Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 28-01-11, 13:07   #2896
davidmafiotu

Stage 4
 
davidmafiotu's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 195
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

pai iti consuma mai putin de cat al meu,il ai pe romania ?sau e nenscris
davidmafiotu is offline   Reply With Quote
Old 28-01-11, 13:14   #2897
maxmartinez

Stage 5
 
maxmartinez's Avatar
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 592
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by davidmafiotu View Post
pai iti consuma mai putin de cat al meu,il ai pe romania ?sau e nenscris
da, e inmatriculat pe romania de 2 ani, consumul l-am facut anu trecut in vara cu jantele mari 8,5 fata si 10 spate..acum am de 15 tabla de iarna si cred ca ar trebui sa consume mai putin, desi ar trebui schimbat filtru de aer si de benzina, trage cam greu turata.
maxmartinez is offline   Reply With Quote
Old 28-01-11, 13:20   #2898
davidmafiotu

Stage 4
 
davidmafiotu's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 195
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

aha am inteles,a mea este pe bulgaria mie asa mi-a iesit un consum de 12-13 chiar din cate am vazut o am de cateva zile,poate o fi si de la frig

Last edited by davidmafiotu; 28-01-11 at 13:26.
davidmafiotu is offline   Reply With Quote
Old 28-01-11, 14:45   #2899
sharpe

Purtator cuvant MR Craiova

Stage 5
 
sharpe's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 397
Member of:
[Midnight Racers]
[BMW]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by davidmafiotu View Post
aha am inteles,a mea este pe bulgaria mie asa mi-a iesit un consum de 12-13 chiar din cate am vazut o am de cateva zile,poate o fi si de la frig
crezi ca iti creste consumul de la placutele de inmatriculare bulgaresti?
motorul de 1.6 dupa parerea unora e cam subdimensionat ca putere si cuplu pentru caroseria de pisica
oricum,a se tine minte ca bmw-ul a produs motoare de turatie,cu plaja de cuplu sus,undeva dupa 3700 (generalizat) si astea mananca,mai ales iarna
eu pe 318is am avut consum mediu (mediu de la mai multe masini) de 13 iarna si 11 vara in oras, benzina iar gpl 15 iarna 11 vara
un motor echilibrat este 2000 vanos pe care daca-l gasesti ingrijit,cu ulei si filtre schimbate la timp ar trebui sa consume un 10 maxim in oras si un 7 maxim in exterior,desi nici 2,5 vanos nu e departe de consumul asta
__________________
muČ
sharpe is offline   Reply With Quote
Old 28-01-11, 22:03   #2900
Daniel_Toa

Stage 5
 
Daniel_Toa's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 8,003
Member of:
[Moderators]
[BMW]
[DACIA]
[VW]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Deci se da un e36 , 2.5 sedan . La relanti 800 turatii , aprind faza scurta 700 , aprind si faza lunga oscileaza ... de ce ?
Daniel_Toa is offline   Reply With Quote
Old 28-01-11, 22:09   #2901
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

De la alternator.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 28-01-11, 22:12   #2902
Daniel_Toa

Stage 5
 
Daniel_Toa's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 8,003
Member of:
[Moderators]
[BMW]
[DACIA]
[VW]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by a3ds View Post
De la alternator.
Ce anume ar avea ? SI ce trebuie facut ?
Daniel_Toa is offline   Reply With Quote
Old 28-01-11, 22:48   #2903
rdy4ever

Stage 5
 
rdy4ever's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 1,287
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by sharpe View Post
un motor echilibrat este 2000 vanos pe care daca-l gasesti ingrijit,cu ulei si filtre schimbate la timp ar trebui sa consume un 10 maxim in oras si un 7 maxim in exterior,desi nici 2,5 vanos nu e departe de consumul asta
10 in nici un caz. mie acum iarna imi suge 17-20% in oras, de cele mai multe ori in limita superioara. Vara daca o incalti cu anvelope corespunzatoare, cu uleiul "la zi", cu presiunea optima... un 13-14 abia, abia. la drum lunga, adevat am scos 7-8 media inafara. dar in oras e crima. 2.5 si 2.8 sunt mult mai economice ca 2.0, cred ca mai toti o stiu pe asta. 2.8 chiar ajunge pe la 12 in oras.
rdy4ever is offline   Reply With Quote
Old 28-01-11, 22:54   #2904
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by Daniel_Toa View Post
Ce anume ar avea ? SI ce trebuie facut ?
Reparat-schimbat carbuni, schimbat cu totul. Vezi ca mistreku a avut de curand problema asta daca nu ma insel, o sa ii zic sa intre sa iti dea un sfat.Alt amic l-a schimbat cu totul, 2 mil din dezmembrari.
__________________
Understeer is when you hit the wall with the front of the car.Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.Horsepower is how fast you hit the wall.
Torque is how far you take the wall with you.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 29-01-11, 08:12   #2905
Daniel_Toa

Stage 5
 
Daniel_Toa's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 8,003
Member of:
[Moderators]
[BMW]
[DACIA]
[VW]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by a3ds View Post
Reparat-schimbat carbuni, schimbat cu totul. Vezi ca mistreku a avut de curand problema asta daca nu ma insel, o sa ii zic sa intre sa iti dea un sfat.Alt amic l-a schimbat cu totul, 2 mil din dezmembrari.
Masina respectiva ramane la mine cam o luna , cand a ajuns la mine masina era in regula si acum face asa . Nu pot sa o dau omului inapoi cu problema asta Se poate sa fie doar carbunii de vina ?
Daniel_Toa is offline   Reply With Quote
Old 29-01-11, 15:40   #2906
mistreku

Stage 5
 
mistreku's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by Daniel_Toa View Post
Masina respectiva ramane la mine cam o luna , cand a ajuns la mine masina era in regula si acum face asa . Nu pot sa o dau omului inapoi cu problema asta Se poate sa fie doar carbunii de vina ?
la mine a fost alt caz, adica a crapat alternatorul de tot. nu a fost caz de oscilatii, etc. nu mai baga nimic. e mai simplu de inlocuit cu totul de la dezmembrari, decat schimbat carburnii. adica eu unu nu m-as complica, e migalos si in plus, nu ai garantia ca va tine f mult, pt sigur o sa fie uzura si in axul alternatorului.

revenind la problema ta, poate sa fie o baterie nu prea grozava, sau poate sa mai fie impamantarea mai slaba/corodata etc.

am, avut si eu mai demult o problema cu oscilatiile, mai ales cand aveam consumatori mari (faza lunga, dezaburire etc). am rezolvat-o curantand valva de relanti (ICV-ul). gasesti un DIY f bun aici: http://www.bimmerwerkz.com/forum/3-s...ing-48667.html

eu as incepe de aici, cu ICV-ul, in loc sa-mi fac griji pt alternator. daca face asa de o luna, nu cred ca e alternatorul de vina, ar fi crapat pana acum. oricum, ala il verifici usor cu un voltmetru, vezi cat incarca. dar snt aproape sigur ca problema se va rezolva curatand ICV-ul.

partea proasta e ca va fi doar o rezolvare temporara, ICV sa se murdareasca la loc din cauza recircularii gazelor din bloc. o rezolvare permanenta ar costa in anularea recircularii gazelor si curatirea ulterioara a icv si clapeta de acc.

bafta!


p.s. oricum, daca vrei doar sa scapi de el si sa nu-i oscileze o perioada, scoate icv, curata, pune la loc si va merge ceas.
__________________
From WTF to DIY to OMG
mistreku is offline   Reply With Quote
Old 29-01-11, 18:12   #2907
Daniel_Toa

Stage 5
 
Daniel_Toa's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 8,003
Member of:
[Moderators]
[BMW]
[DACIA]
[VW]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Voi curata piesa respectiva sa vedem ce rezolv . Daca nu este nici de la aia , schimb carbunii . Cunosc un electrician bun si voi apela la el . Multumesc frumos pentru informatii
Daniel_Toa is offline   Reply With Quote
Old 29-01-11, 21:24   #2908
mistreku

Stage 5
 
mistreku's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by Daniel_Toa View Post
Voi curata piesa respectiva sa vedem ce rezolv . Daca nu este nici de la aia , schimb carbunii . Cunosc un electrician bun si voi apela la el . Multumesc frumos pentru informatii
nu-i bai, foloseste linkul ala de ti l-am dat eu si e f simplu. mie mi-a luat cam 40 min cu totul, si nu mai facusem asta inainte.
mistreku is offline   Reply With Quote
Old 29-01-11, 21:44   #2909
Daniel_Toa

Stage 5
 
Daniel_Toa's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 8,003
Member of:
[Moderators]
[BMW]
[DACIA]
[VW]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

La fel face .... deci nu e de la ICV . Ma gandesc sa schimb carbunii de la altenator
Daniel_Toa is offline   Reply With Quote
Old 29-01-11, 22:08   #2910
mistreku

Stage 5
 
mistreku's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by Daniel_Toa View Post
La fel face .... deci nu e de la ICV . Ma gandesc sa schimb carbunii de la altenator
ca sa nu faci munca degeaba, eu zic sa-l masori inainte.. da drumu la consumatori si masoara-l, ca poate nu e el de vina.
mistreku is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -