Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW |
19-08-11, 09:21
|
#3796
|
Stage 5
Join Date: Jan 2011
Posts: 592
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by rdy4ever
arunca un ochi la firele din mansonul de la portbagaj
|
+1. sigur e haos p acolo, e chiar cotul cu fire care intra din caroserie in capota portbagaj in partea stanga langa amortizorul portbagajului...desfa cauciucul care tine firele si ai sa vezi acolo cum s-au babardit unele pe altele....le izolezi bine si aia e.
__________________
|
|
|
19-08-11, 10:24
|
#3797
|
Stage 5
Join Date: Dec 2010
Posts: 443
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
|
|
|
19-08-11, 10:28
|
#3798
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 1,254
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Eu folosesc si sunt foarte multumit de Liqui Moly MOS2 Leichtlauf 10W40.
Am dat pe 5 litri 125 de lei
|
|
|
19-08-11, 12:25
|
#3799
|
Stage 5
Join Date: Jul 2008
Posts: 561
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by maxmartinez
+1. sigur e haos p acolo, e chiar cotul cu fire care intra din caroserie in capota portbagaj in partea stanga langa amortizorul portbagajului...desfa cauciucul care tine firele si ai sa vezi acolo cum s-au babardit unele pe altele....le izolezi bine si aia e.
|
am verificat...nu e de acolo...
|
|
|
19-08-11, 21:52
|
#3800
|
Purtator cuvant MR Craiova
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 397
Member of: [Midnight Racers] [BMW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by GL91ANB
Eu folosesc si sunt foarte multumit de Liqui Moly MOS2 Leichtlauf 10W40.
Am dat pe 5 litri 125 de lei
|
Subscriu si recomand
|
|
|
19-08-11, 22:19
|
#3801
|
Stage 5
Join Date: Oct 2010
Posts: 716
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
In cazul in care nu am carcasa filtrului de aer si am decat debimetrul simplu...poate sa fie aceasta cauza pt care nu imi tine motorul la relanti si da sa moara?Tin sa precizez ca motorul a fost pornit si fara cureaua mare de accesorii.Astept un sfat,idee...Multumesc!
|
|
|
19-08-11, 22:40
|
#3802
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 1,287
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Pai eu cred ca pornirea motorului fara cureaua de accesorii este de ajuns pt a f**e motorul.
|
|
|
19-08-11, 22:42
|
#3803
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 3,841
Member of: [BMW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Da ce e ma ..... distributie? nu ti se invart accesoriile, nu ai servo, nu ai alternator, nu ai ac, nu ai pompa de apa.
|
|
|
19-08-11, 22:56
|
#3804
|
Stage 5
Join Date: Oct 2010
Posts: 716
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Mor...a patit ceva motorul daca am pornit fara cureaua de acesorii?Dupa logica mea nu ar fi trebuit sa sa intample nimic din moment ce distributia e pe lant...Lamuriti-ma va rog...care este motivul pt care trage sa moara(sper sa fie din cauza debimetrului care nu are carcasa)si daca a cauzat in vreun fel pornirea fara curea.multumesc
|
|
|
19-08-11, 23:11
|
#3805
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,402
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by rdy4ever
Pai eu cred ca pornirea motorului fara cureaua de accesorii este de ajuns pt a f**e motorul.
|
aici gresesti. se poate incinge dar daca il ti foarte mult ca nu are cum sa si faca racire si il poti beli. dar nu ca ai pornit curea si l ai tinut 5 min l ao dat in spume. se poate sa aibe debitmetru nasol mai ales daca zice ca nu are nici filtru .
__________________
|
|
|
19-08-11, 23:20
|
#3806
|
Stage 5
Join Date: Oct 2010
Posts: 716
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
L-am tinut 30 sec...banuiesc ca nu are ce sa se intample.Debimetrul nu este stricat...doar ca s-a fu**t carcasa si am dat-o jos,nu e vorba ca nu am filtru...nu am carcasa deloc.Pana vine alta l-am pornit fara si am observat aceste simptome...si sunt curios care este motivul...
Last edited by Sir 10; 19-08-11 at 23:22.
|
|
|
20-08-11, 00:36
|
#3807
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 1,287
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by Sir 10
L-am tinut 30 sec...banuiesc ca nu are ce sa se intample.Debimetrul nu este stricat...doar ca s-a fu**t carcasa si am dat-o jos,nu e vorba ca nu am filtru...nu am carcasa deloc.Pana vine alta l-am pornit fara si am observat aceste simptome...si sunt curios care este motivul...
|
n-am fost eu prea atent si prin pornit am presupus gresit ca a si functionat asa, fara pompa de apa... la 30 de secunde nu cred ca avea ce sa se intample. tu zici ca debitmetrul nu are carcasa? sau filtrul de aer? ca nici aici nu prea inteleg. Adica debitmetrul e desfacut si se vad direct lamelele? atunci, da e posibil sa se fi ftt debitmetrul, lamelele acelea sunt foarte sensibile... De asemenea daca nu ai filtru de aer montat, deci debitmetrul e expus direct pe intrare, a intrat tot praful si mizeria in el si din nou tot ce e posibil sa se fi stricat, sa fie imbacsit si sa trimita informatii false, etc..
Sfatul meu e sa remontezi carcasa si filtrul de aer iar apoi sa cureti debitmetrul cu spray special pt debitmetre (contine alcool izopropilic in principiu). Il ti in aer si pulverizezi de la o distana de vreo 15 cm pe lamele cu acea substanta pana se curata, dar in nici un caz sa nu atingi lamela...
...si vezi dupa ce si cum.
__________________
'07 e91 320i '92 e36 320i coupe
Last edited by rdy4ever; 20-08-11 at 00:43.
|
|
|
20-08-11, 09:31
|
#3808
|
Stage 5
Join Date: Oct 2010
Posts: 716
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by rdy4ever
n-am fost eu prea atent si prin pornit am presupus gresit ca a si functionat asa, fara pompa de apa... la 30 de secunde nu cred ca avea ce sa se intample. tu zici ca debitmetrul nu are carcasa? sau filtrul de aer? ca nici aici nu prea inteleg. Adica debitmetrul e desfacut si se vad direct lamelele? atunci, da e posibil sa se fi ftt debitmetrul, lamelele acelea sunt foarte sensibile... De asemenea daca nu ai filtru de aer montat, deci debitmetrul e expus direct pe intrare, a intrat tot praful si mizeria in el si din nou tot ce e posibil sa se fi stricat, sa fie imbacsit si sa trimita informatii false, etc..
Sfatul meu e sa remontezi carcasa si filtrul de aer iar apoi sa cureti debitmetrul cu spray special pt debitmetre (contine alcool izopropilic in principiu). Il ti in aer si pulverizezi de la o distana de vreo 15 cm pe lamele cu acea substanta pana se curata, dar in nici un caz sa nu atingi lamela...
...si vezi dupa ce si cum.
|
Nu am deloc carcasa,este pur si simplu debimetrul si da,se vad lamelele,dar de cand am dat jos carcasa l-am bagat intr-o punga pt a nu intra praf la el...deci e posibil ca debimetrul FARA carcasa sa fie motivul pt care nu imi tine relantiul?Exact asa se numeste,Spray pt debimetru?multumesc
|
|
|
20-08-11, 10:15
|
#3809
|
Stage 5
Join Date: Oct 2010
Posts: 716
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Am uitat sa precizez.Cu masina nu s-a mers fara carcasa debimetrulu si nici fara filtru,a stat in garaj atata timp cat nu a avut carcasa iar debimetrul bagat intr-o punga.
|
|
|
20-08-11, 10:16
|
#3810
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 12,564
Member of: [Moderators] [4Rally] [Shadows Racing Team] [ALFA ROMEO]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Pai cu cateva posturi in urma ai zis ca ai pornit masina, pana la urma ai pornit-o sau nu ?
|
|
|
|
|