Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW |
04-06-10, 18:26
|
#2116
|
Stage 3
Join Date: Jan 2008
Posts: 156
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by Sparkle_81
Nu este diferenta de iluminare la triplele de coupe/m3/sedan . Daca ii ardeau cele de pe interior inseamna ca nu-i merge becul sau nu are bani de becuri .
La fel si pentru faruri. Nu exista diferenta . Sunt la fel . Daca era sticla mai clara inseamna ca e schimbata sau chiar curatata .
La fel ca si in cazul triplelor , farurile de coupe sunt mai mari decat cele de sedan . Asta e singura diferenta .
Salutari !
|
nu cred ca m-am facut inteles. fac un desen.
Am vazut la mai multe e36-uri ca era aprinsa lumina de pozitie ca in dreptul punctului 1. din desen, nu ca la 2 - cum am eu pe masina.
Am crezut ca difera de la america/european... sau poate e modificat sa arate mai bine. (chiar arata mai bine, il face mai lat ) )
|
|
|
04-06-10, 19:19
|
#2117
|
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 1,048
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Din cate stiu, exista 2 tipuri de triple (vorbim de cele originale, nu cele aftermarket) ... pt masini cu OBC si pt masini fara OBC(iarasi vorbim de masini cu OBC-ul de 18 butoane pus din fabrica, nu legat in garaj la nea ghitza electricianul.) Ca triplele pt masini cu OBC au ceva in plus care comunica cu modulul de CHECK CONTROL .. pt ca OBC-ul sa-ti poata spune cand ai un bec ars.. Repet : nu sunt sigur ca asa e , dar asta am descoperit impreuna cu un prieten. Cum ? Triplele care am zis noi ca sunt pt masini fara OBC, dadeau eroare de bec ars cu toate ca becurile erau aprinse si functionau perfect.
Noroc
__________________
Last edited by VN23TDR; 04-06-10 at 19:26.
|
|
|
04-06-10, 19:36
|
#2118
|
Stage 4
Join Date: Apr 2009
Posts: 282
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
nu stiu de unde ati scos voi toate astea..nu aveam habar de ele...eu stiam ca la toate sunt la fel ca la mine..inclusiv la coupe: sunt 3 becuri..primu de la exterior are 2 faze..una pt pozitie si a 2-a pt ceata..inca un bec doar cu o faza de pozitie si langa portbagaj cel de frana...
|
|
|
04-06-10, 20:43
|
#2119
|
Stage 3
Join Date: Jul 2009
Posts: 121
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by adriano9
va multu' la amandoi,credeam ca nu merge bine
|
e in functie de viteza de deplasare.pentru ca consumul variaza in raport de viteza de deplasare si turatia motorului.cu cat masina circula mai repede la punctul mort cu atat acul se va deplasa mai mult spre zero si invers,dak circula mai incet atunci acul se va mentine mai sus .e logic.
|
|
|
06-06-10, 12:09
|
#2120
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 2,437
Member of: [BMW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by VN23TDR
Din cate stiu, exista 2 tipuri de triple (vorbim de cele originale, nu cele aftermarket) ... pt masini cu OBC si pt masini fara OBC(iarasi vorbim de masini cu OBC-ul de 18 butoane pus din fabrica, nu legat in garaj la nea ghitza electricianul.) Ca triplele pt masini cu OBC au ceva in plus care comunica cu modulul de CHECK CONTROL .. pt ca OBC-ul sa-ti poata spune cand ai un bec ars.. Repet : nu sunt sigur ca asa e , dar asta am descoperit impreuna cu un prieten. Cum ? Triplele care am zis noi ca sunt pt masini fara OBC, dadeau eroare de bec ars cu toate ca becurile erau aprinse si functionau perfect.
Noroc
|
Ai dreptate = nu e asa cum spui tu . Se mai trage un fir in plus pentru obc ....si atat. Nu sunt diferente de iluminare intre M3/coupe/sedan . Poate ca era tunata ....de tunet sau romanes sa arate mai misto .
"nebundlegat" , foarte reusit desen !!!
__________________
E38 M62B44
ex.E38 M67D40
ex.E36 M44B19
|
|
|
07-06-10, 00:57
|
#2121
|
Stage 3
Join Date: Jan 2008
Posts: 156
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by Sparkle_81
"nebundlegat" , foarte reusit desen !!!
|
revin cu nelamurirea:
m-am cam saturat de 1. 8 si as fi interesat de un 2 sau un 2.3-2.5... diferenta de consum? sau depinde ce numar ai la picior... cam ce ar trebui schimbat sa fac swap de la un 318... si cam cat ar costa
desenatul nu e punctul meu forte... mai ales ca e facut de la touchpad
|
|
|
07-06-10, 01:02
|
#2122
|
Stage 4
Join Date: May 2010
Posts: 208
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
si eu sunt interesat de consumul la un 2,3 sau chiar si la un 2.0, daca afli ceva spunei si mie pe pm te rog, mersi
|
|
|
07-06-10, 02:29
|
#2123
|
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 9,826
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
daca compari cu un 1.8 la mers frumos cu un 2.0 nu consuma mai mult decat un 1.8, consumul e mai mare putin la mers sportiv,dar nu cu mult. Daca mergi frumos cu 2.0 scoti si 6.5-7 .
|
|
|
07-06-10, 08:30
|
#2124
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 2,437
Member of: [BMW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Asta am gasit , sa poti compara !
|
|
|
07-06-10, 12:13
|
#2125
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by BMnWA
daca compari cu un 1.8 la mers frumos cu un 2.0 nu consuma mai mult decat un 1.8, consumul e mai mare putin la mers sportiv,dar nu cu mult. Daca mergi frumos cu 2.0 scoti si 6.5-7 .
|
tot atata scoteam si cu 2.5 pe exterior, la mers linistit, cand era stock. problema apare insa prin oras, unde mie imi lua cam 14.
|
|
|
07-06-10, 12:16
|
#2126
|
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
E normal sa ia 14 in oras, e totusi un motor de 200 de cai,in carte scrie 15 urban.
|
|
|
07-06-10, 12:50
|
#2127
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by a3ds
E normal sa ia 14 in oras, e totusi un motor de 200 de cai,in carte scrie 15 urban.
|
nu am zis ca nu ar fi normal, am zis "problema" pt ca era vb de consumul de 1.8 vs cel de 2.0. si in discutia asta, consumul de 2.5 poate fi considerat problema, e considerabil mai mare, comaprat cu celelalte.
|
|
|
07-06-10, 21:13
|
#2128
|
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 9,826
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
da,la mers linistit mie pe e46 2.2 170 cai imi ia sub 7 . Iar in oras la mers frumos sub 9.5 - 10 poate 11 dacae putina aglomeratie.
|
|
|
08-06-10, 20:45
|
#2129
|
Stage 3
Join Date: Jul 2009
Posts: 121
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
mda aveti dreptate.eu am 2.0 si sunt multumit.dak stau sa ma gandesc imi ia cat o dacie.dar diferenta e mare la comfort.in legatura cu 1.8 sincer nu cred ca ar fi mare diferenta.in primul rand caroseria e aceeasi dar motorul mai mic si automat trage mai greu de ea si demarajul costa.motorul 2.0 merge mai relaxat.si oricum 6 cilindrii face mai mult decat 4.mersul e mai rotund.etc . e parerea mea
Last edited by gyovannniy; 08-06-10 at 20:51.
|
|
|
10-06-10, 23:42
|
#2130
|
Stage 5
Join Date: Apr 2010
Posts: 552
Member of: [VW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
hai ca revin si eu cu o problema azi am schimbat caseta de directie am lasato iar cand am pornito mi se aude un toncanit in stanga cand virez stanga nu ft tare dar se aude nu se simte la volan si in plus de asta se aude un scartati in zona alternatorului si a pompei servo ca si cum ar fi un rulment uzat acum stau si ma intreb o fi alternatorul pompa servo sau se poate auzi si de la curea ..... dar nu stiu ce legatura are cu ce am facut eu azi ca inainte nu se auzea
__________________
|
|
|
|
|