Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW |
01-12-11, 22:46
|
#4216
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 2,437
Member of: [BMW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by s1lv1o
smd = surface mounted device...
... CCFL e neon
sper sa nu vb aiurea respect
|
Nu ai vorbit aiurea!
Eu m-am referit doar la aspectul vizual, nu la definitie!
Nu are rost sa m-ai descriu pozele, va da-ti seama singuri ce si cum !
Recomand SMD-ul; vazut live pe timp de zi si noapte! CCFL-ul se vede bine ziua, dar noaptea ......... ! De LED ce sa m-ai zic .... te minti singur !
__________________
E38 M62B44
ex.E38 M67D40
ex.E36 M44B19
Last edited by Sparkle_81; 01-12-11 at 22:50.
|
|
|
02-12-11, 12:12
|
#4217
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 5,390
Member of: [Moderators] [Observator 4tuning] [NoSpeedLimit Romania Club] [Oltcit] [4Rally] [BMW] [FOTO]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by Sparkle_81
Recomand SMD-ul; vazut live pe timp de zi si noapte! CCFL-ul se vede bine ziua, dar noaptea ......... ! De LED ce sa m-ai zic .... te minti singur !
|
Se vede bine noaptea si ziua,
@nebundlegat
Desi am CCFL-uri pe masina recomand SMD-ul,
1. La CCFL se arde balastul - 50 de lei buc , pana acum am cumparat de 3 ori cred , iar de 2 ori pe garantie , le am de 3 ani , cam asa .
2. Mai ocupa loc si balastul in far ..ultimul care l-am cumparat e mai "gras" si acum il tin afara din far
3. La SMD nu prea are ce sa se arda.. greu sa se arda ledurile
Urmatoarele angels-uri daca o sa mai fie ..o sa fi SMD
__________________
carDesign
Magazin CarDesign 4Tuning
|
|
|
02-12-11, 12:18
|
#4218
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 12,564
Member of: [Moderators] [4Rally] [Shadows Racing Team] [ALFA ROMEO]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
SMD-ul este cum are NOS pe masina in prima poza ?
|
|
|
02-12-11, 12:45
|
#4219
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2008
Posts: 5,383
Member of: [BMW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by trafy-vr6
SMD-ul este cum are NOS pe masina in prima poza ?
|
SMD-ul e cum am eu pe masina, in ultima poza atasata de Sparkle_81.....un cerc plin de leduri smd unul langa altul, care se vede foarte puternic ziua, si noaptea FOARTE puternic Sunt foarte multumit de ele, am vandut un set de faruri Depo cu tot cu ele(le aveam de 1an, ceva de genul, si nu se arsese nici un led), si mi-am pus faruri ZKW si mi-am cumparat un nou set tot de SMD.
Nosfer, adica cea de Sibiu, are un cerc, si-n capatul cercului are 2 beculete, unu intr-un capat, unu intr-un capat.....
CCFL, a fost si totusi inca este la "moda", dar se tot arde balastul, c-am odata la juma de an....si plus ca ocupa spatiu in si langa far, asa cum zice bodyspeed.
Pot aduce SMD pentru E36 la 250lei
O zi buna va doresc !!!
|
|
|
02-12-11, 21:08
|
#4220
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Prima poza pare cea mai apropiata de OEM look.
|
|
|
02-12-11, 21:15
|
#4221
|
Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 637
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by mistreku
Prima poza pare cea mai apropiata de OEM look.
|
da dar problema e ca sunt tare ciudate se vad becurile iar ziua abia ce se vad am avut si eu si le-am dat , intradevar ccfl sunt mai pacatoase dar am descoperit ca balast-urile se ard din motivul caldurii. Eu le-am scos din far si le-am pozitionat undeva la aer si merg de un an de zile fara probleme.
|
|
|
02-12-11, 22:18
|
#4222
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 2,437
Member of: [BMW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by bodyspeed
Se vede bine noaptea si ziua,
|
Quote:
CCFL-ul se vede bine ziua, dar noaptea ........
|
Noaptea farul se umple de prea multa lumina; asta ma nemultumeste !
Smd-ul pastreaza intensitatea/claritatea de lumina atat ziua cat si noaptea !
|
|
|
03-12-11, 01:59
|
#4223
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 12,564
Member of: [Moderators] [4Rally] [Shadows Racing Team] [ALFA ROMEO]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
inainte aveam si eu aceeasi problema cu farul umplut de lumina dar de cand s-a ars un balastru si l-am schimbat nu mai lumineaza asa puternic......
|
|
|
04-12-11, 16:47
|
#4224
|
Stage 3
Join Date: Jul 2009
Posts: 121
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by sharpe
teoretic asa ar fi
se pare ca singura varianta sa-mi maresc viteza maxima ar fi sa pun o cutie in 6 trepte de pe un e46 si eventual sa schimb diferentialul 2.56 cu un 2.79 (318tds) ca sa n-o lungesc prea rau intr-a 6-a
cu setup-ul asta ar trebui sa-mi scurtez un pic treptele 1-5 si sa o am pe 6 de drum lung
cine are de vanzare o cutie in 6 trepte de e46?
http://www.bokchoys.com/differential/GearRatios.htm
|
e posibil? e posibil sa pui o cutie de e46 in 6 trepte pe un e 36? eu am 320 i tot e36 si mi-ar placea ideea.
|
|
|
04-12-11, 17:38
|
#4225
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,248
Member of: [DAEWOO]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by gyovannniy
e posibil? e posibil sa pui o cutie de e46 in 6 trepte pe un e 36? eu am 320 i tot e36 si mi-ar placea ideea.
|
Da se poate da este ceva de munca, trebuie scurtat un cardan.
Ca ideie pun o poza cu o cutie 6 trepte Getrag vs o cutie 5 trepte ZF.
O chestie cine imi explica si mie cum functioneaza turela (trapa metalica) la e36 ?
- la mine functioneaza in sensul ca se deschide in ambele pozitii dar :
1) butonul functioneaza ca unul de geam fara impuls(mod confort) eu ca sa inchid trapa cum trebuie , scot capul din masina sa vad daca sa inchis bine la lufturi si mai dau in jos mai dau in sus pana e ok.
2) in potizitia in care trapa se ridica ceva genul " / " adica in sus, capitonajul ramana ca in pozitia inchis.
Poate ma ajuta si pe mine cineva sa imi spuna ce este defect la ea.
__________________
E36/5
Date de contact dezmembrari skoda :
0764 616 000 / adybadguy@yahoo.com
Schimb o multitudine de piese ramase in urma dezmembrari a trei skoda octavia 2 1.9tdi cu o masina de cilindrie mica . ( Gen Fiat Seicento, Punto, Opel Corsa B ... etc.)
|
|
|
04-12-11, 17:45
|
#4226
|
Stage 3
Join Date: Jul 2009
Posts: 121
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by TheEnZo
Da se poate da este ceva de munca, trebuie scurtat un cardan.
Ca ideie pun o poza cu o cutie 6 trepte Getrag vs o cutie 5 trepte ZF.
O chestie cine imi explica si mie cum functioneaza turela (trapa metalica) la e36 ?
- la mine functioneaza in sensul ca se deschide in ambele pozitii dar :
1) butonul functioneaza ca unul de geam fara impuls(mod confort) eu ca sa inchid trapa cum trebuie , scot capul din masina sa vad daca sa inchis bine la lufturi si mai dau in jos mai dau in sus pana e ok.
2) in potizitia in care trapa se ridica ceva genul " / " adica in sus, capitonajul ramana ca in pozitia inchis.
Poate ma ajuta si pe mine cineva sa imi spuna ce este defect la ea.
|
dar ma gandesc la sistemul de prindere. acolo unde se imbina cu carcasa ambreajului,daca are aceleasi gauri.ca de cardan nu ma plang.problema e la prinderea de motor si priza daca e aceiasi sau trebuie schimbat discul de ambreaj si placa de presiune.cutia treb s fie de benzinar?poate daca as pune una de diesel fie ea si de e36 in 5 trepte poate motorul merge mai relaxat la viteze mai mari.stiu ca pierd la demaraj. dar tot m-ar tenta ideea
|
|
|
04-12-11, 18:05
|
#4227
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,248
Member of: [DAEWOO]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by gyovannniy
dar ma gandesc la sistemul de prindere. acolo unde se imbina cu carcasa ambreajului,daca are aceleasi gauri.ca de cardan nu ma plang.problema e la prinderea de motor si priza daca e aceiasi sau trebuie schimbat discul de ambreaj si placa de presiune.cutia treb s fie de benzinar?poate daca as pune una de diesel fie ea si de e36 in 5 trepte poate motorul merge mai relaxat la viteze mai mari.stiu ca pierd la demaraj. dar tot m-ar tenta ideea
|
Priza e la fel la 6 trepte din ce am vazut eu .
La toate e36 raportul treptei a5a este 1 fix. Intre cutia de benzinar si diesel difera rapoartele la primele 3 trepte unde la diesel sunt mai scurte.
Ce poti tu face este sa pui un grup mai lung decat ala care il ai acuma .
|
|
|
04-12-11, 18:07
|
#4228
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 1,287
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by TheEnZo
Da se poate da este ceva de munca, trebuie scurtat un cardan.
Ca ideie pun o poza cu o cutie 6 trepte Getrag vs o cutie 5 trepte ZF.
O chestie cine imi explica si mie cum functioneaza turela (trapa metalica) la e36 ?
- la mine functioneaza in sensul ca se deschide in ambele pozitii dar :
1) butonul functioneaza ca unul de geam fara impuls(mod confort) eu ca sa inchid trapa cum trebuie , scot capul din masina sa vad daca sa inchis bine la lufturi si mai dau in jos mai dau in sus pana e ok.
2) in potizitia in care trapa se ridica ceva genul " / " adica in sus, capitonajul ramana ca in pozitia inchis.
Poate ma ajuta si pe mine cineva sa imi spuna ce este defect la ea.
|
1. butonul asa functioneaza din fabrica, nu prea ai ce sa-i faci, se gasesc niste kituri parca pe ebay care se cupleaza la motoras si iti transforma in trapa "confort". Eu scot mana pe geam ca sa verific daca s-a inchis cum trebuie de obicei Pe ultimele modele de e36 a fost introdus confortul si pe trapa, nu stiu daca nu se poate transplanta cumva. Enervanta mai e si pozitia butonului ca trebuie sa stai cu mana in tavan pana se deschide/inchide si in timpul mersului e foarte deranjant... macar de il pyuneau si pe el pe consola centrala.
2. E o mica clema (daca i se poate spune asa) ce are si o rotita. Clema asta ti-a iesit de pe sina (probabil candva a fot impinsa tabla aia cu mana prea mult in spate cand s-a umblat pe acolo, asa iese de pe sina - se rupe un plastic care are rol de prag si iese clema). Partea buna e ca se poate repara in cateva minute. Partea proasta e ca mesteresti juma de zi pana ajungi la ea. Trebuie data jos trapa cu totul, intoarsa pe dos si abia atunci vei ajunge la clema.
Bafta!
LE:
este vorba de piesa 14 parca...
No. Description Supplement Qty From Up To Part Number Price Notes Photo
01 SLIDING LIFTING ROOF COVER 1 54121960443 $226.50
04 CIRCUL.SLIDING/LIFTING ROOF COVER GASKET 1 54128165954 $44.90
05 CEILING FRAME COVERED VELOURS PERLGRAU 1 09/1993 54121977367 $116.24
ONLY IN CONJUNCTION WITH
REPAIR KIT F CEILING FRAME MECHANISM
06 Trim panel PERL 1 09/1993 54121977365 $108.46 +core
07 Covering left 1 54128119739 $4.61
07 Covering right 1 54128119740 $4.61
08 Saucer-head screw M5X8 2 46632315117 $0.96
08 Torx-bolt with washer ISA M5X10 2 54128130016 $0.75
09 Hex nut M5 3 54128119975 $2.28
10 SLIPSTREAM DEFLECTOR 1 54128119885 $117.62
11 TORX-BOLT FOR PLASTIC MATERIAL L=10MM 6 54128132360 $0.65
12 REPAIR KIT F DRAFT DEFLECTOR LEVER 1 54128186798 $19.00
13 Cover 2 54128172091 $3.86
14 REPAIR KIT F CEILING FRAME MECHANISM 1 11/1994 54128164842 $50.93
16 Torx bolt ISA M4X5 ? 54128132369 $0.65
17 RUBBER BUFFER 2 54121926664 $0.49
__________________
'07 e91 320i '92 e36 320i coupe
Last edited by rdy4ever; 04-12-11 at 18:13.
|
|
|
04-12-11, 20:59
|
#4229
|
Purtator cuvant MR Craiova
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 397
Member of: [Midnight Racers] [BMW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by gyovannniy
dar ma gandesc la sistemul de prindere. acolo unde se imbina cu carcasa ambreajului,daca are aceleasi gauri.ca de cardan nu ma plang.problema e la prinderea de motor si priza daca e aceiasi sau trebuie schimbat discul de ambreaj si placa de presiune.cutia treb s fie de benzinar?poate daca as pune una de diesel fie ea si de e36 in 5 trepte poate motorul merge mai relaxat la viteze mai mari.stiu ca pierd la demaraj. dar tot m-ar tenta ideea
|
Quote:
Originally Posted by TheEnZo
Priza e la fel la 6 trepte din ce am vazut eu .
La toate e36 raportul treptei a5a este 1 fix. Intre cutia de benzinar si diesel difera rapoartele la primele 3 trepte unde la diesel sunt mai scurte.
Ce poti tu face este sa pui un grup mai lung decat ala care il ai acuma .
|
gresit
cu mici (insignifiante) diferente de rapoarte la trepte, cutiile de bmw de la e36 incolo sunt cam aceeasi Mărie cu alta palarie
o lista o aveti aici (cred c-am mai pus-o) : http://www.bokchoys.com/differential/GearRatios.htm
ideea pe care merg eu e sa scurtez un pic treptele din urmatoarele motive :
1.viteza de deplasare prin oras(+stilul meu de condus) ma forteaza sa merg subturat (adica sub 2000 rpm) in treptele 2 si 3
2.din cand in cand ma mai dau si observ ca primele 2 trepte sunt mai lungi decat ar trebui pentru o plecare rapida si imi ia multicel sa ajung intr-a 3-a unde setup-ul masinii mele pune tot ce are jos
3.viteza maxima intr-a 5-a acum e de maxim 210 km/h (inca nu i-am dat maxim dar dupa raportul turatie/viteza asa ar trebui sa fie) si la un drum lung mi se pare cam chinuit motorul intr-a cincea,in mod clar o cere pe-a 6-a.
cu toate astea nu as da sutele de euro care vad ca se cer pe o cutie cu 6 rapoarte (am vazut preturi de peste 400 de euro).Eu sunt convins ca ce e rar trebuie pretuit dar nici japca.Daca-mi cade vreodata o cutie in bani buni atunci o pun,altfel nu.
P.S. colegul TheEnZo are dreptate, atunci cand masina merge turata cu viteze relativ mici in ultima treapta atunci poti sa schimbi diferentialul,urcand la urmatoarea valoare dupa tabelul galben din urmatoarea pagina : http://www.unixnerd.demon.co.uk/bmw_e36.html
in principiu diferentialul "scurt" te avantajeaza in mediul urban : consum mic in oras,demaraj rapid sau pentru curse
in mod opus,diferentialul cu raport mare de demultiplicare "lung" te avantajeaza la drum lung,unde ai viteze mai mari corespondente acelorasi turatii fata de unul cu raport scurt
Last edited by sharpe; 04-12-11 at 21:01.
|
|
|
05-12-11, 11:45
|
#4230
|
Stage 3
Join Date: Jul 2009
Posts: 121
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by sharpe
gresit
cu mici (insignifiante) diferente de rapoarte la trepte, cutiile de bmw de la e36 incolo sunt cam aceeasi Mărie cu alta palarie
o lista o aveti aici (cred c-am mai pus-o) : http://www.bokchoys.com/differential/GearRatios.htm
ideea pe care merg eu e sa scurtez un pic treptele din urmatoarele motive :
1.viteza de deplasare prin oras(+stilul meu de condus) ma forteaza sa merg subturat (adica sub 2000 rpm) in treptele 2 si 3
2.din cand in cand ma mai dau si observ ca primele 2 trepte sunt mai lungi decat ar trebui pentru o plecare rapida si imi ia multicel sa ajung intr-a 3-a unde setup-ul masinii mele pune tot ce are jos
3.viteza maxima intr-a 5-a acum e de maxim 210 km/h (inca nu i-am dat maxim dar dupa raportul turatie/viteza asa ar trebui sa fie) si la un drum lung mi se pare cam chinuit motorul intr-a cincea,in mod clar o cere pe-a 6-a.
cu toate astea nu as da sutele de euro care vad ca se cer pe o cutie cu 6 rapoarte (am vazut preturi de peste 400 de euro).Eu sunt convins ca ce e rar trebuie pretuit dar nici japca.Daca-mi cade vreodata o cutie in bani buni atunci o pun,altfel nu.
P.S. colegul TheEnZo are dreptate, atunci cand masina merge turata cu viteze relativ mici in ultima treapta atunci poti sa schimbi diferentialul,urcand la urmatoarea valoare dupa tabelul galben din urmatoarea pagina : http://www.unixnerd.demon.co.uk/bmw_e36.html
in principiu diferentialul "scurt" te avantajeaza in mediul urban : consum mic in oras,demaraj rapid sau pentru curse
in mod opus,diferentialul cu raport mare de demultiplicare "lung" te avantajeaza la drum lung,unde ai viteze mai mari corespondente acelorasi turatii fata de unul cu raport scurt
|
in sfarsit cineva care ma intelege.asta incerc s spun de mult timp.cum eu circul mult in afara,chiar daca sunt o persoana care apreciaza si sustine originalul si conditiile optime obtinute astfel,totusi la drum lung in treapta a 5-a motorul mi se pare cam turat si parca ar cere-o pe a-6-a.motorul poate cu cei 150 de cai si ar avea loc a-6-a.ma gandesc ca motorul ar merge mult mai relaxat si poate ar consuma mai putin.o cutie in 6 as cumpara dar treb sa fiu sigur ca se potriveste la priza.la prindere am vazut in poze ca ar fi cam la fel.
|
|
|
|
|