Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 04-09-11, 20:00   #3901
sprinter
BMW Driver

Stage 5
 
sprinter's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 3,841
Member of:
[BMW]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by bau814 View Post
stie cineva cum arata senzor-ul viteza?

am un 318i e36 motor m40 si l-am pus pe tester si mi-a dat senzor viteza.

eu am zis ca e senzorul de la volanta si l-am schimbat dar se pare ca nu este de acolo problema.

problema pe care o are masina este urmatoarea se limiteaza in 4800-5000 ture in orice treapta( nu trage peste 5000 ture )

eventual o poza cu senzorul respectiv.

multumesc
Senzorul de viteza il gasesti pe diferential (la puntea spate), este singurul senzor care exista pe grup, intra o mufa cu 2 fire in el, nu ai cum sa il ratezi.
__________________

BMW Motorsport

Tractiunea spate e la fel de periculoasa pe cat de prost, ingamfat si dornic de afirmare este soferul...
sprinter is offline   Reply With Quote
Old 04-09-11, 20:27   #3902
OVI

Stage 5
 
OVI's Avatar
 
Join Date: May 2003
Posts: 602
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

de la senzorul de la diferential nu are cum sa nu ti traga masina intr o anumita plaja...mi e nu mi a mers deloc senzorul si tragea la fel...eventual stergatoarele iti merg doar pe tempomat si pe treapta a doua de viteza...si nu iti indica consumul instantaneu si anumiti parametrii din obc...si bineinteles viteza
OVI is offline   Reply With Quote
Old 04-09-11, 21:12   #3903
bau814

Stage 2
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 25
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

o sa urc masina pe rampa si verific senzorul ala, eventual il schimb si dupa aia va zic daca mai face masina figuri.

multumesc pt info

ps. masina nu are OBC si nimic nu face figuri de genul afisarea vitezei pe bord sau stergatoarele.

Last edited by bau814; 04-09-11 at 21:26.
bau814 is offline   Reply With Quote
Old 05-09-11, 12:56   #3904
alex1984

Stage 1
 
alex1984's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 23
Question Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

urgent fratilor-
intrebare : daca se schimba amortizoarele de serie cu altele sport pe un e36, e nevoie sa schimbi si arcurile???? mie asa mi-a spus unul care vinde de la monroe.
astept pe cineva care stie sa ma lamureasca.ms
alex1984 is offline   Reply With Quote
Old 05-09-11, 13:04   #3905
GOGU_VL
BMW Driver

Stage 5
 
GOGU_VL's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 5,383
Member of:
[BMW]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by alex1984 View Post
urgent fratilor-
intrebare : daca se schimba amortizoarele de serie cu altele sport pe un e36, e nevoie sa schimbi si arcurile???? mie asa mi-a spus unul care vinde de la monroe.
astept pe cineva care stie sa ma lamureasca.ms
Pai......daca ai amortizor stock, si pui amortizor sport si arcurile stock, intra arcurile, dar greu.....iti trebuie o presa de arcuri care sa stranga mult, ca amortizorul sport are tija mai scurta, si plus ca o sa stea spirele de la arcuri foarte apropiate si-o sa amortizeze mai mult arcurile decat amortizoarele....asa ca in concluzie, amortizoarele le termini repede......
GOGU_VL is offline   Reply With Quote
Old 05-09-11, 13:17   #3906
alex1984

Stage 1
 
alex1984's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 23
Thumbs up Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by jm3k3rd3mik View Post
Pai......daca ai amortizor stock, si pui amortizor sport si arcurile stock, intra arcurile, dar greu.....iti trebuie o presa de arcuri care sa stranga mult, ca amortizorul sport are tija mai scurta, si plus ca o sa stea spirele de la arcuri foarte apropiate si-o sa amortizeze mai mult arcurile decat amortizoarele....asa ca in concluzie, amortizoarele le termini repede......
stai asa sa recapitulam: daca am stock si vreau sa pun sport, trebuie sa cumpar kit complet 4 amortizoare + 4 arcuri, corect? numai amortizoare sport pe masina cu arcuri stock nu e bine,asta vroia-i sa spui, nu?
ai auzit ceva de amortizoarele astea sport reglabile, cum sunt? bune de ceva? sau mai bine pun tot din alea din fabrica? eu am auzit ca celelalte tin mai bine in curba. ms de reply
alex1984 is offline   Reply With Quote
Old 05-09-11, 13:19   #3907
GOGU_VL
BMW Driver

Stage 5
 
GOGU_VL's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 5,383
Member of:
[BMW]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by alex1984 View Post
stai asa sa recapitulam: daca am stock si vreau sa pun sport, trebuie sa cumpar kit complet 4 amortizoare + 4 arcuri, corect? numai amortizoare sport pe masina cu arcuri stock nu e bine,asta vroia-i sa spui, nu?
ai auzit ceva de amortizoarele astea sport reglabile, cum sunt? bune de ceva? sau mai bine pun tot din alea din fabrica? eu am auzit ca celelalte tin mai bine in curba. ms de reply
Suspensia reglabila e jmekerie normal......ia mai bine reglabila completa(4xamortizoare + 4x arcuri) si termini treaba cu suspensia
GOGU_VL is offline   Reply With Quote
Old 05-09-11, 13:21   #3908
nikki82

Stage 1
 
Join Date: Sep 2011
Posts: 21
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

am si eu o prolema , in bord in spatele ceasurilor se aude din cand in cand un carait ca doua rotite metalice la care le sar dintii. care o fi problema? ms anticipat
nikki82 is offline   Reply With Quote
Old 05-09-11, 13:25   #3909
nikki82

Stage 1
 
Join Date: Sep 2011
Posts: 21
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by nikki82 View Post
am si eu o prolema , in bord in spatele ceasurilor se aude din cand in cand un carait ca doua rotite metalice la care le sar dintii. care o fi problema? ms anticipat
am uitat sa precizez e36 318i
nikki82 is offline   Reply With Quote
Old 05-09-11, 13:48   #3910
alex1984

Stage 1
 
alex1984's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 23
Cool Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

pt e36 ce culoare de lichid pt servo trebuie...altii zic rosu , altii verde, pana la urma????
ca ulei de motor daca-i pun un castrol rs sport 10w60 e bine????
ms pt reply...la aia care se deranjeaza )
alex1984 is offline   Reply With Quote
Old 05-09-11, 14:10   #3911
GOGU_VL
BMW Driver

Stage 5
 
GOGU_VL's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 5,383
Member of:
[BMW]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by alex1984 View Post
pt e36 ce culoare de lichid pt servo trebuie...altii zic rosu , altii verde, pana la urma????
ca ulei de motor daca-i pun un castrol rs sport 10w60 e bine????
ms pt reply...la aia care se deranjeaza )
Lichid servo e rosu.
Iar ulei 10W 60 nu e bun......baga 10W 40
GOGU_VL is offline   Reply With Quote
Old 05-09-11, 14:15   #3912
sharpe

Purtator cuvant MR Craiova

Stage 5
 
sharpe's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 397
Member of:
[Midnight Racers]
[BMW]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by alex1984 View Post
pt e36 ce culoare de lichid pt servo trebuie...altii zic rosu , altii verde, pana la urma????
ca ulei de motor daca-i pun un castrol rs sport 10w60 e bine????
ms pt reply...la aia care se deranjeaza )
rosu
recomandabil de la Castrol,desi e scump al dracu
ulei...pune-i Castrol numai daca are cod de Germania
eu recomand Liqui Moly 10w40 cu MOS2
sharpe is offline   Reply With Quote
Old 05-09-11, 14:21   #3913
sharpe

Purtator cuvant MR Craiova

Stage 5
 
sharpe's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 397
Member of:
[Midnight Racers]
[BMW]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by jm3k3rd3mik View Post
Lichid servo e rosu.
Iar ulei 10W 60 nu e bun......baga 10W 40
10w60 e un ulei excelent dar facut mai mult pentru masinile de forja
un prieten a testat diferite uleiuri pe masina lui cu instrumentele pe masa,nu dupa ureche
in primul rand 60-ul de dupa w reprezinta un prag de temperatura ridicat pana la care uleiul isi pastreaza proprietatile fizice si chimice nealterate
adica cu alte cuvinte la presiuni si temperaturi foarte mari uleiul tinde sa-si schimbe proprietatile,sa devina mai subtire,etc
practic pe un motor umflat bine cu 10W60 presiunea uleiului la turatii inalte dupa ce masina a luat forja grav e aproape de presiunea care-o are motorul in parametrii optimi de mers,ceeace nu se intampla cu un 10w40 de exemplu,care are tendinta sa se subtieze
deci se merita sa bagi un ulei "racing" numai daca masina ta isi haleste omor pe paine minim 40% din timpul in care mergi cu ea
in rest...un ulei BUN 10w40 sau 5w30 (depinde de tipul recomandat pentru motorul respectiv) ar fi numai bun
__________________
muČ
sharpe is offline   Reply With Quote
Old 05-09-11, 14:22   #3914
alex1984

Stage 1
 
alex1984's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 23
Question Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by sharpe View Post
rosu
recomandabil de la Castrol,desi e scump al dracu
ulei...pune-i Castrol numai daca are cod de Germania
eu recomand Liqui Moly 10w40 cu MOS2
ciudat ca nimeni nu spune nimic bun de castrol rs 10w60......adica de ce nu ar fi bun ,nu inteleg.
am vazut ca era si recomandat pt aia care se cam dau la acceleratie......
alex1984 is offline   Reply With Quote
Old 05-09-11, 14:27   #3915
alex1984

Stage 1
 
alex1984's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 23
Wink Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by sharpe View Post
10w60 e un ulei excelent dar facut mai mult pentru masinile de forja
un prieten a testat diferite uleiuri pe masina lui cu instrumentele pe masa,nu dupa ureche
in primul rand 60-ul de dupa w reprezinta un prag de temperatura ridicat pana la care uleiul isi pastreaza proprietatile fizice si chimice nealterate
adica cu alte cuvinte la presiuni si temperaturi foarte mari uleiul tinde sa-si schimbe proprietatile,sa devina mai subtire,etc
practic pe un motor umflat bine cu 10W60 presiunea uleiului la turatii inalte dupa ce masina a luat forja grav e aproape de presiunea care-o are motorul in parametrii optimi de mers,ceeace nu se intampla cu un 10w40 de exemplu,care are tendinta sa se subtieze
deci se merita sa bagi un ulei "racing" numai daca masina ta isi haleste omor pe paine minim 40% din timpul in care mergi cu ea
in rest...un ulei BUN 10w40 sau 5w30 (depinde de tipul recomandat pentru motorul respectiv) ar fi numai bun
am vazut commentul dupa, sc. dar totusi pt un e36 2000 benzina ...cam ce ar merge?....eu m-am gandit la ala 10w60 fiindca din cand in cand ma mai dau la ea....si cam i-a forja mai mereu, cateodata un 200-210, altadat plecari ...si tot asa....iar daca bagi sau nu forja, oricum cred ca uleiul ramane de calitate pana la urma.....chiar daca omori sau nu mai mereu motorul, korect?
alex1984 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -