Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
la exterior in afara de capota, faruri, semnale, geamuri, triple...si din cate stiu nici capota la portbagaj nu se potriveste...restul se potriveste tot...adica barile si pragurile =))in rest pe la mecanica se potrivesc...
__________________
Iubiţi-vă BMW-urile vechi, că altele la fel nu se mai fabrică !!!
Member of: [Moderators] [4Rally] [Shadows Racing Team] [ALFA ROMEO]
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Am si eu o nelamurire...
Am incercat mai demult sa pun un volan de E36 in 3 spite si nu s-a potrivit la mine pentru ca eu am 2 mufe...una pentru claxon si una pentru airbag. Am incercat si alt volan ( in 4 spite cum am eu ) si la fel ... stie careva de ce ?
Masina mea e un e36 318i sedan 1994...
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Pai volanul in 3 spite ce conectori are? mufa de airbag si inel pt claxon? daca da, atunci se poate face modificare, in sesul ca iti trebuie o mufa de claxon, desfaci inelul, tragi 2 fire de la contacte si le prinzi in mufa.
Member of: [Moderators] [4Rally] [Shadows Racing Team] [ALFA ROMEO]
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by rdy4ever
Pai volanul in 3 spite ce conectori are? mufa de airbag si inel pt claxon? daca da, atunci se poate face modificare, in sesul ca iti trebuie o mufa de claxon, desfaci inelul, tragi 2 fire de la contacte si le prinzi in mufa.
volanul in 3 spite avea o singura mufa....de la mine ieseau 2 deci se poate face modificare...multumesc
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Se poate modifica, exact acelasi swap l'am facut si eu (din'93 a mea), nu s'au potrivt mufele dar mi'a facut cineva modifcarea, deci nu stiu sa'ti zci exact ce si cum. Dar cred ca orice electrician auto ti'o face, a fost treaba de 5 min max. Numai sa ai grija sa iei borna de pe baterie cand umbli la volan, sa nu ramai cu martorul de airbag aprins.
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
in principiu se pot modifica si alea. in sensul in care nu ai deloc semnalizari pe aripi, trebuiesc decupate atent si trase firele... nu este f complicat. alta optiune e sa cumperi aripi deja cu locas, dar asta e mult mai costisitoare, la care se mai adauga si vopsitoria.
cu volanul, da, se poate. daca nu are 2 mufe inseamna ca are un inel(slip ring) si o mufa. iar pe inel vin doua contacte, se trag firele si se face mufa din ele. inelul e prins in 3 suruburi, le scoti, tragi afara si vei gasi si contactele la care ma refer. e usor.
daca nu are nici slpi ring si pur si simplu are doar o mufa (in loc de doua), iti tai de pe volanul vechi mufele, tai mufa de pe cel nou, si montezi mufele pe volanul nou... insa trebuiesc identificate firele, ca sa nu faci conexiunile aiurea.
Member of: [Moderators] [4Rally] [Shadows Racing Team] [ALFA ROMEO]
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Multumesc frumos baieti. Luni sper sa rezolv cu volanul.
In legatura cu semnalizarile, eu am semnalizari ca in poza 1 si vreau sa imi pun ca in poza 2, au aceelasi sistem de prindere?
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by trafy-vr6
Multumesc frumos baieti. Luni sper sa rezolv cu volanul.
In legatura cu semnalizarile, eu am semnalizari ca in poza 1 si vreau sa imi pun ca in poza 2, au aceelasi sistem de prindere?