Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW |
28-05-10, 13:50
|
#2086
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
nu cred ca poate fi vb de chiulasa fisurata, ar fi avut si alte simptome probabil. 90% sanse sa fie garnitura de la capacul de culbutori. e destul de comuna problema la e36. eu am schimbat-o asta vara, si acum iar incepe sa dea un pic de ulei pe acolo. legat de ulei, eu zic ca e cam subtire 5w30 pt e36, mai ales pt unul cu km multi, cum snt majoritatea.
|
|
|
28-05-10, 16:59
|
#2087
|
Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 605
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Eu nu am avut niciodata probleme cu acest ulei. Masina mea are in jur de 220mii si de cand l-am schimbat (a trecut ceva vreme) tot la acelasi nivel este si tot ca mierea arata.
__________________
BMW 3 Series - "Consistency of Purpose...Excellence of Execution."
|
|
|
28-05-10, 18:31
|
#2088
|
Stage 5
Join Date: Apr 2010
Posts: 552
Member of: [VW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
) hai ca asta e tare rau sa nu adauge baiatululei de ce nu se potrriveste uleiul de la bunica cu unisol )) hai sa fim seriosi ce raq sunteti copii ....adauga mai biatule ulei nu sta cu masina sub nivel ca nu are nici o problema ...acelasi ulei sunt toate difera ft putin la vascozitate asta daca nu te bagi la 10w60 sau eu mai stiu la ce ce sunt pt turati ..eu nu vad cum se bat uleiurile intre ele voi chiar stiti ce ziceti
__________________
|
|
|
28-05-10, 21:03
|
#2089
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by ionutz_njd
) hai ca asta e tare rau sa nu adauge baiatululei de ce nu se potrriveste uleiul de la bunica cu unisol )) hai sa fim seriosi ce raq sunteti copii ....adauga mai biatule ulei nu sta cu masina sub nivel ca nu are nici o problema ...acelasi ulei sunt toate difera ft putin la vascozitate asta daca nu te bagi la 10w60 sau eu mai stiu la ce ce sunt pt turati ..eu nu vad cum se bat uleiurile intre ele voi chiar stiti ce ziceti
|
si daca nu vezi TU cum se bat uleiurile, inseamna ca e totul ok?
|
|
|
28-05-10, 22:30
|
#2090
|
Stage 5
Join Date: Jul 2008
Posts: 2,553
Member of: [Opel] [BMW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by ionutz_njd
) hai ca asta e tare rau sa nu adauge baiatululei de ce nu se potrriveste uleiul de la bunica cu unisol )) hai sa fim seriosi ce raq sunteti copii ....adauga mai biatule ulei nu sta cu masina sub nivel ca nu are nici o problema ...acelasi ulei sunt toate difera ft putin la vascozitate asta daca nu te bagi la 10w60 sau eu mai stiu la ce ce sunt pt turati ..eu nu vad cum se bat uleiurile intre ele voi chiar stiti ce ziceti
|
omule, nu am nimic cu tine ...nu te cunosc ...dar las-o mai moale.....postezi toate prostiile ce iti trec prin cap , pe care dau pariu ca daca le-ai gandi mai mult de 2 secunde nu le-ai posta !
__________________
office@freaktuning.ro
|
|
|
28-05-10, 22:47
|
#2091
|
Stage 5
Join Date: Apr 2010
Posts: 552
Member of: [VW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by myky99
omule, nu am nimic cu tine ...nu te cunosc ...dar las-o mai moale.....postezi toate prostiile ce iti trec prin cap , pe care dau pariu ca daca le-ai gandi mai mult de 2 secunde nu le-ai posta !
|
ia explica u dragutule ce prosti am zis si zi u din surse sigure daca eu am vb prosti sau nu
si colegu daca u zici ca nu se potrivesc uleiurile intre ele explica de ce nu se potrivesc
|
|
|
28-05-10, 23:05
|
#2092
|
Stage 5
Join Date: Jul 2008
Posts: 2,553
Member of: [Opel] [BMW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by ionutz_njd
ia explica u dragutule ce prosti am zis si zi u din surse sigure daca eu am vb prosti sau nu
si colegu daca u zici ca nu se potrivesc uleiurile intre ele explica de ce nu se potrivesc
|
de ce mama dracu' crezi ca difera preturile intre uleiuri ..ca exista atatea sortimente ?..... chiar crezi ca poti sa bagi asa ulei cum vrei tu ? 3 litri de castrol 10x40 si 2 litri de mobil 1 ..10w40 sau orice alt ulei? fiecare are felul lui de a unge ... cu proprietatile lui specifice !toti suntem cunoscatori si facem cacatu' praf cand punem mana pe masina .... am ajuns sa bagam ulei dupa ureche...e rau !
|
|
|
29-05-10, 00:14
|
#2093
|
Stage 5
Join Date: Apr 2010
Posts: 552
Member of: [VW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by myky99
de ce mama dracu' crezi ca difera preturile intre uleiuri ..ca exista atatea sortimente ?..... chiar crezi ca poti sa bagi asa ulei cum vrei tu ? 3 litri de castrol 10x40 si 2 litri de mobil 1 ..10w40 sau orice alt ulei? fiecare are felul lui de a unge ... cu proprietatile lui specifice !toti suntem cunoscatori si facem cacatu' praf cand punem mana pe masina .... am ajuns sa bagam ulei dupa ureche...e rau !
|
hai ca ma faci sa rad bai baitaule daca u asa crezi inseaman ca asa este ma u macar sti ce platesti si macar compozita lor poi nu iti zic eu ca u platesti acelasi produs da la preturi diferite asta daca nu stiai da vad ca uni viseaza .....la benzina la cifra optanica de 98 sti macar care e mai buna sau nu ) iti zic eu nici una toate sunt la fel doar ca platesti mai mult sau mai putin din cauza firmleor la pompa benzina e aceiasi tot de la petromidia vine daca nu stiai agip petrom si rompetrol plus parteneri sau omv au aceiasi benzina numai ca uni sunt mai hoti mai stiu si sa fure asa ca nu mai vb de ulei si alte chesti daca nu sti ca nimik nui original cum era inainte castrol mobil si multe alte firme se fabrica si in romania da vad ca u nu stiai au acelasi ulei cu aceleasi proprietati ca iti zic ei alceva poi e normal tine de marketing fiecare sa isi vanda produsul ....pana si uleiul din germania e facut in turcia sau eu mai stiu unde , e mana de lucru mai ieftina si uleiulle acelasi eu as zice sa te documentezi mai intai si apoi sa vb despre faza cu bagatul uleiului dupa ureche la masini .....poate cred ca tu nu sti ce ulei ii trebuie masini tale ce recomanda fabricantul si u bagi altu ca zici u ca e mai bun sau ca au zis mai multi
daca nu stiai se baga ulei cu vascozitate mai mare si pt temoeraturi ridicate atunci can mergi cu masina in turati mai mari decat normale nu bagi ulei motul 10 w60 si u mergi in aglomeratie sau eu mai stiu unde ...
te sa bagi ulei corespunzator cerintelor motorului cand si cum e solicitat
asa ca nu mai incepe sa critici pe alti
|
|
|
29-05-10, 00:21
|
#2094
|
Stage 5
Join Date: Jul 2008
Posts: 2,553
Member of: [Opel] [BMW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by ionutz_njd
hai ca ma faci sa rad bai baitaule daca u asa crezi inseaman ca asa este ma u macar sti ce platesti si macar compozita lor poi nu iti zic eu ca u platesti acelasi produs da la preturi diferite asta daca nu stiai da vad ca uni viseaza .....la benzina la cifra optanica de 98 sti macar care e mai buna sau nu ) iti zic eu nici una toate sunt la fel doar ca platesti mai mult sau mai putin din cauza firmleor la pompa benzina e aceiasi tot de la petromidia vine daca nu stiai agip petrom si rompetrol plus parteneri sau omv au aceiasi benzina numai ca uni sunt mai hoti mai stiu si sa fure asa ca nu mai vb de ulei si alte chesti daca nu sti ca nimik nui original cum era inainte castrol mobil si multe alte firme se fabrica si in romania da vad ca u nu stiai au acelasi ulei cu aceleasi proprietati ca iti zic ei alceva poi e normal tine de marketing fiecare sa isi vanda produsul ....pana si uleiul din germania e facut in turcia sau eu mai stiu unde , e mana de lucru mai ieftina si uleiulle acelasi eu as zice sa te documentezi mai intai si apoi sa vb despre faza cu bagatul uleiului dupa ureche la masini .....poate cred ca tu nu sti ce ulei ii trebuie masini tale ce recomanda fabricantul si u bagi altu ca zici u ca e mai bun sau ca au zis mai multi
daca nu stiai se baga ulei cu vascozitate mai mare si pt temoeraturi ridicate atunci can mergi cu masina in turati mai mari decat normale nu bagi ulei motul 10 w60 si u mergi in aglomeratie sau eu mai stiu unde ...
te sa bagi ulei corespunzator cerintelor motorului cand si cum e solicitat
asa ca nu mai incepe sa critici pe alti
|
ma inclin in fata cunostiintelor tale ! esti un zeu ! multumesc pt timpul acordat!
|
|
|
29-05-10, 02:41
|
#2095
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
"..reduced service life for the mix, and more harmful oil breakdown products- the types which cause more sludging and corrosion. Mineral oil has less oxidation resistance than synthetic oil. The mineral oil will oxidize faster, and produce oxidation byproducts. These byproducts act as catalysts towards further oxidation, which will induce the synthetic product to start the oxidation degradation also. The result is a more shortened life than what you would expect for the full synthetic base. The byproducts formed when the synthetic oil breaks down are generally more corrosive than the mineral product."
p.s. nu-ti cere nimeni sa stai sa citesti carti de specialitate, sau mai stiu eu ce.. doar sa pastrezi un ton mai rezervat, in eventualitatea in care nu esti chiar in cunostiinta de cauza, si sa nu arunci cu sfaturile mai mult sau mai putin avizate, daca nu au o sustinere reala. hei, dar ce stim noi.. un forum de ignoranti..
|
|
|
29-05-10, 08:14
|
#2096
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 12,564
Member of: [Moderators] [4Rally] [Shadows Racing Team] [ALFA ROMEO]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Este recomandat sa spal motorul cu spuma si jet de apa ? daca da, ce trebuie sa acopar mai exact si cat trebuie sa nu o pornesc ? masina este un E36 318i 1994 M43
|
|
|
29-05-10, 11:39
|
#2097
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by trafy-vr6
Este recomandat sa spal motorul cu spuma si jet de apa ? daca da, ce trebuie sa acopar mai exact si cat trebuie sa nu o pornesc ? masina este un E36 318i 1994 M43
|
recomandat, nu cred ca e, ca nu vad cine ar "recomanda" sa speli motorul. e o chestie de "looks", nu imbunatateste cu nimic latura tehnica. insa cred ca e ok. eu cel putin, am spalat de mai multe ori motorul, si nu a avut nimic. acum nush ce sa zic. daca iti e frica sa nu intre apa pe unde nu ar trebui, cred ca ai putea sa il speli tu, "manual".
|
|
|
29-05-10, 12:02
|
#2098
|
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,205
Member of: [Opel] [2 Roti]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
acopera partea aia unde vine distributia...unde e aprinderea..mai exact de unde vin fisele...sa mor daca imi vine in cap cum ii zice imi sta pe limba =))
|
|
|
29-05-10, 12:03
|
#2099
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 12,564
Member of: [Moderators] [4Rally] [Shadows Racing Team] [ALFA ROMEO]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
bobina ? cred ca il fac "manual" ca sunt si balastrii de la xenon de acoperit si bateria, si fisele...si tot imi e frica....o solutie de spalat motorul buna stie careva? si de unde pot sa cumpar?
|
|
|
29-05-10, 12:05
|
#2100
|
Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 605
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by trafy-vr6
Este recomandat sa spal motorul cu spuma si jet de apa ? daca da, ce trebuie sa acopar mai exact si cat trebuie sa nu o pornesc ? masina este un E36 318i 1994 M43
|
Daca vrei ca sa il speli, acopera alternatorul si toate mufele care sunt expuse cu o folie din aceea de acoperit mancarea. Vezi sa fie rece motorul cand il speli pentru ca nu e recomandat sa pui apa rece pe motor cald (poate crapa). In timp ce il speli (spalat manual si nu altceva) iti recomand ca sa pui apa de la "furtun", in nici un caz cu jet-ul care pulverizeaza sau mai stiu eu ce altceva pentru ca acel "sprei" poate intra in locuri in care nu vrei; in schimb cu apa de la "furtun" apa merge exact unde vrei. Prima data inmoaie mizeria, dupa aceea foloseste un degresant bun si din belsug, dupa care ia o perie mai "dura" si freaca bine prin zonele cu mult ulei copt (ti-as recomanda sa ai o galetusa cu benzina sau diluant ca sa poti curata peria de mizeria grosiera care se va aduna pe perie ca sa nu o intinzi de colo colo; daca e cazul). Tot repeta procedura cu degresantul pana ajungi la rezultatul dorit, dupa care il mai limpezesti o data cu apa si mai freci putin in zonele in care au mai ramas urme. Dupa aceea foloseste ceva (silicon sau ceva dedicat) pe plasticele din compartimentul motorului, dupa care lasa sa se usuce apa reziduala care a mai ramas (1 ora, 2 ore sau cat vrei tu). Daca faci totul cu grija si pasiune nu are cum sa nu iti iasa un rezultat de nota 10!
|
|
|
|
|