Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW |
14-11-10, 11:47
|
#2656
|
Stage 3
Join Date: Sep 2010
Posts: 146
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by rdy4ever
pe partea soferului, scoti surubul care tine "manivela" de la care deschizi capota. scoti "manivela", si apoi tragi pur si simplu de masca difuzorului. nu mai tin minte sa mai fi fost vreun surub, dar daca este, se demonteaza. masca difuzorului e prinsa cumva si sub mocheta, oricum iese cand tragi de ea. pe partea pasagerului banuiesc ca e un surub, si iese tot pe acelasi principiu. eu am scos de vreo 2x masca de la sofer si a fost atat de simplu ca nu am retinut exact cum am facut (vine de la sine).
|
De acord..la mine a trebuit sa mai desfac si plasticul de la prag sus pentru ca nu iesea masca de la boxa dreapta, la sofer iese mai usor......ai grija sa nu le rupi
boxele originale sunt de 13 cm, poti pune si de 16 dar cu ceva modificari la prindere, eu am preferat sa pun de 13 si sa raman la prinderea originala....bafta
|
|
|
14-11-10, 21:24
|
#2657
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 2,650
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
ce piese nu merg de pe touring pe sedan ? si cate piese nu mi-ar fi folositoare daca as cumpara una de anglia ?
|
|
|
14-11-10, 21:26
|
#2658
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 1,254
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by FireBlad3
De acord..la mine a trebuit sa mai desfac si plasticul de la prag sus pentru ca nu iesea masca de la boxa dreapta, la sofer iese mai usor......ai grija sa nu le rupi
boxele originale sunt de 13 cm, poti pune si de 16 dar cu ceva modificari la prindere, eu am preferat sa pun de 13 si sa raman la prinderea originala....bafta
|
Multumesc de sfaturi!
Am desfacut grila din dreapta si am vazut difuzorul.Din cate am vazut , are o placa de lemn in jurul lui.Daca dau jos difuzorul cu tot cu acea placa probabil vor incapea difuzoare pe 16.Revin cu noutati!
__________________
2001 Seat Leon 1.8 20vT AUQ
1993 VW Corrado 53i ex 2.0 16v 9A - 1.8 20vT AEB
ex 1996 BMW 316i E36
|
|
|
14-11-10, 21:34
|
#2659
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 3,841
Member of: [BMW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by trusca
ce piese nu merg de pe touring pe sedan ? si cate piese nu mi-ar fi folositoare daca as cumpara una de anglia ?
|
tot ce e de unde se termina usa spate spre spate de la touring nu iti merge, exceptand bara.
|
|
|
15-11-10, 07:54
|
#2660
|
Stage 3
Join Date: Sep 2010
Posts: 146
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by GL91ANB
Multumesc de sfaturi!
Am desfacut grila din dreapta si am vazut difuzorul.Din cate am vazut , are o placa de lemn in jurul lui.Daca dau jos difuzorul cu tot cu acea placa probabil vor incapea difuzoare pe 16.Revin cu noutati!
|
da, are un fel de cutie de lemn difuzorul....
ok, sa ne spui si noua daca ai reusit sa bagi difuzoare de 16 si eventual pune o poza sa vedem cum a iesit
|
|
|
19-11-10, 10:44
|
#2661
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 2,650
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
salut ...am o problema cu inchiderea ..cand inchid de la sofer se inchid usiile fata spate stanga..iar cand inchid din partea dreapta se inchid usiile de pe stanga si usa fata dreapta ...oare de ce ? uni mi-au zis k ar fi motorasele de la inchidere de pe partea dreapta amandoua ... si problema mare care ma deranjeaza e scartaitu in masina de la chedere plastice s.a.m.d....cum sa scap de el ?nu se aude decat la gropi...mersi ..
|
|
|
19-11-10, 10:48
|
#2662
|
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 1,048
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by trusca
salut ...am o problema cu inchiderea ..cand inchid de la sofer se inchid usiile fata spate stanga..iar cand inchid din partea dreapta se inchid usiile de pe stanga si usa fata dreapta ...oare de ce ? uni mi-au zis k ar fi motorasele de la inchidere de pe partea dreapta amandoua ... si problema mare care ma deranjeaza e scartaitu in masina de la chedere plastice s.a.m.d....cum sa scap de el ?nu se aude decat la gropi...mersi ..
|
Iti iei o masina noua si scapi de toate problemele.
|
|
|
19-11-10, 12:32
|
#2663
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 2,650
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by VN23TDR
Iti iei o masina noua si scapi de toate problemele.
|
nu intrebam k de ce am atatea probleme ...k na e normal ...si din moment c ai 2 pisici problemele se dubleaza nu crezi ?asa k na..trebuie sa comentam k asa e romanu ...
|
|
|
19-11-10, 14:36
|
#2664
|
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 1,048
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by trusca
nu intrebam k de ce am atatea probleme ...k na e normal ...si din moment c ai 2 pisici problemele se dubleaza nu crezi ?asa k na..trebuie sa comentam k asa e romanu ...
|
Ideea e ca trebuie sa tii cont ca masina aia are o varsta. E normal sa mai scartzaie plasticele prin ea. Cauta si tu o metoda sa le fixezi cumva sau sa le lipesti. Eu ti-am zis in spirit de gluma. Nu era nevoie sa iei foc.
__________________
|
|
|
19-11-10, 16:48
|
#2665
|
Purtator cuvant MR Craiova
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 397
Member of: [Midnight Racers] [BMW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by VN23TDR
Ideea e ca trebuie sa tii cont ca masina aia are o varsta. E normal sa mai scartzaie plasticele prin ea. Cauta si tu o metoda sa le fixezi cumva sau sa le lipesti. Eu ti-am zis in spirit de gluma. Nu era nevoie sa iei foc.
|
tu ai un mod foarte interesant de a face glume,vad ca doar tu le consideri amuzante
asta ca sa nu intram in alte subiecte......
|
|
|
19-11-10, 20:30
|
#2666
|
Stage 5
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,739
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
stie careva cum se pot desface telescoapele de la portbagaj ca sa le umplu cu ulei? au inceput sa mearga prost si vroiam sa le desfac dar nu reusesc nici cum. Pana la urma ajung sa iau altele oricum.... dar totusi nu ati desfacut nici unul?
|
|
|
20-11-10, 13:36
|
#2667
|
BMW Driver
Stage 4
Join Date: Mar 2007
Posts: 199
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
nu cred k se desfac alea .. cred k sunt capsate
|
|
|
21-11-10, 13:17
|
#2668
|
Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 327
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
salut.am si eu o intrebare:toate E36 au avut ABS? eu am un 316 din 94 si pe bord nu imi arata decat senzorii de la placute,dar la motor e pompa aia mare din care ies cateva conducte subtiri,am inteles ca e pompa de ABS si la panoul cu sigurante sunt 2 sau 3 relee pe care scrie ABS.bafta!
|
|
|
21-11-10, 23:51
|
#2669
|
Stage 3
Join Date: Dec 2008
Posts: 92
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
salut...spuneti-mi si mie daca cumva stiti...am gasit mizerie(ceva ca o spuma alba) si apa pe acest furtun(priviti in poza de mai jos este marcat cu sageti)spuneti-mi si mie va rog ce este de facut....raman dator
|
|
|
22-11-10, 13:47
|
#2670
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by Crystiano8
salut...spuneti-mi si mie daca cumva stiti...am gasit mizerie(ceva ca o spuma alba) si apa pe acest furtun(priviti in poza de mai jos este marcat cu sageti)spuneti-mi si mie va rog ce este de facut....raman dator
|
stai chill, nu e singura masina care face asta. teoretic, trebuie sa schimbi separatorul de gaze (PCV sau CCV - asa o sa o gasesti pe forumuri, in caz ca te uiti dupa un DIY). practic, daca nu gasesti unu la pret sa-ti convina (parerea mea sa il iei nou, la mana a doua va face la fel ca si al tau), poti sa-l anulezi.
rolul lui este de a separa vaporii de ulei si gazele in doua: ulei - care sa ti-l intoarca inapoi in bloc, si gaze care (pt emisii mai "friendly" ti le baga in admisie pt a fi arse in pistoane). cand separatorul nu isi mai face treaba, in admisie ajung nu numai gazele, ci si ulei. daca arunci o privire in admisie, snt sigur ca o sa fie plina de ulei, la fel ca si ICV-ul (relantiul iti sta cum trebuie? fix, fara sa oscileze?), clapeta de acc etc.
deci: ideal, schimba-l cu unul nou. daca nu ai bani sa-l schimbi, arunca o privire si vezi care e set-up-ul la 4 cilindri (nu m-am lovit decat de 6 pana acum) si cauta un mod sa-l anulezi. in principiu, trebuie sa scapi de furtunul ala mai gros care iese din capacul de culbutori - pe ala iti baga uleiul in admisie. poti sa-l prelungesti si sa-l scoti undeva sub masina. iar partea cealalta (cea care pleaca spre admisie) s-o blochezi.
sau mai ai o varianta, sa incerci sa-l cureti pe al tau. nu stiu insa cat e de eficienta. multi zic ca merge bine. eu am optat pt anulare.
bafta
daca masina ta e de dupa 1/94, atunci PCV-ul o sa fie nr 11 din graficul atasat.
daca e dinainte de 1/94, mergi direct pe anulare, inseamna ca nu ai valva (furtunul de la capacul de culbutori merge direct in clapeta de acc, fara nici o valva pe traseu).
__________________
From WTF to DIY to OMG
Last edited by mistreku; 22-11-10 at 13:53.
|
|
|
|
|