Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW |
22-08-11, 16:03
|
#3826
|
Stage 4
Join Date: Sep 2006
Posts: 203
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by rdy4ever
Nici nu iti imaginezi ce te asteapta. iti sugerez sa iei un prieten la operatiunea asta, eu am fost singur si nici nu iti pot spune cat de greu e singur.
.....
|
Iti multumesc din suflet pt rabdarea acordata....nu ma gandeam ca e asa complicat, dar o fac eu (toate reparatiile vreau sa le fac singur )...mai intai sa-mi gasesc material dela cu buretel pe dedesubt si sa-mi tapitzez si plafonul si stalpii....
Am 2 usi...sper sa ma descurc sa scot plafonul fara sa-l indoi....
Multumesc inca o data!
__________________
Respect!Vand Xenon - www.km7.ro
|
|
|
22-08-11, 16:50
|
#3827
|
Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 8,001
Member of: [Moderators] [BMW] [DACIA] [VW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by maxmartinez
macar acum ptr 50000km n o sa mai ai probleme cu aprinderea
ngk-urile n au fost mai mult de 30 una nu? fisele alea sunt scumpe ale dreaq, anu trecut parca am dat si eu vre o 300...
stiu cum te simti, abia ce imi schimbasem si eu prinderile ptr capota, si acum 3 zile s-a suit unu cu masina peste mine....vorba aia, s-o dus p..ii de suflet
|
42 de lei am dat pe bucata ... cica sunt cele mai bune . Iar pe fise 200 si ceva de lei . Vorba asta , gata am terminat cu masina nu ii mai fac nimic e minciuna Asa am zis si eu anul trecut dupa ce am terminat tot ce aveam de facut la ea , a doua zi aveam programare la un service sa ii fac revizia si a intrat un mos cu un aro in mine . Doua luni a stat in service .
|
|
|
22-08-11, 20:23
|
#3828
|
Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 8,001
Member of: [Moderators] [BMW] [DACIA] [VW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Gata dupa chin , chin si iar chin am schimbat bujiile si fisele Un cauciuc s a rupt si a ramas lipit pe bujie , o ora m am chinuit sa scot cauciucul si pe urma surpriza !!!!! Bujia era intepenita Cand aveam Dacia , in 5 minute schimbam tot , la bmw in 3 ore .... sunt de ras . La fisa de langa parbiz pe la mijlocul ei mai era inca un ,,cablu '' nu era conectat la fisa doar asa pus pe el . Am inteles ca ar fi un senzor , ceva mai multe detalii despre el aveti ? Fisele noi nu aveau asa ceva , iar masina functioneaza perfect , aveam un mic lag la pedala si acum a disparut . Inainte la 100 km/h aveam consum 10 - 11 , acum intre 6 si 7 .
|
|
|
23-08-11, 01:40
|
#3829
|
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,205
Member of: [Opel] [2 Roti]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by Daniel_Toa
Gata dupa chin , chin si iar chin am schimbat bujiile si fisele Un cauciuc s a rupt si a ramas lipit pe bujie , o ora m am chinuit sa scot cauciucul si pe urma surpriza !!!!! Bujia era intepenita Cand aveam Dacia , in 5 minute schimbam tot , la bmw in 3 ore .... sunt de ras . La fisa de langa parbiz pe la mijlocul ei mai era inca un ,,cablu '' nu era conectat la fisa doar asa pus pe el . Am inteles ca ar fi un senzor , ceva mai multe detalii despre el aveti ? Fisele noi nu aveau asa ceva , iar masina functioneaza perfect , aveam un mic lag la pedala si acum a disparut . Inainte la 100 km/h aveam consum 10 - 11 , acum intre 6 si 7 .
|
sa ne spui si noua cam cu cat ti-a scazut consumul, per total...ma bate gandul sa schimb si eu fisele si bujiile pana la sf lunii...
|
|
|
23-08-11, 07:50
|
#3830
|
Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 8,001
Member of: [Moderators] [BMW] [DACIA] [VW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by 69WRX
sa ne spui si noua cam cu cat ti-a scazut consumul, per total...ma bate gandul sa schimb si eu fisele si bujiile pana la sf lunii...
|
Pai am zis ca ieri am facut si un drum de proba la 100km/h aveam 7 , inainte 10 ... Astazi voi avea un drum mai lung cu ea , si voi calcula exact consumul .
|
|
|
23-08-11, 09:04
|
#3831
|
Stage 4
Join Date: Sep 2006
Posts: 203
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
cand schimbi bujiile si fisele e bn sa schimbi si filtrul de combustibil si pe cel de aer.... toate schimbate reduc consumul....eu mi-am schimbat bujiile mi-am pus bujii BERU cu 4 electrozi, si filtrele si mi-a scazut consumul cu 1-1,5 litri/ 100km....eu zic ca se merita investitia.....
|
|
|
23-08-11, 09:10
|
#3832
|
Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 8,001
Member of: [Moderators] [BMW] [DACIA] [VW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by eduard_1
cand schimbi bujiile si fisele e bn sa schimbi si filtrul de combustibil si pe cel de aer.... toate schimbate reduc consumul....eu mi-am schimbat bujiile mi-am pus bujii BERU cu 4 electrozi, si filtrele si mi-a scazut consumul cu 1-1,5 litri/ 100km....eu zic ca se merita investitia.....
|
Uleiul , filtru ulei , benzina si aer au putin peste 500 km de cand sunt schimbate . Mai aveam bujiile si fisele , dar am zis sa le mai las , dar daca s a rupt o fiesa le am schimbat acum si se cunoaste o diferenta la consum . Ma refer la drum lung .
|
|
|
23-08-11, 09:28
|
#3833
|
Stage 4
Join Date: Sep 2006
Posts: 203
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
ai facut f bn .... da la drum lung se cunoaste...in oras nu-ti dai seama de consum.... oricum e diferenta si in accelerare, mie-mi place f mult cum imi merge masina de cand i-am schimbat toate consumabilele.... ce i-am pus aiurea si-mi este un pic teama este uleiul...i-am bagat ulei Q8 10W40...mi l-a recomandat un prieten ca e bun dar nu e cunoscut si e si ieftin adica 70 lei 4litri, am doar 500km cu el nu pot spune nimic de el dar vad eu peste 2000km....pana acum e bn ....i-am bagat desta pt ca tot am auzit de Castrol ca sunt f multe contrafacute si m-am gandit ca pe asta nu-l falsifica nimeni si ca toate uleiurile sunt facute dupa un standard dar...am observat cand l-am turnat in motor ca avea o consistenta de 5W30...adica era f subtire fata de un Castrol 10W40 (poate ca era f cald afara) ....
|
|
|
23-08-11, 09:59
|
#3834
|
Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 8,001
Member of: [Moderators] [BMW] [DACIA] [VW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by eduard_1
ai facut f bn .... da la drum lung se cunoaste...in oras nu-ti dai seama de consum.... oricum e diferenta si in accelerare, mie-mi place f mult cum imi merge masina de cand i-am schimbat toate consumabilele.... ce i-am pus aiurea si-mi este un pic teama este uleiul...i-am bagat ulei Q8 10W40...mi l-a recomandat un prieten ca e bun dar nu e cunoscut si e si ieftin adica 70 lei 4litri, am doar 500km cu el nu pot spune nimic de el dar vad eu peste 2000km....pana acum e bn ....i-am bagat desta pt ca tot am auzit de Castrol ca sunt f multe contrafacute si m-am gandit ca pe asta nu-l falsifica nimeni si ca toate uleiurile sunt facute dupa un standard dar...am observat cand l-am turnat in motor ca avea o consistenta de 5W30...adica era f subtire fata de un Castrol 10W40 (poate ca era f cald afara) ....
|
Eu cand am cumparat masina am bagat ulei Mobil one , 10w40 , dupa 8.000 km , nu a mancat ulei si acum am bagat tot dasta Chiar sunt foarte multumit de el , Am dat 128 de lei pe 4 litri .
|
|
|
23-08-11, 10:33
|
#3835
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 12,564
Member of: [Moderators] [4Rally] [Shadows Racing Team] [ALFA ROMEO]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Mobil 1 e 86 lei in Valcea la 4 litrii.
Ce parere aveti de bujiile Bosch Super 4 ( 4 electrozi ) pe BMW 318i M43 ?
|
|
|
23-08-11, 10:38
|
#3836
|
Stage 4
Join Date: Sep 2006
Posts: 203
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by trafy-vr6
Ce parere aveti de bujiile Bosch Super 4 ( 4 electrozi ) pe BMW 318i M43 ?
|
in general toate electricele BOSCH sunt de inalta calitate...eu nu am gasit... de fapt nu aveau pe stoc cand le-am schimbat! daca gasesti si vrei sa-ti cumperi poti s-o faci ... sunt f bune
|
|
|
24-08-11, 16:42
|
#3837
|
Stage 5
Join Date: Jan 2011
Posts: 592
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
tot uitandu ma pe forumuri bmw d afara, dau peste fel si fel de denumiri...
genu A pillar B pillar C pillar....astea s panourile de pe stalpi fata-spate? A fiind fata, B mijloc C spate?
le: stiti cum se dau jos/scot portiunile textile/din piele de pe fetele de usi? sunt prinse in clipsuri sau tre sa dai fata jos sa desurubezi pe dedesubt manerul si apoi panourile alea?
__________________
Last edited by maxmartinez; 24-08-11 at 16:53.
|
|
|
25-08-11, 00:02
|
#3838
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 830
Member of: [DACIA]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
as dori si eu dimensiunile celor 2 muchii ale inaltatoarelor de la ltw
|
|
|
25-08-11, 20:26
|
#3839
|
Purtator cuvant MR Craiova
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 397
Member of: [Midnight Racers] [BMW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by Daniel_Toa
Gata dupa chin , chin si iar chin am schimbat bujiile si fisele Un cauciuc s a rupt si a ramas lipit pe bujie , o ora m am chinuit sa scot cauciucul si pe urma surpriza !!!!! Bujia era intepenita Cand aveam Dacia , in 5 minute schimbam tot , la bmw in 3 ore .... sunt de ras . La fisa de langa parbiz pe la mijlocul ei mai era inca un ,,cablu '' nu era conectat la fisa doar asa pus pe el . Am inteles ca ar fi un senzor , ceva mai multe detalii despre el aveti ? Fisele noi nu aveau asa ceva , iar masina functioneaza perfect , aveam un mic lag la pedala si acum a disparut . Inainte la 100 km/h aveam consum 10 - 11 , acum intre 6 si 7 .
|
ala e un cablu care culege semnalul de pe o fisa (prin inductie) si ii spune calculatorului cand s-a dat semnalul,e un fel de precursor sau varianta mai rudimentara a senzorului de axa cu came
teoretic nu se simte mare diferenta daca nu-ti mai citeste senzorul ala si la fel de teoretic nu mai merge motorul in parametri dupa 3000 rpm incolo
asta o spun din proprie experienta,am avut la 2 motoare 1.8is senzorii beliti si facea mutre la accelerare in full throttle masina
nu stiu de unde Dumnezeu ai putut sa iei Bujiile NGK cu 40 si ceva de lei bucata cand si BKR6EK si V-line-urile sunt maxim 35 de lei bucata cu cel mai nesimtit adaos (vorbesc de Craiova si bucale)
cat despre bujiile cu 4 electrozi...potoliti-va, sunt cele mai mari porcarii de pe fata pamantului la bmw-uri (si la alte masini)
daca vreti sa faceti o treaba si aveti un ban de dat in plus luati ori NGK ori Denso Iridium series,intr-adevar sunt mai scumpe dar bubuie masina cu ele,scade consumul,trage mult mai bine,etc
o bujie normala se schimba dupa carte la 30.000 km, seria Iridium la 50.000 km
acum...depinde si daca se merita diferenta de pret
o bujie normala e 30-40 RON, Iridium-urile sunt 70-90 RON bucata
teoretic daca stai sa faci calculul la 50.000 de km o diferenta de 0,5-0,7 l/100 km sunt cateva sute de litri de benzina,s-ar merita investitia
parerea mea ...vorba unui prieten,suntem prea saraci ca sa dam banii pe lucruri ieftine
iar masina...daca ai grija de ea are grija de tine
P.S. Q8 oil e teoretic slabut calitativ iar cel care zicea ca uleiurile nu au standarde,sa faca bine sa se mai documenteze,au chiar standarde foarte stricte.Eu unu recomand in continuare Castrolul (dar numai cel fabricat in Germania) sau Liqui Moly pe care-l folosesc de vreo 2 ani
|
|
|
25-08-11, 22:53
|
#3840
|
Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 8,001
Member of: [Moderators] [BMW] [DACIA] [VW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
sharpe - legat de pretul la bujii , se poate ca baiatul respectiv sa fi bagat adaos mare ... Iar in legatura cu senzorul dupa fisa ce sa fac ? E in regula daca merg fara el ?
|
|
|
|
|