Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW |
05-11-10, 14:22
|
#2611
|
Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 489
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Deci pana la urma .. doar cu el montat la "cineva care are deja montat" se poate .. In cazul acesta, e riscant sa iei din dezmembrari (in cazul in care-l vezi pe raft, si nu-l da jos de pe masina in fata ta, sa vezi de pe ce s-a dat jos), iar de pe net sa-l iei .. aici iar e cu cantec, se merge pe incredere .. sau nu
|
|
|
05-11-10, 14:49
|
#2612
|
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 1,048
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Am verificat acel OBC pe masina mea. Eu am deja OBC si l-am pus pe al lui. OBC-ul e de 6 cilindri.
|
|
|
05-11-10, 17:15
|
#2613
|
Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 1,458
Member of: [Moderators]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
si cred ca mai si provine de pe o masina de 2000.
|
|
|
07-11-10, 20:48
|
#2614
|
Stage 3
Join Date: Dec 2008
Posts: 92
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
imi puteti spune si mie care sunt simptomele pompei de benzina atunci cand este pe duca???(oare daca in mers cand o scot pe liber imi moare motoru e de la pompa???? si becul este pe rosu)
|
|
|
07-11-10, 21:12
|
#2615
|
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 1,048
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by Crystiano8
imi puteti spune si mie care sunt simptomele pompei de benzina atunci cand este pe duca???(oare daca in mers cand o scot pe liber imi moare motoru e de la pompa???? si becul este pe rosu)
|
Eu pateam asa cand era murdara clapeta de acceleratie.
|
|
|
07-11-10, 22:01
|
#2616
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by VN23TDR
Eu pateam asa cand era murdara clapeta de acceleratie.
|
sau ICV-ul. eu zic sa le cureti pe ambele.
|
|
|
07-11-10, 22:30
|
#2617
|
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 1,048
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by mistreku
sau ICV-ul. eu zic sa le cureti pe ambele.
|
Da, pt ICV cauta la Zona Tehnica BMW ca ai sa gasesti un thread deschis deja.
|
|
|
07-11-10, 22:39
|
#2618
|
Toyota Driver
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 1,131
Member of: [4Tuning International] [SEAT] [Toyota] [4Rally]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Stiti cumva unde pot gasii codul de la un casetofon Business cu caseta dupa e36? sau ce anume trebuie ca sa`l "decodez".
|
|
|
08-11-10, 00:12
|
#2619
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 2,650
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
sal ...imi puteti zice si mie cum se scoate panoul de la lumini ...pt k as vrea sa ii schimb becul k s-a ars ...si ce bec se foloseste...si daca aveti idee daca suspensia de pe 325i sau 328i merge si pe 316i si se comporta la fel ....mersi !
|
|
|
08-11-10, 00:29
|
#2620
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 3,841
Member of: [BMW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by trusca
sal ...imi puteti zice si mie cum se scoate panoul de la lumini ...pt k as vrea sa ii schimb becul k s-a ars ...si ce bec se foloseste...si daca aveti idee daca suspensia de pe 325i sau 328i merge si pe 316i si se comporta la fel ....mersi !
|
blocul de lumini are un surub sub el.... il desfaci si tragi de el. o sa iasa destul de usor... becul daca nu ma insel este la fel ca cel de la bricheta.
Suspensia merge montata cu siguranta pe masina, dar iti va sta mai ridicata masina, in special de bot... pentru ca diferenta de greutate dintre 1.6 si 2.5/2.8 este foarte mare. va sta si de spate mai ridicata pt ca 1.6 are diferential carcasa mica. 2.5 & 2.8 au diferential carcasa mare... de unde ai din nou diferenta de greutate.
__________________
BMW Motorsport
Tractiunea spate e la fel de periculoasa pe cat de prost, ingamfat si dornic de afirmare este soferul...
|
|
|
08-11-10, 08:13
|
#2621
|
Stage 3
Join Date: Dec 2008
Posts: 92
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by mistreku
sau ICV-ul. eu zic sa le cureti pe ambele.
|
ms ptr raspunsuri ICV este cumva motorasu acela de relanti ???
|
|
|
08-11-10, 08:39
|
#2622
|
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 1,048
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by Crystiano8
ms ptr raspunsuri ICV este cumva motorasu acela de relanti ???
|
Dap. Asa i se zice popular.
|
|
|
08-11-10, 10:01
|
#2623
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 2,650
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by sprinter
blocul de lumini are un surub sub el.... il desfaci si tragi de el. o sa iasa destul de usor... becul daca nu ma insel este la fel ca cel de la bricheta.
Suspensia merge montata cu siguranta pe masina, dar iti va sta mai ridicata masina, in special de bot... pentru ca diferenta de greutate dintre 1.6 si 2.5/2.8 este foarte mare. va sta si de spate mai ridicata pt ca 1.6 are diferential carcasa mica. 2.5 & 2.8 au diferential carcasa mare... de unde ai din nou diferenta de greutate.
|
mersi mult ...o sa incerc azi sa il schimb ...si referitor la suspensie ..as lua dkt p fata k pe spate am bune si sunt pe gaz ..mersi mult !
|
|
|
08-11-10, 11:45
|
#2624
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 2,650
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
cum imi pot da seama de telescop daca e bun sau nu ? chiar daca e cu arc ..sau fara ? mersi !
|
|
|
08-11-10, 12:13
|
#2625
|
Purtator cuvant MR Craiova
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 397
Member of: [Midnight Racers] [BMW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by trusca
cum imi pot da seama de telescop daca e bun sau nu ? chiar daca e cu arc ..sau fara ? mersi !
|
daca e pe masina atunci e relativa treaba
apesi serios pe coltul masinii corespondent telescopului respectiv si daca se apasa usor si revine tot usor (sau repede) cand ii dai drumu sau "tzopaie" de cateva ori cand ii dai drumu e clar,telescop naspa
sau il poti inspecta si vizual,sa nu aiba scurgeri,etc
daca e dat jos de pe masina e mai simplu...ii apesi tija la maxim si-o lasi sa revina
daca se apasa greu si revine rapid atunci e bine
daca se apasa usor si revine greu sau ramane tija la locu ei,atunci e naspa
dar...dupa cum spuneam,testele astea sunt relative
cel mai bine se vede pe masina,in mers
|
|
|
|
|