01-12-14, 11:20
|
#5416
|
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by TG53
nu sasiu din otel,dar atunci din ce?
|
credeam ca tiai dat seama ca ceva usor va iesi numai din tubulatura de aluminiu sau structura monococa din carbon si compozite (varianta gandita de mine)....cu asta se ocupa baiatul meu , este meseria lui de 15 ani...teava de otel se folosese acum numai la off-road...noi visam pe vremea noastra la asa ceva dar era imposibil...ACUM SE POATE si exista toate prostiile high-tech chiar si in romania numai sa ai bani
__________________
Sunt viu si nevatamat ! In poze sunt chiar eu...Cu capu' stau rau...Se vede la avatar !
|
|
|
01-12-14, 12:38
|
#5417
|
Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
daca vorbim de masini de curse,dupa cate stiu eu pana la momentul actual exista numain trei variante de baza pentru sasiu
Sasiu tubular gitterrohrahmen Tubular Spaceframe asa cum am avut noi si multi altii se mai foloseste si in ziua de azi de exemplu seria Nascar USA
monocoque asa cum au fosf cele 5 de la Resita inclusiv a ta se numeste Kastenrahmen Sheet Metal Monocoque constructie din tabla subtire si sau placi aluminiu nituit sau lipit dezavantaj greu de realizat,multa munca
a treia cea actuala Composite Monocoque Chassis este cea mai buna dar si cea mai scumpa si greu de realizat incepe cu un modell positiv (buck) trebuie desenat ca forma finala nu mai poti modifica nimic,trebuie Autoklav dar sant sigur ca baiatul tau stie asta daca ai bani,multi bani sigur se poate face dar eu cred ca cea mai simpla solutie este cadrul de otel tubular,bine gandit,este teoretic la fel de stabil ca o monocoque ,adevarat mai greu dar daca vezi pozele postate de Nelutz cu TG86 cadrul a avut 56 Kg
fiecare din cele trei are avantaje si dezavantaje, dar trebuie luat in considerare ce se poate face cu un pret acceptabil,si eu asi fi vrut pentru TG86 o monocoque dar nu a mai fost posibil
Cornele,in orice caz daca tu ai posibilitatea sa faci altceva eu sant bucuros si urmaresc cu atentie poate ai sa gasesti ceva sponsori
|
|
|
01-12-14, 15:23
|
#5418
|
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Parca Osella a avut sasiu tubular, apoi monococa si au revenit la tubular, sau gresesc?899
|
|
|
01-12-14, 18:45
|
#5419
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of: [DACIA]
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
ITA Arges cu regretatul Petre Dima
|
|
|
01-12-14, 19:03
|
#5420
|
Stage 5
Join Date: Mar 2011
Posts: 694
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
La Mulți Ani, ROMÂNIA!
|
|
|
01-12-14, 19:32
|
#5421
|
Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Resita,1986 poza cu valoare istorica se vede Ovidiu Zaberca
|
|
|
01-12-14, 19:58
|
#5422
|
Stage 5
Join Date: Mar 2011
Posts: 694
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Chiar istorică!
Lângă Grigoraș e Teodor GHEORGHE.
|
|
|
02-12-14, 00:04
|
#5423
|
Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
acuma lam recunocut si eu,poza este de exemplu tipica pentru Nicu,ca de cele mai multe ori singur intrun colt
John,eu nu cunosc Osella decat cu sasiu tubular,cea care am avuto noi la Stenger a fost un model PA7 construit prin 85 86 cu sasiu tubular,probabil ca au avut candva si o monococa,nu stiu,dar pentru unicate sau masini putine nu se renteaza financiar daca nu esti chiar la limita cu greutatea nici nu renteaza dezavantajele sint mai mari decat avantajele
|
|
|
02-12-14, 12:15
|
#5424
|
Stage 2
Join Date: Dec 2009
Posts: 49
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Sper sa nu fiu Offtopic ,am si eu o intrebare poate veteranii pot saimi dea un raspuns.
E vorba de o Lancia Fulvia Rally despre care cel de la care am cumparato mi-a spus ca a fost alergata la Raliuri
stie cineva mai multe amanunte,poate si poze din acea perioada?
Postez si o poza de la achizitie poate recunoaste cineva combinatia de culori.
Multumesc
|
|
|
02-12-14, 13:35
|
#5426
|
Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
hufo,interesanta masina,poate nu ar strica ceva detalii,an de fabricatie,motorizare,alte detalii,poate postezi poza si la topic raliuri sant probabil mai multi care se pricep la raliuri,pote aflam ceva
Dan,am sa studiez regulamentele sa vedem daca iasa ceva
|
|
|
02-12-14, 13:42
|
#5427
|
Stage 2
Join Date: Dec 2009
Posts: 49
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Lancia Fulvia Rally an fabricatie 1965 , 1216 ccm .
ma gandeam ca cei care au participat activ la raliurile aniilor 70 si 80 cunosc masina .
Poze recente si un articol dintro Revista
(dar aici e vorba de HF-ul lui E.I-C.)
Last edited by hufo; 02-12-14 at 13:46.
|
|
|
02-12-14, 13:51
|
#5428
|
Stage 5
Join Date: Mar 2011
Posts: 694
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Hufo, vezi aici:
http://www.themotoringenthusiast.com/cars/fulvia-rallye
Eugen IONESCU CRISTEA a participat cu una de 1600 cmc în Capionatul Național.
Last edited by Rusanescu; 02-12-14 at 13:54.
|
|
|
02-12-14, 23:39
|
#5429
|
Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
deocamdata am studiat regulamentul ptr.Logan interesant ca se poate modifica cutia de viteze treptele lucru foarte bun,foarte bine ca exista numai un fel de anvelope
intrebare ECU trebuie sa fie originala dar poate fi modificata,ce se poate face aici
ce inseamna brand brandul amortizoarelor sau brandul placutzelor de frana nu cunosc cuvantul
in rest cred ca este in regula,sau?
|
|
|
03-12-14, 06:51
|
#5430
|
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Brand = marca, producatorul.
N-am citit regulamentele pt ca am intrat doar de pe telefon. Cutia se poate modifica liber sau sunt rapoarte diferite de serie insa fixe? Pt ca la liber inseamna diferente intre competitori din start si nu mi se pare ok.
Ecu serie care se poate rescrie, mare gesheft nu e dar se mai poate cstiga un calutz-doi modificand avansul si ceva vigoare din amestec, sau modifica limitatorul de turatie.
Sunt curios de reg tehnic la "Lupi"!
Last edited by john17; 03-12-14 at 06:54.
|
|
|
|
|