai 5 ani efectiv si toti stiu asta, dar mia placut sa fiu in fatza si am reusit...el nici macar curaj sa spuna cine e nu are , decat face dezordine aici pe topic....eu propun sa nul mai bagam in seama pe acest individ care se intituleaza pilot si sa ne vedem de fiarele noastre vechi si de povestirile noastre care au atras un auditoriu imens si suntem urmariti de oameni si piloti adevarati deci sa vorbeasca de unu' singur cum a si alergat de unu' singur si a iesit pe locul 2
__________________
Sunt viu si nevatamat ! In poze sunt chiar eu...Cu capu' stau rau...Se vede la avatar !

Last edited by cornel1955; 22-06-13 at 08:54.
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 22-06-13, 09:01   #3396
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by ipcc View Post
Pentru ca in cursele externe la grupa autoturisme se mergea cu masini care aveau omologare ori Dacia avea omologare de la Renault 12 pentru motorul de 1300 deci si Grigoras mergea cu o berlina de 1300 cmc.
Si la Cupa Pacii si Prieteniei de la Resita nu mai stiu anul exact cred ca 86 Grigoras a castigat cu motorisca de 1300, a batut Lazile si pe marele Grigoriev.
Numai bine tuturor.
Pai degeaba ii explici ca el nici nu stie pe ce masini a mers Grigore la raliu sau CPP unde se mergea cu altceva si iar sa dat in primire ca e numai vorba de el ...aia de gr. C era dedicata pt romania campionat intern Circuit viteza si viteza in coasta... ATAT ! cateva pagini mai sus este masina lui Nicu #101 de CPP si #102 Stefan Iancovici, Gr. A2 ...din pacate amandoi nu mai sunt printre noi...

Last edited by cornel1955; 22-06-13 at 09:15.
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 22-06-13, 09:46   #3397
racerVTM

Stage 5
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by ipcc View Post
Pentru ca in cursele externe la grupa autoturisme se mergea cu masini care aveau omologare ori Dacia avea omologare de la Renault 12 pentru motorul de 1300 deci si Grigoras mergea cu o berlina de 1300 cmc.
Si la Cupa Pacii si Prieteniei de la Resita nu mai stiu anul exact cred ca 86 Grigoras a castigat cu motorisca de 1300, a batut Lazile si pe marele Grigoriev.
Numai bine tuturor.
deci pe cine a batut si cand ??
-1984 locul IV la individual şi locul II cu echipa Romāniei la circuitul de la Reşiţa (ROMĀNIA), etapă īn Cupa PĂCII şi PRIETENIEI, cu Victor NICOARĂ
-1986 locul V la circuitul de la Schleiz (R. D. Germană), etapă īn Cupa PĂCII şi PRIETENIEI
-1988 locul III la individual şi locul II cu echipa Romāniei la circuitul de la Reşiţa (ROMĀNIA), etapă īn Cupa PĂCII şi PRIETENIEI
racerVTM is offline   Reply With Quote
Old 22-06-13, 10:44   #3398
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Talking Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by ipcc View Post
Si la Cupa Pacii si Prieteniei de la Resita nu mai stiu anul exact cred ca 86 Grigoras a castigat cu motorisca de 1300, a batut Lazile si pe marele Grigoriev.
Numai bine tuturor.
A avut locul 1 la Resita dar cred ca a fost 1985 sau 1984...nici eu nu mai stiu exact...dar a fost primul atunci si a fost o surpriza placuta pt toti...a mers fara greseala de la cap la coada....am un clasament dar numai pt calificari, nu am si finalul, dar Nicu a avut 1 pe grila si posibil ca tot acolo a terminat
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	CNV000015.JPG
Views:	70
Size:	770.8 KB
ID:	2803137  

Last edited by cornel1955; 22-06-13 at 10:55.
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 22-06-13, 11:30   #3399
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Talking Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Eu azi "sarbatoresc" al 1000-lea post al meu pe acest topic asa ca voi lua o pauza mica nu mai mica de 1 zi ca nu scapati de mine va doresc sanatate tuturor si caut zilele astea ceva poze surpriza cu oameni care au facut istorie la auto in romania si chiar daca sunt vremurile apuse cum abereaza cineva aici tot istorie se chiama si acesti oameni nu trebuie uitati......podul meu e mare si nu stiu unde sa caut

Last edited by cornel1955; 22-06-13 at 11:32.
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 22-06-13, 11:31   #3400
ipcc

Stage 2
 
Join Date: Oct 2012
Posts: 44
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by cornel1955 View Post
A avut locul 1 la Resita dar cred ca a fost 1985 sau 1984...nici eu nu mai stiu exact...dar a fost primul atunci si a fost o surpriza placuta pt toti...a mers fara greseala de la cap la coada....am un clasament dar numai pt calificari, nu am si finalul, dar Nicu a avut 1 pe grila si posibil ca tot acolo a terminat
Nici eu nu mai stiu anul exact sunt aproape 30 de ani totusi, dar a castigat CPP la Resita si asta o stie o lume intreaga. Eu am fost acolo si am vazut cand Grigoriev la Subingineri a gresit o treapta de viteze si Grigoras la taxat si nu a mai lasat conducerea cursei. A fost o bataie pe cinste acolo erau multe masini la bataie. Oricum este o mare reusita sa bati cu o dacie de 1300 Lazile care sunau si mergeau 9000 de ture la vremea aia. Si inca ceva Gregoriev era omologul lui Grigoras de la uzinele Lada. A fost posibil asta datorita faptului ca Nicu a venit cu o perioda inainte de CPP la Resita si a masurat tot circuitul iar apoi si a facuta o calcatura exacta pentru acel circuit si rezultatul il stim toti.
ipcc is offline   Reply With Quote
Old 22-06-13, 11:33   #3401
racerVTM

Stage 5
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by cornel1955 View Post
A avut locul 1 la Resita dar cred ca a fost 1985 sau 1984...nici eu nu mai stiu exact...dar a fost primul atunci si a fost o surpriza placuta pt toti...a mers fara greseala de la cap la coada....am un clasament dar numai pt calificari, nu am si finalul, dar Nicu a avut 1 pe grila si posibil ca tot acolo a terminat
Esti o adevarata enciclopedie , merci pentru adaugarile de valoare . Eu doar mai citesc , promit sa nu mai adaug nimic pe aici si scuze daca te-am atacat cumva direct sau indirect.
racerVTM is offline   Reply With Quote
Old 22-06-13, 12:03   #3402
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Racer,intrebarea mea nu ai raspuns
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 22-06-13, 12:32   #3403
racerVTM

Stage 5
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by TG53 View Post
Racer,intrebarea mea nu ai raspuns
DA , l-am cunoscut pe Nicu si am vazut si masina de aproape . Era un mare om si destul de tacut in a se exprima si spune ce si cum a facut ceva .Trebuia sa furi de la el ceva ( vorbe adica ) daca vroiai sa aflii ceva . Si mai este ceva , incerc sa dau ce un amic , care stiu ca a gasit si cumparat un ansamblu motor cutie ( prototip zicea el de curse si sra turbo ) de care eu cred ca este adevaratul motor al lui Nicu . Ce spun eu , se intampla in sept/oct 1989 cand nici nu aveam idee ca Nicu plecase deja din tara si amicul meu era disperat sa puna pe masina lui de curse un motor de Renault turbo . Am vazut motorul si cutia de viteze , care era una de R16 , si se parea ca nu e ceva de serie si este prototip . Nu avea sigle nu avea inscriptii si nici serii ceva . Turbo Garet , dar ce m-a surprins atunci este ca era pe injectie mecanica de benzina . In fine , povesti si povesti si multi ani in urma
racerVTM is offline   Reply With Quote
Old 22-06-13, 14:46   #3404
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

daca a avut injectie de benzina mecanica motorul pe care lai vazut tu este probabil motor Renault 5Turbo din 1980 injectie mecanica Bosch K-Jetronic Renault 5 Alpine Turbo 1981 a avut carburatoare Fallstrom Register Weber.
cea ce priveste cutia alea au fost toate asemanatoare greude spus de unde provin
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 22-06-13, 14:48   #3405
popasan

Stage 5
 
popasan's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 1,730
Member of:
[DACIA]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Poate s-a m-ai postat... dar poate singurul video cu maestru Nicu si tigara-n mana
youtube .com/watch?v=_Sp7gsxsyEA
Cine mai stie detalii despre acel motor turbo, de pe sportiva lui de concurs, sa scrie aici...nu de alta, dar se mai fac ceva motorase pentru daciile ce-au mai ramas in viata
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSCF6731.JPG
Views:	66
Size:	5.22 MB
ID:	2803252   Click image for larger version

Name:	DSCF6716.JPG
Views:	50
Size:	4.69 MB
ID:	2803253  
__________________
Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos ca plasticele de ultima generatie !
Dacia 1410 Sport Old School
popasan is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -