Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW |
28-01-11, 14:07
|
#2896
|
Stage 4
Join Date: Dec 2009
Posts: 195
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
pai iti consuma mai putin de cat al meu,il ai pe romania ?sau e nenscris
|
|
|
28-01-11, 14:14
|
#2897
|
Stage 5
Join Date: Jan 2011
Posts: 592
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by davidmafiotu
pai iti consuma mai putin de cat al meu,il ai pe romania ?sau e nenscris
|
da, e inmatriculat pe romania de 2 ani, consumul l-am facut anu trecut in vara cu jantele mari 8,5 fata si 10 spate..acum am de 15 tabla de iarna si cred ca ar trebui sa consume mai putin, desi ar trebui schimbat filtru de aer si de benzina, trage cam greu turata.
|
|
|
28-01-11, 14:20
|
#2898
|
Stage 4
Join Date: Dec 2009
Posts: 195
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
aha am inteles,a mea este pe bulgaria mie asa mi-a iesit un consum de 12-13 chiar din cate am vazut o am de cateva zile,poate o fi si de la frig
Last edited by davidmafiotu; 28-01-11 at 14:26.
|
|
|
28-01-11, 15:45
|
#2899
|
Purtator cuvant MR Craiova
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 397
Member of: [Midnight Racers] [BMW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by davidmafiotu
aha am inteles,a mea este pe bulgaria mie asa mi-a iesit un consum de 12-13 chiar din cate am vazut o am de cateva zile,poate o fi si de la frig
|
crezi ca iti creste consumul de la placutele de inmatriculare bulgaresti?
motorul de 1.6 dupa parerea unora e cam subdimensionat ca putere si cuplu pentru caroseria de pisica
oricum,a se tine minte ca bmw-ul a produs motoare de turatie,cu plaja de cuplu sus,undeva dupa 3700 (generalizat) si astea mananca,mai ales iarna
eu pe 318is am avut consum mediu (mediu de la mai multe masini) de 13 iarna si 11 vara in oras, benzina iar gpl 15 iarna 11 vara
un motor echilibrat este 2000 vanos pe care daca-l gasesti ingrijit,cu ulei si filtre schimbate la timp ar trebui sa consume un 10 maxim in oras si un 7 maxim in exterior,desi nici 2,5 vanos nu e departe de consumul asta
|
|
|
28-01-11, 23:03
|
#2900
|
Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 8,001
Member of: [Moderators] [BMW] [DACIA] [VW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Deci se da un e36 , 2.5 sedan . La relanti 800 turatii , aprind faza scurta 700 , aprind si faza lunga oscileaza ... de ce ?
|
|
|
28-01-11, 23:09
|
#2901
|
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
De la alternator.
|
|
|
28-01-11, 23:12
|
#2902
|
Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 8,001
Member of: [Moderators] [BMW] [DACIA] [VW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by a3ds
De la alternator.
|
Ce anume ar avea ? SI ce trebuie facut ?
|
|
|
28-01-11, 23:48
|
#2903
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 1,287
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by sharpe
un motor echilibrat este 2000 vanos pe care daca-l gasesti ingrijit,cu ulei si filtre schimbate la timp ar trebui sa consume un 10 maxim in oras si un 7 maxim in exterior,desi nici 2,5 vanos nu e departe de consumul asta
|
10 in nici un caz. mie acum iarna imi suge 17-20% in oras, de cele mai multe ori in limita superioara. Vara daca o incalti cu anvelope corespunzatoare, cu uleiul "la zi", cu presiunea optima... un 13-14 abia, abia. la drum lunga, adevat am scos 7-8 media inafara. dar in oras e crima. 2.5 si 2.8 sunt mult mai economice ca 2.0, cred ca mai toti o stiu pe asta. 2.8 chiar ajunge pe la 12 in oras.
__________________
'07 e91 320i '92 e36 320i coupe
|
|
|
28-01-11, 23:54
|
#2904
|
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by Daniel_Toa
Ce anume ar avea ? SI ce trebuie facut ?
|
Reparat-schimbat carbuni, schimbat cu totul. Vezi ca mistreku a avut de curand problema asta daca nu ma insel, o sa ii zic sa intre sa iti dea un sfat.Alt amic l-a schimbat cu totul, 2 mil din dezmembrari.
__________________
Understeer is when you hit the wall with the front of the car.Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.Horsepower is how fast you hit the wall.
Torque is how far you take the wall with you.
|
|
|
29-01-11, 09:12
|
#2905
|
Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 8,001
Member of: [Moderators] [BMW] [DACIA] [VW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by a3ds
Reparat-schimbat carbuni, schimbat cu totul. Vezi ca mistreku a avut de curand problema asta daca nu ma insel, o sa ii zic sa intre sa iti dea un sfat.Alt amic l-a schimbat cu totul, 2 mil din dezmembrari.
|
Masina respectiva ramane la mine cam o luna , cand a ajuns la mine masina era in regula si acum face asa . Nu pot sa o dau omului inapoi cu problema asta Se poate sa fie doar carbunii de vina ?
|
|
|
29-01-11, 16:40
|
#2906
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by Daniel_Toa
Masina respectiva ramane la mine cam o luna , cand a ajuns la mine masina era in regula si acum face asa . Nu pot sa o dau omului inapoi cu problema asta Se poate sa fie doar carbunii de vina ?
|
la mine a fost alt caz, adica a crapat alternatorul de tot. nu a fost caz de oscilatii, etc. nu mai baga nimic. e mai simplu de inlocuit cu totul de la dezmembrari, decat schimbat carburnii. adica eu unu nu m-as complica, e migalos si in plus, nu ai garantia ca va tine f mult, pt sigur o sa fie uzura si in axul alternatorului.
revenind la problema ta, poate sa fie o baterie nu prea grozava, sau poate sa mai fie impamantarea mai slaba/corodata etc.
am, avut si eu mai demult o problema cu oscilatiile, mai ales cand aveam consumatori mari (faza lunga, dezaburire etc). am rezolvat-o curantand valva de relanti (ICV-ul). gasesti un DIY f bun aici: http://www.bimmerwerkz.com/forum/3-s...ing-48667.html
eu as incepe de aici, cu ICV-ul, in loc sa-mi fac griji pt alternator. daca face asa de o luna, nu cred ca e alternatorul de vina, ar fi crapat pana acum. oricum, ala il verifici usor cu un voltmetru, vezi cat incarca. dar snt aproape sigur ca problema se va rezolva curatand ICV-ul.
partea proasta e ca va fi doar o rezolvare temporara, ICV sa se murdareasca la loc din cauza recircularii gazelor din bloc. o rezolvare permanenta ar costa in anularea recircularii gazelor si curatirea ulterioara a icv si clapeta de acc.
bafta!
p.s. oricum, daca vrei doar sa scapi de el si sa nu-i oscileze o perioada, scoate icv, curata, pune la loc si va merge ceas.
__________________
From WTF to DIY to OMG
|
|
|
29-01-11, 19:12
|
#2907
|
Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 8,001
Member of: [Moderators] [BMW] [DACIA] [VW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Voi curata piesa respectiva sa vedem ce rezolv . Daca nu este nici de la aia , schimb carbunii . Cunosc un electrician bun si voi apela la el . Multumesc frumos pentru informatii
|
|
|
29-01-11, 22:24
|
#2908
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by Daniel_Toa
Voi curata piesa respectiva sa vedem ce rezolv . Daca nu este nici de la aia , schimb carbunii . Cunosc un electrician bun si voi apela la el . Multumesc frumos pentru informatii
|
nu-i bai, foloseste linkul ala de ti l-am dat eu si e f simplu. mie mi-a luat cam 40 min cu totul, si nu mai facusem asta inainte.
|
|
|
29-01-11, 22:44
|
#2909
|
Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 8,001
Member of: [Moderators] [BMW] [DACIA] [VW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
La fel face .... deci nu e de la ICV . Ma gandesc sa schimb carbunii de la altenator
|
|
|
29-01-11, 23:08
|
#2910
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by Daniel_Toa
La fel face .... deci nu e de la ICV . Ma gandesc sa schimb carbunii de la altenator
|
ca sa nu faci munca degeaba, eu zic sa-l masori inainte.. da drumu la consumatori si masoara-l, ca poate nu e el de vina.
|
|
|
|
|