Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW |
12-11-11, 19:07
|
#4141
|
Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 338
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Primul post pe sectiune, ( sunt pe la pag 100 cu cititul ), sper la mai multe trucuri si secrete pina la pagina asta, ce pot sa zic din mica mea experienta pe care o am ca sa nu fiu off de tot ... ex ,la coloana de directie care este prinsa si in 2 suruburi cu cap de nit , pe care logic nu le mai poti stringe cum trebuie am decoperit ca merg ft bine cele de la incuietoarea usii de pe montant ( pe torx, bune la lungime ,la filet , in conditiile in care un hexagon acolo nu prea se poate invirtii) si la indemina pina una alta
Intr-o zi cind schimbam uleiul ,am reusit sa rup busonul care e gol pe interior (la 1.8is), din disperare sa nu curga pe mine una alta.. pun mina pe un prezon de roata si vad ca merge , e conic sus adevarat, dar ca filet e la fel .
Prezon cu care m-am prezentat la strungar "ca model" (mai batrin omu cei drept nu mai vede ca in tinerete )sa-mi faca altul ca initial facuse metric ,si eram gata sa stric filetul la baie. Va salut.
|
|
|
13-11-11, 10:53
|
#4142
|
Stage 4
Join Date: Jul 2010
Posts: 174
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by zepolikahhh_
oficial ma autodeclar prostul forumului.mi-a trebuit sa dau jos jumatate de portbagaj si vreo 2 ore ca sa mi treaca prin minte sa verific si sigurantele si ...bingo,una de 5A era arsa
inchiderea centralizata rezolvata,sa vad cu stopurile ce rezolv
|
salut in legtura cu stopurile incearca sa vezi ce se intampla cu contactul de sub pedala de frana este posibil sa fie busit si spun asta din propria experienta la mine cand se aprindeau cand nu ,am incercat sa-l <<repar>>> dar nu am reusit si in cazul in care nu reusesti sal faci sa mearga si trebuie sa-l schimbi sa-l schimbi cu unul identic adik sa nu fie luat de pe una benzina sau diesel depinde ce motor ai tu pt ca la mine am incercat in prima faza cu un contact de pe un bmw diesel( 325) asa am gasit la vremea respectiva iar masina mea e pe benzina (316) si nu prea a fost ok adik functiona invers cand eram cu piciorul pe pedala era stins si cand piciorul era ridicat statea aprins ,o sa zici ca poate am facut eu conecziunile la montaj aiurea dar nu ( te asigur) asa ca am cautat un contact pt masina mea si a functionat din prima (asta in cazul in care nu ai rezolvat ) stima
|
|
|
13-11-11, 20:13
|
#4143
|
Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 338
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Vreau sa continuii o discutie pe care am inceput-o cu the_rifle il legatura cu diferentialul in carcasa mica (3.45) pe motoare 2.5 sau 2.8 (adica peste 150 de cai), daca l-au mai pastrat si alti useri , de cita vreme il au, in ce regim exploateaza masina , merita asumat riscul de a-l sparge? in conditiile in care masina in cauza ar primi un 2.3 (170).
|
|
|
13-11-11, 20:40
|
#4144
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of: [BMW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Eu zic ca merita asumat riscul din moment ce un 3.45 open de E36 e 150 de ron... Daca tine un an oricum si-a scos banii...
|
|
|
14-11-11, 16:49
|
#4145
|
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 658
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Ce ET si ce J trebuie pentru anvelope 235 40 17 e36 318is?Si ce suspensie este indicata?
|
|
|
15-11-11, 07:23
|
#4146
|
Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 338
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by nick_nasta
Ce ET si ce J trebuie pentru anvelope 235 40 17 e36 318is?Si ce suspensie este indicata?
|
Eu am 9,5j si cred ca et35 sau 38 nu m-am uitat de mult e scris in interior, si suspensie de -6, cu 225 45 17, dar a trebuit sa trag putin de aripi si facut camber negativ maxim, am avut in trecut si eu chiar si 245 , nu putem sa pun o mapa pe bancheta spate ,era un chin. pe spate ca am uitat sa zic.
Last edited by ers_47; 15-11-11 at 07:27.
|
|
|
15-11-11, 08:58
|
#4147
|
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 658
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by ers_47
Eu am 9,5j si cred ca et35 sau 38 nu m-am uitat de mult e scris in interior, si suspensie de -6, cu 225 45 17, dar a trebuit sa trag putin de aripi si facut camber negativ maxim, am avut in trecut si eu chiar si 245 , nu putem sa pun o mapa pe bancheta spate ,era un chin. pe spate ca am uitat sa zic.
|
uite,am gasit un link si zice offset +41 , asta este ET-ul? http://www.rimtuck.com/setup/view/788
|
|
|
15-11-11, 10:10
|
#4148
|
Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 338
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by nick_nasta
|
Da e acelasi lucru, doar ca e vorba de niste jante stock oem ,alea nu necesita alte interventii pe la aripi ...etc (doar sa fie ptr seria 3)
|
|
|
15-11-11, 11:14
|
#4149
|
Stage 5
Join Date: Jul 2008
Posts: 2,553
Member of: [Opel] [BMW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by ers_47
Eu am 9,5j si cred ca et35 sau 38 nu m-am uitat de mult e scris in interior, si suspensie de -6, cu 225 45 17, dar a trebuit sa trag putin de aripi si facut camber negativ maxim, am avut in trecut si eu chiar si 245 , nu putem sa pun o mapa pe bancheta spate ,era un chin. pe spate ca am uitat sa zic.
|
ai schimbat rotile sau tot azevurile? ca alea nu pareau de 9.5
on... 9j et 40 215/45 ... aripa este la un deget de buza jantei .... nu am umblat la camber...... si vrea 234/245 dar cu talon de 35 ...... pt tine ..cauta un 9 j cu et-ul in jur de 40+/- si nu cred ca vei avea probleme!
__________________
office@freaktuning.ro
|
|
|
15-11-11, 15:45
|
#4150
|
Stage 3
Join Date: Sep 2010
Posts: 146
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
in urma cu cateva zile, odata cu instalarea unui kit de angel eyes ccfl am observat ca inelele de la un far nu se aprind la maxim din cauza frigului...ati patit si voi ?este normal sa se intample asa sau este un defect de fabrica (numai un far face asa deocamdata)?
__________________
,,Make it count !"
|
|
|
15-11-11, 18:16
|
#4151
|
BMW Specialist
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 4,268
Member of: [Moderators] [BMW] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by FireBlad3
in urma cu cateva zile, odata cu instalarea unui kit de angel eyes ccfl am observat ca inelele de la un far nu se aprind la maxim din cauza frigului...ati patit si voi ?este normal sa se intample asa sau este un defect de fabrica (numai un far face asa deocamdata)?
|
Da, e normal. Mai ales daca nu ai motorul pornit. De obicei, dupa cateva minute de functionare, eventual si cu faza scurta aprinsa, si motorul pornit, trebuie sa isi revina.
Daca nu isi revin dupa ce se incalzesc, atunci as considera ca e o problema.
|
|
|
15-11-11, 23:47
|
#4152
|
Stage 5
Join Date: Jul 2008
Posts: 1,254
Member of: [Opel]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
salutare, in curand imi voi schimba motorul pe pisica, din 2.0 in 2.5, ce spuneti sa-mi schimb si grupul? sau sa-l las pe asta de 2.0? am inteles ca am 3.45, multumesc
Last edited by elyx13; 16-11-11 at 00:01.
|
|
|
16-11-11, 04:34
|
#4153
|
Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 338
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by myky99
ai schimbat rotile sau tot azevurile? ca alea nu pareau de 9.5
on... 9j et 40 215/45 ... aripa este la un deget de buza jantei .... nu am umblat la camber...... si vrea 234/245 dar cu talon de 35 ...... pt tine ..cauta un 9 j cu et-ul in jur de 40+/- si nu cred ca vei avea probleme!
|
Tot alea sunt, dar la ultima vopsire am sters dupa buza exterioara unde era scris, respectiv, 9,5 h2 r17 si Azev plus sigla, oricum s-ar poate masura latimea, dar nu as avea motive sa mint.Salutare
|
|
|
16-11-11, 04:41
|
#4154
|
Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 338
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by elyx13
salutare, in curand imi voi schimba motorul pe pisica, din 2.0 in 2.5, ce spuneti sa-mi schimb si grupul? sau sa-l las pe asta de 2.0? am inteles ca am 3.45, multumesc
|
Nerabdator si eu de raspunsuri ,pe problema asta.
|
|
|
16-11-11, 07:06
|
#4155
|
BMW Specialist
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 4,268
Member of: [Moderators] [BMW] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by elyx13
salutare, in curand imi voi schimba motorul pe pisica, din 2.0 in 2.5, ce spuneti sa-mi schimb si grupul? sau sa-l las pe asta de 2.0? am inteles ca am 3.45, multumesc
|
Pai 3.45 e UN PIC mai scurt decat 3.15.
Inafara de asta e carcasa mica, si e angrenat mai usor decat cel carcasa mare. (scria undeva cam cat de mult se simte, ideea e ca la un moment dat se aduna toate nimicurile).
Mai sunt si planetarele care sunt mai subtiri (mai usoare).
Pentru mine astea inseamna doar avantaje. (lipseste doar sa fie blocant, consider ca e un compromis, este angrenat mai greu decat open-ul, dar macar cu el poti sa pui jos mai repede)
Eu unu le-as lasa pana in momentul in care ori o planetara, ori grupul, cedeaza.
In functie de starea lor, or sa tina mai mult sau mai putin. (Stiu M3 care se dadea la curse cu grup carcasa mica.)
Totul e variabil, depinde de stilul de mers, de starea (uzura) pieselor aflate pe transmisie, de suprafata de rulare, si de roti/cauciucuri.
Din cauza asta parerile sunt impartite, ba ca nu tine, ba ca tine carcasa mica pe 2.5. Fiecare a vazut altceva si se raporteaza doar la ceea ce stie.
Last edited by Skillzu; 16-11-11 at 07:08.
|
|
|
|
|