19-06-13, 19:48
|
#3361
|
Stage 5
Join Date: Sep 2005
Posts: 460
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by cornel1955
|
Superb!
|
|
|
19-06-13, 20:22
|
#3362
|
Stage 5
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by cornel1955
apropo de piloti va rog sa urmariti clipurile cu Vali Porcisteanu al carui tata e bun prieten cu mine si totodata contzaran cu mine ...sta la 2 strazi de mine....uitativa la Daniel Onoriu , pe cei de masini de formula nui mentionez ca se stiu si sunt eroi, totusi Hora este favoritul meu si stiu ca ma vor injura multi...dar are sange... urmasii nostrii de la Easter....cam aici se limiteaza sfera de PILOTI....mai departe incep caii putere si piloti varza
|
Onoriu alearga numai de reclama si mai mult se da in curse ilegale pe bani , asa ca nu il numim pilot de valoare, iar Vali Porcisteanu este cam plin de el , ar trebui sa foloseasca si alte masini ( mai ales cu tractiune spate ) si apoi mai vorbim de pilotaj > Hora este un mare maestru si este adevarat ce zici , el este urmasul vostru al Esterelor de dinainte de revolutie. Acolo este maestria cand ai tractiune spate si o glisiera care poate veni sa iti ia capul direct daca scapi masina pe afara de pista . Un mare pilot este si Horatiu Cristea care cred ca este singurul care a mers pe cele mai multe si variate masini cu tractiune spate din Romania
|
|
|
19-06-13, 20:35
|
#3363
|
Stage 5
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by cornel1955
mam uitat la poze si am avut dreptate...nu este motorul lui Grigore cel tare...eu lam vazut si poate sunt singurul caruia mi la aratat...ne respectam reciproc alergand la clase diferite...este altceva acolo...si pentru ultima data repet GRIGORE PREFERA SA DISTRUGA TOT DECAT SA SE STIE CE ESTE PE MASINA !!!...era un ciudat si nebun ca si mine dar ciudatii si nebunii se inteleg intre ei
|
Erau cateva secrete care nu trebuiau aflate , ca de exemplu el avea pe motorul turbo un vilbrochen cu o cursa mai mare decat cea normala de motor dacia ( 1400 cmc ) . Asta o stiu de la un prieten de al lui ( nu dam nume ) la care i-a imprumutat un vilbrochen nou cu palier normal la o cursa ( pe care il avea Nicu il stoc si facut special pentru el la fabrica si uitand ce ia dat ) si dupa ce l-a montat prietenul meu pe motorul lui , ii ieseau pistoanele in sus din cilindrii 2 mm si chiuloasa normal ca lovea il ele . A trebuit sa ii scurtam pistoanele ca sa il folosim , dar nu prea era legal caci cilindreea se dusese dracului adica in sus spre 1600 cmc .Oricum dupa acea cursa ia cerut inapoi arborele cotit . Un alt secret numai de el cica stiut erau pistoanele forjate, bielele de aluminiu ( made Renault France ),supapele cu beriliu si scaune de supapa forjate .Erau secrete si nu erau unele din ele , deoarece oamenii cu care lucra el le mai scapau . Aprinderile le folosea pe cele capacitive ( magneti marelli ) . Erau tehnologii pe vrea acea bune si noi , dar nu chiar de F1.
Last edited by racerVTM; 19-06-13 at 20:38.
|
|
|
19-06-13, 22:22
|
#3364
|
Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Daca este intradevar masina lui Nicu ansamblul motor cutie lipsesc,nu cred ca mai are o valoare prea mare,avind in vedere caroseria autoportanta din tabla si vechimea masinii undeva pela 25 de ani.daca ar mai fi existat motorul,atunci da poate am fi aflat mai mult despre secretele care au dus la dicutziile de mai sus
|
|
|
20-06-13, 08:12
|
#3365
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by racerVTM
Erau cateva secrete care nu trebuiau aflate ..... ...bielele de aluminiu ( made Renault France ).
|
bielele erau din titan (Renault)....dintre pilotii adevarati de la noi am omis multi dar este din cauza memoriei care ma cam lasat...pe langa Horatiu lasi mai aminti totusi pe Paul Andronic baiatul bunului meu prieten Horia Andronic+RIP si lista cu piloti adevarati se poate completa...multi nu mai merg din diverse motive, dar inca exista...la capitolul tractiune spate acolo se vede maiestria si mie mia placut foarte mult si nu as dao pe o integrala
__________________
Sunt viu si nevatamat ! In poze sunt chiar eu...Cu capu' stau rau...Se vede la avatar !
Last edited by cornel1955; 20-06-13 at 08:20.
|
|
|
20-06-13, 08:45
|
#3366
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Si pt tine RACERVTM poate ne spui si cine esti ca noi banuim, dar asa este frumos si civilizat sa vorbim cu un OM nu cu un ID, iar discutiile vor continua pt ca fiecare sia adus aici contributia cu info si poze...deci este randul tau daca tot ne vizitezi (in ciuda faptului ca ai zis ca nu mai postezi aici...vad ca "te mananca" si e de bine...inseamna ca apreciezi ce gavarim noi aici) si in caz ca te "desconspiri" poti sa lasi la spate discutiile avute cu mine ...topicul asta este o enciclopedie a sportului cu motor in tara asta si trebuie continuat pana dam ortu' popii
Last edited by cornel1955; 20-06-13 at 08:59.
|
|
|
20-06-13, 09:09
|
#3367
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by racerVTM
.Erau secrete si nu erau unele din ele , deoarece oamenii cu care lucra el le mai scapau . Aprinderile le folosea pe cele capacitive ( magneti marelli ) . Erau tehnologii pe vrea acea bune si noi , dar nu chiar de F1.
|
Nicu nu facea nimic "in atelier" le primea gata facute din Franta de la Renault, iar cei care il ajutau nu stiau absolut nimic pt ca nu faceau nimic ...ei asamblau tot ce venea...pana si "serpii" ii veneau de acolo facuti ca la F1...si eu aveam aprindere electronica cu efect Hall si aia chiar a fost o treaba buna ca nu mai aveai detonatii...unghiul Dwel il reglai prin modificarea ferestrelor platoului (ture mai multe)...nu vreau sai ridic statuie lui Nicu dar asa cum a fost el mai ciudat a aplicat la noi (avand si posibilitati ) cea mai tare tehnologie la timpul ala...
Last edited by cornel1955; 20-06-13 at 09:16.
|
|
|
20-06-13, 19:49
|
#3368
|
Stage 2
Join Date: Apr 2011
Posts: 62
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by racerVTM
Erau cateva secrete care nu trebuiau aflate , ca de exemplu el avea pe motorul turbo un vilbrochen cu o cursa mai mare decat cea normala de motor dacia ( 1400 cmc ) . Asta o stiu de la un prieten de al lui ( nu dam nume ) la care i-a imprumutat un vilbrochen nou cu palier normal la o cursa ( pe care il avea Nicu il stoc si facut special pentru el la fabrica si uitand ce ia dat ) si dupa ce l-a montat prietenul meu pe motorul lui , ii ieseau pistoanele in sus din cilindrii 2 mm si chiuloasa normal ca lovea il ele . A trebuit sa ii scurtam pistoanele ca sa il folosim , dar nu prea era legal caci cilindreea se dusese dracului adica in sus spre 1600 cmc .Oricum dupa acea cursa ia cerut inapoi arborele cotit . Un alt secret numai de el cica stiut erau pistoanele forjate, bielele de aluminiu ( made Renault France ),supapele cu beriliu si scaune de supapa forjate .Erau secrete si nu erau unele din ele , deoarece oamenii cu care lucra el le mai scapau . Aprinderile le folosea pe cele capacitive ( magneti marelli ) . Erau tehnologii pe vrea acea bune si noi , dar nu chiar de F1.
|
este vorba de macaneata
|
|
|
20-06-13, 21:09
|
#3369
|
Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
cine sau ce este macaneata cred ca ar fi bine daca postam ceva sa si scriem despre ce este vorba
|
|
|
20-06-13, 21:31
|
#3370
|
Stage 5
Join Date: Mar 2011
Posts: 694
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Tibi,
Este vorba de Cristian MĂCĂNEAŢĂ pilot al echipei DACIA Piteşti.
Rusănescu
|
|
|
20-06-13, 22:15
|
#3371
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by Rusanescu
Tibi,
Este vorba de Cristian MĂCĂNEAŢĂ pilot al echipei DACIA Piteşti.
Rusănescu
|
Da de el este vorba de Cristi care eu il apreciam ca pilot in niste conditii destul de modeste cu toate ca era la UZINA, nu era sponsorizat..bravo lui cum a mers si hai so dam pe fatza Mihai Alexandrescu la Poli Buc iar un pilot adevarat...astia care nu aveam conditii ne numeam "caini"...mergeam numai din mana fara material sportiv de calitate...totusi sa materializat in ceva...
Last edited by cornel1955; 20-06-13 at 22:24.
|
|
|
20-06-13, 22:30
|
#3372
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
racerVTM asteptam un raspuns de la tine WHAT'S YOUR NAME...altfel te "sabotez"
|
|
|
20-06-13, 23:19
|
#3373
|
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Daca tot a venit mai inainte vorba de cei care merg pe masini de formula - jos palaria pt Luci Hora, sunt 100% de acord -, ar trebui mentionat si Andrei Dumitrescu (nepot al lui Nea Marin) care alearga pe o masina facuta mult "in casa" - un Tatuus de formula Renault 2l pe care s-a adaptat in atelierul familiei un motor V6 de 3l, multe componente fiind confectionate chiar de Andrei cu mana lui - cred ca e cel mai aproape de ceea ce faceati voi pe timpuri!
Iar anul asta au fost chiar 4 concurenti la grupele D si E, pe langa cele 2 monoposturi de formula fiind prezente un Radical si inca o "moto masina" Legend Car (dupa mine solutia tehnica adoptata la cea din urma e nitel ciudata, motorul in fata cu arborele longitudinal si transmisie cardanica la puntea spate).
Si daca tot am ajuns la tehnica, oare masina lui Andrea Vellei nu e totusi prea scurta? Vad ca el merge la slalom, ma gandesc insa ca ampatamentul ala nu e prea avantajos pt coasta. Sau..?
Last edited by john17; 20-06-13 at 23:24.
|
|
|
21-06-13, 06:47
|
#3374
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by john17
Daca tot a venit mai inainte vorba de cei care merg pe masini de formula - jos palaria pt Luci Hora, sunt 100% de acord -, ar trebui mentionat si Andrei Dumitrescu (nepot al lui Nea Marin) care alearga pe o masina facuta mult "in casa" - un Tatuus de formula Renault 2l pe care s-a adaptat in atelierul familiei un motor V6 de 3l, multe componente fiind confectionate chiar de Andrei cu mana lui - cred ca e cel mai aproape de ceea ce faceati voi pe timpuri!
Iar anul asta au fost chiar 4 concurenti la grupele D si E, pe langa cele 2 monoposturi de formula fiind prezente un Radical si inca o "moto masina" Legend Car (dupa mine solutia tehnica adoptata la cea din urma e nitel ciudata, motorul in fata cu arborele longitudinal si transmisie cardanica la puntea spate).
Si daca tot am ajuns la tehnica, oare masina lui Andrea Vellei nu e totusi prea scurta? Vad ca el merge la slalom, ma gandesc insa ca ampatamentul ala nu e prea avantajos pt coasta. Sau..?
|
Bravo ! Uite ca pe Andrei lam uitat si am spus ca ma cam lasat memoria dar nici nu mai sunt la curent cu cine alearga si pe ce...."fiatul" lui Andrea Vellei este de fapt o masina facuta pe sasiu tubular cu forma de Fiat 500 sau 600....nu merge numai la slalom mai sunt video multe cu VTM cu el si masina sta impecabil pe asfalt fiind si foarte bine echilibrata (el are vreo 80 kg in fata si motorul vreo 45 in spate ) ....mai "se joaca " el cu ea cu semi drifturi si este foarte greu sa faci alunecari dalea cu gumele care le are, dar masina este reusita si f usoara....din ce stiu vrea sai bage un 1600 pe ea undeva la 300 cp
|
|
|
21-06-13, 07:20
|
#3375
|
Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Eu personal nu il cunosc pe Lucien Hora,dar din cite mia povestit Werner este un pilot excelent,un foarte bun mecanic si un om de treaba.Totusi eu sint putin dezamagit fiindca valoarea lui reala nu o sa o stim probabil niciodata,neavind termeni de comparatie este singura masina sau gresesc?
|
|
|
|
|