Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW |
05-09-11, 14:41
|
#3916
|
Purtator cuvant MR Craiova
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 397
Member of: [Midnight Racers] [BMW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by alex1984
am vazut commentul dupa, sc. dar totusi pt un e36 2000 benzina ...cam ce ar merge?....eu m-am gandit la ala 10w60 fiindca din cand in cand ma mai dau la ea....si cam i-a forja mai mereu, cateodata un 200-210, altadat plecari ...si tot asa....iar daca bagi sau nu forja, oricum cred ca uleiul ramane de calitate pana la urma.....chiar daca omori sau nu mai mereu motorul, korect?
|
prietenul de care vorbeam mai devreme are un motor de 2000 turbo cu vreo 400 de cai la roata,masina pe care-o incinge de cate ori are ocazia si uneori si fara motiv,doar pentru placerea lui personala
masina cu care mergi in fiecare zi necesita un ulei de fiecare zi
pe de alta parte,daca tu consideri ca poti sa lasi un ban in plus pentru un 10w60,care e un tip BUN de ulei...atunci fa-o,nu strici nimic in motor
recomand in continuare Liqui Moly,motivele le-am mai spus si le mai repet : e singurul ulei pe care l-am folosit care se fabrica NUMAI in Germania si de care o gramada de oameni pe care-i cunosc sunt multumiti
mai ramane o problema : pentru fiecare masina in parte e recomandat un anumit tip de ulei
unele motoare nu inghit decat anumite uleiuri
daca tu gasesti un Castrol RS cu cod de Germania atunci cumpara-l si baga-l in motor,daca vrei incearca Liqui Moly
|
|
|
05-09-11, 15:42
|
#3917
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 5,390
Member of: [Moderators] [Observator 4tuning] [NoSpeedLimit Romania Club] [Oltcit] [4Rally] [BMW] [FOTO]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by sharpe
recomand in continuare Liqui Moly,motivele le-am mai spus si le mai repet : e singurul ulei pe care l-am folosit care se fabrica NUMAI in Germania si de care o gramada de oameni pe care-i cunosc sunt multumiti
|
+1 ..Sa traiasca Garfield pentru recomandarea lui de acum 3 schimburi
|
|
|
05-09-11, 16:40
|
#3918
|
Stage 1
Join Date: Sep 2011
Posts: 21
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by nikki82
am si eu o prolema , in bord in spatele ceasurilor se aude din cand in cand un carait ca doua rotite metalice la care le sar dintii. care o fi problema? ms anticipat
|
nu stie nimeni?
|
|
|
05-09-11, 16:43
|
#3919
|
Purtator cuvant MR Craiova
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 397
Member of: [Midnight Racers] [BMW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by nikki82
nu stie nimeni?
|
in timpu mersului sau dupa ce opresti masina?
ai clima manuala (panou cu 4 butoane?)
|
|
|
05-09-11, 16:57
|
#3920
|
Stage 1
Join Date: Sep 2011
Posts: 21
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by sharpe
in timpu mersului sau dupa ce opresti masina?
ai clima manuala (panou cu 4 butoane?)
|
in timpul mersului, cateva secunde maxim 7-8, un scartait metalic de dinti care nu mai calca bine. nu am nici macar aer cond se aude chiar in spatele indicatirului de benzina
Last edited by nikki82; 05-09-11 at 17:03.
|
|
|
05-09-11, 17:04
|
#3921
|
Stage 1
Join Date: Aug 2010
Posts: 23
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by bodyspeed
+1 ..Sa traiasca Garfield pentru recomandarea lui de acum 3 schimburi
|
deci pot sa pun cu toate increderea moly 10w40 cu aditivul ala pe un e36 2000 benzina? a mai pus cineva? ms
|
|
|
05-09-11, 17:07
|
#3922
|
Stage 1
Join Date: Aug 2010
Posts: 23
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
a mai patit cineva ca ventilatorul de la clima , sa se invarta invers? m-am dus la un mecanic, iar imediat cum s-a uitat mi-a spus ca ventilatorul da aerul afara si nicidecum nu il baga... )) mi-a spus ca poate sa fie o problema de fire ca sunt puse pe invers?careva vre-un sfat?
|
|
|
05-09-11, 17:59
|
#3923
|
Stage 4
Join Date: Sep 2006
Posts: 203
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Revin si eu cu o problema mai veche...am mai scris pe forum dar nu mi-a raspuns nimeni cu ceva concret....
Cand accelerez mai tare si ma refer la peste 3000 ture si o fortez un pic imi baga fum inauntru mai ales cand am trapa deschis! mentionez am un 318IS M42 din `92, i-am schimbat acum 1000km garnitura de la culbutori, bujiile, uleiul, toate filtrele...m-am uitat peste tot si nu am vazut scurgeri de ulei sa pice pe ceva incins....evacuarea este etans....m-am uitat pe sub ea....pe la motor...nu vad sa iasa fum.... m-am gandit ca ar fi de la ambreiaj ca scoate numai in timpul mersului si cand o fortez....dar problema e ca miroase a ulei incins...a fum de esapament nicidecum a ambreiaj! ma mai gandesc ca ar fi din cutie...sa nu-mi fi bagat mecanicul ulei de care trebuie??? nu stiu ce sa mai cred....de fapt nu stiu la ce sa ma mai gandesc ca ar fi cauza.... Ati mai intalnit sit asta? Cum ati rezolvat?
__________________
Respect!Vand Xenon - www.km7.ro
|
|
|
05-09-11, 19:18
|
#3924
|
Stage 3
Join Date: Jan 2008
Posts: 156
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Stiti cumva cum se numeste modelul asta de jante si pe la ce preturi se invarte.
Last edited by nebundlegat; 05-09-11 at 19:22.
|
|
|
05-09-11, 19:58
|
#3925
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 967
Member of: [BMW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by eduard_1
Revin si eu cu o problema mai veche...am mai scris pe forum dar nu mi-a raspuns nimeni cu ceva concret....
Cand accelerez mai tare si ma refer la peste 3000 ture si o fortez un pic imi baga fum inauntru mai ales cand am trapa deschis! mentionez am un 318IS M42 din `92, i-am schimbat acum 1000km garnitura de la culbutori, bujiile, uleiul, toate filtrele...m-am uitat peste tot si nu am vazut scurgeri de ulei sa pice pe ceva incins....evacuarea este etans....m-am uitat pe sub ea....pe la motor...nu vad sa iasa fum.... m-am gandit ca ar fi de la ambreiaj ca scoate numai in timpul mersului si cand o fortez....dar problema e ca miroase a ulei incins...a fum de esapament nicidecum a ambreiaj! ma mai gandesc ca ar fi din cutie...sa nu-mi fi bagat mecanicul ulei de care trebuie??? nu stiu ce sa mai cred....de fapt nu stiu la ce sa ma mai gandesc ca ar fi cauza.... Ati mai intalnit sit asta? Cum ati rezolvat?
|
ai incercat sa faci asta pe loc.sa rogi un prieten sa o tureze si tu sa te uiti daca iese pe undeva fum?
|
|
|
05-09-11, 21:00
|
#3926
|
Stage 1
Join Date: Sep 2011
Posts: 21
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
stie cineva cum se schimba becul de la comutatorul de lumini?
si ce bec trebe?
|
|
|
05-09-11, 22:56
|
#3927
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 1,287
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by nikki82
stie cineva cum se schimba becul de la comutatorul de lumini?
si ce bec trebe?
|
bec simplu de bord fara soculu de 1.2W parca... acelasi tip de bec pe care il ai si in scrumiera de exemplu. ai un surub phillips fix sub comutator, il desurubezi, scoti comutatorul afara, vezi unde merg firele, soti soclul afara si inlocuiesi becul in soclu, plug'n'play. voila!
... a... si comutatorul are in spate o mufa d'aia rotunda, care se scoate rotind invers acelor ceasornicului, FYI
__________________
'07 e91 320i '92 e36 320i coupe
Last edited by rdy4ever; 05-09-11 at 23:08.
|
|
|
06-09-11, 00:18
|
#3928
|
Purtator cuvant MR Craiova
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 397
Member of: [Midnight Racers] [BMW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by eduard_1
Revin si eu cu o problema mai veche...am mai scris pe forum dar nu mi-a raspuns nimeni cu ceva concret....
Cand accelerez mai tare si ma refer la peste 3000 ture si o fortez un pic imi baga fum inauntru mai ales cand am trapa deschis! mentionez am un 318IS M42 din `92, i-am schimbat acum 1000km garnitura de la culbutori, bujiile, uleiul, toate filtrele...m-am uitat peste tot si nu am vazut scurgeri de ulei sa pice pe ceva incins....evacuarea este etans....m-am uitat pe sub ea....pe la motor...nu vad sa iasa fum.... m-am gandit ca ar fi de la ambreiaj ca scoate numai in timpul mersului si cand o fortez....dar problema e ca miroase a ulei incins...a fum de esapament nicidecum a ambreiaj! ma mai gandesc ca ar fi din cutie...sa nu-mi fi bagat mecanicul ulei de care trebuie??? nu stiu ce sa mai cred....de fapt nu stiu la ce sa ma mai gandesc ca ar fi cauza.... Ati mai intalnit sit asta? Cum ati rezolvat?
|
sunt 2 locuri prin care (logic) iti poate intra fum in masina :
1.prin aerisirile din bord,ceeace inseamna ca ar trebui sa-ti intre din compartimentul motor,verfica partea cu evacuarea sau furtunele de pe langa motor,imbatranesc si ele.daca ti-ar intra pe-acolo teoretic ar trebui sa ai rupt sau lipsa chederul care-ti izoleaza compartimentul motor presat fiind de capota.e format din 3 bucati : doua laterale in forma de L inversat si una in forma de U cu baza alungita care vine fix pe mijlocul baii parbriz.Mie un destept de mecanic mi-a pus "la loc" chederul in forma de U de la sedan-ul de pe care am luat motorul si e mai mic,prin urmare imi baga ceva miros de compartiment motor
2.prin capacele care vin peste rezervor,sub bancheta spate.teoretic capacele alea de tabla au o garnitura tocmai pentru a preveni astfel de incidente.eu cu cateva luni in urma,proaspat dupa transplantul de motor nu aveam toba finala,am umblat la capacele alea ca sa ajung la pompa si plutitor si am constatat ca-mi intra fum in masina ca la balamuc.De ce? fiindca nu mai era intr-o parte garnitura si in partea cealalata nu mai era completa.ca sa-ti verifici masina de etanseitate astupa cu un ghemotoc dintr-o carpa evacuarea si vezi daca ite forteaza gazele in ghemotoc sau se aud fasaituri
asta ar fi un semn ca nu e etansa evacuarea
posibil deasemenea sa iti picure ulei de pe undeva pe evacuarea incinsa si sa rezulte fum
cel mai bine vezi asta cu masina pe o groapa,om in masina care sa ambaleze si om sub masina care sa constate
@nebundelegat aia nu stiu ce e,dar spitele aduc a stil BBS,poate e asta un punct de pornire
|
|
|
06-09-11, 08:24
|
#3929
|
Stage 4
Join Date: Sep 2006
Posts: 203
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by zku76
ai incercat sa faci asta pe loc.sa rogi un prieten sa o tureze si tu sa te uiti daca iese pe undeva fum?
|
da am incercat treaba asta si m-am bagat pe sub ea si nimic...nici urma de fum!
|
|
|
06-09-11, 08:29
|
#3930
|
Stage 4
Join Date: Sep 2006
Posts: 203
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by sharpe
sunt 2 locuri prin care (logic) iti poate intra fum in masina :
1.prin aerisirile din bord,ceeace inseamna ca ar trebui sa-ti intre din compartimentul motor,verfica partea cu evacuarea sau furtunele de pe langa motor,imbatranesc si ele.daca ti-ar intra pe-acolo teoretic ar trebui sa ai rupt sau lipsa chederul care-ti izoleaza compartimentul motor presat fiind de capota.e format din 3 bucati : doua laterale in forma de L inversat si una in forma de U cu baza alungita care vine fix pe mijlocul baii parbriz.Mie un destept de mecanic mi-a pus "la loc" chederul in forma de U de la sedan-ul de pe care am luat motorul si e mai mic,prin urmare imi baga ceva miros de compartiment motor
2.prin capacele care vin peste rezervor,sub bancheta spate.teoretic capacele alea de tabla au o garnitura tocmai pentru a preveni astfel de incidente.eu cu cateva luni in urma,proaspat dupa transplantul de motor nu aveam toba finala,am umblat la capacele alea ca sa ajung la pompa si plutitor si am constatat ca-mi intra fum in masina ca la balamuc.De ce? fiindca nu mai era intr-o parte garnitura si in partea cealalata nu mai era completa.ca sa-ti verifici masina de etanseitate astupa cu un ghemotoc dintr-o carpa evacuarea si vezi daca ite forteaza gazele in ghemotoc sau se aud fasaituri
asta ar fi un semn ca nu e etansa evacuarea
posibil deasemenea sa iti picure ulei de pe undeva pe evacuarea incinsa si sa rezulte fum
cel mai bine vezi asta cu masina pe o groapa,om in masina care sa ambaleze si om sub masina care sa constate
@nebundelegat aia nu stiu ce e,dar spitele aduc a stil BBS,poate e asta un punct de pornire
|
chederele de la motor le am intregi...sub bancheta este etans pt ca am scos bancheta de am curatat acolo si era berfect curat si nici urma de praf pe la gaurile alea! am pus un prieten sa o tureze si eu am intrat pe sub ea si nimic! singura scurgere de ulei o am la vasul de ulei de la servo, pe la furtunul ala gros....dar e nesemnificativ pt ca nu ajunge pe evacuare!
Singurul lucru pe care nu l-am facut e ca nu am verivicat toate furtunele....am furtunul de la epurator rupt si e prins cu banda izoliera dar nu cred ca e de acolo pt ca din cate am vazut etanseizeaza banda aia!
Multumesc pt raspunsuri!
|
|
|
|
|