Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 22-11-10, 17:31   #2671
sprinter
BMW Driver

Stage 5
 
sprinter's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 3,841
Member of:
[BMW]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Separatorul ala are si un rol vacumatic, am avut probleme si eu cu el cand aveam 1.6, inauntru este o valva mecanica cu membrana de cauciuc, acel cauciuc in timp se uzeaza si se rupe. Pe nou din ce tin minte se gaseste doar pe original, ca am vrut eu sa il cumpar .... dar este aberant de mult pt ce face, sau cel putin asa era acum un an (aprox 7 milioane, am sunat eu pt price-check). Iti recomand sa cauti unu sh ca nu merita sa il cumperi nou. Cat despre anularea lui... nu stiu ce sa iti zic, in orice caz, nu lasa furtunul liber, astupa cu ceva gaurile, dar nu stiu daca o sa lucreze corect motorul... stiu ca incercasem sa il pacalesc intr un fel si facea figuri, l-am cumparat din dezmembrari si a mers ok.
__________________

BMW Motorsport

Tractiunea spate e la fel de periculoasa pe cat de prost, ingamfat si dornic de afirmare este soferul...
sprinter is offline   Reply With Quote
Old 22-11-10, 17:44   #2672
mistreku

Stage 5
 
mistreku's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

mah, eu doar ce am facut treaba atsa, acum vreo 2 sapt. la fel, scoatea spuma d-aia alba pe furtunul ala si o gramada de gaze, mai ales cand era motorul incins si mai si trageam eu de el. stiu ca are si rol vacuumatic, insa la mine merge f bine si fara. mai bine, chiar, as putea zice. nu ceva drastic, dar clar mai bine, probabil din cauza ca nu mai arde atatea gaze si ulei prin admisie.

legat de blocat furtunele, asta am zis si eu. in cazul lui, e vorba de stutul ala de la clapeta de acc, pe care vine furtunul de la capac. ziceam asa, furtunul ala de la capac sa-l lase liber undeva sub masina, sa arunce spuma aia si gazele jos, iar stutul din clapeta (parca acolo vine la 4 cyl pre-94) sa-l obtureze. la mine venea din capac in cotul de la admisie. am blocat gaura din cot, acolo unde intra el, ca sa nu traga aer pe acolo si furtunul sub masina, undeva pe langa caseta de directie. pot sa zic ca merge mai ok acum, mai ales cand e motorul incins (la jumate), raspunde mai bine la acc.

merge incercat, daca functioneaza ok bine, daca nu - alt separator. oricum, la pre-94 ar trebui sa nu fie probleme, oricum astea nu vin cu separator si nici nu au vacuum asa puternic in bloc.
__________________
From WTF to DIY to OMG
mistreku is offline   Reply With Quote
Old 22-11-10, 18:01   #2673
sprinter
BMW Driver

Stage 5
 
sprinter's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 3,841
Member of:
[BMW]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by mistreku View Post
mah, eu doar ce am facut treaba atsa, acum vreo 2 sapt. la fel, scoatea spuma d-aia alba pe furtunul ala si o gramada de gaze, mai ales cand era motorul incins si mai si trageam eu de el. stiu ca are si rol vacuumatic, insa la mine merge f bine si fara. mai bine, chiar, as putea zice. nu ceva drastic, dar clar mai bine, probabil din cauza ca nu mai arde atatea gaze si ulei prin admisie.

legat de blocat furtunele, asta am zis si eu. in cazul lui, e vorba de stutul ala de la clapeta de acc, pe care vine furtunul de la capac. ziceam asa, furtunul ala de la capac sa-l lase liber undeva sub masina, sa arunce spuma aia si gazele jos, iar stutul din clapeta (parca acolo vine la 4 cyl pre-94) sa-l obtureze. la mine venea din capac in cotul de la admisie. am blocat gaura din cot, acolo unde intra el, ca sa nu traga aer pe acolo si furtunul sub masina, undeva pe langa caseta de directie. pot sa zic ca merge mai ok acum, mai ales cand e motorul incins (la jumate), raspunde mai bine la acc.

merge incercat, daca functioneaza ok bine, daca nu - alt separator. oricum, la pre-94 ar trebui sa nu fie probleme, oricum astea nu vin cu separator si nici nu au vacuum asa puternic in bloc.
Banuiesc ca ai facut la 6 cilindrii chestia asta, si as incerca sa fac si eu la mine sa vad cum se simte masina dupa

Stutul ala nu vine in clapeta la 4 cilindrii vine fix pe langa admisie si comunica cu ea, la mine la 1.6 nu m-am inteles cu el, facea ca toate alea, acum poate la 1.8is o fi altfel chiar sunt curios ce rezolva si cum
sprinter is offline   Reply With Quote
Old 22-11-10, 18:12   #2674
mistreku

Stage 5
 
mistreku's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
Thumbs up Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by sprinter View Post
Banuiesc ca ai facut la 6 cilindrii chestia asta, si as incerca sa fac si eu la mine sa vad cum se simte masina dupa

Stutul ala nu vine in clapeta la 4 cilindrii vine fix pe langa admisie si comunica cu ea, la mine la 1.6 nu m-am inteles cu el, facea ca toate alea, acum poate la 1.8is o fi altfel chiar sunt curios ce rezolva si cum
la mine nu a fost ceva extrem, dar s-a simtit. raspunde mai repede si trage o idee mai bine cand e incinsa. avantaje insa mai snt: in primul rand, ma saturasem sa tot dau icv si clapeta jos sa le curat de ulei, cand nu mai statea relantiul;

plus, la mine dupa ce statea masina ceva mai mult (3-4 zile), la prima cheie dadea cate un rateu d-ala grav pe admisie, plus efectele speciale de rigoare (o gramada de fum sub capota, de ziceai ca acu ia foc). rateul cred ca are legatura in principal cu pompa de benzina sau regulatorul de presiune din rampa, probabil nu mai tin presiunea cat trebuie, rezulta amestec sarac la prima cheie, rezulta rateu. fumul de la uleiul din admisie.

oricum, ideea e ca de cand am anulat furtunul ala nu mi-a mai dat rateu dimineata. poate sa fie coincidenta, ca nu dadea intotdeauna, dar poate si sa nu fie. una peste alta, snt multumit de set-up asta.
mistreku is offline   Reply With Quote
Old 22-11-10, 18:20   #2675
sprinter
BMW Driver

Stage 5
 
sprinter's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 3,841
Member of:
[BMW]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by mistreku View Post
la mine nu a fost ceva extrem, dar s-a simtit. raspunde mai repede si trage o idee mai bine cand e incinsa. avantaje insa mai snt: in primul rand, ma saturasem sa tot dau icv si clapeta jos sa le curat de ulei, cand nu mai statea relantiul;

plus, la mine dupa ce statea masina ceva mai mult (3-4 zile), la prima cheie dadea cate un rateu d-ala grav pe admisie, plus efectele speciale de rigoare (o gramada de fum sub capota, de ziceai ca acu ia foc). rateul cred ca are legatura in principal cu pompa de benzina sau regulatorul de presiune din rampa, probabil nu mai tin presiunea cat trebuie, rezulta amestec sarac la prima cheie, rezulta rateu. fumul de la uleiul din admisie.

oricum, ideea e ca de cand am anulat furtunul ala nu mi-a mai dat rateu dimineata. poate sa fie coincidenta, ca nu dadea intotdeauna, dar poate si sa nu fie. una peste alta, snt multumit de set-up asta.
Atunci nu ma complic momentan cu el pt ca nu am problemele care le ai tu... ulei am gasit dar nu mult, relantiul sta unde trebuie.. clapeta e curata si am reusit sa fac motoru sa fie in mintile lui 100% si sa lucreze la valoarea lui adevarata & nu are rost sa risc sa dereglez iar motoru.
sprinter is offline   Reply With Quote
Old 22-11-10, 18:27   #2676
mistreku

Stage 5
 
mistreku's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by sprinter View Post
Atunci nu ma complic momentan cu el pt ca nu am problemele care le ai tu... ulei am gasit dar nu mult, relantiul sta unde trebuie.. clapeta e curata si am reusit sa fac motoru sa fie in mintile lui 100% si sa lucreze la valoarea lui adevarata & nu are rost sa risc sa dereglez iar motoru.
nu, daca nu ai probleme cu el, n-are rost. nu va face nici o diferenta. dar tine-l ca back-up plan, ca nu se stie. bafta!
mistreku is offline   Reply With Quote
Old 22-11-10, 18:28   #2677
sprinter
BMW Driver

Stage 5
 
sprinter's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 3,841
Member of:
[BMW]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by mistreku View Post
nu, daca nu ai probleme cu el, n-are rost. nu va face nici o diferenta. dar tine-l ca back-up plan, ca nu se stie. bafta!
Exact d asta am intrebat ca nu se stie niciodata cu bagaboantele astea mici ) seara buna!
sprinter is offline   Reply With Quote
Old 22-11-10, 19:13   #2678
manu22

Stage 5
 
manu22's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 327
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by manu22 View Post
salut.am si eu o intrebare:toate E36 au avut ABS? eu am un 316 din 94 si pe bord nu imi arata decat senzorii de la placute,dar la motor e pompa aia mare din care ies cateva conducte subtiri,am inteles ca e pompa de ABS si la panoul cu sigurante sunt 2 sau 3 relee pe care scrie ABS.bafta!
nu ma poate ajuta nimeni?
manu22 is offline   Reply With Quote
Old 22-11-10, 20:25   #2679
mistreku

Stage 5
 
mistreku's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by manu22 View Post
nu ma poate ajuta nimeni?
par cred ca cel mai bine te uiti pe realoem si vezi exact ce si cum. eu din cate stiu, da, au avut toate abs. s-ar putea sa nu mai ai bec la abs, sau sa fie scos.
mistreku is offline   Reply With Quote
Old 22-11-10, 20:53   #2680
manu22

Stage 5
 
manu22's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 327
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by mistreku View Post
par cred ca cel mai bine te uiti pe realoem si vezi exact ce si cum. eu din cate stiu, da, au avut toate abs. s-ar putea sa nu mai ai bec la abs, sau sa fie scos.
asa stiam si eu ...ca toate vin cu abs din fabrica...nu e chestia ca nu am bec...nici nu functioneaza abs-ul...cred ca mai bine compar cu una care are ABS.
__________________
Cine nu munceste, nu greseste,iar daca nu greseste merita sa fie promovat !

my car https://forum.4tuning.ro/123-masina-m...36-simplu.html
manu22 is offline   Reply With Quote
Old 22-11-10, 20:54   #2681
Crystiano8

Stage 3
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 92
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

va multumesc tuturor ptr. raspunsuri chiar am sa incerc prima data sa il curat pe al meu apoi sa vad daca imi mai face asa(app relantiu imi osclieaza putin mai ales cand o pornesc)si dupa incerc cum a zis mistreku sa las furtunu liber sub masina si sa astup ala acolo(este exact fig 11 din poza de mai sus)si daca nu vad nimic schimbat sau nu imi palce cv la ea il iau nou
Crystiano8 is offline   Reply With Quote
Old 22-11-10, 21:06   #2682
mistreku

Stage 5
 
mistreku's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by Crystiano8 View Post
va multumesc tuturor ptr. raspunsuri chiar am sa incerc prima data sa il curat pe al meu apoi sa vad daca imi mai face asa(app relantiu imi osclieaza putin mai ales cand o pornesc)si dupa incerc cum a zis mistreku sa las furtunu liber sub masina si sa astup ala acolo(este exact fig 11 din poza de mai sus)si daca nu vad nimic schimbat sau nu imi palce cv la ea il iau nou
curata si valve de relanti, pt ca altfel va oscila in continuare, chiar daca cureti icv-ul.
mistreku is offline   Reply With Quote
Old 22-11-10, 21:49   #2683
trafy-vr6

Stage 5
 
trafy-vr6's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 12,564
Member of:
[Moderators]
[4Rally]
[Shadows Racing Team]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Am si eu o problema....s-au ars becurile care arata daca e semnalizarea pornita in bord...intrebarea mea e....de unde pot cumpara becuri dalea, cum sa cer la magazin si cum desfac ceasurile ? multumesc
__________________
trafy-vr6 is offline   Reply With Quote
Old 23-11-10, 05:21   #2684
sprinter
BMW Driver

Stage 5
 
sprinter's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 3,841
Member of:
[BMW]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by manu22 View Post
asa stiam si eu ...ca toate vin cu abs din fabrica...nu e chestia ca nu am bec...nici nu functioneaza abs-ul...cred ca mai bine compar cu una care are ABS.
Probabil ca cel care a avut masina inainte a avut aceeasi problema si a scos becul din bord, d aia nu ti se aprinde.
Quote:
Originally Posted by trafy-vr6 View Post
Am si eu o problema....s-au ars becurile care arata daca e semnalizarea pornita in bord...intrebarea mea e....de unde pot cumpara becuri dalea, cum sa cer la magazin si cum desfac ceasurile ? multumesc
Ceasurile se scot prin dreapta volanului.. cat despre becuri nu stiu cum sa ti le descriu... sunt turnate cu tot cu un soclu de plastic..
sprinter is offline   Reply With Quote
Old 23-11-10, 08:15   #2685
trafy-vr6

Stage 5
 
trafy-vr6's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 12,564
Member of:
[Moderators]
[4Rally]
[Shadows Racing Team]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by sprinter View Post
Probabil ca cel care a avut masina inainte a avut aceeasi problema si a scos becul din bord, d aia nu ti se aprinde.


Ceasurile se scot prin dreapta volanului.. cat despre becuri nu stiu cum sa ti le descriu... sunt turnate cu tot cu un soclu de plastic..
si nu gasesc sa cumpar de la magazin de piese auto ?
trafy-vr6 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -