Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 24-03-11, 00:55   #3226
sharkylete
BMW Driver

Stage 5
 
sharkylete's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 1,810
Member of:
[BMW]
Thumbs down Re: ???

Quote:
Originally Posted by rdy4ever View Post
eh uite asa sunt eu mai paranormal si stiu ce ai sub capota. am gresit cumva si nu ai 2.0? oricum e irelevant, 2.5 are tot la 5900, 2.8 la 5300. Sau cumva te pomenesti ca ai vreun M3?

nu te inteleg de ce te aprinzi aiurea. am incercat sa iti dau un sfat, ce-i drept la modul mai dur, dar raspunsul tau denota ca am avut perfecta dreptate in parerea initiala pe care mi-am format-o asupra ta.
Ba da! E 2.0 si sunt bucuros ca ai dreptate in parerile tale!
Dar u nu m-ai ajutat cu nimic si nu mi-ai dat nici un sfat!
Eu am intrebat destul de clar: CARE POT FI CAUZELE LIMATARII UNUI MOTOR IN 6 CIL LA 5500 RPM CAND EL NORMAL SE DUCE PE ROSU(acum poate intelegi)?
Nu am intrebat la cat are cuplu maxim sau puterea maxima, nu am intrebat cum e bine sa schimbi treptele, nu am intrebat nimic altceva!
Care este sfatul tau!? ca nu ma prind... a .. ceasurile.. ti-am raspuns, nu sunt alea!
Tie nu ti se pare ca este o problema daca ti se limiteaza motoru,adica nu mai urca in ture peste 5500?!

Mie poate imi place sa imi hamalesc masina in fiecare zi si sa merg decat cu a 1a si a 2a .. prin oras!
Care ar fi problema?!
Sau poate merg cu a 5`a la 40Km/h si schimb numai pana in 2000 RPM .. si poate nu ar avea relevanta la cat limiteaza... dar totusi e o problema, nu?!

Si iau foc pt ca te dai prea rotund si ai vorbit prea de sus de parca eu as fi un muci in ceai adunat din gara de nord si u vre-un mare patron cu limuzina la poarta!
Plm .. eu nu ti-am vorbit urat si nu am facut nimic deplasat!
Am pus o intrebare la care u puteai sa te abtii sa raspunzi daca nu aveai un raspuns legat de subiect sau daca nu aveai chef de mine!
Ca de la tine a deviat toata discutia si mie mi-au raspuns decat 2 oameni cu capu` pe umeri strict legat de intrebare!

In fine.. Nu mai conteaza!
Multumesc pentru nimic!
Numai bine!

In continuare daca mai poate sti careva o rezolvare la problema mea astept un sfat!
Multumesc!
__________________
--- --- --- --- ---
The revenge is a meal best served COLD !
--- --- --- --- ---
@
sharkylete is offline   Reply With Quote
Old 24-03-11, 02:10   #3227
rdy4ever

Stage 5
 
rdy4ever's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 1,287
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Ok, hai sa lasam toate la o parte si sa o luam de la inceput.
Ai zis ca ceasurile nu sunt schimbate. Bine. Eu am intrat la banuieli pt ca am vazut ca ai 240 in bord in timp ce in mod normal 6 cyl au ceasuri cu 260. (nu, nu sunt paranormal, ti-am urmarit thread-ul). Ca sa te asiguri ca totusi nu au fost schimbate cu unele de 4 cyl inainte de a cumpara tu masina, ruleaza testul instrumentelor de bord.(cheia in poz 0, apesi butonul reset km, cu butonul apasat treci cheia in poz 2 si eliberezi butonul.) La testul cu nr 4 iti vor aparea 5 cifre ce reprezinta ultimele caractere ale VIN-ului (seriei de sasiu). Daca aceste corespund inseamna ca sunt ceasurile originale.
Daca nu sunt ceasurile, verifica senzorii la care au facut referire cei 2 colegi si nu ar strica sa verifici sa nu ai si vreo fisura in cotul de la debitmetru.

Numai bine!

_edit: poti sa-mi spui ce viteza ai in tr2, fix inainte de a se limita?

Last edited by rdy4ever; 24-03-11 at 02:19.
rdy4ever is offline   Reply With Quote
Old 24-03-11, 11:31   #3228
sharkylete
BMW Driver

Stage 5
 
sharkylete's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 1,810
Member of:
[BMW]
Arrow Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by rdy4ever View Post
Ok, hai sa lasam toate la o parte si sa o luam de la inceput.
Ai zis ca ceasurile nu sunt schimbate. Bine. Eu am intrat la banuieli pt ca am vazut ca ai 240 in bord in timp ce in mod normal 6 cyl au ceasuri cu 260. (nu, nu sunt paranormal, ti-am urmarit thread-ul). Ca sa te asiguri ca totusi nu au fost schimbate cu unele de 4 cyl inainte de a cumpara tu masina, ruleaza testul instrumentelor de bord.(cheia in poz 0, apesi butonul reset km, cu butonul apasat treci cheia in poz 2 si eliberezi butonul.) La testul cu nr 4 iti vor aparea 5 cifre ce reprezinta ultimele caractere ale VIN-ului (seriei de sasiu). Daca aceste corespund inseamna ca sunt ceasurile originale.
Daca nu sunt ceasurile, verifica senzorii la care au facut referire cei 2 colegi si nu ar strica sa verifici sa nu ai si vreo fisura in cotul de la debitmetru.

Numai bine!

_edit: poti sa-mi spui ce viteza ai in tr2, fix inainte de a se limita?

Uite ca parca putem sa fim si prieteni
O sa rulez testul ala chiar acum cand plec, dar ceasurile le-am pus si unele de 260 luate de la JimGod si facea same shit
Ma duc sa schimb si termostatul tot acum si o sa verific si senzorii aia
Pe seara va anunt ce si cum

Multumesc mult de sfaturi!

Legat de treapta nu stiu.. ca nu am fost atent dar stiu ca pe ceasurile astea nu a urcat mai mult de 200 ,cand am fost sa fac evacuarea am intrat pe autostrada sa vad cum se comporta!
Repet, trage grav si in mintile lui pana la 5500,si mai ales cu diferentialu` incepe sa traga de pe la 1500 si imi place de mor ))

Iti multumesc ca mi-ai urmarit topicul dar nu iti indrepti privirea unde trebuie

Va anunt mai pe seara cum stau lucrurile!

P.S.: Vezi ca daca vorbesti frumos se rezolva mule probleme


Restu` e CanCan!
sharkylete is offline   Reply With Quote
Old 24-03-11, 13:36   #3229
mistreku

Stage 5
 
mistreku's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by sharpe View Post
pe langa faptu' ca te contazici singur inteleg ca nu ai nici capacitatea intelectuala sa intelegi ce ti-am scris
ok,ma retrag,de unde nu e nici Dumnezeu nu cere
+1. E mai simplu. Toata lumea cunoaste de pe internet acum, ca ti-e si greu sa mai dai un sfat sau o parere. Ca sa vezi cat de multe poti invata de pe net, baiatu' ala, sprinten sau cum il cheama, la frageda varsta de 20 de primaveri, stie deja mai bine ca mine cum si unde imi trage masina mea mai bine. Nici nu are nevoie sa mearga cu ea, stie de pe net deja. Ce ma mai omor eu sa pun masina pe dyno, sa ma trag la linii, cand e mult mai simplu e sa pui o intrebare pe forum si iti spun baietii orice.

Pace

@sharkylete: incepe cu senzorul de la dif, ala de viteza. cred ca daca ar fi senzorul de la axa cu came, ar face prob pe toata plaja de ture, nu doar peste 5500. nu exclud senzorul de axa dintre suspencti, dar zic ca are sanse mai mici decat cel din dif. bafta
__________________
From WTF to DIY to OMG

Last edited by mistreku; 24-03-11 at 13:39.
mistreku is offline   Reply With Quote
Old 24-03-11, 14:48   #3230
sharkylete
BMW Driver

Stage 5
 
sharkylete's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 1,810
Member of:
[BMW]
Arrow Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by mistreku View Post
+1. E mai simplu. Toata lumea cunoaste de pe internet acum, ca ti-e si greu sa mai dai un sfat sau o parere. Ca sa vezi cat de multe poti invata de pe net, baiatu' ala, sprinten sau cum il cheama, la frageda varsta de 20 de primaveri, stie deja mai bine ca mine cum si unde imi trage masina mea mai bine. Nici nu are nevoie sa mearga cu ea, stie de pe net deja. Ce ma mai omor eu sa pun masina pe dyno, sa ma trag la linii, cand e mult mai simplu e sa pui o intrebare pe forum si iti spun baietii orice.

Pace

@sharkylete: incepe cu senzorul de la dif, ala de viteza. cred ca daca ar fi senzorul de la axa cu came, ar face prob pe toata plaja de ture, nu doar peste 5500. nu exclud senzorul de axa dintre suspencti, dar zic ca are sanse mai mici decat cel din dif. bafta
Sa revenim

Am incercat cu senzorul de la vibrichen si porneste mai greu dar se limiteaza in aproape 6mii rpm, deci nu cred sa fie ala, mai ramane sa ma duc sa incerc senzorul de la grup si va anunt
Am facut si testul ala cu cheia si nu are nici o gara cu vin'ul meu)
Am pus ceasurile de 260 si le las pe astea
Am uitat sa specific un lucru motorul vine de pe o masina de anglia si a avut cutie automata.
Astept in continuare pareri!
Multumesc pt ajutor!


Restu' e CanCan!
sharkylete is offline   Reply With Quote
Old 24-03-11, 14:55   #3231
sprinter
BMW Driver

Stage 5
 
sprinter's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 3,841
Member of:
[BMW]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by mistreku View Post
+1. E mai simplu. Toata lumea cunoaste de pe internet acum, ca ti-e si greu sa mai dai un sfat sau o parere. Ca sa vezi cat de multe poti invata de pe net, baiatu' ala, sprinten sau cum il cheama, la frageda varsta de 20 de primaveri, stie deja mai bine ca mine cum si unde imi trage masina mea mai bine. Nici nu are nevoie sa mearga cu ea, stie de pe net deja. Ce ma mai omor eu sa pun masina pe dyno, sa ma trag la linii, cand e mult mai simplu e sa pui o intrebare pe forum si iti spun baietii orice.
Ce explic eu ce inteleg oamenii ingusti la minte... nu discutam de masina ta, nu esti vreo vedeta, nici masina ta nu e, asa ca lasa vedetismele pt cine le merita. Schimbati voi, nebunilor din coceni unde vreti si nu va mai bateti cap cu astia ca mine care numai forum au vazut
__________________

BMW Motorsport

Tractiunea spate e la fel de periculoasa pe cat de prost, ingamfat si dornic de afirmare este soferul...

Last edited by sprinter; 24-03-11 at 15:01.
sprinter is offline   Reply With Quote
Old 24-03-11, 21:58   #3232
316i

Stage 5
 
316i's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 2,856
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Aoleeeeeu, da pe dinafara topicul asta de cunoscatori...Mai puneti mana pe carti si pe fiare (in ordinea asta) si vorbiti din experienta proprie nu din folclor.
Toti care au o pisica obosita la care au schimbat un motor gata, sunt experti. D-aia dati de probleme simple si va prindeti urechile.
__________________
BMW E30 318iS 08/90 Powered by 08/94 E36 M42,Sterling Silber Metallic,Full Electric(4xEFH+ESD),OBC II + E36 OBC V,A/C,Electric/Beheizt Recaro sitze,Blau H&R + Koni Adjustable,Webasto Standheizung,Winter Paket,BBS RS 8Jx17 + BBS RS047 + BBS RS001,M-Tehnic II Paket,Tempomat, 1bar boost by Haltech + BMW E30 325i M20 Baur NA + BMW E30 325i M50 Coupe NA
Harti personalizate, orice dimensiune, orice continut, actualizate la zi ---->http://www.edituraeverest.ro<----
316i is offline   Reply With Quote
Old 25-03-11, 01:57   #3233
sprinter
BMW Driver

Stage 5
 
sprinter's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 3,841
Member of:
[BMW]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by 316i View Post
Aoleeeeeu, da pe dinafara topicul asta de cunoscatori...Mai puneti mana pe carti si pe fiare (in ordinea asta) si vorbiti din experienta proprie nu din folclor.
Toti care au o pisica obosita la care au schimbat un motor gata, sunt experti. D-aia dati de probleme simple si va prindeti urechile.
Vezi ca ti-am promis ca te faultez, mai incearcati-o tu mult cu vorbele proaste pe forum si pe la diverse cunostinte de ale tale, ca numai gura e de tine, nici la km 23 nici la garaj la tovarasii tai nu ai schitat nici un gest, nici fata de mine nici fata de skillzu, lu asta i ai mai si promis ca intrii peste el in casa )))) Virgini d'astia ca tine, care nu au vazut o femeie dezbracata pana la 24 de ani si care imi tin mie contabilitatea la ce fac eu sunt multi. Tu homo(sapiens) mic, ar trebui sa pui mana sa faci scoala de soferi ca nu ai nici o treaba cu covrigu, drept dovada BCR-ul de pe magheru care l-ai devastat cu masina....bai tony montana... nu asa se sparge ma o banca )))
sprinter is offline   Reply With Quote
Old 25-03-11, 11:00   #3234
sharpe

Purtator cuvant MR Craiova

Stage 5
 
sharpe's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 397
Member of:
[Midnight Racers]
[BMW]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by mistreku View Post
+1. E mai simplu. Toata lumea cunoaste de pe internet acum, ca ti-e si greu sa mai dai un sfat sau o parere. Ca sa vezi cat de multe poti invata de pe net, baiatu' ala, sprinten sau cum il cheama, la frageda varsta de 20 de primaveri, stie deja mai bine ca mine cum si unde imi trage masina mea mai bine. Nici nu are nevoie sa mearga cu ea, stie de pe net deja. Ce ma mai omor eu sa pun masina pe dyno, sa ma trag la linii, cand e mult mai simplu e sa pui o intrebare pe forum si iti spun baietii orice.

Pace

@sharkylete: incepe cu senzorul de la dif, ala de viteza. cred ca daca ar fi senzorul de la axa cu came, ar face prob pe toata plaja de ture, nu doar peste 5500. nu exclud senzorul de axa dintre suspencti, dar zic ca are sanse mai mici decat cel din dif. bafta
Mistrek,am patit-o si eu la unu din is-urile mele cu senzoru de axa cu came si nu facea probleme decat de la 3000rpm incolo,cand se tura "cu incetinitorul"
hai sa-ti zic o faza,am dat terminare la is-ul de l-am luat asta vara din Germania si umblu cu masina unui prieten acum,ca is-ul care l-am luat sa-l inlocuiasca pe ala bushit e in pregatiri pentru recarosare
masina asta,a prietenului meu are un motor 1.8 8v,ala de 116 cai
masina se tureaza la fel,pana la 5000 rpm dupa care intra intr-un fel de ...limitare
motor care are urmatoarea istorie : mers fara apa si fara ulei (sau cu foarte putina apa/ulei) probabil mai bine de 2-3 mii de km,haleste si apa si ulei de unde trag concluzia ca e vorba de garnitura de chiuloasa/segmentii sunt dusi,consum de 18 l/100 km
in ture mici motorul merge bine,trage,etc,in ture mari e pamant de flori
ma gandesc sa n-aiba si colegu' nostru de forum aceeasi problema,ori segmenti mancati ori garnitura de chiuloasa dusa (sa-i fi fiert motorul) ori dracu stie,ceva prin zona asta
aici cred ca ar trebui sa urmareasca cum mananca apa/ulei,ce consum are,eventual sa iei o compresie la motor colegule
__________________
muČ
sharpe is offline   Reply With Quote
Old 25-03-11, 12:27   #3235
mistreku

Stage 5
 
mistreku's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

da, pai nu exclud posibilitatea senzorului, doar ma gandeam ca problema asta cu limitarea la 5500 au mai avut-o doi prieteni (unu din ei era garcia), si la ambii a fost senzorul ala de la dif. la ambii tragea masina f bine pana la 5500, iar acolo crapa. acum stii cum e la tiganiile astea, e hit and miss. tre sa le iei prin eliminare, mai ales daca nu ai tester (bun).

nu mai tin minte sigur, dar parca aceiasi problema a mai avut-o cineva pe forum, si la el s-a dovedit a fi ceva legat de ASC si ABS. nu am urmarit topicul, dar mi-a ramas ceva de genu in cap, ca poa' sa faca si alea figuri asemanatoare.
mistreku is offline   Reply With Quote
Old 25-03-11, 13:59   #3236
da_joint
BMW Driver

Stage 5
 
da_joint's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,728
Member of:
[BMW]
[2 Roti]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

In loc sa va certati si sa va balacariti puteati da un raspuns in cazul in care stiati care e problema omului.Nu toti au cunostintele necesare sau timp sa stea cu mainile in motoare sa stie fiecare chichita.
da_joint is offline   Reply With Quote
Old 25-03-11, 18:02   #3237
bebe no1

Stage 5
 
bebe no1's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,402
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

ba numai zmei pe aici si putini cu sfaturi bune a inceput sa se strice thread ul asta. pacat!
legat cu probleama cu limitarea o am si eu la urs 25 24v si am descoperitca e de la senzorul de la vibrochen
__________________

Last edited by bebe no1; 25-03-11 at 18:04.
bebe no1 is offline   Reply With Quote
Old 25-03-11, 21:18   #3238
GOGU_VL
BMW Driver

Stage 5
 
GOGU_VL's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 5,384
Member of:
[BMW]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Ce dreaq va balacariti ma baieti p-aici?
Gasiti-va, bateti-va, certati-va dar terminati p-aici pe forum, ca nu va sta frumos.

UN MODERATOR SA STERGA POSTURILE INUTILE......POATE DACA SCRIU CU MAJUSCULE VEDE SI EL.........
GOGU_VL is offline   Reply With Quote
Old 26-03-11, 00:30   #3239
sharkylete
BMW Driver

Stage 5
 
sharkylete's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 1,810
Member of:
[BMW]
Thumbs up Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by 316i View Post
Aoleeeeeu, da pe dinafara topicul asta de cunoscatori...Mai puneti mana pe carti si pe fiare (in ordinea asta) si vorbiti din experienta proprie nu din folclor.
Toti care au o pisica obosita la care au schimbat un motor gata, sunt experti. D-aia dati de probleme simple si va prindeti urechile.
Daca tot ai studiat si cunosti anumite probleme mai bine decat restul (inclusiv eu) si tie ti se par usoare si foarte simplu de rezolvat ai putea sa imi dai un sfat sau un indinciu in rezolvarea ei,fara sa te dai ca stii fara sa zici nimic.. mai bine nu mai dadeai "post reply"

Quote:
Originally Posted by sharpe View Post
Mistrek,am patit-o si eu la unu din is-urile mele cu senzoru de axa cu came si nu facea probleme decat de la 3000rpm incolo,cand se tura "cu incetinitorul"
hai sa-ti zic o faza,am dat terminare la is-ul de l-am luat asta vara din Germania si umblu cu masina unui prieten acum,ca is-ul care l-am luat sa-l inlocuiasca pe ala bushit e in pregatiri pentru recarosare
masina asta,a prietenului meu are un motor 1.8 8v,ala de 116 cai
masina se tureaza la fel,pana la 5000 rpm dupa care intra intr-un fel de ...limitare
motor care are urmatoarea istorie : mers fara apa si fara ulei (sau cu foarte putina apa/ulei) probabil mai bine de 2-3 mii de km,haleste si apa si ulei de unde trag concluzia ca e vorba de garnitura de chiuloasa/segmentii sunt dusi,consum de 18 l/100 km
in ture mici motorul merge bine,trage,etc,in ture mari e pamant de flori
ma gandesc sa n-aiba si colegu' nostru de forum aceeasi problema,ori segmenti mancati ori garnitura de chiuloasa dusa (sa-i fi fiert motorul) ori dracu stie,ceva prin zona asta
aici cred ca ar trebui sa urmareasca cum mananca apa/ulei,ce consum are,eventual sa iei o compresie la motor colegule
Multumesc pentru sfat,dar la motorul meu nu este nimic in neregula,in afara de faptu ca nu urca mai sus de turele alea...
Nu mananca ulei,nu pierde apa sau sa fie putina,nu consuma mult,absolut nimic!
Trage extraordinar de bine,raspunde la ture joase foarte bine, etc...
Nu urca mai sus de 5500 RPM si atat ) dar inca nu stiu cauza,sper sa o rezolv saptamana de vine neaparat!

Quote:
Originally Posted by mistreku View Post
da, pai nu exclud posibilitatea senzorului, doar ma gandeam ca problema asta cu limitarea la 5500 au mai avut-o doi prieteni (unu din ei era garcia), si la ambii a fost senzorul ala de la dif. la ambii tragea masina f bine pana la 5500, iar acolo crapa. acum stii cum e la tiganiile astea, e hit and miss. tre sa le iei prin eliminare, mai ales daca nu ai tester (bun).

nu mai tin minte sigur, dar parca aceiasi problema a mai avut-o cineva pe forum, si la el s-a dovedit a fi ceva legat de ASC si ABS. nu am urmarit topicul, dar mi-a ramas ceva de genu in cap, ca poa' sa faca si alea figuri asemanatoare.
Nici pana acum nu am incerat celalalt senzor de la diferential ) dar maine cred ca o sa incerc!
Eu nu am ASC si ABS sta aprins de cand am luat-o ) (cauza este lenea sa schimb senzorul de pe dreapta fata o sa se rezolve si aia )



Quote:
Originally Posted by da_joint View Post
In loc sa va certati si sa va balacariti puteati da un raspuns in cazul in care stiati care e problema omului.Nu toti au cunostintele necesare sau timp sa stea cu mainile in motoare sa stie fiecare chichita.
Pentru mine ar fi fost ideal iti dai seama )

Quote:
Originally Posted by bebe no1 View Post
legat cu probleama cu limitarea o am si eu la urs 25 24v si am descoperitca e de la senzorul de la vibrochen
Multumesc pentru sfat! Incep sa cred ca ala e )

Quote:
Originally Posted by jm3k3rd3mik View Post
Ce dreaq va balacariti ma baieti p-aici?
Gasiti-va, bateti-va, certati-va dar terminati p-aici pe forum, ca nu va sta frumos.

UN MODERATOR SA STERGA POSTURILE INUTILE......POATE DACA SCRIU CU MAJUSCULE VEDE SI EL.........

Gogule ce ai !? )) siguranta si incredere! ))


Revenind la problema,dupa ce o sa incerc senzorul de la diferential,daca nu e el vinovatul(ceea ce eu sper sa fie pentru ca il am deja si nu trebuie cumparat), o sa comand un senzor de vibrochen pentru ca pana acum ala a fost cel mai des enumerat in rezolvarea problemei mele!
Ideea era ca nu vreau sa le iau prin eliminare si sa cumpar tot felul de piese,senzori si acarate si sa schimb strict ce e stricat!
Nu de alta .. dar m-am uitat pe program si costa "numai" 90 de euro .. (un handel de senzor... )
Dar daca trebe musai .. strang din fese si il inlocuiesc!


Inca o data va multumesc celor care ati venit in ajutor cu sfaturi si rezolvari la problema intampinata de mine!

Numai bine!
sharkylete is offline   Reply With Quote
Old 26-03-11, 10:43   #3240
sharpe

Purtator cuvant MR Craiova

Stage 5
 
sharpe's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 397
Member of:
[Midnight Racers]
[BMW]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

[QUOTE=sharkylete;4200549.......................... ...................
[/QUOTE]

nu vad rostu' sa il cumperi de nou,incearca sa-l iei eventual second sau daca nu macar imprumut inainte sa dai banii pe el si sa ii dai degeaba
atentie,nu stiu daca se aplica,dar la 318is am intalnit urmatoarea situatie : senzorul care citeste turatia/pozitia de pe axa cu came vine in 2 variante,unul pentru motoarele facute pana in 06/93 si unu dupa
cauta intr-un program de piese sa nu se aplice si la tine o chestie de genu' si sa-l schimbi cu nu necorespunzator sau prost ales
interesanta treaba,mai ales ca se aplica la 318-ul cu care merg acum,o sa vad daca de-acolo e buba cand o sa-i schimb puntea spate cu totu,automat si diferentialul cu tot cu cititor
sharpe is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -