Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 02-11-10, 10:39   #2566
mistreku

Stage 5
 
mistreku's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by trusca View Post
si eu am becul de la placute aprins ...dar le-am schimbat placutele cu unele noi ...oaree dc nu s-a stins ...sau ce ar trebui sa fac sa se stinga ?sa imi fi atins vreun senzor ceva?
Quote:
Originally Posted by FireBlad3 View Post
daca ai schimbat placutele tarziu si a ajuns senzorul sa frece pe disc trebuie si el schimbat.....am schimbat si eu zilele trecute setul de placute fata si senzorul (e numai un senzor pe fata)...acum nu mai sta aprins in bord




cine e in domeniu si poate sa imi spuna si mie daca pot pune un alternator mai mare (peste 100amperi) pe un 316 1.6 '96 ?, de la ce modele se potrivesc ?ce marci ? pe ea acum am un 80A Valeo care nu mai incarca la capacitate(13V max)....

+1, cu mentiunea ca snt 2 senzori: 1 pe fata stanga si 1 pe spate dreapta. daca iti sta aprins martorul de frane unul din ei e dus. ori ii cumperi noi, ori (daca vrei doar sa ii stingi) faci un strap intre firele de la senzori - adica scoti firele din senzor si le unesti intre ele.

alternator mai mare nu ai nevoie decat daca ai pus ceva muzica serioasa pe masina, altfel pune-ti tot de 80A. cu cat e mai mare puterea alternatorului cu atat o sa manance mai mult din puterea masinii.
__________________
From WTF to DIY to OMG
mistreku is offline   Reply With Quote
Old 02-11-10, 11:02   #2567
FireBlad3

Stage 3
 
FireBlad3's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 146
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

De acord in privinta senzorilor...

In legatura cu alternatorul, da am pus consumatori destul de mari (lada bass in portbagaj cu amplificator si schimbat toate difuzoarele din interior cu unele de cel putin 2 ori mai puternice decat cele originale..)
Deci alternatorul original de 80A ar trebui sa faca fata daca ar functiona la capacitate, insa nu incarca cat trebuie si o sa il schimb...un 105A crezi ca ar influenta mult puterea masinii ?
FireBlad3 is offline   Reply With Quote
Old 02-11-10, 11:35   #2568
mistreku

Stage 5
 
mistreku's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by FireBlad3 View Post
De acord in privinta senzorilor...

In legatura cu alternatorul, da am pus consumatori destul de mari (lada bass in portbagaj cu amplificator si schimbat toate difuzoarele din interior cu unele de cel putin 2 ori mai puternice decat cele originale..)
Deci alternatorul original de 80A ar trebui sa faca fata daca ar functiona la capacitate, insa nu incarca cat trebuie si o sa il schimb...un 105A crezi ca ar influenta mult puterea masinii ?
nu, nu cred. poate doar cu toti consumatorii la max. altfel probabil ca nici nu iti dai seama de diferenta de putere. doar ca snt eu maniac cu performanta pana la punctul in care am dat jos si mocheta de pe capota "sa nu atarne greu". acu ma gandeam sa renunt la trapa, din aceleasi motive. deci nu snt cel mai de incredere de intrebat, din cate vezi am si eu "pasareii" mei.

la modul realist, cred ca nu are nimic alternatorul de 105, oricum banuiesc ca nu esti axat neaparat pe perf, mai mult pe aspect/looks.
mistreku is offline   Reply With Quote
Old 02-11-10, 11:51   #2569
FireBlad3

Stage 3
 
FireBlad3's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 146
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by mistreku View Post
nu, nu cred. poate doar cu toti consumatorii la max. altfel probabil ca nici nu iti dai seama de diferenta de putere. doar ca snt eu maniac cu performanta pana la punctul in care am dat jos si mocheta de pe capota "sa nu atarne greu". acu ma gandeam sa renunt la trapa, din aceleasi motive. deci nu snt cel mai de incredere de intrebat, din cate vezi am si eu "pasareii" mei.

la modul realist, cred ca nu are nimic alternatorul de 105, oricum banuiesc ca nu esti axat neaparat pe perf, mai mult pe aspect/looks.
intr-adevar, nu sunt directionat catre performanta 100% si multumesc pentru raspunsuri. daca esti mecanic, spune-mi te rog : daca ma hotarasc in viitorul apropiat sa modific sistemul de franare la masina (sa inlocuiesc tamburii de pe spate cu discuri) trebuie facuta ceva omologare ? am ceva informatii ca e36 316i a fost facut si cu discuri pe spate....


daca mai au si alti useri alte raspunsuri in legatura cu alternatorul, marci, capacitate, potriviri intre modelele de e36 va rog postati.
FireBlad3 is offline   Reply With Quote
Old 02-11-10, 11:56   #2570
316i

Stage 5
 
316i's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 2,856
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by mistreku View Post
cu cat e mai mare puterea alternatorului cu atat o sa manance mai mult din puterea masinii.
De ce? Se invarte fulia mai greu?
316i is offline   Reply With Quote
Old 02-11-10, 14:18   #2571
sharpe

Purtator cuvant MR Craiova

Stage 5
 
sharpe's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 397
Member of:
[Midnight Racers]
[BMW]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by Crystiano8 View Post
apesi pe butonul de la OBC(ora\dat)si tii apast pana incepe sa palpaie cele 2 puncte de la ceas dupaia apesi pe cele 2 butoane de sub ceas sa reglezi ora respectiv minutele apesi pe (set tot de la OBC)si reglezi si data la fel din cele 2 butoane de sub ceas si apesi iar butonul set si e gata
rezolvat prin deductie logica
mersi mult pentru promptitudine
sharpe is offline   Reply With Quote
Old 02-11-10, 14:31   #2572
sharpe

Purtator cuvant MR Craiova

Stage 5
 
sharpe's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 397
Member of:
[Midnight Racers]
[BMW]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by 316i View Post
De ce? Se invarte fulia mai greu?
nu,fiindca producerea de curent electric consuma lucru mecanic(in mare)
principiul e " cu cat produce mai mult curent (adica cu cat creste nevoia de amperaj) cu atat ia mai mult din puterea motorului.
daca ai avea cele mai elementare cunostinte de fizica n-ai mai face spirite de-astea rasuflate de gluma
__________________
muČ
sharpe is offline   Reply With Quote
Old 02-11-10, 15:44   #2573
trusca

Stage 5
 
trusca's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 2,650
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

[QUOTE=mistreku;3777969]+1, cu mentiunea ca snt 2 senzori: 1 pe fata stanga si 1 pe spate dreapta. daca iti sta aprins martorul de frane unul din ei e dus. ori ii cumperi noi, ori (daca vrei doar sa ii stingi) faci un strap intre firele de la senzori - adica scoti firele din senzor si le unesti intre ele.

mersi mult ...asa am sa fac ...ce rost are sa cumpar senzori ...vreau doar sa il sting k ma enerveaza la bord ...oare cat costa un senzor ?
trusca is offline   Reply With Quote
Old 02-11-10, 16:01   #2574
mistreku

Stage 5
 
mistreku's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by FireBlad3 View Post
intr-adevar, nu sunt directionat catre performanta 100% si multumesc pentru raspunsuri. daca esti mecanic, spune-mi te rog : daca ma hotarasc in viitorul apropiat sa modific sistemul de franare la masina (sa inlocuiesc tamburii de pe spate cu discuri) trebuie facuta ceva omologare ? am ceva informatii ca e36 316i a fost facut si cu discuri pe spate....
nu snt mecanic, doar m-am mai lovit ocazional de mestereala. totusi nu cred ca omologarea are treaba cu mecanica, cred ca ar trebui sa te uiti pe site-ul RAR-ului. nu am idee, insa personal as face modificarea, nu cred ca o sa zica nimeni nimic la ITP ca ai discuri pe spate. totusi, ca sa fii sigur, cauta pe site-ul RAR.

Quote:
Originally Posted by trusca View Post
mersi mult ...asa am sa fac ...ce rost are sa cumpar senzori ...vreau doar sa il sting k ma enerveaza la bord ...oare cat costa un senzor ?
au rostul lor si senzorii, sa stii cand ti se duc placutele. de pret, nu am idee, insa parca nu erau chiar ieftini.
mistreku is offline   Reply With Quote
Old 02-11-10, 17:15   #2575
Maniak22

Stage 5
 
Maniak22's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,739
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Nu zice nimic la Rar daca ti-ai pus discuri in loc de tamburi pentru ca ai inbunatatit sistemul de franare dar daca esti nebun si ti-ai pus tamburi in loc de discuri inseamna ca numai ai frane atat de bune si logic se leaga de tine, chiar am intrebat special asta acum vreo 3 saptam cand am fost cu un prieten la RAR.
Apropo o baterie de 100 Amperi pe un alternator de 80 A sau cat e pe un 1.8 il influenteaza negativ sau influenteaza bateria negativ? Sau e numai de bine ?)

Last edited by Maniak22; 02-11-10 at 17:22.
Maniak22 is offline   Reply With Quote
Old 02-11-10, 18:01   #2576
mistreku

Stage 5
 
mistreku's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by Maniak22 View Post
Nu zice nimic la Rar daca ti-ai pus discuri in loc de tamburi pentru ca ai inbunatatit sistemul de franare dar daca esti nebun si ti-ai pus tamburi in loc de discuri inseamna ca numai ai frane atat de bune si logic se leaga de tine, chiar am intrebat special asta acum vreo 3 saptam cand am fost cu un prieten la RAR.
Apropo o baterie de 100 Amperi pe un alternator de 80 A sau cat e pe un 1.8 il influenteaza negativ sau influenteaza bateria negativ? Sau e numai de bine ?)
nu zice RAR-ul nimic ca ti-ai imbunatatit sistemul de franare, dar s-ar putea sa vada daca ai facut-o temeinic: adica nu ai lasat conductele atarnand pe sub masina, ai pus frana doar pe o roata etc. orice schimbare, fie ea si in bine, e tot o schimbare fata de ce a omologat fabrica. si cred ca RAR-ul va vrea sa se asigure (teoretic, cel putin) ca e facuta la standarde.

nu stiu legat de baterie, dar ma gandesc ca alternatorul trebuie sa depuna mai mult efort sa o incarce.
mistreku is offline   Reply With Quote
Old 02-11-10, 19:31   #2577
Maniak22

Stage 5
 
Maniak22's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,739
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

si atunci ar fi bun alternator de 105...pe care pisicute sau pus ?
Maniak22 is offline   Reply With Quote
Old 02-11-10, 19:33   #2578
sprinter
BMW Driver

Stage 5
 
sprinter's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 3,841
Member of:
[BMW]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by Maniak22 View Post
si atunci ar fi bun alternator de 105...pe care pisicute sau pus ?
Alternatorul este pus in functie de nivelul de dotari de pe masina respectiva ( dotari de natura electrica ) ex: incalzire in scaune, hk, clima digitala, scaune electrice, etc etc
sprinter is offline   Reply With Quote
Old 02-11-10, 19:48   #2579
mihayruncanu

Stage 5
 
mihayruncanu's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 609
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Buna am si eu o rugaminte daca se poate, o schita la frana de mana BMW 316 touring din 97 .
Problema este ca nu tine taburul drept ,iar din maneta am strans surubul la maxim
mihayruncanu is offline   Reply With Quote
Old 02-11-10, 20:43   #2580
Maniak22

Stage 5
 
Maniak22's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,739
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Poate nu am e locul unde sa pun altfel de intrebari.. dar pe mine ma interesa daca are ceva daca pun la alternatorul normal de 80 o baterie de 100 de amperi.... imi incarca f greu bateria dupa? este prea solicitat?sau daca pun baterie de 100 sa pun si alternator de 100 sau nu are nici un sens?
Maniak22 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -