Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 05-09-11, 13:41   #3916
sharpe

Purtator cuvant MR Craiova

Stage 5
 
sharpe's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 397
Member of:
[Midnight Racers]
[BMW]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by alex1984 View Post
am vazut commentul dupa, sc. dar totusi pt un e36 2000 benzina ...cam ce ar merge?....eu m-am gandit la ala 10w60 fiindca din cand in cand ma mai dau la ea....si cam i-a forja mai mereu, cateodata un 200-210, altadat plecari ...si tot asa....iar daca bagi sau nu forja, oricum cred ca uleiul ramane de calitate pana la urma.....chiar daca omori sau nu mai mereu motorul, korect?
prietenul de care vorbeam mai devreme are un motor de 2000 turbo cu vreo 400 de cai la roata,masina pe care-o incinge de cate ori are ocazia si uneori si fara motiv,doar pentru placerea lui personala
masina cu care mergi in fiecare zi necesita un ulei de fiecare zi
pe de alta parte,daca tu consideri ca poti sa lasi un ban in plus pentru un 10w60,care e un tip BUN de ulei...atunci fa-o,nu strici nimic in motor
recomand in continuare Liqui Moly,motivele le-am mai spus si le mai repet : e singurul ulei pe care l-am folosit care se fabrica NUMAI in Germania si de care o gramada de oameni pe care-i cunosc sunt multumiti
mai ramane o problema : pentru fiecare masina in parte e recomandat un anumit tip de ulei
unele motoare nu inghit decat anumite uleiuri
daca tu gasesti un Castrol RS cu cod de Germania atunci cumpara-l si baga-l in motor,daca vrei incearca Liqui Moly
__________________
muČ
sharpe is offline   Reply With Quote
Old 05-09-11, 14:42   #3917
bodyspeed

Stage 5
 
bodyspeed's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 5,390
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Oltcit]
[4Rally]
[BMW]
[FOTO]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by sharpe View Post
recomand in continuare Liqui Moly,motivele le-am mai spus si le mai repet : e singurul ulei pe care l-am folosit care se fabrica NUMAI in Germania si de care o gramada de oameni pe care-i cunosc sunt multumiti
+1 ..Sa traiasca Garfield pentru recomandarea lui de acum 3 schimburi
bodyspeed is offline   Reply With Quote
Old 05-09-11, 15:40   #3918
nikki82

Stage 1
 
Join Date: Sep 2011
Posts: 21
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by nikki82 View Post
am si eu o prolema , in bord in spatele ceasurilor se aude din cand in cand un carait ca doua rotite metalice la care le sar dintii. care o fi problema? ms anticipat
nu stie nimeni?
nikki82 is offline   Reply With Quote
Old 05-09-11, 15:43   #3919
sharpe

Purtator cuvant MR Craiova

Stage 5
 
sharpe's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 397
Member of:
[Midnight Racers]
[BMW]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by nikki82 View Post
nu stie nimeni?
in timpu mersului sau dupa ce opresti masina?
ai clima manuala (panou cu 4 butoane?)
sharpe is offline   Reply With Quote
Old 05-09-11, 15:57   #3920
nikki82

Stage 1
 
Join Date: Sep 2011
Posts: 21
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by sharpe View Post
in timpu mersului sau dupa ce opresti masina?
ai clima manuala (panou cu 4 butoane?)
in timpul mersului, cateva secunde maxim 7-8, un scartait metalic de dinti care nu mai calca bine. nu am nici macar aer cond se aude chiar in spatele indicatirului de benzina

Last edited by nikki82; 05-09-11 at 16:03.
nikki82 is offline   Reply With Quote
Old 05-09-11, 16:04   #3921
alex1984

Stage 1
 
alex1984's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 23
Question Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by bodyspeed View Post
+1 ..Sa traiasca Garfield pentru recomandarea lui de acum 3 schimburi
deci pot sa pun cu toate increderea moly 10w40 cu aditivul ala pe un e36 2000 benzina? a mai pus cineva? ms
alex1984 is offline   Reply With Quote
Old 05-09-11, 16:07   #3922
alex1984

Stage 1
 
alex1984's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 23
Question Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

a mai patit cineva ca ventilatorul de la clima , sa se invarta invers? m-am dus la un mecanic, iar imediat cum s-a uitat mi-a spus ca ventilatorul da aerul afara si nicidecum nu il baga...)) mi-a spus ca poate sa fie o problema de fire ca sunt puse pe invers?careva vre-un sfat?
alex1984 is offline   Reply With Quote
Old 05-09-11, 16:59   #3923
eduard_1

Stage 4
 
eduard_1's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 203
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Revin si eu cu o problema mai veche...am mai scris pe forum dar nu mi-a raspuns nimeni cu ceva concret....

Cand accelerez mai tare si ma refer la peste 3000 ture si o fortez un pic imi baga fum inauntru mai ales cand am trapa deschis! mentionez am un 318IS M42 din `92, i-am schimbat acum 1000km garnitura de la culbutori, bujiile, uleiul, toate filtrele...m-am uitat peste tot si nu am vazut scurgeri de ulei sa pice pe ceva incins....evacuarea este etans....m-am uitat pe sub ea....pe la motor...nu vad sa iasa fum.... m-am gandit ca ar fi de la ambreiaj ca scoate numai in timpul mersului si cand o fortez....dar problema e ca miroase a ulei incins...a fum de esapament nicidecum a ambreiaj! ma mai gandesc ca ar fi din cutie...sa nu-mi fi bagat mecanicul ulei de care trebuie??? nu stiu ce sa mai cred....de fapt nu stiu la ce sa ma mai gandesc ca ar fi cauza.... Ati mai intalnit sit asta? Cum ati rezolvat?
__________________
Respect!Vand Xenon - www.km7.ro
eduard_1 is offline   Reply With Quote
Old 05-09-11, 18:18   #3924
nebundlegat

Stage 3
 
nebundlegat's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 156
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Stiti cumva cum se numeste modelul asta de jante si pe la ce preturi se invarte.



Last edited by nebundlegat; 05-09-11 at 18:22.
nebundlegat is offline   Reply With Quote
Old 05-09-11, 18:58   #3925
zku76

Stage 5
 
zku76's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 967
Member of:
[BMW]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by eduard_1 View Post
Revin si eu cu o problema mai veche...am mai scris pe forum dar nu mi-a raspuns nimeni cu ceva concret....

Cand accelerez mai tare si ma refer la peste 3000 ture si o fortez un pic imi baga fum inauntru mai ales cand am trapa deschis! mentionez am un 318IS M42 din `92, i-am schimbat acum 1000km garnitura de la culbutori, bujiile, uleiul, toate filtrele...m-am uitat peste tot si nu am vazut scurgeri de ulei sa pice pe ceva incins....evacuarea este etans....m-am uitat pe sub ea....pe la motor...nu vad sa iasa fum.... m-am gandit ca ar fi de la ambreiaj ca scoate numai in timpul mersului si cand o fortez....dar problema e ca miroase a ulei incins...a fum de esapament nicidecum a ambreiaj! ma mai gandesc ca ar fi din cutie...sa nu-mi fi bagat mecanicul ulei de care trebuie??? nu stiu ce sa mai cred....de fapt nu stiu la ce sa ma mai gandesc ca ar fi cauza.... Ati mai intalnit sit asta? Cum ati rezolvat?
ai incercat sa faci asta pe loc.sa rogi un prieten sa o tureze si tu sa te uiti daca iese pe undeva fum?
zku76 is offline   Reply With Quote
Old 05-09-11, 20:00   #3926
nikki82

Stage 1
 
Join Date: Sep 2011
Posts: 21
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

stie cineva cum se schimba becul de la comutatorul de lumini?
si ce bec trebe?
nikki82 is offline   Reply With Quote
Old 05-09-11, 21:56   #3927
rdy4ever

Stage 5
 
rdy4ever's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 1,287
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by nikki82 View Post
stie cineva cum se schimba becul de la comutatorul de lumini?
si ce bec trebe?
bec simplu de bord fara soculu de 1.2W parca... acelasi tip de bec pe care il ai si in scrumiera de exemplu. ai un surub phillips fix sub comutator, il desurubezi, scoti comutatorul afara, vezi unde merg firele, soti soclul afara si inlocuiesi becul in soclu, plug'n'play. voila!

... a... si comutatorul are in spate o mufa d'aia rotunda, care se scoate rotind invers acelor ceasornicului, FYI

Last edited by rdy4ever; 05-09-11 at 22:08.
rdy4ever is offline   Reply With Quote
Old 05-09-11, 23:18   #3928
sharpe

Purtator cuvant MR Craiova

Stage 5
 
sharpe's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 397
Member of:
[Midnight Racers]
[BMW]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by eduard_1 View Post
Revin si eu cu o problema mai veche...am mai scris pe forum dar nu mi-a raspuns nimeni cu ceva concret....

Cand accelerez mai tare si ma refer la peste 3000 ture si o fortez un pic imi baga fum inauntru mai ales cand am trapa deschis! mentionez am un 318IS M42 din `92, i-am schimbat acum 1000km garnitura de la culbutori, bujiile, uleiul, toate filtrele...m-am uitat peste tot si nu am vazut scurgeri de ulei sa pice pe ceva incins....evacuarea este etans....m-am uitat pe sub ea....pe la motor...nu vad sa iasa fum.... m-am gandit ca ar fi de la ambreiaj ca scoate numai in timpul mersului si cand o fortez....dar problema e ca miroase a ulei incins...a fum de esapament nicidecum a ambreiaj! ma mai gandesc ca ar fi din cutie...sa nu-mi fi bagat mecanicul ulei de care trebuie??? nu stiu ce sa mai cred....de fapt nu stiu la ce sa ma mai gandesc ca ar fi cauza.... Ati mai intalnit sit asta? Cum ati rezolvat?
sunt 2 locuri prin care (logic) iti poate intra fum in masina :
1.prin aerisirile din bord,ceeace inseamna ca ar trebui sa-ti intre din compartimentul motor,verfica partea cu evacuarea sau furtunele de pe langa motor,imbatranesc si ele.daca ti-ar intra pe-acolo teoretic ar trebui sa ai rupt sau lipsa chederul care-ti izoleaza compartimentul motor presat fiind de capota.e format din 3 bucati : doua laterale in forma de L inversat si una in forma de U cu baza alungita care vine fix pe mijlocul baii parbriz.Mie un destept de mecanic mi-a pus "la loc" chederul in forma de U de la sedan-ul de pe care am luat motorul si e mai mic,prin urmare imi baga ceva miros de compartiment motor
2.prin capacele care vin peste rezervor,sub bancheta spate.teoretic capacele alea de tabla au o garnitura tocmai pentru a preveni astfel de incidente.eu cu cateva luni in urma,proaspat dupa transplantul de motor nu aveam toba finala,am umblat la capacele alea ca sa ajung la pompa si plutitor si am constatat ca-mi intra fum in masina ca la balamuc.De ce? fiindca nu mai era intr-o parte garnitura si in partea cealalata nu mai era completa.ca sa-ti verifici masina de etanseitate astupa cu un ghemotoc dintr-o carpa evacuarea si vezi daca ite forteaza gazele in ghemotoc sau se aud fasaituri
asta ar fi un semn ca nu e etansa evacuarea
posibil deasemenea sa iti picure ulei de pe undeva pe evacuarea incinsa si sa rezulte fum
cel mai bine vezi asta cu masina pe o groapa,om in masina care sa ambaleze si om sub masina care sa constate
@nebundelegat aia nu stiu ce e,dar spitele aduc a stil BBS,poate e asta un punct de pornire
sharpe is offline   Reply With Quote
Old 06-09-11, 07:24   #3929
eduard_1

Stage 4
 
eduard_1's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 203
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by zku76 View Post
ai incercat sa faci asta pe loc.sa rogi un prieten sa o tureze si tu sa te uiti daca iese pe undeva fum?
da am incercat treaba asta si m-am bagat pe sub ea si nimic...nici urma de fum!
eduard_1 is offline   Reply With Quote
Old 06-09-11, 07:29   #3930
eduard_1

Stage 4
 
eduard_1's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 203
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by sharpe View Post
sunt 2 locuri prin care (logic) iti poate intra fum in masina :
1.prin aerisirile din bord,ceeace inseamna ca ar trebui sa-ti intre din compartimentul motor,verfica partea cu evacuarea sau furtunele de pe langa motor,imbatranesc si ele.daca ti-ar intra pe-acolo teoretic ar trebui sa ai rupt sau lipsa chederul care-ti izoleaza compartimentul motor presat fiind de capota.e format din 3 bucati : doua laterale in forma de L inversat si una in forma de U cu baza alungita care vine fix pe mijlocul baii parbriz.Mie un destept de mecanic mi-a pus "la loc" chederul in forma de U de la sedan-ul de pe care am luat motorul si e mai mic,prin urmare imi baga ceva miros de compartiment motor
2.prin capacele care vin peste rezervor,sub bancheta spate.teoretic capacele alea de tabla au o garnitura tocmai pentru a preveni astfel de incidente.eu cu cateva luni in urma,proaspat dupa transplantul de motor nu aveam toba finala,am umblat la capacele alea ca sa ajung la pompa si plutitor si am constatat ca-mi intra fum in masina ca la balamuc.De ce? fiindca nu mai era intr-o parte garnitura si in partea cealalata nu mai era completa.ca sa-ti verifici masina de etanseitate astupa cu un ghemotoc dintr-o carpa evacuarea si vezi daca ite forteaza gazele in ghemotoc sau se aud fasaituri
asta ar fi un semn ca nu e etansa evacuarea
posibil deasemenea sa iti picure ulei de pe undeva pe evacuarea incinsa si sa rezulte fum
cel mai bine vezi asta cu masina pe o groapa,om in masina care sa ambaleze si om sub masina care sa constate
@nebundelegat aia nu stiu ce e,dar spitele aduc a stil BBS,poate e asta un punct de pornire
chederele de la motor le am intregi...sub bancheta este etans pt ca am scos bancheta de am curatat acolo si era berfect curat si nici urma de praf pe la gaurile alea! am pus un prieten sa o tureze si eu am intrat pe sub ea si nimic! singura scurgere de ulei o am la vasul de ulei de la servo, pe la furtunul ala gros....dar e nesemnificativ pt ca nu ajunge pe evacuare!
Singurul lucru pe care nu l-am facut e ca nu am verivicat toate furtunele....am furtunul de la epurator rupt si e prins cu banda izoliera dar nu cred ca e de acolo pt ca din cate am vazut etanseizeaza banda aia!
Multumesc pt raspunsuri!
eduard_1 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -