Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW |
03-07-11, 23:31
|
#3601
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of: [BMW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Da ! Atata timp cat nu faci accident e ok cea neoriginala... Spre deosebire de cea originala care in caz de accident ramane intacta. Cea originala este din caramida. Poate sa se faca muci toata masina dar bara de M originala e bara de M si nu se sparge. E fermecata.
|
|
|
04-07-11, 01:23
|
#3602
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 1,287
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by the_rifle
Da ! Atata timp cat nu faci accident e ok cea neoriginala... Spre deosebire de cea originala care in caz de accident ramane intacta. Cea originala este din caramida. Poate sa se faca muci toata masina dar bara de M originala e bara de M si nu se sparge. E fermecata.
|
trebuia sa vi tu sa-l faci pe desteptul.
sprinter vorbea de lovituri usoare, de frecari de bordura, de tamponari usoare, si nu in ultimul rand de procesul de imbatranire al plasticului, cand cea "de bazar" devine casanta sau "sfaramicioasa" pe intelesul tau. Bara originala BMW este facuta dintr-un plastic (ABS) net superior calitativ celei de bazar si rezista la mici incidente fara sa se sparga.
era o vorba batraneasca "daca taceai, filozof ramaneai".
__________________
'07 e91 320i '92 e36 320i coupe
|
|
|
04-07-11, 23:06
|
#3603
|
Stage 2
Join Date: Dec 2010
Posts: 37
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by iuda
inainte mergea perfect,la 160 luam mainile de pe volan si nu misca stanga-dreapta.
si inca o problema :
dupa 10 minute de mers ,s-a simtit miros de ulei (noroc ca mergeam cu geamul deschis)
am tras pe dreapta,am deschis capota si surpriza : aveam ulei sarit peste tot,pana pe baterie.
Capacul de la motor era inchis deci nu avea cum sa iese pe acolo.
Am verificat mai atent si curgea pe la ijenctoare.(primele 2 din fata ).
Am pornit masina fara capacu de la motor si scuipa ulei pe acolo cand o turam.
Am pornit cu joja scoasa si nu sare strop de ulei pe acolo.
Uleiul acum a ramas la minim dupa toata nebunia asta.
o sa incerc maine sa ii bag 1 L de ulei si o pornesc,sa mai vad pe unde il da afara.
Vreo idee?ca ma scoate din minti...
|
intreb in stanga si in dreapta si nimeni nu stie,ma scoate din minti.
cam asa arata dupa 10 minute de condus
|
|
|
05-07-11, 00:07
|
#3604
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 3,841
Member of: [BMW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Din ce vad eu in pozele astea, ai o problema cu injectoarele, scapa benzina... tot ce vezi tu acolo scurs arata fix ca benzina.... uleiul nu are aspectul asta.
Edit: Si daca nu ma crezi pe cuvant te sfatuiesc sa te joci cu o bricheta pe acolo, daca e ulei nu se intampla nimic, daca e benzina... ia foc
__________________
BMW Motorsport
Tractiunea spate e la fel de periculoasa pe cat de prost, ingamfat si dornic de afirmare este soferul...
|
|
|
05-07-11, 00:47
|
#3605
|
Stage 2
Join Date: Dec 2010
Posts: 37
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
pe la rampa injectoare iese,balteste dracu il mai stie.
nu inteleg pe unde altundeva mai curge in halul ala.
e ulei ,nu se simte miros de benzina de niciunde
|
|
|
05-07-11, 01:04
|
#3606
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 3,841
Member of: [BMW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by iuda
pe la rampa injectoare iese,balteste dracu il mai stie.
nu inteleg pe unde altundeva mai curge in halul ala.
e ulei ,nu se simte miros de benzina de niciunde
|
Tu aprinde acolo bricheta sa vezi ce se intampla... In alta ordine de idei, cand ajungi la masina, fara sa pornesti motorul, deschide capota si verifica capacu de la tacheti din aproape in aproape cu mana, sa vezi daca pierde pe undeva ulei, prin zonele care nu le vezi tu, verifica atent din aproape in aproape ca exista sanse sa ti lipseasca bucata din garnitura... poa' sa ti mai piarda pe la baia de ulei/ corp filtru ulei / sau sa ai blocul fisurat pe undeva si sa piarda pe acolo, dar ar trebui sa piarda constant si e cam greu sa fisurezi blocul...
|
|
|
05-07-11, 01:25
|
#3607
|
Stage 2
Join Date: Dec 2010
Posts: 37
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
in partea din fata am verificat si nu curge nimic,oricum o sa verific iar la mana maine,poate unde nu am reusit sa vad e buba.
daca ar fi asta,teoretic as scapa ieftin.
pe la baia de ulei ar fi greu de crezut,nu am dat cu ea in nimic niciodata.nu am nici suspensie sport macar.
|
|
|
05-07-11, 01:53
|
#3608
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 3,841
Member of: [BMW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
E greu oricum sa spargi baia de ulei la e36... rupi alte chestii inainte de baia de ulei. Ziceam ca e posibil sa se scurga pe la garnitura de la baia de ulei, dar asta inseamna ca ti ar pierde constant ulei (ar trebui sa gasesti ulei in locul de parcare). In cazul in care tot nu identifici pe unde pierde uleiul, ridica capota, astepti sa se incalzeasca un pic motoru si ii dai cateva limitari in parcare... ar trebui sa sara un pic de ulei prin zona afectata, eventual stai la o distanta de cativa metrii de compartimentul motor ca sa vezi pe unde pierde..
|
|
|
05-07-11, 02:17
|
#3609
|
Stage 2
Join Date: Dec 2010
Posts: 37
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
uleiul curge doar dupa ce merg cu masina.dupa ce o opresc timp de 10-15 minute se prelinge pe asfalt tot ce e pe dedesubt si atat.
astazi inainte sa o pornesc am verificat daca e pata sub masina si nimic.
undeva in partea de "sus" e problema fiindca atunci cand am deschis capota pentru prima data ,aveam ulei sarit pana pe baterie.
de undeva de jos e imposibil sa ajunga acolo,
|
|
|
05-07-11, 02:38
|
#3610
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of: [BMW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by rdy4ever
trebuia sa vi tu sa-l faci pe desteptul.
sprinter vorbea de lovituri usoare, de frecari de bordura, de tamponari usoare, si nu in ultimul rand de procesul de imbatranire al plasticului, cand cea "de bazar" devine casanta sau "sfaramicioasa" pe intelesul tau. Bara originala BMW este facuta dintr-un plastic (ABS) net superior calitativ celei de bazar si rezista la mici incidente fara sa se sparga.
era o vorba batraneasca "daca taceai, filozof ramaneai".
|
Si daca spune Sprinter ce ? Care e problema ta ? Ce nu-ti convine ? N-ai dushmani ? Nu-i mai purta tu de grija ca poate si singur.
Last edited by the_rifle; 05-07-11 at 02:47.
|
|
|
05-07-11, 02:52
|
#3611
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 1,287
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by the_rifle
Si daca spune Sprinter ce ? Care e problema ta ? Ce nu-ti convine ? N-ai dushmani ? Nu-i mai purta tu de grija ca poate si singur.
|
nu ma mai cert cu tine, ca ai mintea odihnita.
|
|
|
05-07-11, 03:18
|
#3612
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 3,841
Member of: [BMW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by iuda
uleiul curge doar dupa ce merg cu masina.dupa ce o opresc timp de 10-15 minute se prelinge pe asfalt tot ce e pe dedesubt si atat.
astazi inainte sa o pornesc am verificat daca e pata sub masina si nimic.
undeva in partea de "sus" e problema fiindca atunci cand am deschis capota pentru prima data ,aveam ulei sarit pana pe baterie.
de undeva de jos e imposibil sa ajunga acolo,
|
Atunci verifica tot ce tine de la chiulasa in sus... si rezolva problema cu injectoarele ca sa nu iei foc, e pacat sa se intample vre un eveniment pt 10 ~ 15 lei cat sunt o-ringurile de la injectoare.
@rdy .... pierzi timpu...
|
|
|
05-07-11, 11:54
|
#3613
|
Stage 2
Join Date: Dec 2010
Posts: 37
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Poti sa mi dai un link pe real om sa vad si eu ringurile alea?
si ca sa le montez ce ar trebui sa dau jos?
|
|
|
05-07-11, 15:54
|
#3614
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 3,841
Member of: [BMW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by iuda
Poti sa mi dai un link pe real om sa vad si eu ringurile alea?
si ca sa le montez ce ar trebui sa dau jos?
|
http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...jection_valve/ asta e linku, daca nu cauta si tu part-number urile astea: 13 64 1 743 576 & 13 64 1 743 575. In principiu trebuie sa desfaci rampa de injectoare & partea electrica, nu mai tin minte exact cum e la 1.6 / 1.8.
|
|
|
05-07-11, 17:50
|
#3615
|
Stage 2
Join Date: Dec 2010
Posts: 37
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
mersi fain.
ma duc acum sa verific inca odata si revin
|
|
|
|
|