Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
salut. am incercat sa vad daca imi functioneaza debitmetrul. asa ca am pornit motorul care merge rotund,fara rateuri sau alte probleme si pot spune ca merge perfect si am scos mufa de la debitmetru ca s vad reactia. culmea este ca nu a avut nici o reactie. fara mufa de la debitmetru nu a mers nici mai prost si nici mai bine. eu nu mai inteleg nimik. nu ar trebui ca atunci cand scoti mufa,mersul motorului sa se schimbe? 320 i e motorul.
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
spuneti-mi si mie va rog care este procedura de schimbare a capetelor de bare la e36 316 ?am observat piulita din capatul pivotului + desurubarea de pe bieleta...mai este ceva ?trebuie presa ?
martorul ABS se aprinde cand pornesc, ramane aprins cam 100m si se stinge.care este cauza ?nivelul la lichid e ok...
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Salut. Am si eu o intrebare:
Pe 2.8 s-a pus blocant de fabrica pe toate caroseriile E36?
Se potriveste diferentialul de la 2.8 pe puntea de 2.0/2.5?
Vreau sa montez un blocant de pe 2.8 pe punea mea la 2.0, planetarele au acelasi diametru la intrare in grup?(canelurile alea).Nu am nevoie sa schimb planetarele pentru ca nu schimb motorul, dar as monta blocantul ala pe punea mea, asta daca se potriveste.Nu am apucat sa il vad live pe cel de la 2.8, abia peste o saptamana ajung si am zis sa va fac o intrebare.
Ce raport ar putea avea diferentialul de pe 2.8?... avand in vedere ca masina donatoare are cutie automata.
Multumesc!
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Pe 2.8 vine si open si blocant, daca e automat 2.8-ul diferentialul poate avea urmatoarele rapoarte: 3,07 / 3.46 / 3.91. Diferentialul se potriveste pe puntea ta, daca vrei sa il montezi cu planetarele de carcasa mica, trebuie sa pui trompele de la diferentialul carcasa mica, altfel nu merge (eu unu ti as recomanda sa iti iei si planetarele de 2.8 ). Si iti mai trebuie a 2 a bucata de cardan, cea dinspre diferential.
__________________
BMW Motorsport
Tractiunea spate e la fel de periculoasa pe cat de prost, ingamfat si dornic de afirmare este soferul...
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Am inteles.Sincer habar nu am ce se afla pe masina aia.Nu am apucat sa vad live ce e acolo, pentru ca imi dadeam seama,dar pana ajung eu la atelier, adica peste o saptamana am zis sa intreb totusi.Deci cardanul meu nu merge, prima bucata...
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
sal,am si eu 2 probleme cu 316 e36 97,numi merge claxonul iar afisajul kilometrajului(totali si aia care se reseteaza ) face fente uneori in sensul ca se vede doar jumatatea de sus a cifrelor ca si cum ai acoperi partea de jos cu o rigla opaca,daca intelegi,dar daca tin apasat butonul de resetare se vad cifrele intregi,are cineva idee?mentionez ca sunt proaspat proprietar de bmw.
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by sherifu19
sal,am si eu 2 probleme cu 316 e36 97,numi merge claxonul iar afisajul kilometrajului(totali si aia care se reseteaza ) face fente uneori in sensul ca se vede doar jumatatea de sus a cifrelor ca si cum ai acoperi partea de jos cu o rigla opaca,daca intelegi,dar daca tin apasat butonul de resetare se vad cifrele intregi,are cineva idee?mentionez ca sunt proaspat proprietar de bmw.
Pt claxon,poti incepe cu a verifica sigurantza!!vezi k a postat un coleg mai sus un fiesier cu skema sigurantzelor in romana!!dak sigurantza e buna,ferifica claxonu in sine,da-l jos si leaga-l direct la baterie!!cat despre ceasuri,e din display,nu prea ai ce-i facesau poate cineva cu o statie de aer cald sa te ajute,oricum trebuiesc demontate!!stima