Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW |
02-12-10, 00:01
|
#2716
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 12,564
Member of: [Moderators] [4Rally] [Shadows Racing Team] [ALFA ROMEO]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
si la mine facea asa, motorasul de relantiu, daca o tii turata vreo 3 minute pana se incalzeste putin nu mai moare....desfa`l si curata`l cu WD40
|
|
|
02-12-10, 11:21
|
#2717
|
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 2,856
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Nu mai curatati regulatorul de relanti cu WD40. El curata si unge. Regulatorul trebuie doar curatat nu si uns, altfel risti sa oscileze in continuare.
E mai bine sa folositi benzina.
__________________
BMW E30 318iS 08/90 Powered by 08/94 E36 M42,Sterling Silber Metallic,Full Electric(4xEFH+ESD),OBC II + E36 OBC V,A/C,Electric/Beheizt Recaro sitze,Blau H&R + Koni Adjustable,Webasto Standheizung,Winter Paket,BBS RS 8Jx17 + BBS RS047 + BBS RS001,M-Tehnic II Paket,Tempomat, 1bar boost by Haltech + BMW E30 325i M20 Baur NA + BMW E30 325i M50 Coupe NA
Harti personalizate, orice dimensiune, orice continut, actualizate la zi ---->http://www.edituraeverest.ro<----
|
|
|
02-12-10, 11:23
|
#2718
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 12,564
Member of: [Moderators] [4Rally] [Shadows Racing Team] [ALFA ROMEO]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by 316i
Nu mai curatati regulatorul de relanti cu WD40. El curata si unge. Regulatorul trebuie doar curatat nu si uns, altfel risti sa oscileze in continuare.
E mai bine sa folositi benzina.
|
nu am avut probleme, la prima cheie scade la 500 si dupaia creste inapoi la 900 si asa ramane
|
|
|
02-12-10, 15:02
|
#2719
|
Stage 5
Join Date: Oct 2010
Posts: 716
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Salut...o intrebare am si eu daca ma poate lamuri cineva...iti poti da seama de uzura ambreiajului?Intelesesem ca,cu cat tine mai jos cu atat gradul de uzura este mai mic si cu cat urca mai mare...va multumesc
|
|
|
02-12-10, 15:04
|
#2720
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 12,564
Member of: [Moderators] [4Rally] [Shadows Racing Team] [ALFA ROMEO]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
inca o intrebare in legatura cu angel eyes....de cateva luni am cumparat un set de angel eyes CCFL....de cand a venit frigul unul din cercuri nu se mai aprinde....adica se aprinde foarte putin..abia se vede ca e aprins, de la ce e ? am vazut ca daca il las asa aproximativ 10 minute se aprinde si el....
|
|
|
02-12-10, 15:47
|
#2721
|
Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 306
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by trafy-vr6
inca o intrebare in legatura cu angel eyes....de cateva luni am cumparat un set de angel eyes CCFL....de cand a venit frigul unul din cercuri nu se mai aprinde....adica se aprinde foarte putin..abia se vede ca e aprins, de la ce e ? am vazut ca daca il las asa aproximativ 10 minute se aprinde si el....
|
acelasi lucru pateam si eu e de la ger stai linistit ca nu are nimic
dar pe timp de iarna ar fi bine sa le opresti ..parerea mea...
|
|
|
03-12-10, 08:08
|
#2722
|
Stage 3
Join Date: Sep 2010
Posts: 146
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by Sir 10
Salut...o intrebare am si eu daca ma poate lamuri cineva...iti poti da seama de uzura ambreiajului?Intelesesem ca,cu cat tine mai jos cu atat gradul de uzura este mai mic si cu cat urca mai mare...va multumesc
|
Intr-adevar, cu cat tine mai jos, cu atat este mai mica uzura umbreiajului.Iti mai poti da seama si in mers, daca cunosti masina f bine, la demaraje...
|
|
|
04-12-10, 23:05
|
#2723
|
BMW Driver
Stage 4
Join Date: Mar 2007
Posts: 199
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Si mai este o chestie se accelereaza dar nu pleaca cum ar trebui sa plece dupa cum e turata.
P.S. -- Nu incerca sa faci cerculete sau drifturi burn k acolo ramai cu ambreiajul crapa de tot si nu mai pleci de pe loc.
__________________
|
|
|
07-12-10, 15:38
|
#2724
|
Stage 3
Join Date: Sep 2010
Posts: 146
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Dintre cei care au schimbat,
1. cine poate sa imi spuna si mie unde se afla mai exact filtrul de benzina la e36 316i?
2. ce arcuri spate stock se potrivesc intre modelele de e36? se schimba greu?
|
|
|
07-12-10, 16:25
|
#2725
|
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 344
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
filtrul de benzina e undeva..sub pedale , sub podea ...iar amortizoarele stock , se potrivesc cam toate intre ele .... eu am pus de ex de 320 pe 316 ...doar cele de m sunt diferite cred.
|
|
|
07-12-10, 16:44
|
#2726
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 3,841
Member of: [BMW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by FireBlad3
Dintre cei care au schimbat,
1. cine poate sa imi spuna si mie unde se afla mai exact filtrul de benzina la e36 316i?
2. ce arcuri spate stock se potrivesc intre modelele de e36? se schimba greu?
|
1 - filtrul la 1.6 este dedesubt, sub podea , are o protectie de plastic / aluminiu peste el si este in zona scaunului de sofer. la 1.8is este in zona pedalierului, iar la 6 cilindrii este aproape de motor.
2 Nu se schimba greu, dar trebuie sa ai grija.... preferabil ar fi sa le schimbi cu unele de 1.6 / 1.8 / 1.8is sau 2.0. tot ce e de la 2.0 in sus are diferential carcasa mare ... si daca o sa pui arcuri de diferential carcasa mare masina va sta mai sus un pic.
__________________
BMW Motorsport
Tractiunea spate e la fel de periculoasa pe cat de prost, ingamfat si dornic de afirmare este soferul...
|
|
|
07-12-10, 18:51
|
#2727
|
Stage 3
Join Date: Sep 2010
Posts: 146
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by mastersync
filtrul de benzina e undeva..sub pedale , sub podea ...iar amortizoarele stock , se potrivesc cam toate intre ele .... eu am pus de ex de 320 pe 316 ...doar cele de m sunt diferite cred.
|
si cum s-a modificat suspensia la masina daca ai pus arcuri d 320? ma intereseaza sa schimb si eu tot la 316...este putin prea lasata d spate si cu gumele d 205 atinge in aripi...
Quote:
Originally Posted by sprinter
1 - filtrul la 1.6 este dedesubt, sub podea , are o protectie de plastic / aluminiu peste el si este in zona scaunului de sofer. la 1.8is este in zona pedalierului, iar la 6 cilindrii este aproape de motor.
2 Nu se schimba greu, dar trebuie sa ai grija.... preferabil ar fi sa le schimbi cu unele de 1.6 / 1.8 / 1.8is sau 2.0. tot ce e de la 2.0 in sus are diferential carcasa mare ... si daca o sa pui arcuri de diferential carcasa mare masina va sta mai sus un pic.
|
Multumesc pentru raspunsurile in legatura cu filtrul de benzina...o sa il schimb zilele astea si revin cu post ca poate mai au si altii nevoie de info...
Care arcuri sunt mai tari ?
|
|
|
07-12-10, 20:22
|
#2728
|
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 344
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
cea de 320 e putin mai tare ,mai ales pe fata ca e motorul mai greu la 6 cyl ca la 4 ....deci e mai dura , iar la inaltime nu mi se pare mare diferenta . are si`un micutz grad de stabilitate mai mare . cam atata tot .
|
|
|
08-12-10, 09:16
|
#2729
|
Stage 3
Join Date: Sep 2010
Posts: 146
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by mastersync
cea de 320 e putin mai tare ,mai ales pe fata ca e motorul mai greu la 6 cyl ca la 4 ....deci e mai dura , iar la inaltime nu mi se pare mare diferenta . are si`un micutz grad de stabilitate mai mare . cam atata tot .
|
Pe spate vreau sa le schimb...se simte clar diferenta la duritate sau difera foarte putin ?
Mai vreau pareri/sfaturi si de la alti useri daca au mai schimbat.
Stie cineva cat este inaltimea standard la drept pentru suspensia la e36 316 (stock) ? Ma refer la spatiul dintre roata si aripa sus pe spate..
|
|
|
08-12-10, 09:17
|
#2730
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 12,564
Member of: [Moderators] [4Rally] [Shadows Racing Team] [ALFA ROMEO]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Eu am pus de 325i pe 318i arcuri + telescoape...singurul minus este ca sta mai ridicata cam cu 3-4 cm si este mai rigida.....
|
|
|
|
|