Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW |
12-02-12, 19:12
|
#4441
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 2,650
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
curiozitate : am auzit o vorba ca cik triplele de la compakt merg la touring .. mi se pare ciudat .. dar tot intreb .. mmultumesc
|
|
|
12-02-12, 23:35
|
#4442
|
Stage 5
Join Date: Oct 2010
Posts: 753
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Stie careva ce model de OZ sunt astea?
ca de 2 zile tot ma chinui sa aflu
|
|
|
14-02-12, 21:00
|
#4443
|
Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 592
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
sal...am si eu o antrebare...cum pot sa aflu ce raport are un blockant [pe el nu am vazut sa scrie]......blockantu este acum pe masina si sper sa pot sa aflu fara sa trebuiasca sa al scot iar
|
|
|
14-02-12, 21:05
|
#4444
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 2,437
Member of: [BMW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by m_c_fast
sal...am si eu o antrebare...cum pot sa aflu ce raport are un blockant [pe el nu am vazut sa scrie]......blockantu este acum pe masina si sper sa pot sa aflu fara sa trebuiasca sa al scot iar
|
Te poti ghida dupa tabelul alaturat !
Voie buna !
|
|
|
14-02-12, 21:09
|
#4445
|
Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 592
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
scuze ...am uitat sa specific ca blockantul nu a fost al masinii[cumparat]....dar merci mult pt raspuns.....
|
|
|
15-02-12, 03:40
|
#4446
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 3,841
Member of: [BMW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
E un pic cam greu sa iti dai seama ce raport e diferentialul daca este pe masina, o sa afli doar o valoare relativa de unde o sa tragi tu concluzia cam ce raport ar fi. Ideea e ca la o rotatie completa (360 grade) a rotii, cardanul se va invarti 2.xx / 3.xx / 4.xx ori (iar asta este raportul diferentialului) daca iti iei cateva puncte de reper ar trebuii sa te descurci
__________________
BMW Motorsport
Tractiunea spate e la fel de periculoasa pe cat de prost, ingamfat si dornic de afirmare este soferul...
Last edited by sprinter; 15-02-12 at 03:42.
|
|
|
15-02-12, 18:27
|
#4447
|
Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 592
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by sprinter
E un pic cam greu sa iti dai seama ce raport e diferentialul daca este pe masina, o sa afli doar o valoare relativa de unde o sa tragi tu concluzia cam ce raport ar fi. Ideea e ca la o rotatie completa (360 grade) a rotii, cardanul se va invarti 2.xx / 3.xx / 4.xx ori (iar asta este raportul diferentialului) daca iti iei cateva puncte de reper ar trebuii sa te descurci
|
cred ca am anteles...mersi mult...
|
|
|
15-02-12, 21:45
|
#4448
|
Stage 5
Join Date: Jul 2011
Posts: 2,351
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Model jante + culoarea masinii ?! pls
|
|
|
15-02-12, 21:50
|
#4449
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 4,186
Member of: [BMW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by Budy_
Model jante + culoarea masinii ?! pls
|
culoarea e calypsorott , jantele ...nu am idee
|
|
|
15-02-12, 22:46
|
#4450
|
Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 592
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by m_c_fast
cred ca am anteles...mersi mult...
|
am gasit ceva foarte interesant ,care va poate ajuta sa antelegeti cum functioneaza un blockant [pt cei care nu stiu]
https://www.youtube.com/watch?v=gIGvh...eature=related
|
|
|
15-02-12, 23:24
|
#4451
|
Stage 5
Join Date: Oct 2010
Posts: 753
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by RIcKO
culoarea e calypsorott , jantele ...nu am idee
|
ac schnitzer type 3.
|
|
|
16-02-12, 22:06
|
#4452
|
Stage 5
Join Date: Oct 2010
Posts: 753
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
inca o intrebare pentru cei care au facut operatiunea :
merge montat pilot automat de pe diesel pe benzinar ,mai exact de pe 1.8tds pe m43?
|
|
|
18-02-12, 10:28
|
#4453
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,402
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by zepolikahhh_
inca o intrebare pentru cei care au facut operatiunea :
merge montat pilot automat de pe diesel pe benzinar ,mai exact de pe 1.8tds pe m43?
|
nu merge .
|
|
|
19-02-12, 17:40
|
#4454
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 2,437
Member of: [BMW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by rdy4ever
eu le-am spart cand am incercat aceeasi manevra.... ramane de vazut daca dupa ce la bagi inapoi, mai si stau.
|
Quote:
Originally Posted by Sparkle_81
Pentru cine este interesat cum decurg lucrurile, va prezint :
UPDATE :
Sa identificat exact buba : o bucata de magnet s-a spart .
Incerc o inlocuire maine !
Auzisem o legenda precum palele de pe ventilator nu se pot da jos
Voie buna !
|
UPDATE la update
Am inlocuit magnetii de pe un motor produs de Valeo; s-au potrivit la fix ! Nu stiu dupa ce masina era.
Primul obstacol intampinat a fost punerea paletilor pe rotor; am pus paletul de dreapta pe rotor, introdus pe suport si dupa, cel de stanga .
Al doilea obstacol punerea plasticelor in ordine ; fara sa desfaci ansamblul de stergatoare, nu ai cum baga plasticul de stanga , pe pozitie. Ai nevoie sa desfaci cat sa-l misti sus - jos, stanga - dreapta ; nu este nevoie sa-l scoti .
Totusi, cel mai greu de bagat este plasticul de dreapta , care este mai lung pentru ca are si o bucata de mijloc. Mi-a luat in jur de 3h de bagat numai plasticele astea 2 + repetat de 3 ori sfintii din calendar + degete belite .
Am mai ramas cu cateva cleme cu care se prind plasticile intre ele , deoarece singura modalitate de a le mai prinde este a da aeroterma cutotul afara , nu ai loc fizic sa le prinzi !
Acum sunt fericit !
Voie buna !
__________________
E38 M62B44
ex.E38 M67D40
ex.E36 M44B19
|
|
|
19-02-12, 19:25
|
#4455
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 2,650
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
salut .. am si eu o intrebare .. nu-i pot da de cap la un 316 m40 .. cand o pornesc mai ales cand e rece sta relantiu intre 1500 si 2000 .. pana se incalzeste putin .. dupa isi revin la normal .. o opresc tot la fel sta relantiu sus .. are momente cand variaza .. are momente cand sta bine .. i-am schimbat sonda lambda , regulatoru de relanti , debimetru si face la fel .. aa .. si sa nu uit .. cand ii scot mufa de la regulator merge bine ..care sa fie problema ? multumesc
__________________
* * * DEZMEMBREZ BMW-URI E36 * * *
CONTACT : trushk_vl / 0748628686
|
|
|
|
|