Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW |
10-03-10, 08:50
|
#1756
|
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,205
Member of: [Opel] [2 Roti]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
nu m-am uitat la toate pozele dar oricum era un 6 cyl ala...la tine nu trbuie sa scoti niciun capac...cum am mai zis scoti o fisa desfaci bujia o inlocuiesti si pui fisa la loc e simplu, nu iti ia mai mult de 10 minute
__________________
Iubiţi-vă BMW-urile vechi, că altele la fel nu se mai fabrică !!!
NU exista viata dupa kitul de M de la BMW !!!
|
|
|
10-03-10, 08:55
|
#1757
|
Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 8,001
Member of: [Moderators] [BMW] [DACIA] [VW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Am tras de fisele alea pana mi sa acrit ... si tot nu au iesit
|
|
|
10-03-10, 09:05
|
#1758
|
Purtator cuvant MR Craiova
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 397
Member of: [Midnight Racers] [BMW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by kidu2006
Pai stiu si e logic ce am spus si ce ai spus si tu despre butonu ala omule
A mea cred ca are blocant .. o s`o mai verific maine inca odata
|
du-te la un mecanic de bmw-uri pretene,nu la toti carpacii
treaba cu pusu' testerului pe bmw e cam degeaba si iti dau un exemplu apropiat de situatia ta
tester pus pe un 2.5,cod de eroare de sonda lambda,schimbat sonda,degeaba
masina ajunge la un mecanic de bmw-uri care schimba bujiile si gata.....s-a terminat cu eroarea si cu problemele masinii
daca spui ca-ti apare in mers,atunci e o problema care poate apare (logic) cand se incalzeste motorul/instalatia electrica
scoate bornele de la baterie,desfa capacul de la calculator.desfa calculatorul si lasa-l desfacut minim 30 de minute.e un fel de "hard reset" al calculatorului.teoretic isi pierde erorile cand faci asta
verifica si releele sa functioneze corect,alea se mai incalzesc si dau gherle.cutiutele patrate din panoul de sigurante.
daca vrei sa schimbi lambda ...NU lua universala,e un rahat,ia ce-ti da programele de piese ca s-a pus pe masina ta.Sonda ar trebui sa fie pe undeva intre 350-500 de lei,in functie de magazin.Asta daca o iei noua.Second e vreo 50 de euro.
verifica contactele,mufele,conectorii si orice se poate incalzi odata cu incalzirea motorului si poate face un contact imperfect si sa dea o eroare
vezi ca exista spray-uri pentru curatarea contactelor (recomand Berner sau Kent),desfa toate mufele si curata-le si dupa o zi-doua dupa ce-ai facut toate operatiunile mai discutam
|
|
|
10-03-10, 09:18
|
#1759
|
Stage 3
Join Date: Nov 2009
Posts: 128
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by sharpe
du-te la un mecanic de bmw-uri pretene,nu la toti carpacii
treaba cu pusu' testerului pe bmw e cam degeaba si iti dau un exemplu apropiat de situatia ta
tester pus pe un 2.5,cod de eroare de sonda lambda,schimbat sonda,degeaba
masina ajunge la un mecanic de bmw-uri care schimba bujiile si gata.....s-a terminat cu eroarea si cu problemele masinii
daca spui ca-ti apare in mers,atunci e o problema care poate apare (logic) cand se incalzeste motorul/instalatia electrica
scoate bornele de la baterie,desfa capacul de la calculator.desfa calculatorul si lasa-l desfacut minim 30 de minute.e un fel de "hard reset" al calculatorului.teoretic isi pierde erorile cand faci asta
verifica si releele sa functioneze corect,alea se mai incalzesc si dau gherle.cutiutele patrate din panoul de sigurante.
daca vrei sa schimbi lambda ...NU lua universala,e un rahat,ia ce-ti da programele de piese ca s-a pus pe masina ta.Sonda ar trebui sa fie pe undeva intre 350-500 de lei,in functie de magazin.Asta daca o iei noua.Second e vreo 50 de euro.
verifica contactele,mufele,conectorii si orice se poate incalzi odata cu incalzirea motorului si poate face un contact imperfect si sa dea o eroare
vezi ca exista spray-uri pentru curatarea contactelor (recomand Berner sau Kent),desfa toate mufele si curata-le si dupa o zi-doua dupa ce-ai facut toate operatiunile mai discutam
|
chiar scapi de erorii dak facii treaba aia cu desfacutul calculatorului ? oricefel de eroare ?
|
|
|
10-03-10, 09:19
|
#1760
|
Stage 3
Join Date: Nov 2009
Posts: 128
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by sharpe
du-te la un mecanic de bmw-uri pretene,nu la toti carpacii
treaba cu pusu' testerului pe bmw e cam degeaba si iti dau un exemplu apropiat de situatia ta
tester pus pe un 2.5,cod de eroare de sonda lambda,schimbat sonda,degeaba
masina ajunge la un mecanic de bmw-uri care schimba bujiile si gata.....s-a terminat cu eroarea si cu problemele masinii
daca spui ca-ti apare in mers,atunci e o problema care poate apare (logic) cand se incalzeste motorul/instalatia electrica
scoate bornele de la baterie,desfa capacul de la calculator.desfa calculatorul si lasa-l desfacut minim 30 de minute.e un fel de "hard reset" al calculatorului.teoretic isi pierde erorile cand faci asta
verifica si releele sa functioneze corect,alea se mai incalzesc si dau gherle.cutiutele patrate din panoul de sigurante.
daca vrei sa schimbi lambda ...NU lua universala,e un rahat,ia ce-ti da programele de piese ca s-a pus pe masina ta.Sonda ar trebui sa fie pe undeva intre 350-500 de lei,in functie de magazin.Asta daca o iei noua.Second e vreo 50 de euro.
verifica contactele,mufele,conectorii si orice se poate incalzi odata cu incalzirea motorului si poate face un contact imperfect si sa dea o eroare
vezi ca exista spray-uri pentru curatarea contactelor (recomand Berner sau Kent),desfa toate mufele si curata-le si dupa o zi-doua dupa ce-ai facut toate operatiunile mai discutam
|
Pot aparea altele dupa accea?
|
|
|
10-03-10, 10:54
|
#1761
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,528
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by sharpe
du-te la un mecanic de bmw-uri pretene,nu la toti carpacii
treaba cu pusu' testerului pe bmw e cam degeaba si iti dau un exemplu apropiat de situatia ta
tester pus pe un 2.5,cod de eroare de sonda lambda,schimbat sonda,degeaba
masina ajunge la un mecanic de bmw-uri care schimba bujiile si gata.....s-a terminat cu eroarea si cu problemele masinii
daca spui ca-ti apare in mers,atunci e o problema care poate apare (logic) cand se incalzeste motorul/instalatia electrica
scoate bornele de la baterie,desfa capacul de la calculator.desfa calculatorul si lasa-l desfacut minim 30 de minute.e un fel de "hard reset" al calculatorului.teoretic isi pierde erorile cand faci asta
verifica si releele sa functioneze corect,alea se mai incalzesc si dau gherle.cutiutele patrate din panoul de sigurante.
daca vrei sa schimbi lambda ...NU lua universala,e un rahat,ia ce-ti da programele de piese ca s-a pus pe masina ta.Sonda ar trebui sa fie pe undeva intre 350-500 de lei,in functie de magazin.Asta daca o iei noua.Second e vreo 50 de euro.
verifica contactele,mufele,conectorii si orice se poate incalzi odata cu incalzirea motorului si poate face un contact imperfect si sa dea o eroare
vezi ca exista spray-uri pentru curatarea contactelor (recomand Berner sau Kent),desfa toate mufele si curata-le si dupa o zi-doua dupa ce-ai facut toate operatiunile mai discutam
|
Gogule ... carpacii aia erau un fel de rep bmw ))..acum nush ce sa zic cu desfacutul calculatorului ... s-ar putea sa am eroare de la un stop de ceata,din cate am inteles trebuie sa se aprinda amandoua iar mie mi se aprinde decat unul singur!
Mai incolo ma duc la doctor cu dansa sa vedem ce are
Thx
__________________
www.royal-amanet.ro
Amanet: Auto, Moto, Ambarcatiuni, Aur, Argint, Platina, Diamante, Electronice, GSM si alte obiecte de valoare
|
|
|
10-03-10, 13:02
|
#1762
|
Stage 3
Join Date: Jul 2009
Posts: 121
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
poate pune cineva foto cu locatia sondei lambda?ar fi de folos. 69 WRX sunt de acord in totalitate cu tine.altele nu se mai fac la fel.mai sofisticate da,dar mai durabile nu cred.oricum pisica e destul de buna,ba chiar f buna as spune,la varsta ei si l;a dotarile de care dispune.neamtul e tot neamt.
|
|
|
10-03-10, 15:38
|
#1763
|
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,205
Member of: [Opel] [2 Roti]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
sonda o gasesti pe catalizator...arata ca un fel de bujie
|
|
|
10-03-10, 17:20
|
#1764
|
Stage 5
Join Date: May 2003
Posts: 602
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by drgdragos
Pot aparea altele dupa accea?
|
daca eroarea este permanenta...va aparea iar
|
|
|
10-03-10, 17:22
|
#1765
|
Stage 5
Join Date: May 2003
Posts: 602
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by 69WRX
sonda o gasesti pe catalizator...arata ca un fel de bujie
|
este inainte de catalizator...pe galerie...daca e motor in 4 e una...daca e in 6 doua
|
|
|
10-03-10, 17:32
|
#1766
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,528
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by gyovannniy
poate pune cineva foto cu locatia sondei lambda?ar fi de folos. 69 WRX sunt de acord in totalitate cu tine.altele nu se mai fac la fel.mai sofisticate da,dar mai durabile nu cred.oricum pisica e destul de buna,ba chiar f buna as spune,la varsta ei si l;a dotarile de care dispune.neamtul e tot neamt.
|
Te contrazic in legatura cu durabilitatea bmw-urilor,in special astea vechi..comparate cu japonezele sunt mai in spate,iti zic din experienta ca pe langa alte masini am avut un BMW E30 2.3,un BMW e36 sedan 2.0,inca un BMW e36 sedan 2.0 si pisica de o am in prezent tot 2.0 dar coupe,pe langa ele am avut si o Celica 1.6 16v,o Mazda MX3 1.8 V6 24v
Intradevar stai mai comod in Bmw are alta prezenta,dar ca durabilitate/viteza/stabilitate eu mizez pe japoneze!
In fine,sa revenim la ale noastre
|
|
|
10-03-10, 19:31
|
#1767
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 1,287
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by 69WRX
sonda o gasesti pe catalizator...arata ca un fel de bujie
|
eu stiam ca sunt 2 sonde: una inainte de catalizator si una dupa.
|
|
|
10-03-10, 21:27
|
#1768
|
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,205
Member of: [Opel] [2 Roti]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by rdy4ever
eu stiam ca sunt 2 sonde: una inainte de catalizator si una dupa.
|
la tine, ptr ca ai 6 cyl...eu am decat una
|
|
|
11-03-10, 17:25
|
#1769
|
Stage 5
Join Date: May 2003
Posts: 602
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by rdy4ever
eu stiam ca sunt 2 sonde: una inainte de catalizator si una dupa.
|
la e36 nu este nici o sonda dupa catalizator...daca e in 6 are doua ...inainte de catalizator...pe galeriile de evacuare...care si ele...sunt doua
|
|
|
11-03-10, 18:01
|
#1770
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 1,287
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
si asa
|
|
|
|
|